Dat zou ik echt ranzig vinden. Dan is er gewoon niet goed genoeg schoongemaakt. Maar TS geeft aan dat dat niet het probleem was toch?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 08:22 schreef de_boswachter het volgende:
Even de haartjes uit het putje trekken, opgelost.
kloptquote:Op zaterdag 25 juni 2022 08:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat zou ik echt ranzig vinden. Dan is er gewoon niet goed genoeg schoongemaakt. Maar TS geeft aan dat dat niet het probleem was toch?
Als die iets willen doen voor die paar tientjes. Vaak drempelbedrag om niet voor dit soort futiliteiten ingeschakeld te worden.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:18 schreef -Sigaartje het volgende:
Heb je een rechtsbijstandverzekering? Dan zou ik eerst met hun contact opnemen.
Ik had online een ander hotel geboekt en dit verlaten zonder te betalen. Had ooit een stinkende kamer in het Düsseldorf Hilton, wilde mij geen ander geven, naar SAS Radison gegaanquote:Op zaterdag 25 juni 2022 08:16 schreef VersKers het volgende:
Beste Fokker,
Gisteren redelijk laat aangekomen bij een ietwat duur hotel (120 euro per nacht), en blijkt dat het doucheputje verstopt zit zodat het water niet weg kan. Als ik daar niks van aantrek, staat mijn hele kamer onder water, en het lukte ook niet om het putje schoon/leeg te maken.
Had daar direct melding van gemaakt bij de receptie, maar zij konden helaas op dat moment geen oplossing bieden. Alle andere kamers waren immers bezet en de manager was niet aanwezig.
Ik ben doorgaans niet zo'n mierenneuker, maar het niet kunnen douchen komt op mij over als het niet gebruik kunnen maken van een essentieel onderdeel die een hotelkamer moet bieden.
Kan ik om een terugbetaling vragen (of gedeeltelijke)?
Dit. En op veel andere plekken is het super goedkoop zelfs.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:17 schreef timmmmm het volgende:
Waar is dit? In Nederland is 120 euro niet zo veel hoor
Ik ga er vanuit dat er vooraf betaald is?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik had online een ander hotel geboekt en dit verlaten zonder te betalen.
Creditcard boeking storneren?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:34 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat er vooraf betaald is?
werkelijk?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:17 schreef timmmmm het volgende:
Waar is dit? In Nederland is 120 euro niet zo veel hoor
Voor een businesshotel is het een vrij normaal tarief, maar ligt een beetje welke stad het is.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:37 schreef mschol het volgende:
[..]
werkelijk?
nog nooit in de buurt van gekomen
Ja ok. Tot nu toe heeft TS nog niets gedaan qua claim. Gewoon geld terugvragen (klacht is reeds ingediend). Bij geen reactie de CC-maatschappij aanschrijven (als er met CC betaald is).quote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Creditcard boeking storneren?
Geld terug vragen?
Lijkt me niet dat een hotel daar moeilijk gaat doen als de kamer niet normaal bewoonbaar is. Mijn CC maatschappij iig niet.
Check je vandaag weer uit? Dan zou ik bij de receptie zeggen dat je niet bereid bent te betalen en kijken wat ze aanbieden.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 08:16 schreef VersKers het volgende:
Beste Fokker,
Gisteren redelijk laat aangekomen bij een ietwat duur hotel (120 euro per nacht), en blijkt dat het doucheputje verstopt zit zodat het water niet weg kan. Als ik daar niks van aantrek, staat mijn hele kamer onder water, en het lukte ook niet om het putje schoon/leeg te maken.
Had daar direct melding van gemaakt bij de receptie, maar zij konden helaas op dat moment geen oplossing bieden. Alle andere kamers waren immers bezet en de manager was niet aanwezig.
Ik ben doorgaans niet zo'n mierenneuker, maar het niet kunnen douchen komt op mij over als het niet gebruik kunnen maken van een essentieel onderdeel die een hotelkamer moet bieden.
Kan ik om een terugbetaling vragen (of gedeeltelijke)?
Hotelkamers zijn standaard al 100+quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:10 schreef sjorsie1982 het volgende:
120 euro per nacht komt niet eens in de buurt van duur
Euh neequote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:12 schreef Sodemieters het volgende:
Dit topic toont weer mooi aan dat dit forum compleet gevuld is met Karens en geestelijk gestoorden.
Oh jee, iets doet het niet en er is niet meteen een oplossing. Nou, dan gaan we weg zonder te betalen.
TS heeft het gemeld en men was niet bereid het op te lossen en kwam met smoesjes, de manager is er niet...quote:Totaal gestoord. Ga 's ochtends meteen naar de receptie en kijk of je tot een vergelijk kunt komen. Geef het hotel de kans om het op te lossen alvorens je je als een debiel gaat gedragen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |