abonnement bol.com Coolblue
pi_205153998
Wij zijn al even klant bij Ziggo. We betalen 88 p/m voor internet, TV en ESPN. Ik overweeg nu om over te stappen naar KPN. Ik heb daar mijn mobiele abonnement, dus ik verwacht daar goedkoper uit te zijn. Als dit zo is wil ik ook Ziggo bellen om op te zeggen. Als zij met een aantrekkelijk aanbod komen blijf ik daar.

Nu heb ik de volgende vragen:
- hebben jullie ervaring hiermee? Is er daadwerkelijk iets uit te slepen qua korting?
- stel je stapt over, heb je dan veel gedoe? Moeten er routers en modems omgewisseld worden e.d.?
pi_205154024
Mijn ervaring: bij afloop van je contract altijd vragen doorverbonden te worden met afdeling retentie en aangeven dat je ergens anders goedkoper uit bent (ook al heb je geen intentie weg te gaan). 9 van de 10 keer matchen ze de prijs bij de concurrent, bieden ze je meer, of gaan ze dusdanig zakken in prijs dat je goedkoper uit bent.

Wil je nog een stap verder gaan:

Bij de aanbieder maar wie je over zou stappen, zeg je binnen 14 dagen bedenktijd je abo op, en dan zeg je omdat je huidige aanbieder je een aanbieding heeft gedaan, waardoor je niet meer goedkoper uit bent. Vaak krijg je dan ook nog eens korting op de korting die je bij een nieuwe aanbieder al zou krijgen.

Zo bespaar ik al een aantal jaren zo’n ¤200,- tot ¤250,- per jaar uit op mn internet abonnement.

Tip: neem (met je pc oid) altijd je gesprekken op. Want ze willen je ook nog wel eens een oor aannaaien. Echt de noodzaak van gesprek opnemen niet onderschatten aub
pi_205154028
- ja en je kan kortingen krijgen
- ja heel veel gedoe en ja er moeten apparaten worden omgewisseld, als ze niet van jou zijn.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205154036
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 14:32 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
Tip: neem (met je pc oid) altijd je gesprekken op. Want ze willen je ook nog wel eens een oor aannaaien. Echt de noodzaak van gesprek opnemen niet onderschatten aub
ik neem altijd al mijn gesprekken op met mijn mobiele telefoon. Dat is echt een uitkomst en ja als particulier mag je di zonder dit te melden en bij een rechtzaak is het geldig bewijs.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205154043
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 14:32 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
Mijn ervaring: bij afloop van je contract altijd vragen doorverbonden te worden met afdeling retentie en aangeven dat je ergens anders goedkoper uit bent (ook al heb je geen intentie weg te gaan). 9 van de 10 keer matchen ze de prijs bij de concurrent, bieden ze je meer, of gaan ze dusdanig zakken in prijs dat je goedkoper uit bent.

Wil je nog een stap verder gaan:

Bij de aanbieder maar wie je over zou stappen, zeg je binnen 14 dagen bedenktijd je abo op, en dan zeg je omdat je huidige aanbieder je een aanbieding heeft gedaan, waardoor je niet meer goedkoper uit bent. Vaak krijg je dan ook nog eens korting op de korting die je bij een nieuwe aanbieder al zou krijgen.

Zo bespaar ik al een aantal jaren zo’n ¤200,- tot ¤250,- per jaar uit op mn internet abonnement.

Tip: neem (met je pc oid) altijd je gesprekken op. Want ze willen je ook nog wel eens een oor aannaaien. Echt de noodzaak van gesprek opnemen niet onderschatten aub
Ah thanks. Ik kon bij Ziggo niet vinden hoe lang mijn contract nog loopt. Ik dacht dat het gewoon maandelijks opzegbaar is.
pi_205154045
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 14:35 schreef ISVV het volgende:

[..]
Ah thanks. Ik kon bij Ziggo niet vinden hoe lang mijn contract nog loopt. Ik dacht dat het gewoon maandelijks opzegbaar is.
dan had ik het allang opgezegd want 88 euro is echt te ridicuul voor woorden....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205154046
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 14:32 schreef sjorsie1982 het volgende:
- ja en je kan kortingen krijgen
- ja heel veel gedoe en ja er moeten apparaten worden omgewisseld, als ze niet van jou zijn.
Komt meneer Ziggo dan gratis langs om zijn zooi weg te halen en dan een dag later KPN alles installeren?
pi_205154052
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 14:36 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
dan had ik het allang opgezegd want 88 euro is echt te ridicuul voor woorden....
Is wel met 20 p/m ESPN
pi_205154061
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 14:36 schreef ISVV het volgende:

[..]
Komt meneer Ziggo dan gratis langs om zijn zooi weg te halen en dan een dag later KPN alles installeren?
vaak moet je het opsturen, en dat ook echt doen en he bewijs 5 jaar bewaren. Want 1x per jaar grabbelen ze in de ton en vragen ze om een bewijs dat je het hebt opgestuurd. Als je dat niet kan tonen moet je een vergoeding betalen. Helaas mag dit juridisch. Dit kan tot 5 jaar na verzenden.

