Nee, maar je komt ook over alsof je de stemgerechtigde leeftijd nog niet hebt bereikt, dus dat is ook logisch.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:48 schreef GoogleFactChecker het volgende:
[..]
Mij is niks gevraagd hoor.
En nu hebben "wij" de wet aangepast.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:49 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Dat klopt, zo werkt het ook niet. Mij is ook niets gevraagd. Maar toch hebben we wetten en regels, of denk je dat iedereen die geboren is of woont in Nederland zelfstandig iets kan aanpassen?
Niet echt maar leuk geprobeerd. De wet is niet veranderd, de jurisprudentie is veranderd en de rechters zijn niet door de kiezers gekozen maar door een minderheid benoemt. Never mind dat de drie rechters om wie het gaat gelogen hebben tijdens hun hearings over Roe vs Wade.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:51 schreef GoogleFactChecker het volgende:
[..]
En nu hebben "wij" de wet aangepast.
ook nog onder ede? dat zou helemaal wat zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet echt maar leuk geprobeerd. De wet is niet veranderd, de jurisprudentie is veranderd en de rechters zijn niet door de kiezers gekozen maar door een minderheid benoemt. Never mind dat de drie rechters om wie het gaat gelogen hebben tijdens hun hearings over Roe vs Wade.
"Akshually"quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet echt maar leuk geprobeerd. De wet is niet veranderd, de jurisprudentie is veranderd en de rechters zijn niet door de kiezers gekozen maar door een minderheid benoemt. Never mind dat de drie rechters om wie het gaat gelogen hebben tijdens hun hearings over Roe vs Wade.
Inderdaad, dat is jouw lichaam waar je geen vaccinatie inspuit, het lichaam van het ongeboren kind is niet van jouw.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:43 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Mensen die dit trouwens koppelen aan een vaccinatieplicht hebben ook een redelijke klap van de molen gehad.
In Amerika is de wet aangepast ja. In zoverre dat het niet meer landelijke wordt geregeld maar per staat. Gelukkig is dat hier niet zover. Ik ging er niet vanuit dat jij in relatie tot gevraagd worden het over de VS had.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:51 schreef GoogleFactChecker het volgende:
[..]
En nu hebben "wij" de wet aangepast.
Zeker wel. Dat staat in de wet. Dus is het democratisch vastgesteld.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:42 schreef GoogleFactChecker het volgende:
[..]
"Akshually"
En dat we pas om ongeboren kinderen moeten geven wanneer een of andere linkse labjas zegt dat we er om moeten geven is ook niet democratisch besloten.
quote:* Officieel is die termijn gesteld op 24 weken, maar artsen houden in de praktijk vaak een termijn van 22 weken aan. Dat is omdat artsen tot op 2 weken nauwkeurig de duur van de zwangerschap kunnen bepalen. De termijn van 24 weken is vastgelegd in de Strafwet en heeft te maken met de levensvatbaarheid van het kind buiten de baarmoeder.
Tja mensen stemden om wat meer geld en oppeens krijg je er allerlei abortus-shit bij.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:49 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Zeker wel. Dat staat in de wet. Dus is het democratisch vastgesteld.
[..]
Niet interessant wat de wet zegt? Pardon, dat is zo'n beetje het belangrijkste.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 19:07 schreef GoogleFactChecker het volgende:
[..]
Tja mensen stemden om wat meer geld en oppeens krijg je er allerlei abortus-shit bij.
Maar goed verder niet zo interessant wat de wet zegt.
Tijd om afstand te nemen van alle abortusterroristen hier, waarom banned Twitter deze gevaarlijke gek niet vraag ik me dan af, zal wel weer die conservatieve indoctrinatie-elite zijn die 4d chess spelen.
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Niemand word gedwongen, zwanger worden is het logische gevolg van seks hebben.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:32 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Lol en jij hebt t dan over raar ???
Waarom zouden mensen die vrouwen dwingen om kinderen te baren niet met het resultaat daarvan opgescheept mogen worden ?
Maar toch is ie niet gebanned, wat "vreemd" blijft dat toch elke keer he? Idem dito bij de reddit-feministen, weet nog wel dat iemand het hier hilarisch vond dat ik zei dat reddit een linkse website was.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 19:12 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Niet interessant wat de wet zegt? Pardon, dat is zo'n beetje het belangrijkste.
En zeker, dreigen met geweld is nooit goed. Dit dus ook niet.
Maar uitsluiten kun je t niet dus dan blijft alleen abortus nog over. Tenzij men je dwingt om tegen je wil een kind te baren.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 19:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Niemand word gedwongen, zwanger worden is het logische gevolg van seks hebben.
Je kan het risico op zwangerschap aanzienlijk verlagen met anti conceptie.
Geen idee, ik volg de richtlijnen niet. Als hij die overtreden heeft mag je verwachten dat hij gebanned wordt. Die debatten gaan dan niet per se over de wet maar over de wens om de wet te veranderen. Dat is iets anders, zolang het een wet is dan is deze democratisch tot stand gekomen, als we die willen aanpassen kan dat via de geldende regels en is dat ook democratisch.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 19:20 schreef GoogleFactChecker het volgende:
[..]
Maar toch is ie niet gebanned, wat "vreemd" blijft dat toch elke keer he? Idem dito bij de reddit-feministen, weet nog wel dat iemand het hier hilarisch vond dat ik zei dat reddit een linkse website was.
https://www.reddit.com/r/(...)should_be_afraid_to/
En nee de wet is niet zo interessant, dan worden debatten een beetje saai als je gewoon kan zeggen "ja dat staat in de wet".
Ja doei, dat mens heeft een heel boek geschreven op twitter man.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Over antconceptie gesproken. Hier wat hilarisch leesvoer door mij gejat uit POL, en ze heeft een punt (is een heel draadje): [ twitter ]
In minder zinnen zelfsquote:Op zaterdag 25 juni 2022 19:51 schreef GoogleFactChecker het volgende:
[..]
Ja doei, dat mens heeft een heel boek geschreven op twitter man.
Wedden dat het allemaal in maximaal 5 zinnen samengevat kan worden?
Die dame heeft ook niet įlle feiten op een rijtje, en overdrijft hier en daar wat, maar verder wel redelijk het lezen waard.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Over anticonceptie gesproken. Hier wat hilarisch leesvoer door mij gejat uit POL, en ze heeft een punt (is een heel draadje): [ twitter ]
Kun je die samenvatting niet ff in een spoiler zetten dan? Niet dat ik niet kan genieten van een half boek toegewijd aan de mening van een vrouw hoor maar ik heb daar helaas de tijd niet voor.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 19:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In minder zinnen zelfs![]()
Maar ik wil niemand het genot ontnemen dit draadje door te lezen
Laat Amerika (en vooral "the south") nou juist veel meer tienerzwangerschappen hebben doordat conservatievelingen weerstand bieden mbt seksuele voorlichting en anticonceptiegebruik.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 19:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Niemand word gedwongen, zwanger worden is het logische gevolg van seks hebben.
Je kan het risico op zwangerschap aanzienlijk verlagen met anti conceptie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |