abonnement Unibet Coolblue
pi_205150146
Maar aan z'n gezicht te zien had ik hem niet laten oppassen op mijn kinderen.

Gelukkig heb ik geen kinderen.

Woon ik niet in Limburg.

En zit ik niet bij de kerk.

Pfoeh...bullet dodged.
afspraak tandarts verzetten
pi_205153765
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 20:42 schreef Sfancta het volgende:
@:de_boswachter het is gedaan met Sjon Burger

https://tvvalkenburg.tv/w(...)t-Pastoor-Burger.jpg
John lijkt me een aardige man.
U MAD?
pi_205154022
Dit komt gelukkig op geen enkele manier dichtbij zo.

Pfiew...
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  vrijdag 1 juli 2022 @ 21:30:04 #29
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_205205307
Update: Pastoor biedt excuses aan voor grensoverschrijdend gedrag

quote:
1 uur geleden in BINNENLAND

ROERMOND - De Limburgse pastoor die zich te buiten ging aan seksueel ongepast gedrag jegens vrouwen in zijn parochies, heeft vrijdag schriftelijk zijn „welgemeende en diepe excuses” aan alle getroffenen aangeboden. Hij erkent zich de afgelopen jaren schuldig te hebben gemaakt aan grensoverschrijdend gedrag.

Ⓒ ANP

„Ik ben mij er zeer van bewust daarmee veel mensen in een moeilijke positie te hebben gebracht, te hebben gekwetst en leed te hebben berokkend. Juist als priester had ik beter moeten weten en een voorbeeld moeten zijn. Ik wil dan ook aan iedereen die slachtoffer is geworden van mijn grensoverschrijdend gedrag in alle nederigheid mijn oprechte excuses aanbieden. Ik schaam mij diep voor dit gedrag”, aldus de pastoor in zijn verklaring.

Hij excuseert zich ook jegens de Rooms-Katholieke Kerk. „Het ontslag dat mij door de bisschop is gegeven, aanvaard ik zonder meer.” Hij adviseert mensen die hij beschadigd heeft een klacht in te dienen bij het Meldpunt Grensoverschrijdend Gedrag RKK in Utrecht.

Het bisdom Roermond had de pastoor enkele weken geleden al op non-actief gesteld. Hij was tot dat moment pastoor van de samenwerkende parochies Berg en Terblijt, Houthem en Broekhem. Hij kwam in opspraak nadat een vrouw zich erover had beklaagd dat hij haar een „ongepast filmpje” had laten zien. Eerder was de man ook pastoor in Meerssen, en ook daar traden vrouwen in de publiciteit die zich door hem seksueel grensoverschrijdend bejegend voelden.

© https://www.telegraaf.nl/(...)verschrijdend-gedrag
Hm.. héél goed dat deze pastoor diep door het stof wenst te gaan zijn gedrag, waardoor het algemeen kerkelijk goed en public opnieuw weer even in 'n onnodig kwaad daglicht terechtkwam.

W.m.b. excuses aanvaard en door!
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
  vrijdag 1 juli 2022 @ 21:32:34 #30
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_205205342
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 20:37 schreef Tengano het volgende:

En ook dit is wmb geen goeie reclame voor Limburg -O-
Want er is ooit wel goede reclame voor Limburg geweest? :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  vrijdag 1 juli 2022 @ 22:34:36 #31
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205206060
quote:
4s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 21:30 schreef Scjvb het volgende:
Hm.. héél goed dat deze pastoor diep door het stof wenst te gaan zijn gedrag, waardoor het algemeen kerkelijk goed en public opnieuw weer even in 'n onnodig kwaad daglicht terechtkwam.

W.m.b. excuses aanvaard en door! naar het volgende exces.
Fixed that for you ;)
  vrijdag 1 juli 2022 @ 22:35:12 #32
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205206065
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 21:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Want er is ooit wel goede reclame voor Limburg geweest? :')
Die vlaaien zijn goed binnen te houwen :7
pi_205206143
Wat invloeden van de D66 hippies wel al niet kunnen doen.

De parochie moderniseert gewoon n beetje.
  vrijdag 1 juli 2022 @ 22:58:06 #34
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_205206311
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 22:34 schreef Tengano het volgende:

[..]
Fixed that for you ;)
Positief blijven, @Tengano ;)
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')