Ik heb dit meegemaakt, mijn zwager heeft meegemaakt en een collega. Bij mijn zwager kwamen ze er 4 jaar later nog mee.

Wanneer ze komen of wanneer je wordt afgesloten hangt van jou af.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205154075
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 14:34 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
ik neem altijd al mijn gesprekken op met mijn mobiele telefoon. Dat is echt een uitkomst en ja als particulier mag je di zonder dit te melden en bij een rechtzaak is het geldig bewijs.
Exact, goud waard idd

quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 14:35 schreef ISVV het volgende:

[..]
Ah thanks. Ik kon bij Ziggo niet vinden hoe lang mijn contract nog loopt. Ik dacht dat het gewoon maandelijks opzegbaar is.
Graag gedaan

Je kan ook vaak eerder overstappen. Dus bijvoorbeeld in Juli met KPN afspreken dat je in Oktober je abo dat afloopt bij Ziggo opzegt en dan vanaf Oktober diensten bij hun afneemt.
pi_205154077
Je hoeft dus niet echt te wachten tot wanneer je abo bijna is afgelopen
pi_205154080
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 14:36 schreef ISVV het volgende:

[..]
Komt meneer Ziggo dan gratis langs om zijn zooi weg te halen en dan een dag later KPN alles installeren?
Oude hardware moet je opsturen. KPN komt wel aansluiten.

Ik ben zelf tevreden over de overstap. Was klaar met de slechte modems van Ziggo met brakke Puma chip.
pi_205154087
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 14:40 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Oude hardware moet je opsturen. KPN komt wel aansluiten.

Ik ben zelf tevreden over de overstap. Was klaar met de slechte modems van Ziggo met brakke Puma chip.
iedereen in NL mag zijn eigen internet modem gebruiken, dus je kan prima je eigen modem kopen en aansluiten. Ziggo moet daar beperkte ondersteuning op bieden.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205154106
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 14:40 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
Exact, goud waard idd
opgenomen gesprekken hebben mij inderdaad al echt heel goed geholpen en het probleem is dan direct opgelost. Een enkele keer krijg ik te horen dat het niet mag, etc. Maar dat is bullshit, als particulier mag dit en het is geldig als bewijs.

Ik zit nu alleen nog met die stapels aan verzendbewijzen die je 5 jaar moet bewaren, want ze naaien je waar je bij staat 4 jaar later.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205154126
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 14:43 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
opgenomen gesprekken hebben mij inderdaad al echt heel goed geholpen en het probleem is dan direct opgelost. Een enkele keer krijg ik te horen dat het niet mag, etc. Maar dat is bullshit, als particulier mag dit en het is geldig als bewijs.

Ik zit nu alleen nog met die stapels aan verzendbewijzen die je 5 jaar moet bewaren, want ze naaien je waar je bij staat 4 jaar later.
Klopt. Heimelijk opnemen van gesprekken waar je zelf deel van uitmaakt is legaal en idd te gebruiken als bewijs.

Zo heb ik bij Ziggo al tot 2 keer over aangegeven dat ik met goed vertrouwen hun deurwaarder bij ons hoor aankloppen, want wij hadden bepaalde gesprekken ook opgenomen. Dat was inmiddels een half jaar geleden, niets meer vernomen.
pi_205154134
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 14:41 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
iedereen in NL mag zijn eigen internet modem gebruiken, dus je kan prima je eigen modem kopen en aansluiten. Ziggo moet daar beperkte ondersteuning op bieden.
Helaas ligt Ziggo daar al heel lang in dwars en vechten ze dit recht op dit moment uit voor de rechter. Tot die tijd staan ze dat niet toe (tenminste zo was het toen ik besloot over te stappen 9 maanden geleden).
pi_205154144
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 14:47 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Helaas ligt Ziggo daar al heel lang in dwars en vechten ze dit recht op dit moment uit voor de rechter. Tot die tijd staan ze dat niet toe (tenminste zo was het toen ik besloot over te stappen 9 maanden geleden).
Dat is er inmiddels doorheen als ik me niet vergis
pi_205154160
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 14:48 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]
Dat is er inmiddels doorheen als ik me niet vergis
Dat werd tijd dan. Ik zie inderdaad dat het per jan 2022 is ingevoerd.
  zondag 26 juni 2022 @ 14:50:48 #19
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_205154165
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 14:40 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Oude hardware moet je opsturen. KPN komt wel aansluiten.
Toen ik m'n Ziggo-abo opzegde werd me verteld dat iemand het modem kwam halen. Kheb 'm in een tasje gedaan en bij de deur gezet. Dat was in 2012 geloof ik, misschien komen ze nog :+
pi_205154245
quote:
10s.gif Op zondag 26 juni 2022 14:50 schreef Tijn het volgende:

[..]
Toen ik m'n Ziggo-abo opzegde werd me verteld dat iemand het modem kwam halen. Kheb 'm in een tasje gedaan en bij de deur gezet. Dat was in 2012 geloof ik, misschien komen ze nog :+
dat is wel gevaarlijk, want tot 2017 konden ze je een vegoeding opleggen tenzij je een bewijs had dat je het had afgegeven.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 26 juni 2022 @ 15:03:14 #21
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_205154249
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 15:02 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
dat is wel gevaarlijk, want tot 2017 konden ze je een vegoeding opleggen tenzij je een bewijs had dat je het had afgegeven.
Ze zouden 'm komen halen. Kheb 'm nog steeds, ze mogen 'm zo hebben :P
pi_205154253
quote:
2s.gif Op zondag 26 juni 2022 15:03 schreef Tijn het volgende:

[..]
Ze zouden 'm komen halen. Kheb 'm nog steeds, ze mogen 'm zo hebben :P
tenzij je dit kon bewijzen had ik dat nooit geaccepteerd.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205154270
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 14:47 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Helaas ligt Ziggo daar al heel lang in dwars en vechten ze dit recht op dit moment uit voor de rechter. Tot die tijd staan ze dat niet toe (tenminste zo was het toen ik besloot over te stappen 9 maanden geleden).
buiten de ridicule prijs van ziggo zou mij dit ook tegenhouden om daar een abbo te nemen. Gelukkig hebben ze dit nu wel doorgevoerd, want het is echt raar dat dit uberhaupt nooit kon vroeger.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 26 juni 2022 @ 15:07:35 #24
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_205154274
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 15:04 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
tenzij je dit kon bewijzen had ik dat nooit geaccepteerd.
Ik ben een lefgozer B-)
pi_205154283
quote:
6s.gif Op zondag 26 juni 2022 15:07 schreef Tijn het volgende:

[..]
Ik ben een lefgozer B-)
veel consumenten weten niet eens dat dit juridisch mag en dat telecom bedrijven dit ook echt doen. Ik heb altijd het idee dat er jaarlijks in een ton wordt gegrabbeld wie ze nu eens om een bewijs gaan vragen van verzending van meuk dat ze toch weggooien. Het gaat toch gauw om 200 euro.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 26 juni 2022 @ 15:19:28 #26
146393 Sometimes
Pantha Rhei
pi_205154363
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 14:36 schreef ISVV het volgende:

[..]
Komt meneer Ziggo dan gratis langs om zijn zooi weg te halen en dan een dag later KPN alles installeren?
Het zijn verschillende soorten aansluitingen; Ziggo over de kabel en KPN over glasvezel / telefoonlijn. Dus als je niet zonder wil zitten dan pak je wat overlap.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_205154536
Door de prijsverhoging per 1 juli en niet de gewenste korting stap ik aankomende week over van Ziggo naar KPN. Donderdag komt de monteur alles aansluiten.

Ik heb gebruik gemaakt van deze aanbieding op Pepper:

https://nl.pepper.com/aan(...)gelijk-at-kpn-237804
pi_205154574
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 15:52 schreef ShoNuf het volgende:
Door de prijsverhoging per 1 juli en niet de gewenste korting stap ik aankomende week over van Ziggo naar KPN. Donderdag komt de monteur alles aansluiten.

