abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 25 juni 2022 @ 18:52:43 #51
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205148345
Gewoon een slechte review ertegenaan knallen.
pi_205163013
Een receptionist, en zeker een nachtreceptionist gaat dit echt aan zijn / haar reet roesten. Erger: mogelijk mogen ze zelf geen korting geven / geld teruggeven. Stuur een mailtje naar de manager met foto's en vraag om een oplossing. Blijf beleefd en zakelijk. Vertel dat je al eerder geklaagd hebten dat de receptie niks kon doen.

Als ze geen bevredigende oplossing geven, dien je een klacht in. Als dat niet het gewenste gevolg heeft kan je overwegen om via je creditcard geld terug te krijgen.

Iedere keer dat ik geklaagd heb bij een hotel werd het netjes afgehandeld en ik heb nooit het gevoel gehad afgezet te worden.
  maandag 27 juni 2022 @ 17:32:06 #53
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_205163593
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 12:12 schreef Sodemieters het volgende:
Dit topic toont weer mooi aan dat dit forum compleet gevuld is met Karens en geestelijk gestoorden.

Oh jee, iets doet het niet en er is niet meteen een oplossing. Nou, dan gaan we weg zonder te betalen. Of we richten vernielingen aan. Of we procederen die tent helemaal kapot. We boren ze grond in op internet.

Totaal gestoord. Ga 's ochtends meteen naar de receptie en kijk of je tot een vergelijk kunt komen. Geef het hotel de kans om het op te lossen alvorens je je als een debiel gaat gedragen.
Klopt maar dat had TS inmiddels al gedaan volgens de OP.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 28 juni 2022 @ 12:52:18 #54
414785 sirdanilot
pi_205170074
Maak foto's en een video van hoe het doucheputje verstopt zit en de douche vol water komt te staan als je deze wil gebruiken. Als je zichtbaar kan zien dat er nog schaamhaar van de vorige gast in het putje zit ( :r ) maak daar dan extra foto's van.

Ga terug naar de balie en zeg 'als ik niet binnen 1 uur kan douchen ga ik niet alleen mijn geld terugeisen maar komt dit ook allemaal op social media te staan, jullie keus'.

Is het dan nog niet opgelost, post dit dan op het twitter (!) account van de hotelketen indien van toepassing. Zeker een hilton of wat dan ook gaat dan direct actie ondernemen. Als het geen keten is dan heeft deze strategie wellicht wat minder effect maar raak je ze wel. Laat dan ook 1 ster reviews achter op google, yelp , tripadvisor etc.

Dit kan allemaal ook best wel anoniem behalve zaken die gelinkt zijn aan Facebook daarbij is het wat lastiger om een anoniem account te gebruiken (maar ook niet onmogelijk).
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 28 juni 2022 @ 12:53:13 #55
414785 sirdanilot
pi_205170082
Een andere oplossing in de categorie pick your battles: fles ontstopper bij de action of 2, voor 5 euro ben je klaar.

Zelf schoonmaken van een hoteldoucheputje zou ik ook niet doen behalve ontstopper erin gieten :r
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 28 juni 2022 @ 12:54:49 #56
414785 sirdanilot
pi_205170098
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 16:29 schreef Gustaf86 het volgende:
Een receptionist, en zeker een nachtreceptionist gaat dit echt aan zijn / haar reet roesten. Erger: mogelijk mogen ze zelf geen korting geven / geld teruggeven. Stuur een mailtje naar de manager
Dat mailtje mag de nachtreceptionist naar de manager sturen.

Stel je hebt 1 nacht hotel voor een zakelijke meeting de volgende ochtend waarvoor je om half 8 weg moet. Dan hoop ik maar dat de manager vroeg uit de veren is :D
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_205170708
- off topic -

[ Bericht 52% gewijzigd door CoolGuy op 28-06-2022 21:04:35 ]
Interessant he ?
pi_205170792
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 08:16 schreef VersKers het volgende:
Beste Fokker,

Gisteren redelijk laat aangekomen bij een ietwat duur hotel (120 euro per nacht)

Voor 120,- kan je tegenwoordig niet veel verwachten. Voor corona had je een prima kamer, nu niet meer.

Vind het overigens persoonlijk ook veel geld voor 1 overnachting, maar helaas slaan de prijzen tegenwoordig nergens meer op
pi_205171440
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 12:54 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Dat mailtje mag de nachtreceptionist naar de manager sturen.

Stel je hebt 1 nacht hotel voor een zakelijke meeting de volgende ochtend waarvoor je om half 8 weg moet. Dan hoop ik maar dat de manager vroeg uit de veren is :D
Je hebt gelijk. Bij nader inzien denk ik ook dat schreeuwen en over de grond rollen bij de receptie de meest aangewezen reactie is.
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 30 juni 2022 @ 16:43:33 #60
414785 sirdanilot
pi_205190981
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 15:57 schreef Gustaf86 het volgende:

[..]
Je hebt gelijk. Bij nader inzien denk ik ook dat schreeuwen en over de grond rollen bij de receptie de meest aangewezen reactie is.
Gewoon beleefd aangeven dat je het niet acceptabel vindt dat de douche in de hotelkamer niet goed werkt en dat er geen oplossing mogelijk is, en dat je dit ook best via social media wil gaan aankaarten mocht dat noodzakelijk zijn.

Niet gaan lopen schreeuwen als een tokkie dan zet de beveiliging je eruit.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_205191398
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 14:16 schreef 111210 het volgende:

[..]
Voor 120,- kan je tegenwoordig niet veel verwachten. Voor corona had je een prima kamer, nu niet meer.

Vind het overigens persoonlijk ook veel geld voor 1 overnachting, maar helaas slaan de prijzen tegenwoordig nergens meer op
Voor 120 zit je meestal nog wel prima, zeker als je een beetje op tijd kan boeken en natuurlijk of je in een grootstad zit of niet. Afgelopen nacht voor 118 gezeten in een provinciestadje in Nederland (no disrespect Emmen ;) ), komende nacht betaal ik 55 voor een hotel in een provinciestadje in Duitsland. Allebei vrij standaard, maar allebei vriendelijk en zuiver.

In het algemeen: wenig hotels zullen hier over vallen als er echt iets mis is om te erkennen dat er iets mis en dientengevolge een tegemoetkoming te doen. Een hotel dat dat niet doet zal niet lang bestaan.

Weinig hotels die zich hier aan gaan letten kennen hoor.
  donderdag 30 juni 2022 @ 21:18:51 #62
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_205194067
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 10:10 schreef sjorsie1982 het volgende:
120 euro per nacht komt niet eens in de buurt van duur :W
Voor de een duur, voor een ander wellicht niet. Neemt niet weg dat je voor 120¤ normaal moet kunnen douchen lijkt me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')