abonnement Unibet Coolblue
pi_205145408
Dat je bedankt voor een partner die al kids heeft begrijp ik. Of je wilt helemaal geen kinderen of je wilt je eigen tijd en middelen niet gebruiken om andermans kinderen groot te brengen.
Ik snap het.
Maar waarom die aversie en haat tegen single moeders?

Hier een paar voorbeelden:


En dit is slechts een kleine selectie, het web sterft er van.
En ik vraag me af... waarom???

Kijk, ik zit in een auto op weg naar A-dam. Niet naar Utrecht.
Ik sla de afslag Utrecht dus over.
Niemand dwingt me om naar Utrecht te rijden, niks verhinderd me mijn eigen weg te volgen.
Waarom zou ik dan een haatvideo maken over Utrecht en waarom ik er niet naar toe wil en dat er vooral bij anderen in willen prenten?
Beter geef ik gewoon gas en rijd ik relaxed door tot A-dam.

Deze gasten maken stropoppen van single moeders om tegen aan te trappen.
Niemand vraagt er voor om alleen met kinderen achter te blijven. Je zal het maar meemaken dat je partner wegvalt door ziekte of een ongeval.
Of er vandoor gaat met een jongere versie.


En toch is het stoer en goed voor de views.
Maar ook in real life zie je deze types vaak.
Geen hond die ze lastig valt, maar wel iedere keer die negatieve stereotypering van alleenstaande moeders.
Ik begrijp dat echt niet.

En anderen voor sukkel uitmaken vanwege een andere keuze terwijl er zat bonus-vaders en moeders gelukkig zijn. Maar schijnbaar mogen ze dat niet zelf uit maken.
pi_205145526
Stoppen met YouTube kijken en de echte wereld in trekken.

Je laten beïnvloeden door YT filmpjes. :') Je kan iedere mening/gedachtengang op YT vinden, en hier stoor je je aan?

Alsof dit filmpje representatief is voor hoe ALLE single mannen denken over ALLE single moeders?

Best hoor. Alles voor de likes. Wat is de like/dislike ratio van die filmpjes?

Blahblah...

TL:DR voor de likes. Alles voor de likes.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Moderator zaterdag 25 juni 2022 @ 11:53:09 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205145530
Dit werkt voor heel veel onderwerpen zo. Klagen over iets waar je 0 last van hebt terwijl je die tijd ook kunt gebruiken voor iets wat je wél prettig vindt.

Dat is inderdaad meestal omdat het stiekem wel lekker is om frustratie over iets in je eigen leven te ventileren. Je ziet het hier ook vaak. Hahaha was een vies dik wijf. Nou, concentreer je vooral om dat lekkere 10/10 slanke mokkel te scoren maar dát lukt niet, dus dan maar naar beneden trappen want dan voel je jezelf beter. Ofzo.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_205145567
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 11:53 schreef CoolGuy het volgende:
Dit werkt voor heel veel onderwerpen zo. Klagen over iets waar je 0 last van hebt terwijl je die tijd ook kunt gebruiken voor iets wat je wél prettig vindt.

Dat is inderdaad meestal omdat het stiekem wel lekker is om frustratie over iets in je eigen leven te ventileren. Je ziet het hier ook vaak. Hahaha was een vies dik wijf. Nou, concentreer je vooral om dat lekkere 10/10 slanke mokkel te scoren maar dát lukt niet, dus dan maar naar beneden trappen want dan voel je jezelf beter. Ofzo.
Goed punt.
Sinds ik de tv uit laat en bepaalde onderwerpen niet meer volg op de echt belangrijke dingen na heb ik het een stuk drukker met nuttige en leuke dingen.
pi_205145575
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 11:52 schreef Het_Bokje het volgende:
Stoppen met YouTube kijken en de echte wereld in trekken.

Je laten beïnvloeden door YT filmpjes. :') Je kan iedere mening/gedachtengang op YT vinden, en hier stoor je je aan?

Alsof dit filmpje representatief is voor hoe ALLE single mannen denken over ALLE single moeders?

Best hoor. Alles voor de likes. Wat is de like/dislike ratio van die filmpjes?

Blahblah...

TL:DR voor de likes. Alles voor de likes.
Daarbij: Amerikanen... :')
  Moderator zaterdag 25 juni 2022 @ 12:06:07 #6
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205145615
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 11:59 schreef Werkman het volgende:

[..]
Goed punt.
Sinds ik de tv uit laat en bepaalde onderwerpen niet meer volg op de echt belangrijke dingen na heb ik het een stuk drukker met nuttige en leuke dingen.
Naja, ik bedoel maar. Als jij de 10/10 vrouwtjes voor het uitzoeken hebt, en je neukt elke dag een andere 10/10 en allemaal andere toffe shit, wáárom zou je je dan druk maken over een of ander vies dik wijf? Waarom zou je daar je tijd mee verdoen?

Of, om de analogie van TS te gebruiken. Als Amsterdam hét is, en je kunt er elke dag heen en stappen en uit eten en dit en dat en allemaal toffe shit en eigenlijk heb je zoveel op je programma dat een dag eigenlijk 30 uur zou moeten hebben....Waarom maak je je dan druk over Utrecht?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_205145740
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 11:37 schreef Joopklepzeiker het volgende:

Maar waarom die aversie en haat tegen single moeders?

Lijkt me prima passen in de incel-waanbeelden. Vrouwen zijn valse wezens die zich laten bezwangeren door alfa-mannetjes. Vervolgens strikken ze een beta-mannetje om voor de kinderen te zorgen.
  zaterdag 25 juni 2022 @ 12:24:42 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205145744
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 12:06 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Naja, ik bedoel maar. Als jij de 10/10 vrouwtjes voor het uitzoeken hebt, en je neukt elke dag een andere 10/10 en allemaal andere toffe shit, wáárom zou je je dan druk maken over een of ander vies dik wijf? Waarom zou je daar je tijd mee verdoen?

Of, om de analogie van TS te gebruiken. Als Amsterdam hét is, en je kunt er elke dag heen en stappen en uit eten en dit en dat en allemaal toffe shit en eigenlijk heb je zoveel op je programma dat een dag eigenlijk 30 uur zou moeten hebben....Waarom maak je je dan druk over Utrecht?
Imo is het vaak op-de-borst-klopperij: kijk mij eens alfamannetje wezen, ik neem met minder geen genoegen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_205146036
Volgens mij kun je deze tirades van INCELs vergelijken met de scheldpartijen van vroeger van potteuze radikale feministes die overstuur zijn omdat zogenaamd alle mannen ze als seksobject zien...

Het is een soort namaakverontwaardiging die het moet laten lijken of ze veel aantrekkelijkere partners zijn dan in werkelijkheid het geval is.
  zaterdag 25 juni 2022 @ 13:03:40 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205146053
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 13:01 schreef Horzula het volgende:
Volgens mij kun je deze tirades van INCELs vergelijken met de scheldpartijen van vroeger van potteuze radikale feministes die overstuur zijn omdat zogenaamd alle mannen ze als seksobject zien...

Het is een soort namaakverontwaardiging die het moet laten lijken of ze veel aantrekkelijkere partners zijn dan in werkelijkheid het geval is.
:?

Aantrekkelijker voor wie dan?
The love you take is equal to the love you make.
pi_205146095
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 13:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]
:?

Aantrekkelijker voor wie dan?
INCELs vrouwen, Radicaal Feministes mannen. Want een INCEL die ondanks zijn gevorderde leeftijd bij Paps en Mams woont, er nooit op uitgaat en zeker nooit iets voor een ander - laat staan een vrouw- doet, moet de vrouwen 'natuurlijk' van zich afslaan, de single moeders incluis.

Zeg nou zelf, jij vindt dat soort kerels toch zelf ook woest aantrekkelijk, Lienekien?
pi_205146102
Zijn vaak jaloerse incels volgens mij
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_205146124
quote:
16s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 13:10 schreef FlippingCoin het volgende:
Zijn vaak jaloerse incels volgens mij
Dat is nergens voor nodig!

Ik wil die INCELs wel in hun achterwerk neuken terwijl ze met redbull in hun beer helmet zitten te WoW-en. Of zeg ik nu wat raars?
pi_205146177
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 13:15 schreef Horzula het volgende:

[..]
Dat is nergens voor nodig!

Ik wil die INCELs wel in hun achterwerk neuken terwijl ze met redbull in hun beer helmet zitten te WoW-en. Of zeg ik nu wat raars?
Nee hoor mag allemaal
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_205146181
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 12:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Imo is het vaak op-de-borst-klopperij: kijk mij eens alfamannetje wezen, ik neem met minder geen genoegen.
Welnee man die incels zijn zo alfa als een pot suiker
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_205146210
Is dat geluk over die alphamannetjes eigenlijk wel wetenschappelijk verantwword?

Bij veel dieren zijn de wijfjes de leidsters.
pi_205146211
Ik heb ooit iemand die kinderen met mij wilde hebben.
Dus ik zei tegen hem dat hij mij dan nooit moet verlaten, omdat ik anders ook één van die single moeders van zijn kinderen zou zijn :D
pi_205146224
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 13:25 schreef Horzula het volgende:
Is dat geluk over die alphamannetjes eigenlijk wel wetenschappelijk verantwword?

Bij veel dieren zijn de wijfjes de leidsters.
Bij veel dieren eten ze de kinderen op


Laten we dat maar gewoon negeren
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_205146230
Dat ook, ja.

Toch heeft iedere halvegare het over alpha's tegenwoordig.
  zaterdag 25 juni 2022 @ 13:33:39 #20
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205146261
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 13:09 schreef Horzula het volgende:

[..]
INCELs vrouwen, Radicaal Feministes mannen. Want een INCEL die ondanks zijn gevorderde leeftijd bij Paps en Mams woont, er nooit op uitgaat en zeker nooit iets voor een ander - laat staan een vrouw- doet, moet de vrouwen 'natuurlijk' van zich afslaan, de single moeders incluis.

Zeg nou zelf, jij vindt dat soort kerels toch zelf ook woest aantrekkelijk, Lienekien?
Ik snap echt niet wat je bedoelt.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 25 juni 2022 @ 13:35:03 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205146267
quote:
16s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 13:22 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Welnee man die incels zijn zo alfa als een pot suiker
Ja, die reactie was voordat de argumenten de incel-kant opgingen. Maar die alfamannetjes kunnen er op hun manier ook wel wat van met neerkijken op alles en iedereen die ze beneden hun status achten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_205146271
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 13:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, die reactie was voordat de argumenten de incel-kant opgingen. Maar die alfamannetjes kunnen er op hun manier ook wel wat van met neerkijken op alles en iedereen die ze beneden hun status achten.
Oh ja dat ook wel
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_205146385
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 13:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik snap echt niet wat je bedoelt.
Jij bent vrouw en jij begrijpt het verschijnsel gespeelde verontwaardiging niet?
  zaterdag 25 juni 2022 @ 14:14:23 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205146460
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 13:57 schreef Horzula het volgende:

[..]
Jij bent vrouw en jij begrijpt het verschijnsel gespeelde verontwaardiging niet?
Niet hoe potteuze radicale feministes zouden menen met ‘gespeelde’ verontwaardiging over seksistische mannen veel aantrekkelijker partners te lijken.

Aantrekkelijker voor wie?
The love you take is equal to the love you make.
pi_205146477
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 14:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Niet hoe potteuze radicale feministes zouden menen met ‘gespeelde’ verontwaardiging over seksistische mannen veel aantrekkelijker partners te lijken.

Aantrekkelijker voor wie?
Mannen. In de Maatschappij van toen.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 25 juni 2022 @ 14:34:44 #26
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205146560
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 11:52 schreef Het_Bokje het volgende:
Stoppen met YouTube kijken en de echte wereld in trekken.

Je laten beïnvloeden door YT filmpjes. :') Je kan iedere mening/gedachtengang op YT vinden,

TL:DR voor de likes. Alles voor de likes.
Sowieso mensen die continu videos posten bij hun verhaal .
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205146657
Tja, incels.
pi_205146670
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 14:34 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Sowieso mensen die continu videos posten bij hun verhaal .
Ik zou me meer zorgen maken om de input die TS het YouTube algoritme gegeven hebt, zodat dit filmpje naar boven komt. (of is er expliciet door TS op gezocht?) :D

Hoe werkt dat? Ik zie eenYT-filmpje ---> toppa op FOK! Zoiets?
Mijn laatste YT die ik bekeken heb, is iets over de laatste dagen van Hitler in de Bunker in Berlijn, topic in C&H ?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205146733
Ik heb die video's bekeken en volgens mij gaat het slechts om geld.
Boven een aantal views ben je influencer, krijg je reclame door je vids en beur je geld.
Waarbij het niet uitmaakt hoe achterlijk je content is.

Wat mijzelf betreft, ik ben bewust ook nooit op single moeders gevallen maar dat domme gelul heb ik ook niet nodig.
  Moderator zaterdag 25 juni 2022 @ 16:18:13 #30
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205147034
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 12:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Imo is het vaak op-de-borst-klopperij: kijk mij eens alfamannetje wezen, ik neem met minder geen genoegen.
Ik gok dat die mannen hier weinig zitten. Hier zitten vooral halve incels die alleen maar een 10 willen en zelf een 2 zijn maar dat overschreeuwen door op elke slak zout te leggen als het op vrouwen aankomt want dan verdwijnt de realiteit dat ze niks kunnen regelen hopelijk wat naar de achtergrond.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_205147103
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 16:18 schreef CoolGuy het volgende:
Ik gok dat die mannen hier weinig zitten. Hier zitten vooral halve incels die alleen maar een 10 willen en zelf een 2 zijn maar dat overschreeuwen door op elke slak zout te leggen als het op vrouwen aankomt want dan verdwijnt de realiteit dat ze niks kunnen regelen hopelijk wat naar de achtergrond.
Iedereen kan wat regelen maar ze komen niet aan je deurbel hangen als je boven op je zolderkamer blijft zitten.
  Moderator zaterdag 25 juni 2022 @ 16:38:44 #32
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205147171
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 16:30 schreef Werkman het volgende:

[..]
Iedereen kan wat regelen maar ze komen niet aan je deurbel hangen als je boven op je zolderkamer blijft zitten.
Zeker, maar een 2 die een 10 wil neemt niet genoegen met een 7, laat staan met een andere 2. (Dat cijfer gebruik mbt dit onderwerp is echt kansloos maar het praat wel makkelijk.).
Breitling - Instruments for Professionals
pi_205147961
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 16:38 schreef CoolGuy het volgende:
Zeker, maar een 2 die een 10 wil neemt niet genoegen met een 7, laat staan met een andere 2. (Dat cijfer gebruik mbt dit onderwerp is echt kansloos maar het praat wel makkelijk.).
Ja, smaken verschillen ook.
Ik heb tienen gezien die door anderen zo genoemd werden en die ik maar een vijf vond.
Omgekeerd staan die anderen dan weer te kijken van mijn smaak en zijn voor hun mijn tienen dan weer een vijf.
  Forum Admin zaterdag 25 juni 2022 @ 18:20:45 #34
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_205148033
Ik zou die video's lekker negeren.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zaterdag 25 juni 2022 @ 20:12:17 #35
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205149027
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 12:24 schreef Heph844 het volgende:
zich laten bezwangeren door alfa-mannetjes. Vervolgens strikken ze een beta-mannetje om voor de kinderen te zorgen.
Hier zit an sich wel een kern van waarheid in als je heel primitief/middeleeuws gaat denken hoor. De man die eerder was heeft zich voortgeplant terwijl de tweede man het zaad van de eerste man gaat opvoeden.

Voor TS: Youtubers of ze nu links/rechts/progressief/conservatief zijn, ze doen alles voor de views, en daar baseren ze ook hun mening op. Ga lekker naar buiten naar de kroeg.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 26 juni 2022 @ 08:43:54 #36
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205151685
Even een oude post over dit overwerp recyclen

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 19:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Onder dat type gehaat op alleenstaande moeders zit vaak een vat vol frustratie en wrok.

Kijk er zijn genoeg valide redenen om niet met een alleenstaande moeder te willen daten. Dat is heel persoonlijk. Maar ze slagen er nimmer in zo'n valide reden te noemen. Het blijft vaak bij puberale karikaturen en kort-door-de-bocht aannames. Het zouden allemaal onzelfstandige vrouwen zijn en kennelijk zijn die exen allemaal zonder uitzondering godsonmogelijke figuren.

Het zijn vaak het type mannen dat zelf faalt bij het vinden van een vrouw maar die de heilige overtuiging hebben toch echt een geweldige partner te zijn. Dat een vrouw eerder niet voor hen maar voor een andere man koos, die om een of andere reden niet meer bij haar is, zien ze als een ultieme reden om met haar af te rekenen. Dus moet de vrouw en haar kind beschouwd worden als een stuk afval waar ze nu zelf hun neus voor kunnen ophalen. Ze kozen immers niet in eerste instantie voor hem, dus ze zal verdoemd zijn.

Dat type man kan beter iedere vrouw mijden.
pi_205151960
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 11:52 schreef Het_Bokje het volgende:
Stoppen met YouTube kijken en de echte wereld in trekken.

Je laten beïnvloeden door YT filmpjes. :') Je kan iedere mening/gedachtengang op YT vinden, en hier stoor je je aan?

Alsof dit filmpje representatief is voor hoe ALLE single mannen denken over ALLE single moeders?

Best hoor. Alles voor de likes. Wat is de like/dislike ratio van die filmpjes?

Blahblah...

TL:DR voor de likes. Alles voor de likes.
TS snapt niet hoe algoritmes werken ;)
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_205151978
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 13:25 schreef Horzula het volgende:
Is dat geluk over die alphamannetjes eigenlijk wel wetenschappelijk verantwword?

Bij veel dieren zijn de wijfjes de leidsters.
Nope. Sterker nog; de man die de term ooit bedacht heeft is een groot deel van zijn carrière bezig geweest om tegen mensen te zeggen dat hij er naast zat.
pi_205152019
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 09:42 schreef Intint het volgende:

[..]
Nope. Sterker nog; de man die de term ooit bedacht heeft is een groot deel van zijn carrière bezig geweest om tegen mensen te zeggen dat hij er naast zat.
We hebben verschillende complexe hiërarchieën en op zich zou je binnen elke kunnen opereren met a,b,c-terminologie.

OT: In het tweede filmpje, die ik volgens mij als enige bekeken heb, leggen ze toch juist uit dat ze alleenstaande moeders heul niet haten en waarom ze mannen adviseren om een vrouw zonder kinderen te kiezen?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zondag 26 juni 2022 @ 09:56:57 #40
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_205152039
Net zoals ik nooit een kind zal adopteren zou ik ook nooit stiefvader van jonge kinderen willen zijn, dat is gewoon een keuze die ik gevoelsmatig voor mezelf gemaakt heb. Maar dit soort sneue filmpjes zijn dan weer overbodig en komen inderdaad vooral voort uit die internetcultuur van vrouwenhaat.

[ Bericht 2% gewijzigd door Twiitch op 26-06-2022 10:08:33 ]
  zondag 26 juni 2022 @ 20:05:11 #41
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205156934
Dit valt gewoon onder je moet toch wat als je steeds naast de pot piest. Veel mensen die dat bij welk onderwerp dan ook gebeurd krijgen de behoefte een tikkie terug te geven en sommigen voegen daad bij woord. En hebben niet zo goed door dat het vooral wat over hun zegt en anderen ze nog grotere sneuneuzen vinden.

Maar eigenlijk is het een vrij natuurlijke neiging als iemand voldoende afwijzing/tegenslag te verduren krijgt, dan is er het risico van toch een beetje verbitterd raken en dat te willen uiten.
Gelukkig kunnen velen dat intoom houden, zien ze van zichzelf wel wat het is.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_205157011
Heb even snel de helft van het eerste filmpje bekeken. Hij geeft toch gewoon wat dingen waar je tegenaan gaat lopen als je een relatie begint met 'n alleenstaande moeder?

Als het hele jonge kinderen zijn dan moeten ze of overal mee naar toe of ze moet steeds een babysit regelen, dat klopt wel. Maar ook als het wat oudere kinderen zijn, zit je met bv. vakanties e.d. wel vast aan de schoolvakanties. En een weekendje weg of zo zal dan ook met de kinderen zijn of ze moeten ergens gaan logeren.

Dat vrouwen standaard nog seks hebben met de baby daddy lijkt me wel onzin overigens.

Dat je eigen kinderen en stiefkinderen anders is, daar ben ik het ook wel mee eens. Zal misschien van persoon tot persoon verschillen.

Er zijn overigens ook zat vrouwen die helemaal niet zitten te wachten op mannen met kinderen.

[ Bericht 32% gewijzigd door Halcon op 26-06-2022 20:20:18 ]
pi_205157224
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 20:15 schreef Halcon het volgende:

Dat vrouwen standaard nog seks hebben met de baby daddy lijkt me wel onzin overigens.
Totaal andere cultuur dan de onze. Veel Nederlandse vrouwen zouden de kids geaborteerd hebben voor ze single mom werden.

quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 20:15 schreef Halcon het volgende:

Er zijn overigens ook zat vrouwen die helemaal niet zitten te wachten op mannen met kinderen.
Na de vijfendertig wordt de keuze een stuk lastiger.
pi_205157280
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 20:43 schreef Horzula het volgende:

[..]
Totaal andere cultuur dan de onze. Veel Nederlandse vrouwen zouden de kids geaborteerd hebben voor ze single mom werden.
[..]
Ik bekijk het wel vanuit Nederlands / Europees perspectief.
quote:
Na de vijfendertig wordt de keuze een stuk lastiger.
Ja en nee. Je hebt ook wel mannen die geen kinderen hebben. En op die leeftijd heb je ook wel weer een groep met oudere kinderen.

En anders is het toch een beetje kiezen of delen natuurlijk. De perfecte partner zal meestal ook niet bestaan. Je hebt dan natuurlijk ook wel 'n groep die nog wel kinderen wil (en niet veel tijd meer heeft) en een groep die geen kinderen wil.

Als man op jacht naar vrouwen van 30+ zonder kinderen, loop je natuurlijk ook kans dat een vrouw die wel een kinderwens wil, in geval van een geschikte partner, redelijk snel aan kinderen zal beginnen.

Persoonlijk zou ik overigens ook niet zitten te wachten op een dame met hele kleine kinderen.
  zondag 26 juni 2022 @ 21:02:42 #45
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205157322
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 20:15 schreef Halcon het volgende:
Heb even snel de helft van het eerste filmpje bekeken. Hij geeft toch gewoon wat dingen waar je tegenaan gaat lopen als je een relatie begint met 'n alleenstaande moeder?

Als het hele jonge kinderen zijn dan moeten ze of overal mee naar toe of ze moet steeds een babysit regelen, dat klopt wel. Maar ook als het wat oudere kinderen zijn, zit je met bv. vakanties e.d. wel vast aan de schoolvakanties. En een weekendje weg of zo zal dan ook met de kinderen zijn of ze moeten ergens gaan logeren.

Dat vrouwen standaard nog seks hebben met de baby daddy lijkt me wel onzin overigens.

Dat je eigen kinderen en stiefkinderen anders is, daar ben ik het ook wel mee eens. Zal misschien van persoon tot persoon verschillen.

Er zijn overigens ook zat vrouwen die helemaal niet zitten te wachten op mannen met kinderen.
Hangt denk ik erg af van de leeftijd en het waarom.

Ik had een stiefvader, het stief stukje krijg ik amper uit mijn mond, voor mij was hij mijn vader.
Mijn biologische vader overleed rond mijn eerste verjaardag, mijn ‘stief’ vader kwam rond mijn derde jaar in mijn leven. Ik ken geen andere vader dan die ‘stief’ vader. Ik weet dat een ander mij verwekt heeft, maar daar heb ik geen herinneringen aan.
Ik mis mijn paps nogsteeds, hij is jaren geleden gestorven. Hij heeft me niet verwekt, maar was in alle opzichten mijn vader. Tot zijn dood sprak hij met trots en een lach hoe anderen zeiden dat ze wel konden zien dat ik er 1 van hem was, maar zelfs zonder dat was hij mijn vader, geen bonus of stief, maar mijn vader.
Hij had drie biologische kinderen, die ik allerdrie ken als zijnde familie.

Er hoeft iig geen verschil te zijn, veel daarvan zit tussen de oren. Maar ook ‘stief’ staat niet gelijk aan minder, anders is niet gelijk aan minder.
Ik ken meerderde gezinnen waarbij de kinderen ouder waren en de andere ouder nog in het spel is, maar waarbij er veel liefde en genegenheid is, kinderen en stiefouders het meer dan de moeite waard vinden, zelfs bij vinden dragen aan hun levensgeluk.

Is het iets waar je goed over na moet denken? Ja.
Is het verstandig nee te zeggen als je er niet echt voor wil gaan? Ja.
Maakt het je een minder mens als je denkt doe maar liever niet? Nee.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 26 juni 2022 @ 21:05:34 #46
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205157335
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 20:43 schreef Horzula het volgende:

[..]
Totaal andere cultuur dan de onze. Veel Nederlandse vrouwen zouden de kids geaborteerd hebben voor ze single mom werden.
[..]
Na de vijfendertig wordt de keuze een stuk lastiger.
Waar hoor.

Maar maakt het zoveel uit dat de keuze kleiner wordt?
Moet je 1001 keuzes hebben, of wil je die ene vinden die bij je past? Waarbij het dankzij en ondanks is?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_205157480
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 21:05 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Waar hoor.

Maar maakt het zoveel uit dat de keuze kleiner wordt?
Moet je 1001 keuzes hebben, of wil je die ene vinden die bij je past? Waarbij het dankzij en ondanks is?
Als je als vrouw van tevoren rondloopt met een waslijst aan eisen die lijkt op het Sinterklaaslijstje van een kind van acht en ze zijn over de veertig en je wilt nog een kind wordt het lastig, weet ik (man) zelf.
pi_205157507
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 21:05 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Waar hoor.

Maar maakt het zoveel uit dat de keuze kleiner wordt?
Moet je 1001 keuzes hebben, of wil je die ene vinden die bij je past? Waarbij het dankzij en ondanks is?
Hoe groter de vijver is, hoe groter de kans natuurlijk dat je 'n visje vangt dat bij je past.

Als je de vijver heel klein maakt, dan is de kans dat je een match gaat vinden, gewoon heel veel kleiner.
pi_205157527
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 08:43 schreef Hexagon het volgende:
Even een oude post over dit overwerp recyclen
[..]

Heeft hij verkeerde ideeen over haar, zij over hem of beiden over elkaar?

In mijn (homo) optiek falen ze allebei. Ze kunnen immers beiden geen partner vinden en geven elkaar de schuld.

Zo komen we nergens!

quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 21:31 schreef Halcon het volgende:

[..]
Hoe groter de vijver is, hoe groter de kans natuurlijk dat je 'n visje vangt dat bij je past.

Als je de vijver heel klein maakt, dan is de kans dat je een match gaat vinden, gewoon heel veel kleiner.
Dan sla je een vis aan de haak waar je mee opgegroeid bent. Nog gemakkelijker.
  zondag 26 juni 2022 @ 22:20:45 #50
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205158032
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 21:27 schreef Horzula het volgende:

[..]
Als je als vrouw van tevoren rondloopt met een waslijst aan eisen die lijkt op het Sinterklaaslijstje van een kind van acht en ze zijn over de veertig en je wilt nog een kind wordt het lastig, weet ik (man) zelf.
Ken jij echt zoveel vrouwen met en zo’n eisenlijst en die over de 40 zijn?
Dan is dat interessant, want ik ken echt bar weinig vrouwen die en geen realiteit kennen en over de 40 nog een kind willen.

Verreweg de meeste mensen, of dat nu vrouwen of mannen zijn, weten echt wel redelijk wat wenselijk en mogelijk is. En over de 40 nog een nieuwe leg willen zie ik maar bar weinig. De gevallen die ik ken zijn een gebeurde toch ipv been zeer bewust je.

Als je opnames ziet zoals in de OP zie je juist vaak jongere mensen. Boven de 35 wordt het vlotjes zeldzaam en dat heeft bij beide geslachten goede redenen.
Wie anders denkt en doet. ‘Vrijbuiter’ of ‘conservatief’. Kan al heel snel de schuld niet meer buiten zichzelf leggen en zal meer serieuze gevolgen tegen komen.Tuurlijk zijn er toch wel figuren, maar die gaan geen lucratieve internetfilmpjes maken ermee. Iig niet anders dan het lach moment van vandaag.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 26 juni 2022 @ 22:31:12 #51
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205158170
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 21:31 schreef Halcon het volgende:

[..]
Hoe groter de vijver is, hoe groter de kans natuurlijk dat je 'n visje vangt dat bij je past.

Als je de vijver heel klein maakt, dan is de kans dat je een match gaat vinden, gewoon heel veel kleiner.
Dat maakt mannen gemiddeld genomen gevoeliger voor dit soort wrok gevoelens.
Kwantiteit boven kwaliteit.
Teveel jongens groeien op met het idee dat kwantiteit kwaliteit zal brengen.

Maar kwantiteit is niet waarom het gaat, weten waar je de voor jouw mogelijk geschikte kwaliteit kan vinden wel. Beter meer beperkte mogelijkheden binnen wat mogelijk bij jou past dan vele past toch niet.

Vrijwel ieder mens zoekt diegene (of enkelen) waarmee ze echt kunnen delen. Hun innerlijk, gevoel, liefde.
Oppervlakkig,,enkel seks, gewone vriendschap, kennis, goede collega e.d. is minder lastig. Diegene Meg wie je echt je innerlijk kan delen zijn Max op twee handen te tellen en vaker maar op 1 hand,

De vijver hoeft dus niet groot te zijn,,sterker nog. Als iemand zich bewuster is van zichzelf zal de vijver kleiner zijn. En is dat juist positief.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_205158272
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 22:20 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Ken jij echt zoveel vrouwen met en zo’n eisenlijst en die over de 40 zijn?
Dan is dat interessant, want ik ken echt bar weinig vrouwen die en geen realiteit kennen en over de 40 nog een kind willen.

Verreweg de meeste mensen, of dat nu vrouwen of mannen zijn, weten echt wel redelijk wat wenselijk en mogelijk is. En over de 40 nog een nieuwe leg willen zie ik maar bar weinig. De gevallen die ik ken zijn een gebeurde toch ipv been zeer bewust je.
Onze steden zitten half vol met dit soort ´hoogopgeleide´ dames.

quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 22:20 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Als je opnames ziet zoals in de OP zie je juist vaak jongere mensen. Boven de 35 wordt het vlotjes zeldzaam en dat heeft bij beide geslachten goede redenen.
Wie anders denkt en doet. ‘Vrijbuiter’ of ‘conservatief’. Kan al heel snel de schuld niet meer buiten zichzelf leggen en zal meer serieuze gevolgen tegen komen.Tuurlijk zijn er toch wel figuren, maar die gaan geen lucratieve internetfilmpjes maken ermee. Iig niet anders dan het lach moment van vandaag.
Die filmpjes zijn meestal Amerikaans. Daar raden ze tieners aan eerst de High School af te maken en dan eerst te trouwen voor ze kinderen nemen.

Overigens speelt bij de voormalige single moms het niet denkbeeldige gevaar dat stiefpapa met stiefdochter gaat zitten rollebollen. De meest voorkomende vorm van incest.
pi_205158545
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 11:37 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Maar waarom die aversie en haat tegen single moeders?
Het is helemaal geen haat. Het is gewoon realistisch zijn en voorkomen dat mannen in nare situaties belanden in hun leven.

quote:
Kijk, ik zit in een auto op weg naar A-dam. Niet naar Utrecht.
Ik sla de afslag Utrecht dus over.
Niemand dwingt me om naar Utrecht te rijden, niks verhinderd me mijn eigen weg te volgen.
Waarom zou ik dan een haatvideo maken over Utrecht en waarom ik er niet naar toe wil en dat er vooral bij anderen in willen prenten?
Weer overdrijf je met "haatvideo". Het is gewoon mannen informeren en waarschuwen dat Utrecht zeer zeer gevaarlijk en riskant is en dat je beter kan kiezen voor Amsterdam.


quote:
Niemand vraagt er voor om alleen met kinderen achter te blijven.
Los van of het bewust of niet bewust is, het blijft een veel riskantere en slechtere keus te zijn om een single mom te verkiezen boven een jonge kindloze dame.

quote:
Je zal het maar meemaken dat je partner wegvalt door ziekte of een ongeval
Altijd leuk hoe men in discussies steeds aangrijpt naar de uitzonderlijke gevallen. De grote gros van single moms zijn niet ontstaan dmv overleden partners, maar gewoon door keuzes.
pi_205328749
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 18:10 schreef Werkman het volgende:

[..]
Ja, smaken verschillen ook.
Ik heb tienen gezien die door anderen zo genoemd werden en die ik maar een vijf vond.
Omgekeerd staan die anderen dan weer te kijken van mijn smaak en zijn voor hun mijn tienen dan weer een vijf.
Onzin. Als je het hebt over tienen dan zijn dat de prachtigste vrouwen voor elke man. Jij hebt het dus niet over tienen.
  Moderator woensdag 13 juli 2022 @ 15:08:23 #55
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205328841
Dat bepaal jij niet voor anderen of anderen het over tienen hebben of niet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_205328908
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 15:08 schreef CoolGuy het volgende:
Dat bepaal jij niet voor anderen of anderen het over tienen hebben of niet.
Blijf vissen om me te censureren, al gaat het nergens over. We weten wat je doel is.
  Moderator woensdag 13 juli 2022 @ 15:12:32 #57
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205328923
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 15:11 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Blijf vissen om me te censureren, al gaat het nergens over. We weten wat je doel is.
Om je te censureren heb ik geen excuus nodig, dat kan nú al. Er is maar 1 waarheid en dat is de jouwe volgens jou, en als andere mensen een andere mening hebben hoef jij niet voor hen te bepalen dat dat onzin is.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_205328978
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 15:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Om je te censureren heb ik geen excuus nodig, dat kan nú al. Er is maar 1 waarheid en dat is de jouwe volgens jou, en als andere mensen een andere mening hebben hoef jij niet voor hen te bepalen dat dat onzin is.
Bij mij heb je andere speciale maatstaven. Ik mag nu zelfs al iets niet meer onzin vinden....steeds een stap verder in je overdrevenheid om te proberen mij te censureren.
pi_205328987
Die man uit de eerste video slaat de spijker op z’n kop!
  Moderator woensdag 13 juli 2022 @ 15:16:27 #60
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205328991
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 15:15 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Bij mij heb je andere speciale maatstaven. Ik mag nu zelfs al iets niet meer onzin vinden....steeds een stap verder in je overdrevenheid om te proberen mij te censureren.
Nee, maar dat wil jij wel graag omdat anders je 'censureren' verhaaltje niet op gaat.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_205329060
Ik snap de haat wel tegen een cultuur waarbij het normaal is dat de man zomaar hun vrouw en kinderen verlaat. Of een vrouw die zich laat neuken door een man die niet loyaal is.

Zoiets wil je niet voeden want dat kind moet dan zonder vader opgroeien of ziet telkens een andere man als vaderfiguur en die andere man moet dus voor andermans kinderen zorgen.

Daarom zijn religieuze standaarden zo goed. Gewoon een partner en ook al word het saai of is het moeilijk je doet het voor het gezin en niet voor je eigen genot.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_205329242
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 15:20 schreef KroketBroodje het volgende:
Ik snap de haat wel tegen een cultuur waarbij het normaal is dat de man zomaar hun vrouw en kinderen verlaat. Of een vrouw die zich laat neuken door een man die niet loyaal is.
Maar het is juist 80% vd gevallen dat de vrouw de man verlaat. En ook laten ze zich zwanger maken vaak terwijl ze niet eens getrouwd zijn en weten dat die vent geen serieuze relatie met haar wil. Veel verkeerde keuzes, voornamelijk onder zwarte amerikaanse vrouwen.
pi_205329271
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 15:28 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Maar het is juist 80% vd gevallen dat de vrouw de man verlaat. En ook laten ze zich zwanger maken vaak terwijl ze niet eens getrouwd zijn en weten dat die vent geen serieuze relatie met haar wil. Veel verkeerde keuzes, voornamelijk onder zwarte amerikaanse vrouwen.
Hoe kom je aan die 80%?
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  woensdag 13 juli 2022 @ 15:29:37 #64
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_205329280
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 15:28 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Maar het is juist 80% vd gevallen dat de vrouw de man verlaat. En ook laten ze zich zwanger maken vaak terwijl ze niet eens getrouwd zijn en weten dat die vent geen serieuze relatie met haar wil. Veel verkeerde keuzes, voornamelijk onder zwarte amerikaanse vrouwen.
Beide kanten hebben hier schuld aan, mijn inziens.

Ook een kweste van verantwoordelijkheid nemen van beide kanten, iets wat mensen tegenwoordig nogal lijken te missen.
pi_205329288
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 15:16 schreef GerryDV het volgende:
Die man uit de eerste video slaat de spijker op z’n kop!
Het tweede filmpje makes ook sense. De argumenten staan gewoon, zijn redelijk.
pi_205329343
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 15:29 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Hoe kom je aan die 80%?
https://www.bbc.com/workl(...)ivorce-more-than-men
pi_205329403
quote:
quote:
In the UK, ONS statistics showed women petitioned for 62% of divorces in England and Wales in 2019.
Je lult maar wat volgens mij
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_205329415
quote:
6s.gif Op woensdag 13 juli 2022 15:29 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Beide kanten hebben hier schuld aan, mijn inziens.

Ook een kweste van verantwoordelijkheid nemen van beide kanten, iets wat mensen tegenwoordig nogal lijken te missen.
Ik denk dat veel vrouwen onnodig snel hun huwelijken beëindigen zonder goed na te denken over de gevolgen en spijt krijgen. Want ze komen erachter dat ze de rest van hun leven geen betere man kunnen krijgen dan hun ex.
pi_205329468
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 15:34 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
[..]
Je lult maar wat volgens mij
En je negeert VS? Onder gestudeerde vrouwen zelfs 90%. Het heeft te maken met trots en denken beter te leven zonder die man.
  woensdag 13 juli 2022 @ 15:40:45 #70
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_205329508
TS is gefrustreerd omdat andere mannen geen simp zijn?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_205329610
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
TS is gefrustreerd omdat andere mannen geen simp zijn?
Ja ik begrijp hem ook niet wat het probleem is met de twee filmpjes. Had graag nog een antwoord gekregen van TS, niks meer van gehoord helaas.
  woensdag 13 juli 2022 @ 19:42:42 #72
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_205332873
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 15:47 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Ja ik begrijp hem ook niet wat het probleem is met de twee filmpjes. Had graag nog een antwoord gekregen van TS, niks meer van gehoord helaas.
De aanzet voor mij was dat het gedachtengoed van dit soort vids eigenlijk ook massaal verwoord worden hier op Fok!
Vandaar.
pi_205335700
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 19:42 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
De aanzet voor mij was dat het gedachtengoed van dit soort vids eigenlijk ook massaal verwoord worden hier op Fok!
Vandaar.
En wat is er mis met het gedachtegoed? Wat is er mis als er wordt gewaarschuwd voor alleenstaande moeders?
  woensdag 13 juli 2022 @ 22:55:58 #74
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205335805
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 22:50 schreef BookFreak het volgende:

[..]
En wat is er mis met het gedachtegoed? Wat is er mis als er wordt gewaarschuwd voor alleenstaande moeders?
Lees de OP nog eens.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 13 juli 2022 @ 23:44:26 #75
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205336346
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 15:28 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Maar het is juist 80% vd gevallen dat de vrouw de man verlaat. En ook laten ze zich zwanger maken vaak terwijl ze niet eens getrouwd zijn en weten dat die vent geen serieuze relatie met haar wil. Veel verkeerde keuzes, voornamelijk onder zwarte amerikaanse vrouwen.
Vergeet niet dat er zat vrouwen zijn die ook even een kroeg in lopen omdat hun biologische clock tikt
Dus even snel een wip en hopelijk dat ze zwanger zijn.

En heb je onder die groep ook weer dames die dan elke 3 jaar er 1 er uit gooien omdat ze dan niet voor hun uitkering werk moeten gaan zoeken.
Ja die zijn er ,ben al diverse keren benaderd om en een te bezwangeren
IK moet niets van dat soort type vrouwen hebben...
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  woensdag 13 juli 2022 @ 23:49:14 #76
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205336381
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 15:29 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Hoe kom je aan die 80%?
Dat zou wel eens kunnen ...
Want als een vrouw een kind heeft gebaard ,dan heeft het de eerste tijd geen intresse in haar man / vriend
Want al haar aandacht gaat uit naar het kind , en als dit een beetje tegen zit kan dat heel wat maanden duren.
Waarvoor vaak de spanning oploopt in de relatie
En aangezien veel dames toch al negatief zijn over mannen , zal het snel foutgaan ... of die depressies die ze vaak daarna ook nog eens kijken.

Mijn broertje zijn relatie is ook uit gegaan omdat hij zijn toevlucht zocht in andere dames omdat zijn eigenvrouw al maanden niet meer naar hem omkeek
En toen de tweede kind kwam werd dat nog erger
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_205336393
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 23:44 schreef RAVW het volgende:

[..]
Vergeet niet dat er zat vrouwen zijn die ook even een kroeg in lopen omdat hun biologische clock tikt
Dus even snel een wip en hopelijk dat ze zwanger zijn.

En heb je onder die groep ook weer dames die dan elke 3 jaar er 1 er uit gooien omdat ze dan niet voor hun uitkering werk moeten gaan zoeken.
Ja die zijn er ,ben al diverse keren benaderd om en een te bezwangeren
IK moet niets van dat soort type vrouwen hebben...
Klopt, ik zit steeds te klapperen met mijn oren bij de verhalen van mijn zoon. Mooie man, innerlijk en uiterlijk, ze werpen zich gewoon op hem. Ik vind het echt belachelijk en ik waarschuw hem nog steeds omdat het sletten zijn, geen leuke meiden/vrouwen. Dus ja, mensen van mijn geslacht zijn net zo ranzig als andersom. Nooit gedacht.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  donderdag 14 juli 2022 @ 11:04:18 #78
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205338234
quote:
13s.gif Op woensdag 13 juli 2022 23:51 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Klopt, ik zit steeds te klapperen met mijn oren bij de verhalen van mijn zoon. Mooie man, innerlijk en uiterlijk, ze werpen zich gewoon op hem. Ik vind het echt belachelijk en ik waarschuw hem nog steeds omdat het sletten zijn, geen leuke meiden/vrouwen. Dus ja, mensen van mijn geslacht zijn net zo ranzig als andersom. Nooit gedacht.
Nee maar daar word ook helemaal geen aandacht aan besteed door de media.
Want als het over grensoverschrijdend gedrag gaat worden vaak mannen alleen maar weg gezet als losse handjes en seksbeluste wezens.
Maar het Foute deel van de dames word nooit benoemd.
Zoals dit soort vrouwen, en ook die alleen maar uit zijn om je geld afhandig te maken , want die zijn er zat.
En wat dan het rare is dat als ze geen geld geven of overmaken , dat je dan vaak nog weg gezet word als de foute man.
Want dan heb je in eens grensoverschrijdend gedrag vertoont als man.
Vaak weet je als man niet eens wat er speelt omdat je totaal niet bezig bent om een vrouw in het negatief te zetten.
ik zelf beschouw me ook als nette en eerlijke man , maar als je ziet hoe vaak ik al "negatief" word weggezet.
Want er is geen verschil meer bij veel dames van " niet mijn type "en "grensoverschrijdend gedrag persoon"
Vaak word die "niet mijn type"man dan gelijk weggezet als grensoverschrijdend persoon.
Maar dit zijn dan veel al wel de dames die "eenzaam zijn" + "aandacht willen hebben"(niet goedschiks dan maar kwaadschiks)
Waar je dus als man vaak weer de dupe van bent , omdat een dames nu eenmaal al met 10 - 0 voor staat als het om grensoverschrijdend gedrag gaat , dus het is dus makkelijk praten zonder daar eerst harde bewijzen van moeten neerleggen.
Terwijl als een man voor de zelfde dingen een aanklacht wil indienen word hij vaak nog uitgelachen of weg gestuurd.

Even een voorbeeldje:
Tik eens in google afbeeldingen : grensoverschrijdend gedrag in..
10.000 foto's waarop een vrouw in het negatieve staat van een man ... ( grensoverschrijdend gedrag kan dus alleen maar van mannen afkomen zo wil de media ons doen geloven)
IK heb nu al meer dan 200 chats waarin vrouwen vragen om geld ... ( ik ga dit soort dingen dus nu ook opslaan )
Ook het geblaat van "alle foute mannen" ( valt onder laster )

[ Bericht 9% gewijzigd door RAVW op 14-07-2022 11:16:04 ]
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  donderdag 14 juli 2022 @ 11:54:34 #79
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205338580
200 chats waarin vrouwen vragen om geld?!

Joh, zoek je ze erop uit, of zo?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 14 juli 2022 @ 11:58:37 #80
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_205338614
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 19:42 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
De aanzet voor mij was dat het gedachtengoed van dit soort vids eigenlijk ook massaal verwoord worden hier op Fok!
Vandaar.
En zit men er naast?
Ik kan me voorstellen dat als je 35+ bent, en een single moeder tegenkomt wiens man overleden is, ik verder kan kijken dan mijn neus lang is.
Ik zie echter zo veel 20-jarige single moeders. Ja sorry, daar pas ik voor.

Is het voor jou geen rode vlag?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator donderdag 14 juli 2022 @ 12:41:56 #81
441859 crew  Lenny77
pi_205339026
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 23:44 schreef RAVW het volgende:

[..]
Vergeet niet dat er zat vrouwen zijn die ook even een kroeg in lopen omdat hun biologische clock tikt
Dus even snel een wip en hopelijk dat ze zwanger zijn.

En heb je onder die groep ook weer dames die dan elke 3 jaar er 1 er uit gooien omdat ze dan niet voor hun uitkering werk moeten gaan zoeken.
Ja die zijn er ,ben al diverse keren benaderd om en een te bezwangeren
IK moet niets van dat soort type vrouwen hebben...
Zat vrouwen? Dan toch van de dommere versie want geen haar op mijn hoofd wat er aan zou denken om een kleine te maken met een wildvreemde man waarvan ik niet weet wat daar allemaal in de familie voorkomt van erfelijke ellende..

En nu ga ik iets zeggen wat vreselijk fout bestempeld gaat worden (of kan worden) maar jij zegt dat je al 200 chats hebt van vrouwen die vragen achter geld en vrouwen die je benaderen om zwanger te worden. Eerder heb ik je ook al verhalen zien schrijven van vrouwen uit het buitenland plus vrouwen die hun reis niet konden betalen naar hun thuisland. Later heb je geschreven dat je vooral praat met donkere vrouwen...
Ik maak dan even een rekensommetje en dan kom ik helaas wel tot de mogelijke optie dat dit type vrouwen wel vaker op zoek zijn naar een geldschieter en eventueel een nestje kinderen voor het kindergeld en de verblijfsmogelijkheden. Het is ook niet dat ze een goed voorbeeld hebben gekregen want de mannen uit die landen zijn ook niet de schitterendste vaders die voor de lange termijn bij hun partners blijven. Dus je MOET je plan daar wel leren trekken.

Maar goed, ik besef dat deze wel eens heel fout kan vallen...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 14 juli 2022 @ 13:14:00 #82
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205339282
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 12:41 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Zat vrouwen? Dan toch van de dommere versie want geen haar op mijn hoofd wat er aan zou denken om een kleine te maken met een wildvreemde man waarvan ik niet weet wat daar allemaal in de familie voorkomt van erfelijke ellende..

En nu ga ik iets zeggen wat vreselijk fout bestempeld gaat worden (of kan worden) maar jij zegt dat je al 200 chats hebt van vrouwen die vragen achter geld en vrouwen die je benaderen om zwanger te worden. Eerder heb ik je ook al verhalen zien schrijven van vrouwen uit het buitenland plus vrouwen die hun reis niet konden betalen naar hun thuisland. Later heb je geschreven dat je vooral praat met donkere vrouwen...
Ik maak dan even een rekensommetje en dan kom ik helaas wel tot de mogelijke optie dat dit type vrouwen wel vaker op zoek zijn naar een geldschieter en eventueel een nestje kinderen voor het kindergeld en de verblijfsmogelijkheden. Het is ook niet dat ze een goed voorbeeld hebben gekregen want de mannen uit die landen zijn ook niet de schitterendste vaders die voor de lange termijn bij hun partners blijven. Dus je MOET je plan daar wel leren trekken.

Maar goed, ik besef dat deze wel eens heel fout kan vallen...
Je heb als man maar twee keuzes om het maar even heel krot te zeggen

- Europese vrouw ( materialistische ) ( dood van gevoel.....) Dus geen warmte hebben of liefde kunnen geven ) Vaak ook geen sex meer willen
- buiten Europa ( deze vrouwen hebben nog wel een beetje de warmte gevoel , ja dat er vele lopen die dan ook op geld uit zijn .. vaak meer gericht tot familie banden..en ze zorgen nog voor de mannen.
bij een Europese vrouw als ga je in je pyama naar je werk , ze zullen er niet naar om kijken .
Bij veel donkere dames kom je niet eens de deur uit als er iets niet naar wens is volgens hun.
Maar dat worden hun van jongs af aan geleerd
Dus neem het niet kwalijk

Maar het is juist van dames die hier al zijn of geboren zijn die vaak om geld komen .. (grotendeels van Europese afkomst .)
Daar verwacht ik toch wel van dat die wel weten dat dit niet gewenst is.
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  donderdag 14 juli 2022 @ 13:21:12 #83
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205339361
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2022 11:54 schreef Lienekien het volgende:
200 chats waarin vrouwen vragen om geld?!

Joh, zoek je ze erop uit, of zo?
Nee ...
Ik werkte waar veel alleenstaande moeders komen en veel van buitenlandse afkomst
Dus ja dan heb je daar gewoon veel meer mee te maken , en ik zoek niets op
Maar het gaat vaak dat ik soms mijn prive nummer moet geven als ze bijvoorbeeld savond een keer het pand in moeten , dat ze me dan kunnen bellen alser wat is ( vaak gebeurd dit al VIA VIA
Maar dan word er ook dus gewoon onderling je gegevens uitgewisseld
En zo komen ze dan aan Whatapp en dan weet je het wel ..
Want vaak die moeders kennen elkaar
ze komen elkaar vaak tegen bij de voetselbanken / weggeef winkels ( zoals wij die ook hadden )
Dus ja , je bent vrij en gezellig dus je bent dan makkelijk te beïnvloeden denken ze ..

Ben nu dus al 2 jaar daar weg en het is wel 90% minder geworden.
En ook de dames die er dan wel om vragen zijn vaak dan wel terug te leiden naar me oude werk ..
Want de geld vragers zijn 99% alleen staande moeders .

Op internet negeer ik ze gewoon als ze komen maar dat was vroeger ook veel meer :-)
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  donderdag 14 juli 2022 @ 13:21:21 #84
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205339364
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 13:14 schreef RAVW het volgende:

[..]
Je heb als man maar twee keuzes om het maar even heel krot te zeggen

- Europese vrouw ( materialistische ) ( dood van gevoel.....) Dus geen warmte hebben of liefde kunnen geven ) Vaak ook geen sex meer willen
- buiten Europa ( deze vrouwen hebben nog wel een beetje de warmte gevoel , ja dat er vele lopen die dan ook op geld uit zijn .. vaak meer gericht tot familie banden..en ze zorgen nog voor de mannen.
bij een Europese vrouw als ga je in je pyama naar je werk , ze zullen er niet naar om kijken .
Bij veel donkere dames kom je niet eens de deur uit als er iets niet naar wens is volgens hun.
Maar dat worden hun van jongs af aan geleerd
Dus neem het niet kwalijk

Maar het is juist van dames die hier al zijn of geboren zijn die vaak om geld komen .. (grotendeels van Europese afkomst .)
Daar verwacht ik toch wel van dat die wel weten dat dit niet gewenst is.
Je hebt wel meer keuzes. Je kiest er zelf voor om maar steeds in hetzelfde vijvertje te blijven vissen.