Ik heb gebruik gemaakt van deze aanbieding op Pepper:

https://nl.pepper.com/aan(...)gelijk-at-kpn-237804
Hoe snel is dat internet?
Kan je maar tot 200mb kiezen?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 26 juni 2022 @ 16:36:40 #29
29278 crew  Nizno
Versie 4.1
pi_205154838
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 14:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
vaak moet je het opsturen, en dat ook echt doen en he bewijs 5 jaar bewaren. Want 1x per jaar grabbelen ze in de ton en vragen ze om een bewijs dat je het hebt opgestuurd. Als je dat niet kan tonen moet je een vergoeding betalen. Helaas mag dit juridisch. Dit kan tot 5 jaar na verzenden.
gelukkig hebben ze mij twee mails gezonden dat mijn horizonbox en de modem ontvangen waren, dus gewoon die mails bewaard en de verzendbevestiging kon weg.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno
zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 26 juni 2022 @ 16:41:13 #30
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_205154903
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2022 15:58 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Hoe snel is dat internet?
Kan je maar tot 200mb kiezen?
Glasvezel bij KPN gaat tot 1 Gbit/s.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 26 juni 2022 @ 16:41:28 #31
29278 crew  Nizno
Versie 4.1
pi_205154908
heb vorig jaar besloten ziggo de deur uit te doen.
Bij Tmobile alleen internet genomen, televisie kijk ik via NLziet, NPOstart, kijk etc. SmartTV en klaar.
En ja die tv had ik al dus waren geen extra kosten.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno
zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 26 juni 2022 @ 16:42:25 #32
29278 crew  Nizno
Versie 4.1
pi_205154927
quote:
2s.gif Op zondag 26 juni 2022 16:41 schreef Tijn het volgende:

[..]
Glasvezel bij KPN gaat tot 1 Gbit/s.
die aanbieding via Pepper niet. dat gaat over 2 snelheden, 50 of 100 Mbit
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno
zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_205155315
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 14:36 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
dan had ik het allang opgezegd want 88 euro is echt te ridicuul voor woorden....
ziggo he..
pi_205155321
Ps je hoeft niet zelf Ziggo op te zeggen dat doet KPN voor je.
En als je glasvezel hebt komt er altijd een monteur die de apparatuur voor je installeert dus dat scheelt ook een hoop gedoe.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_205155645
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2022 15:58 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Hoe snel is dat internet?
Kan je maar tot 200mb kiezen?
1gb upload en 1 gb download. Ik zie net dat de aanbieding nu via www.breedbandwinkel.nl is (1gb upload en 1gb download).
pi_205157070
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 14:32 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
Zo bespaar ik al een aantal jaren zo’n ¤200,- tot ¤250,- per jaar uit op mn internet abonnement.
Het is je gegund, maar is dat de besparing op de adviesprijs van de huidige abonnementsstructuur of op basis van 10 jaar indexering van een oud abonnement?

Ik ben zelf maar een simpele huis tuin en keuken gebruiker, maar ik heb meer dan genoeg aan mijn abonnementje van 10 jaar oud dat ieder jaar rond de prijsindexatie weer wat sneller wordt gemaakt. Als ik me ieder jaar had over laten zetten naar het nieuwste abonnement zou ik duurder uit zijn dan nu. Natuurlijk, dan zou ik er vast qua specs beter uitkomen, maar dat is appels met peren vergelijken terwijl ik alleen appels eet.

Zoals gezegd, als jij al die extra's anders ook gekocht zou hebben, bespaar je vast. Op de borrel hoor ik echter ook wel mensen pochen over wat ze 'slechts' betalen een volle schaal met peren die ze bij navraag niet blijken te eten. Marketing werkt, zullen we maar zeggen.

Maar, wellicht ben ik gewoon een simpele boomer ik de huid van een millennial of ben ik gewoon heel slecht in onderhandelen met de afdeling retentie. Kun jij niet eens een keer voor mij bellen om te zien ik langdurig netto goedkoper uit kan zijn?

[ Bericht 5% gewijzigd door Wiedanwel op 26-06-2022 20:32:12 ]
pi_205157142
...
  zondag 26 juni 2022 @ 20:32:40 #38
454405 escortmk2
petrolhead
pi_205157149
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2022 20:21 schreef Wiedanwel het volgende:

[..]
Het is je gegund, maar is dat de besparing op de adviesprijs van de huidige abonnementsstructuur of op basis van 10 jaar indexering van een oud abonnement?

