abonnement Unibet Coolblue
pi_205155671
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 17:40 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Nee dat is @:Sfancta al
Wou zeggen, in 't Hert is er absoluut geen plek voor twee gynaecologen.
pi_205156755
1. Welk beroep heb je, of werk je (momenteel) niet? Ja
2. Sport je? ja
3. Hoevaak per week onderneem je iets buiten de deur (uit eten, uitgaan, bioscoop enzovoorts) en wat is dan je lievelingsactiviteit? 0
4. Heb je huisdieren? ja
5. Heb je kinderen? ja
6. Woon je samen, getrouwd, verloofd, verliefd, of anders? nee
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_205157994
1. Welk beroep heb je, of werk je (momenteel) niet? Ik werk bij een reclamebureau.
2. Sport je?
Voetbal & MMA
3. Hoevaak per week onderneem je iets buiten de deur (uit eten, uitgaan, bioscoop enzovoorts) en wat is dan je lievelingsactiviteit?
Elke week sowieso minimaal 2x de stad in om een hapje of drankje te doen.
4. Heb je huisdieren?
Nee
5. Heb je kinderen?
Nee
6. Woon je samen, getrouwd, verloofd, verliefd, of anders?
Woon samen.

Wat Basic vragen om elkaar wat beter te leren kennen
pi_205159534
1. Welk beroep heb je, of werk je (momenteel) niet?
Docent Engels, Nederlands, Duits en Burgerschap op het mbo, binnen de sector Transport & Logistiek; heb echter alleen Engels gestudeerd...

2. Sport je?
Transport op het werk hihaho

3. Hoevaak per week onderneem je iets buiten de deur (uit eten, uitgaan, bioscoop enzovoorts) en wat is dan je lievelingsactiviteit?
Niks bijzonders meer eigenlijk, vind het ook zonde om m'n geld hieraan uit te geven tegenwoordig, terwijl we ons prima in en rond het huis vermaken. Paar keer per maand ondernemen we wat (beetje uit eten, filmpje pakken of het theater), maar heel bijzonder is dat nou ook weer niet.

4. Heb je huisdieren?
Ja, een kat

5. Heb je kinderen?
Ja, drie jaar geleden is de zoon (nu inmiddels 14) van mijn vrouw bij ons komen wonen en twee maanden geleden onze dochter erbij.

6. Woon je samen, getrouwd, verloofd, verliefd, of anders?
3x getrouwd in 2019, met dezelfde vrouw :9
  maandag 27 juni 2022 @ 20:32:44 #55
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205165301
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 09:06 schreef DjVero het volgende:
1. Welk beroep heb je, of werk je (momenteel) niet?
Docent Engels, Nederlands, Duits en Burgerschap op het mbo, binnen de sector Transport & Logistiek; heb echter alleen Engels gestudeerd...

2. Sport je?
Transport op het werk hihaho

3. Hoevaak per week onderneem je iets buiten de deur (uit eten, uitgaan, bioscoop enzovoorts) en wat is dan je lievelingsactiviteit?
Niks bijzonders meer eigenlijk, vind het ook zonde om m'n geld hieraan uit te geven tegenwoordig, terwijl we ons prima in en rond het huis vermaken. Paar keer per maand ondernemen we wat (beetje uit eten, filmpje pakken of het theater), maar heel bijzonder is dat nou ook weer niet.

4. Heb je huisdieren?
Ja, een kat

5. Heb je kinderen?
Ja, drie jaar geleden is de zoon (nu inmiddels 14) van mijn vrouw bij ons komen wonen en twee maanden geleden onze dochter erbij.

6. Woon je samen, getrouwd, verloofd, verliefd, of anders?
3x getrouwd in 2019, met dezelfde vrouw :9
3 huwelijksfeestjes?
pi_205167002
1. Welk beroep heb je, of werk je (momenteel) niet?
werk bij webshop
2. Sport je?
nope, loop aardig wat af op werk
3. Hoevaak per week onderneem je iets buiten de deur (uit eten, uitgaan, bioscoop enzovoorts) en wat is dan je lievelingsactiviteit?
voor corona ging ik op de zaterdag een dagje weg, sinds corona eigenlijk niet meer, op een enkele uitzondering na naar vrienden ofzo
4. Heb je huisdieren?
nee
5. Heb je kinderen?
nee, gelukkig niet
6. Woon je samen, getrouwd, verloofd, verliefd, of anders?
gewoon single gelukkig w/
pi_205167090
1. Welk beroep heb je, of werk je (momenteel) niet?
Ik werk op kantoor bij een netbeheerder, ik houd me bezig met wettelijke en technische wijzigingen en de impact op het dagelijks werk van de uitvoerenden.
2. Sport je?
nee
3. Hoevaak per week onderneem je iets buiten de deur (uit eten, uitgaan, bioscoop enzovoorts) en wat is dan je lievelingsactiviteit?
Te weinig... Ik heb wel behoefte aan twee keer in de week, maar dat lukt me meestal niet. Ik probeer wel één keer per week en zelfs dat lukt niet altijd. Het liefst terrasje of kroeg, maar als dat niet lukt soms bios of museum.
4. Heb je huisdieren?
Twee katten.
5. Heb je kinderen?
nee, gesteriliseerd, dus gepland.
6. Woon je samen, getrouwd, verloofd, verliefd, of anders?
Woon samen.
And the druids turn to stone...
pi_205167269
1. Vrachtwagenchauffeur
2. Ja, maar de laatste tijd schiet het erbij in.
3. Als we samen vrij zijn gaan we altijd even de stad in of ergens wat eten.
4. Nee, wij zijn te impulsief voor huisdieren.
5. Nee, denk ook niet dat er ooit iets komt.
6. Woon samen.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_205168870
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 20:32 schreef rosita1 het volgende:

[..]
3 huwelijksfeestjes?
Ja, één in Thailand, inclusief drie dagen feest, een feest in Nederland en nog één voor de wet in Nederland, gratis. In 2019, elke drie maanden weer feest. :9
  dinsdag 28 juni 2022 @ 10:50:53 #60
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_205168909
1. Welk beroep heb je, of werk je (momenteel) niet? Ik werk bij een pensioenfonds en hou me bezig met berekeningen voornamelijk
2. Sport je? Ik fiets veel en heb een hometrainer, maar georganiseerd sporten of een sportschool oid doe ik niet.
3. Hoevaak per week onderneem je iets buiten de deur (uit eten, uitgaan, bioscoop enzovoorts) en wat is dan je lievelingsactiviteit? 2 of 3 keer. Ik spreek af met vrienden bij hun of bij mij thuis om te lullen en te drinken, ik ga naar het theater en concerten en ook wel naar de bios.
4. Heb je huisdieren? Ja, een kat.
5. Heb je kinderen? Nee
6. Woon je samen, getrouwd, verloofd, verliefd, of anders? Woon alleen, momenteel geen relatie.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 10:55:44 #61
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_205168952
1. Welk beroep heb je, of werk je (momenteel) niet?
Area Sales Manager in Kunststof granulaat
2. Sport je?
Voetbal/ zaalvoetbal. Daarnaast nog aantal keer per week wat KM's op de loopband. Edit; ik tennis ook 1 keer in de 2 weken.
3. Hoevaak per week onderneem je iets buiten de deur (uit eten, uitgaan, bioscoop enzovoorts) en wat is dan je lievelingsactiviteit?
Net huis gekocht en moet veel aan gebeuren dus deze activiteiten staan even op laag pitje. Anders weekendjes weg met vrienden, weekendje weg met vriendin en kind, hapje eten e.d.
4. Heb je huisdieren?
nope
5. Heb je kinderen?
Ja een dochter
6. Woon je samen, getrouwd, verloofd, verliefd, of anders?
Woon samen, geregistreerd partnerschap
pi_205169057
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 10:45 schreef DjVero het volgende:

[..]
Ja, één in Thailand, inclusief drie dagen feest, een feest in Nederland en nog één voor de wet in Nederland, gratis. In 2019, elke drie maanden weer feest. :9
Ben je met een Thaise getrouwd?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_205169070
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 11:09 schreef blomke het volgende:

[..]
Ben je met een Thaise getrouwd?
Jep. :)
  dinsdag 28 juni 2022 @ 12:41:03 #64
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_205169956
1. Welk beroep heb je, of werk je (momenteel) niet? Kantoorbaan op de geijkte kantoortijden, ben teamlead van de Finance-afdeling van een groot sportmerk.
2. Sport je?
Ja, paar keer per week zwemmen en paar keer per week fitness in de sportschool die in ons kantoor zit
3. Hoevaak per week onderneem je iets buiten de deur (uit eten, uitgaan, bioscoop enzovoorts) en wat is dan je lievelingsactiviteit?
Elke dinsdagavond Pubquiz, elk weekend naar de kroeg om bier te drinken, elke thuiswedstrijd van Feyenoord naar het stadion. Verder af en toe wel eens spontaan uit eten ofzo, maar dit ligt zo'n beetje vast
4. Heb je huisdieren?
Nee
5. Heb je kinderen?
Nee
6. Woon je samen, getrouwd, verloofd, verliefd, of anders?
Woon alleen, heb al wel een langdurige relatie en we zijn zeker aan het kijken of we binnenkort iets kunnen kopen
pi_205170172
Dit topic doet me denken aan die lijstjes op cu2.
  zondag 3 juli 2022 @ 19:12:05 #66
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205226766
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 13:03 schreef Farenji het volgende:
Dit topic doet me denken aan die lijstjes op cu2.
Was jij hierop actief?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')