abonnement Unibet Coolblue
pi_205152341
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 10:52 schreef stalybridge het volgende:

[..]
Waarschijnlijk is de toevoeging alleen omdat zij dit bij een partij als BIJ1 niet verwacht had. Dat is misschien naïef.

Maar goed maak er maar een groot racistische woke verhaal van
:') Dan nog moet ze dat helemaal niet noemen natuurlijk.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_205152346
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 10:52 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Maar dan nog. Kijk naar de interne strijd bij Denk vooral. Dat klapt op een keer. En met zo weinig zetels kunnen ze toch niet veel betekenen. Volgens mij prikken er steeds meer mensen doorheen dat het gewoon een klucht is waar niemand wat aan heeft. En juist dit euvel speelt dat in de hand. Er zijn nu twee donkere mensen eruit gezet door een partij die juist voor inclusiviteit en diversiteit staat. Hoe geloofwaardig ben je dan?
Ik hoop dat je gelijk hebt.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_205152395
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 10:52 schreef stalybridge het volgende:

[..]
Waarschijnlijk is de toevoeging alleen omdat zij dit bij een partij als BIJ1 niet verwacht had. Dat is misschien naïef.

Maar goed maak er maar een groot racistische woke verhaal van
Aan de andere kant legt dit wel de boel bloot, al zullen ze er wel wat omheen weten te lullen.
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 10:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt.
Soms wel, soms niet. Als je partij louter bestaat omdat je draagvlak discriminatie en racisme is, moet je zulke acties juist niet willen.

Het nadeel van deze kleine partijen is dat ze zich vooral in de slachtofferrol drukken en alles en iedereen de schuld geven, behalve zichzelf. Wat dat betreft zeg ik niets nieuws. Het zou ze sieren als ze juist een handreiking zouden doen en met ideeën komen, zonder dat er met vingers gewezen wordt. Dat is ook niets nieuws. Ze doen het alleen niet, omdat slachtoffer spelen veel makkelijker is. En als je in je vacatures al zet dat mensen met kleur de voorkeur hebben, discrimineer je zelf ook. Neem mensen aan op hun kwaliteiten en competenties, en niet omdat de persoon een transgender vrouw is met een X in het paspoort.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205152530
Die mensen hebben iets met het woord 'toxisch' lijkt het. Dat hoor ik alleen maar vanuit die hoek komen
pi_205152557
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 10:52 schreef stalybridge het volgende:

[..]
Waarschijnlijk is de toevoeging alleen omdat zij dit bij een partij als BIJ1 niet verwacht had. Dat is misschien naïef.

Maar goed maak er maar een groot racistische woke verhaal van
Maak ik dat ervan, of heeft dat iets met de partij en de uitlating te maken?
pi_205152670
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 08:33 schreef Tengano het volgende:

[..]
Verdiep je eens in narcisme.
Zodat ik jou beter begrijp? :P

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2022 11:43:49 ]
pi_205152724
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 11:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Die mensen hebben iets met het woord 'toxisch' lijkt het. Dat hoor ik alleen maar vanuit die hoek komen
Waar je mee omgaat, wordt je mee besmet :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205153373
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 11:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Maak ik dat ervan, of heeft dat iets met de partij en de uitlating te maken?
Dat maak jij ervan. De slachtofferrol van de blanke vrouw verzin je echt zelf bij.

Het is ook nergens voor nodig, die slangenkuil maakt zichzelf wel belachelijk.
pi_205153940
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 10:52 schreef stalybridge het volgende:
Maar goed maak er maar een groot racistische woke verhaal van
Daar draait die hele partij om.
Bij ieder debat komt die huppelkut naar voren rennen om het over de mensen van kleur te hebben.

Zelfs in een debat over Oekraïense vluchtelingen weet mevrouw het zo te draaien dat de mensen van kleur benadeeld zouden worden t.o.v. andere vluchtelingen.