Ik ben zelf maar een simpele huis tuin en keuken gebruiker, maar ik heb meer dan genoeg aan mijn abonnementje van 10 jaar oud dat ieder jaar rond de prijsindexatie weer wat sneller wordt gemaakt. Als ik me ieder jaar had over laten zetten naar het nieuwste abonnement zou ik duurder uit zijn dan nu. Natuurlijk, dan zou ik er vast qua specs beter uitkomen, maar dat is appels met peren vergelijken terwijl ik alleen appels eet.

Zoals gezegd, als jij al die extra's anders ook gekocht zou hebben, bespaar je vast. Op de borrel hoor ik echter te vaak mensen pochen over wat ze 'slechts' betalen een volle schaal met peren die ze bij navraag niet blijken te eten. Marketing werkt, zullen we maar zeggen.

Maar, wellicht ben ik gewoon een simpele boomer ik de huid van een millennial of ben ik gewoon heel slecht in onderhandelen met de afdeling retentie. Kun jij niet eens een keer voor mij bellen om te zien ik langdurig netto goedkoper uit kan zijn?
Precies, dan betaal je bij Tele2 Ziggo maar 41 euro per maand voor internet, bellen en tv, en per 1 juli 43,50.
pi_205157174
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2022 20:21 schreef Wiedanwel het volgende:

[..]
Het is je gegund, maar is dat de besparing op de adviesprijs van de huidige abonnementsstructuur of op basis van 10 jaar indexering van een oud abonnement?

Ik ben zelf maar een simpele huis tuin en keuken gebruiker, maar ik heb meer dan genoeg aan mijn abonnementje van 10 jaar oud dat ieder jaar rond de prijsindexatie weer wat sneller wordt gemaakt. Als ik me ieder jaar had over laten zetten naar het nieuwste abonnement zou ik duurder uit zijn dan nu. Natuurlijk, dan zou ik er vast qua specs beter uitkomen, maar dat is appels met peren vergelijken terwijl ik alleen appels eet.

Zoals gezegd, als jij al die extra's anders ook gekocht zou hebben, bespaar je vast. Op de borrel hoor ik echter ook wel mensen pochen over wat ze 'slechts' betalen een volle schaal met peren die ze bij navraag niet blijken te eten. Marketing werkt, zullen we maar zeggen.

Maar, wellicht ben ik gewoon een simpele boomer ik de huid van een millennial of ben ik gewoon heel slecht in onderhandelen met de afdeling retentie. Kun jij niet eens een keer voor mij bellen om te zien ik langdurig netto goedkoper uit kan zijn?
Ten opzichte van de meest goedkope optie internet + TV van op dat moment.

En ik wil t.z.t. best bellen met retentie voor je. Succes gegarandeerd lol. Stuur maar een DM
  zondag 26 juni 2022 @ 20:40:37 #40
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_205157204
Als je ESPN wil, check dan ook eens Online. Daar zit ESPN in het abonnement standaard. Ik heb voor dezelfde prijs als bij KPN nu 500 i.p.v. 200 mbit/s.

Overstappen is een eitje als je abonnement voorbij is.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_205157288
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 20:37 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]
Ten opzichte van de meest goedkope optie internet + TV van op dat moment.

En ik wil t.z.t. best bellen met retentie voor je. Succes gegarandeerd lol. Stuur maar een DM
Dat is dus mogelijk toch een peer. Hoe verhoudt jouw prijs zich t.o.v. het tarief van @escortmk2?
pi_205157294
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 20:53 schreef Wiedanwel het volgende:

[..]
Dat is dus mogelijk toch een peer. Hoe verhoudt jouw prijs zich t.o.v. het tarief van @:escortmk2?
Wellicht. Wij hebben nog steeds “gewoon” internet via de kabel, ipv glasvezel, de laagste snelheid (voor ons ruim voldoende) en interactieve televisie. Volgens mij betalen wij ¤30,- per maand en we zitten bij KPN.

Edit

Net even internetsnelheid opgezocht en download is 50Mbit per seconde. Zo’n 6Mb/s dus.

Voor de gemiddelde persoon echt te weinig, maar voor ons meer dan voldoende. Alleen wifi mag wat beter in de tuin, maar daar zijn dan weer andere oplossingen voor

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2022 20:58:28 ]
pi_205157336
Ah dat is netjes. Ik betaal bij kpn door niets te doen toch een tientje meer. Zonder te gaan mierenneuken troost ik mij met de gedachte dat ik daar niet ieder jaar een telefonische pokersessie met een verkoper voor hoef te doen en ook de tv box kan blijven gebruiken die ik fijn vind. 🙂 voor ieder wat wils.
pi_205157355
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2022 21:05 schreef Wiedanwel het volgende:
Ah dat is netjes. Ik betaal bij kpn door niets te doen toch een tientje meer voor. Zonder te gaan mierenneuken troost ik mij met de gedachte dat ik daar niet ieder jaar een telefonische pokersessie met een verkoper voor hoef te doen en ook de tv box kan blijven gebruiken die ik fijn vind. 🙂 voor ieder wat wils.
Dat is ook wat waard.

En als ik nu op pricewise kijk dan zie ik voor hetzelfde bedrag een abo voor 50Mb/s, bijna 10 keer zo snel dus. Alleen geen interactieve televisie, zoals het lijkt.

Achja, ik denk dat ¤30,- - ¤50,- per maand voor iets dat je dagelijks vrij intensief gebruikt een goede prijs is, als het verder feilloos werkt.

Je kan het zo gek maken als je wil, maar als ik mensen soms hoor praten over abo’s van ¤80,- per maand dan denk ik echt :') hoe dan
pi_205157380
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 21:08 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
Je kan het zo gek maken als je wil, maar als ik mensen soms hoor praten over abo’s van ¤80,- per maand dan denk ik echt :') hoe dan
Voornamelijk door veel extra film/sport/buitenlandse zenders. Dan loopt het snel op.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_205157404
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 21:08 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
En als ik nu op pricewise kijk dan zie ik voor hetzelfde bedrag een abo voor 50Mb/s, bijna 10 keer zo snel dus. Alleen geen interactieve televisie, zoals het lijkt.
Pas op, 50 Mb/s = 50 megabit = 6 megabyte (MB/s). Zelfde laken een oak dus maar dan zonder tv.
pi_205157454
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 21:08 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]
Je kan het zo gek maken als je wil, maar als ik mensen soms hoor praten over abo’s van ¤80,- per maand dan denk ik echt :') hoe dan
tja, KPN levert hier 30mbit.. en das echt te traag, dus een 300mbit lijntje voor wat meer..
glas is er niet
pi_205160075
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2022 14:28 schreef ISVV het volgende:
Wij zijn al even klant bij Ziggo. We betalen 88 p/m voor internet, TV en ESPN. Ik overweeg nu om over te stappen naar KPN. Ik heb daar mijn mobiele abonnement, dus ik verwacht daar goedkoper uit te zijn. Als dit zo is wil ik ook Ziggo bellen om op te zeggen. Als zij met een aantrekkelijk aanbod komen blijf ik daar.

Nu heb ik de volgende vragen:
- hebben jullie ervaring hiermee? Is er daadwerkelijk iets uit te slepen qua korting?
- stel je stapt over, heb je dan veel gedoe? Moeten er routers en modems omgewisseld worden e.d.?
Ik ben afgelopen jaar overgestapt. Betaal nu ¤5 per maand meer voor ongeveer hetzelfde pakket, maar 10x stabieler dan die ellende van Ziggo, dus dat heb ik er graag voor over.
Je moet die Ziggo apparatuur terugsturen en KPN werd aangesloten want glasvezel.
A mind with a heart of it's own
  maandag 27 juni 2022 @ 12:33:52 #49
486698 IkEetSlakken
FKA Redster1984
pi_205160944
Ik ben ook van Ziggo naar KPN overgestapt. Scheelt mij in de maand 30 euro. Overstappen was eenvoudig. KPN zegt de boel op en je krijgt van Ziggo dozen toegestuurd voor je Ziggo spul. Bij mij was het alleen een kwestie van een nieuwe modem en tv kastje. Ik heb een mesh, dus mijn netwerk is verder exact hetzelfde gebleven. Tv kastje hebben ze zelf geīnstalleerd. Volgens mij waren ze binnen een uur met alles klaar.
Wakadoodle!
pi_205163045
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 12:33 schreef IkEetSlakken het volgende:
Ik ben ook van Ziggo naar KPN overgestapt. Scheelt mij in de maand 30 euro. Overstappen was eenvoudig. KPN zegt de boel op en je krijgt van Ziggo dozen toegestuurd voor je Ziggo spul. Bij mij was het alleen een kwestie van een nieuwe modem en tv kastje. Ik heb een mesh, dus mijn netwerk is verder exact hetzelfde gebleven. Tv kastje hebben ze zelf geīnstalleerd. Volgens mij waren ze binnen een uur met alles klaar.
Deed Ziggo je nog een aanbieding?
abonnement bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')