Je generaliseert ook als een malle, trouwens.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator donderdag 14 juli 2022 @ 13:21:37 #85
441859 crew  Lenny77
pi_205339367
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 13:14 schreef RAVW het volgende:

[..]
Je heb als man maar twee keuzes om het maar even heel krot te zeggen

- Europese vrouw ( materialistische ) ( dood van gevoel.....) Dus geen warmte hebben of liefde kunnen geven ) Vaak ook geen sex meer willen
- buiten Europa ( deze vrouwen hebben nog wel een beetje de warmte gevoel , ja dat er vele lopen die dan ook op geld uit zijn .. vaak meer gericht tot familie banden..en ze zorgen nog voor de mannen.
bij een Europese vrouw als ga je in je pyama naar je werk , ze zullen er niet naar om kijken .
Bij veel donkere dames kom je niet eens de deur uit als er iets niet naar wens is volgens hun.
Maar dat worden hun van jongs af aan geleerd
Dus neem het niet kwalijk

Maar het is juist van dames die hier al zijn of geboren zijn die vaak om geld komen .. (grotendeels van Europese afkomst .)
Daar verwacht ik toch wel van dat die wel weten dat dit niet gewenst is.
Ik ken eerlijk gezegd geen West-Europse vrouwen die dood zijn vanbinnen of geen warm gevoel hebben. De meerderheid is zelfs nog steeds even zorgzaam als hun moeder of grootmoeder.
Ik weet niet waar je woont of in welke vijver je vist, maar ik denk dat je je misschien best even gaat heroriënteren naar een andere vijver. Want jouw ervaringen zijn eigenlijk niet meer normaal te noemen. Niet dat niemand het meemaakt, de golddiggers bestaan gewoon. Maar die kom je niet zo vaak tegen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 14 juli 2022 @ 13:30:14 #86
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205339493
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 13:21 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik ken eerlijk gezegd geen West-Europse vrouwen die dood zijn vanbinnen of geen warm gevoel hebben. De meerderheid is zelfs nog steeds even zorgzaam als hun moeder of grootmoeder.
Ik weet niet waar je woont of in welke vijver je vist, maar ik denk dat je je misschien best even gaat heroriënteren naar een andere vijver. Want jouw ervaringen zijn eigenlijk niet meer normaal te noemen. Niet dat niemand het meemaakt, de golddiggers bestaan gewoon. Maar die kom je niet zo vaak tegen.
Dat komt omdat vele dames niet willen inzien dat er MEER foute dames rond lopen dan dat er foute mannen er zijn.
Als we dat nu eens eerst gaan benoemen en ook eens onder het kopje grensoverschrijdend gedrag gaan gooien dan is er al veel meer gewonnen
ipv dat alles maar alleen aan de man ligt :-)
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  donderdag 14 juli 2022 @ 13:38:47 #87
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205339600
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 13:30 schreef RAVW het volgende:

[..]
Dat komt omdat vele dames niet willen inzien dat er MEER foute dames rond lopen dan dat er foute mannen er zijn.
Als we dat nu eens eerst gaan benoemen en ook eens onder het kopje grensoverschrijdend gedrag gaan gooien dan is er al veel meer gewonnen
ipv dat alles maar alleen aan de man ligt :-)
Ik zie je wel vaker verongelijkt doen over dit onderwerp.

Ik voorspel dat je met deze houding je neus maar steeds blijft stoten en steeds weer met deze klaagzang komt.

Concentreer je nou eerst eens op jezelf en vermijd die foute vrouwen.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator donderdag 14 juli 2022 @ 14:00:06 #88
441859 crew  Lenny77
pi_205339801
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 13:30 schreef RAVW het volgende:

[..]
Dat komt omdat vele dames niet willen inzien dat er MEER foute dames rond lopen dan dat er foute mannen er zijn.
Als we dat nu eens eerst gaan benoemen en ook eens onder het kopje grensoverschrijdend gedrag gaan gooien dan is er al veel meer gewonnen
ipv dat alles maar alleen aan de man ligt :-)
Dat vind ik een straffe uitspraak.. Plus wat is fout?
Zijn er meer vrouwen die achter geld aangaan? Ja
Zijn er meer mannen die hun vrouw slaan? Ja
Ik denk persoonlijk dat er meer foute mannen zijn, maar dat is mijn mening. Ik kan dit niet staven met cijfermateriaal (wel op het gebied van partnergeweld en verkrachtingen enz, maar dan kom ik weer op mijn eerste punt: wat is fout?).

Maar goed, ik date geen vrouwen. Jij date geen mannen.
Ik zou dus inderdaad voorzichtig zijn met dat soort uitspraken.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 14 juli 2022 @ 14:10:54 #89
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205339885
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2022 13:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik zie je wel vaker verongelijkt doen over dit onderwerp.

Ik voorspel dat je met deze houding je neus maar steeds blijft stoten en steeds weer met deze klaagzang komt.

Concentreer je nou eerst eens op jezelf en vermijd die foute vrouwen.
Dat heb ik allang gedaan ..
En als je van de 5 relaties die je heb gehad er 4 zijn die vreemdgegaan zijn en de andere die wegblijft omdat je de geld kraan niet genoeg open zet
dan hoeft ik niet te veranderen.
Want de fout ligt niet bij mij ... maar het maakt ook niet uit welke smaak je pakt ,
Maar het komt altijd wel op het zelfde neer ..
En ja als ik de goede dames wil ontmoeten dan zou ik mijn loon ook eerst 3 X moeten verdubbelen
Want dat zijn dan toch wel de dames die dan elke week willen stappen en 2 keer per jaar op vakantie willen.
vroeger had ik ook vaak rijke dames en daar had je dit soort dingen nooit . ( maar toen verdiende ik ook 2000/3000 gulden netto per maand )
Maar nu je gewoon door omstandigheden dus niet een hoge loon heb ( nu max 1800 bruto
Je kan dan als man vaak niet eens meer meekomen , dus zal je niet in de buurt komen van de vrouwen zonder problemen en geld zuigers.
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  donderdag 14 juli 2022 @ 14:36:08 #90
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205340129
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 14:10 schreef RAVW het volgende:

[..]
Dat heb ik allang gedaan ..
En als je van de 5 relaties die je heb gehad er 4 zijn die vreemdgegaan zijn en de andere die wegblijft omdat je de geld kraan niet genoeg open zet
dan hoeft ik niet te veranderen.
Want de fout ligt niet bij mij ... maar het maakt ook niet uit welke smaak je pakt ,
Maar het komt altijd wel op het zelfde neer ..
En ja als ik de goede dames wil ontmoeten dan zou ik mijn loon ook eerst 3 X moeten verdubbelen
Want dat zijn dan toch wel de dames die dan elke week willen stappen en 2 keer per jaar op vakantie willen.
vroeger had ik ook vaak rijke dames en daar had je dit soort dingen nooit . ( maar toen verdiende ik ook 2000/3000 gulden netto per maand )
Maar nu je gewoon door omstandigheden dus niet een hoge loon heb ( nu max 1800 bruto
Je kan dan als man vaak niet eens meer meekomen , dus zal je niet in de buurt komen van de vrouwen zonder problemen en geld zuigers.

Het ligt wel degelijk bij jou. Jij maakt de keuzes.

Je hebt ‘de goeien’ dus niet (meer) voor het uitkiezen. Door je leeftijd, je lage inkomen, je omstandigheden. Dat is jammer, maar het is zo.

Nu kies je dus steeds voor ‘de verkeerde vrouwen’. Ja, dan weet je wat je krijgt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_205344726
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 14:10 schreef RAVW het volgende:

[..]
Dat heb ik allang gedaan ..
En als je van de 5 relaties die je heb gehad er 4 zijn die vreemdgegaan zijn en de andere die wegblijft omdat je de geld kraan niet genoeg open zet
dan hoeft ik niet te veranderen.
Want de fout ligt niet bij mij ... maar het maakt ook niet uit welke smaak je pakt ,
Maar het komt altijd wel op het zelfde neer ..
En ja als ik de goede dames wil ontmoeten dan zou ik mijn loon ook eerst 3 X moeten verdubbelen
Want dat zijn dan toch wel de dames die dan elke week willen stappen en 2 keer per jaar op vakantie willen.
vroeger had ik ook vaak rijke dames en daar had je dit soort dingen nooit . ( maar toen verdiende ik ook 2000/3000 gulden netto per maand )
Maar nu je gewoon door omstandigheden dus niet een hoge loon heb ( nu max 1800 bruto
Je kan dan als man vaak niet eens meer meekomen , dus zal je niet in de buurt komen van de vrouwen zonder problemen en geld zuigers.

Wat een kutonzin.
Dat dit het geval is bij Peter Gillisen geloof ik graag.
Maar jij valt gewoon op het verkeerde type en denkt dat de hele wereld daaruit bestaat.

En omdat die ene kutsoort jou niet meer moet denk je dat er niks meer voor je rond loopt.
pi_205344848
Ik vind Nederlandse vrouwen juist superleuk, hebben vaak een goed gevoel voor humor (hoeven ze niet eens zelf grappig te zijn), zijn zelfstandig, ruimdenkend, nuchter en direct. Je moet als kerel in Nederland wel een beetje stevig in je schoenen staan en niet iedereen is even aardig maar dat is mens eigen. Ik had ook geen nagel om aan m'n kont te krabben toen ik m'n vrouw ontmoette en die is geboren in weelde, maar heb nooit het gevoel gehad dat ik minderwaardig was.