Walgelijke partij is het.
pi_205153986
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 01:58 schreef Sodemieters het volgende:
Waarom zou je geslacht wel belangrijk zijn, maar je huidskleur niet? Het zou beide niet uit moeten maken.
Eens. Is ook niet belangrijk, maar het is even om aan te tonen dat die partij volledig geobsedeerd is door huidskleur.
pi_205154715
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 14:26 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Eens. Is ook niet belangrijk, maar het is even om aan te tonen dat die partij volledig geobsedeerd is door huidskleur.
Kennelijk net zo zeer door geslacht dan.
  zondag 26 juni 2022 @ 16:24:25 #72
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205154726
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 14:26 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Eens. Is ook niet belangrijk, maar het is even om aan te tonen dat die partij volledig geobsedeerd is door huidskleur.
Dat is dan ook de core van Identity Politics, een uitwas van woke. Je bent niets en ook niets meer dan je kleur/geaardheid en als je van die bepaalde kleur/geaardheid bent dan ben je verplicht zo te denken en niets anders.

"You ain't black!"
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205155353
Hopen dat die partij snel opdoekt.
Dan FvD en SGP nog en we kunnen weer verder.
pi_205155406
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 13:05 schreef stalybridge het volgende:

[..]
Dat maak jij ervan. De slachtofferrol van de blanke vrouw verzin je echt zelf bij.

Het is ook nergens voor nodig, die slangenkuil maakt zichzelf wel belachelijk.
Ik baseer mij op uitlatingen van diverse wokies.
pi_205155477
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 14:26 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Eens. Is ook niet belangrijk, maar het is even om aan te tonen dat die partij volledig geobsedeerd is door huidskleur.
Racisme is dan ook het verdienmodel van deze club. Dit 'probleem' willen ze ook niet opgelost hebben, want vallen de inkomsten weg.

Bedenk ook dat je in de tweede kamer de hoogste uitkering van NL hebt. Het kost wat moeite om er terecht te komen. Maar als je er eenmaal zit krijg je maandelijks een leuk bedrag op je rekening gestort waar je niet veel meer voor hoeft te doen. De uitkering na de periode in de kamer is ook zeer royaal.

Zolang er stemvee is dat hoopt op een zwartheidstoeslag op de uitkering (belastingkorting voor de werkenden) is de toekomst van deze sekte in de tweede kamer gegarandeerd. Een paar acteurs (m/v/iets) erbij in de kamer verwacht ik ook nog wel.
pi_205155883
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 17:31 schreef hb64 het volgende:

[..]
Racisme is dan ook het verdienmodel van deze club. Dit 'probleem' willen ze ook niet opgelost hebben, want vallen de inkomsten weg.

Bedenk ook dat je in de tweede kamer de hoogste uitkering van NL hebt. Het kost wat moeite om er terecht te komen. Maar als je er eenmaal zit krijg je maandelijks een leuk bedrag op je rekening gestort waar je niet veel meer voor hoeft te doen. De uitkering na de periode in de kamer is ook zeer royaal.

Zolang er stemvee is dat hoopt op een zwartheidstoeslag op de uitkering (belastingkorting voor de werkenden) is de toekomst van deze sekte in de tweede kamer gegarandeerd. Een paar acteurs (m/v/iets) erbij in de kamer verwacht ik ook nog wel.
Jammer dat daar dan niets aan gedaan wordt. Ze zouden dat moeten krijgen op basis van jaren en verdiensten. Maar goed ik denk weer te naïef ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205155885
Het maakt de achterban van BIJ1 werkelijk geen moer uit wat voor bende deze partij is. Elke negatieve berichtgeving zien ze als het 'framen' door de mainstream media. Bekend trucje, van FvD afgekeken.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205157519
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 07:43 schreef Hexagon het volgende:
"Het ligt altijd aan een ander" is inderdaad een kernbeginsel van dit soort partijen.