We hebben het in Nederland erg makkelijk met vrouwen, vind ik zelf. Juist in Z-Amerika en Azië heb ik het idee dat je sociaal economische status doorslaggevend is.
-nee-
  donderdag 14 juli 2022 @ 20:56:01 #93
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205344860
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2022 20:44 schreef Werkman het volgende:

[..]
Wat een kutonzin.
Dat dit het geval is bij Peter Gillisen geloof ik graag.
Maar jij valt gewoon op het verkeerde type en denkt dat de hele wereld daaruit bestaat.

En omdat die ene kutsoort jou niet meer moet denk je dat er niks meer voor je rond loopt.
En het moet ook nog wel een beetje je smaak wezen
Want Aziaten en zo daar heb ik totaal niets mee.
Blonde dames is voor mij al een NO GO
En heb ook de voorkeur voor een getinte of donkere huidskleur
Vroeger had ik type dames, laten we het zeggen type Kakkers
en ook mijn leven style is daar ook niet meer naar , dat burgerlijk dat wijs ik dus nu direct af.
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  donderdag 14 juli 2022 @ 21:06:00 #94
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205344986
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2022 20:54 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind Nederlandse vrouwen juist superleuk, hebben vaak een goed gevoel voor humor (hoeven ze niet eens zelf grappig te zijn), zijn zelfstandig, ruimdenkend, nuchter en direct. Je moet als kerel in Nederland wel een beetje stevig in je schoenen staan en niet iedereen is even aardig maar dat is mens eigen. Ik had ook geen nagel om aan m'n kont te krabben toen ik m'n vrouw ontmoette en die is geboren in weelde, maar heb nooit het gevoel gehad dat ik minderwaardig was.

We hebben het in Nederland erg makkelijk met vrouwen, vind ik zelf. Juist in Z-Amerika en Azië heb ik het idee dat je sociaal economische status doorslaggevend is.
ja dat van sociaal economische status is daar zeker wel aan de oode , ik heb zelf jaren lang met een dominicaanse gehad.
Maar die leven echt puur op gezin en het zorgen voor.
Ze verwachten daar echt wel dat je gaat mee betalen aan hun familie ..
maar dat is daar ook normaal
Ik zelf heb dat nooit gedaan omdat ik tegen de manier waarop zij omging met geld en zelf de mensen die meer als haar verdiende ( oudste dochter) ook nog elke maand gaan spekken .
Dat ze haar moeder bij sprong dat vind ik dan wel begrijpelijk.
maar dat ze dan ook nog haar dochter die een topfunctie had dan ook gaat spekken onder mom van schuldgevoelen
Dat ging mij te ver
achteraf bleek dat ze nog veel meer mensen aan het spekken was onder mom van schuldgevoel en intimidatie van uit haar familie kant
Alleen dat zag ze zelf niet in

Maar op dit moment heb ik bijna geen nederlandse dames om me heen ..en dit is al denk ik 20 jaar zo.
Alleen als collega heb ik ze gehad.

Maar goed de hoge IK gehalte daar knap ik al vanaf.
waarschijnlijk over gehouden van me moeder ( blond haar ) en NL
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  Moderator donderdag 14 juli 2022 @ 21:40:48 #95
441859 crew  Lenny77
pi_205345397
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 21:06 schreef RAVW het volgende:

[..]
ja dat van sociaal economische status is daar zeker wel aan de oode , ik heb zelf jaren lang met een dominicaanse gehad.
Maar die leven echt puur op gezin en het zorgen voor.
Ze verwachten daar echt wel dat je gaat mee betalen aan hun familie ..
maar dat is daar ook normaal
Ik zelf heb dat nooit gedaan omdat ik tegen de manier waarop zij omging met geld en zelf de mensen die meer als haar verdiende ( oudste dochter) ook nog elke maand gaan spekken .
Dat ze haar moeder bij sprong dat vind ik dan wel begrijpelijk.
maar dat ze dan ook nog haar dochter die een topfunctie had dan ook gaat spekken onder mom van schuldgevoelen
Dat ging mij te ver
achteraf bleek dat ze nog veel meer mensen aan het spekken was onder mom van schuldgevoel en intimidatie van uit haar familie kant
Alleen dat zag ze zelf niet in

Maar op dit moment heb ik bijna geen nederlandse dames om me heen ..en dit is al denk ik 20 jaar zo.
Alleen als collega heb ik ze gehad.

Maar goed de hoge IK gehalte daar knap ik al vanaf.
waarschijnlijk over gehouden van me moeder ( blond haar ) en NL
Maar je date iemand waarvan je weet dat het normaal is om de familie te spekken en dan heb je problemen met het feit dat ze de familie gaat spekken??
Je lijkt het jezelf door je smaak in vrouwen en je zelfopgelegde beperkingen wel heel erg moeilijk te maken...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 14 juli 2022 @ 21:52:43 #96
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205345533
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 21:40 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Maar je date iemand waarvan je weet dat het normaal is om de familie te spekken en dan heb je problemen met het feit dat ze de familie gaat spekken??
Je lijkt het jezelf door je smaak in vrouwen en je zelfopgelegde beperkingen wel heel erg moeilijk te maken...
Hoe zo moeilijk te maken ..
je heb een voorkeur voor dames en je heb dames waar je niets van moet hebben
En aangezien ik sowieso al niets moet hebben van Asiaten..
turks kan dan nog wel ..
Maar het moet ook wel in je straatje liggen .. dat je iemand leuk vind .. maar als ik al een gevoel krijgt van .. dit is leuk voor een paar maandjes maar niet om langer mee te leven
En dan ga ik daar zeker al geen moeite in steken.

en daarbij moet ik ook niets van jongere dames hebben dus of gelijkwaardige leeftijd of ouder
EN misschien mag ik het me zelf niet te makkelijk af doen maar ik ben dan liever alleen dan dat ik met iemand moet gaan leven waar ik me me totaal niet gelukkig mee ben
En het goede gevoel heb ik pas bij 2 vrouwen gehad .. Dus ik ga zeker niet over 1 nacht ijs
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  Moderator donderdag 14 juli 2022 @ 22:03:19 #97
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205345668
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 21:52 schreef RAVW het volgende:

[..]
Hoe zo moeilijk te maken ..
je heb een voorkeur voor dames en je heb dames waar je niets van moet hebben
En aangezien ik sowieso al niets moet hebben van Asiaten..
turks kan dan nog wel ..
Maar het moet ook wel in je straatje liggen .. dat je iemand leuk vind .. maar als ik al een gevoel krijgt van .. dit is leuk voor een paar maandjes maar niet om langer mee te leven
En dan ga ik daar zeker al geen moeite in steken.

en daarbij moet ik ook niets van jongere dames hebben dus of gelijkwaardige leeftijd of ouder
EN misschien mag ik het me zelf niet te makkelijk af doen maar ik ben dan liever alleen dan dat ik met iemand moet gaan leven waar ik me me totaal niet gelukkig mee ben
En het goede gevoel heb ik pas bij 2 vrouwen gehad .. Dus ik ga zeker niet over 1 nacht ijs
En hadden die 2 vrouwen dat omgekeerd ook bij jou?
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 14 juli 2022 @ 22:11:49 #98
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205345779
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 22:03 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
En hadden die 2 vrouwen dat omgekeerd ook bij jou?
Toen wel anders houd je het geen jaren vol
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  Moderator donderdag 14 juli 2022 @ 22:46:17 #99
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205346171
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 22:11 schreef RAVW het volgende:

[..]
Toen wel anders houd je het geen jaren vol

Ik snap deze reactie niet.

Ik ben het wel met Lenny eens dat je het jezelf heel erg moeilijk maakt.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 14 juli 2022 @ 23:16:39 #100
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205346438
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 22:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik snap deze reactie niet.

Ik ben het wel met Lenny eens dat je het jezelf heel erg moeilijk maakt.
toen was het wel van twee kanten goed ..
Want anders houd je het geen jaren vol

Maar ik ben nu niet iemand die snel zich zou geven aan een vrouw .
Maar dat komt ook door mijn ervaring
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_205346703
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 14:10 schreef RAVW het volgende:

En als je van de 5 relaties die je heb gehad er 4 zijn die vreemdgegaan zijn en de andere die wegblijft omdat je de geld kraan niet genoeg open zet
dan hoeft ik niet te veranderen.
Want de fout ligt niet bij mij
Gast, als een vrouw vreemd gaat dan heb jij zeker zaken fout gedaan. Vrouwen gaan niet zo makkelijk vreemd als je denkt.

quote:
Want dat zijn dan toch wel de dames die dan elke week willen stappen en 2 keer per jaar op vakantie willen.
Jij neemt dus niet de leiding in de relatie. Je hebt het verkeerd aangepakt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')