Maar benieuwd want hier precies aan de hand was. Want dit is natuurlijk slechts cryptisch geleuter.
Ze zal wel niet zwart genoeg zijn of niet genoeg onrecht aangedaan of andersom. Zulke lui hebben een hekel aan anderen. Dat zie je altijd ze krijgen uit afgunst een hekel aan hin kompanen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_205213327
En ook over haar opvolger is nu al gedoe _O-

quote:
Amsterdamse tak Bij1 spreekt zich uit tegen voorzitterschap Rebekka Timmer
Het Amsterdamse bestuur van Bij1 spreekt zich uit tegen Rebekka Timmer, mogelijk de nieuwe partijvoorzitter van Bij1 landelijk. Het zet de verhoudingen binnen zowel de Amsterdamse als de landelijke afdeling op scherp.

Vorige week besloot Jursica Mills te stoppen als voorzitter van Bij1 wegens ‘toxiciteit, vriendjespolitiek en tegenstrijdigheden’ binnen de partij. Mills was de enige tegenstander van Rebekka Timmer, in de race voor het landelijke voorzitterschap van Bij1 – waar leden zaterdag een beslissing over maken.

Met het terugtrekken van Mills lijkt Timmer die plek te kunnen bemachtigen, ondanks een negatief advies dat zij kreeg van de selectiecommissie. De commissie oordeelde dat Timmer, die tijdens de landelijke verkiezingen op plek 3 stond, zich meer bezighield met de visie van de partij dan met het bereiken van consensus. De commissie: ‘Rebekka lijkt weinig oog te hebben voor het volbrengen van de praktische, bestuurlijke taken die nodig zijn om Bij1 als organisatie draaiende te houden.’

Populariteitsstrijd
Het Amsterdamse bestuur van Bij1 schrijft in een mail aan de leden dat zij zich ‘volledig’ achter het negatieve advies scharen. ‘Ongeacht Rebekka’s stevige inhoudelijke politieke kennis, vragen wij ons nog steeds af of en hoe zij haar medebestuursleden zal meenemen in de koers die zij voor ogen heeft, vooral op het moment dat hiervoor geen meerderheid binnen het bestuur aanwezig is.’

Het Amsterdamse bestuur vindt dat Timmers campagne voor het partijvoorzitterschap er niet één is van ‘radicale liefde’. Timmer gebruikte ten onrechte foto’s met partijleider Sylvana Simons als campagnemateriaal, en verspreidt via sociale media veel foto’s. Haar wordt dan ook een ‘populariteitsstrijd’ verweten. ‘Zowel Jursica als de andere kandidaat-bestuursleden hebben deze voorsprong niet. En dat maakt dat het ongelijkwaardig en niet des Bij1 is.’
https://www.parool.nl/ams(...)kka-timmer~b56d0c3b/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205213523
Rebekka, nog zo'n verschrikkelijk figuur. Die was hier in Hilversum in de lokale politiek en media ook al irritant disruptief bezig.
pi_205213637
Echt, wat een kut partij is dit zeg
pi_205213826
Het lijkt mij logisch dat bij gelijke genderidentiteit en validiteit de donkerste de baas mag spelen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_205216933
Links, rechts of midden, relletjes bij nieuwe partijen zijn altijd wel genot :9
pi_205216953
Let them slowly destroy themselves from within...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205217027
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 17:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Rebekka, nog zo'n verschrikkelijk figuur. Die was hier in Hilversum in de lokale politiek en media ook al irritant disruptief bezig.
Is dat zo'n omgebouwde?
pi_205217056
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 22:47 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Is dat zo'n omgebouwde?
Dat niet, geloof ik.
pi_205217097
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 22:47 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Is dat zo'n omgebouwde?
Nee, een beetje een bij1 geraapt zootje.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 2 juli 2022 @ 23:43:09 #88
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205217724
Rebekka O+
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205217760
quote:
84s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 23:43 schreef Starhopper het volgende:
Rebekka O+
Dan ben je echt heel wanhopig
pi_205217822
Zit SS alweer ergens op TMF, bestaat dat nog, zoveel vragen
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')