abonnement Unibet Coolblue
pi_205144116
Beste Fokker,

Gisteren redelijk laat aangekomen bij een ietwat duur hotel (120 euro per nacht), en blijkt dat het doucheputje verstopt zit zodat het water niet weg kan. Als ik daar niks van aantrek, staat mijn hele kamer onder water, en het lukte ook niet om het putje schoon/leeg te maken.
Had daar direct melding van gemaakt bij de receptie, maar zij konden helaas op dat moment geen oplossing bieden. Alle andere kamers waren immers bezet en de manager was niet aanwezig.

Ik ben doorgaans niet zo'n mierenneuker, maar het niet kunnen douchen komt op mij over als het niet gebruik kunnen maken van een essentieel onderdeel die een hotelkamer moet bieden.

Kan ik om een terugbetaling vragen (of gedeeltelijke)?
pi_205144134
Even de haartjes uit het putje trekken, opgelost.
U MAD?
pi_205144148
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 08:22 schreef de_boswachter het volgende:
Even de haartjes uit het putje trekken, opgelost.
Dat zou ik echt ranzig vinden. Dan is er gewoon niet goed genoeg schoongemaakt. Maar TS geeft aan dat dat niet het probleem was toch?
pi_205144152
Ja eisen kan altijd
.
  zaterdag 25 juni 2022 @ 08:34:21 #5
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_205144167
120 per nacht ... dat is duur in Thailand, een koopje in een hoop andere landen.

Op naar de receptie, laat ze maar 2 liter ontstopper halen en erin pleuren. Of vraag de facilitaire dienst even het putje schoon te maken (of doe het zelf ...)

Welk land en hoeveel sterren hotel hebben we het over?
Dum de dum
pi_205144181
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 08:25 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dat zou ik echt ranzig vinden. Dan is er gewoon niet goed genoeg schoongemaakt. Maar TS geeft aan dat dat niet het probleem was toch?
klopt
pi_205144214
Kunnen douchen is best essentieel ja, dus je kan prima beargumenteren dat het hotel niet geleverd heeft wat ze had moeten leveren. En dat je dus geld terug krijgt.

Maar tussen gelijk hebben en gelijk krijgen zit nogal een verschil en als zij hun schouders erover ophalen sta je alsnog met lege handen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2022 08:51:34 ]
pi_205144237
lijkt mij sterk dat ze hun schouders ophalen voor een kamer die blank komt te staan, kost ze nog veel meer dan nu een facilitair mannetje regelen
pi_205144776
120 euro per nacht komt niet eens in de buurt van duur :W
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205144786
Voor 120 heb je echt de meest standaard kamer ooit.
pi_205144817
Klacht per aangetekende brief met foto's indienen bij de hotelketen met de eis dat het volledige bedrag wordt terugbetaald.
Geen succes verzekerd, maar dit is het minste wat je kunt doen.

Heb je een rechtsbijstandverzekering? Dan zou ik eerst met hun contact opnemen.

Begin bij dit soort zaken bij het maximale: volledige terugvordering. Het bedrag zul je misschien niet krijgen, maar waarschijnlijk wel iets, afwachten dus, ondertussen hoog van de toren blazen dat je afhankelijk was van de badkamer.

[ Bericht 30% gewijzigd door -Sigaartje op 25-06-2022 10:25:50 ]
pi_205145035
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 10:18 schreef -Sigaartje het volgende:
Heb je een rechtsbijstandverzekering? Dan zou ik eerst met hun contact opnemen.
Als die iets willen doen voor die paar tientjes. Vaak drempelbedrag om niet voor dit soort futiliteiten ingeschakeld te worden.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_205145101
Gewoon dreigen met een zee aan slechte reviews toch? Gewoon kapot maken die toko en de gezinnen die er vanaf afhankelijk zijn.

Je hebt geen (doorlopende) reisverzekering? Of ben je te skeer geweest om die checkbox á 4,50 aan te vinken? (oh nee, dat is de annuleringoptie ofzo)

[ Bericht 7% gewijzigd door Het_Bokje op 25-06-2022 11:24:18 ]
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  zaterdag 25 juni 2022 @ 11:17:38 #15
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_205145249
Waar is dit? In Nederland is 120 euro niet zo veel hoor
Laffe huichelaar
pi_205145330
Voor 120 euro per nacht mogen ze heel rap een loodgieter langs laten sturen.

The fuck met hun kunnen we niks aan doen..

Hopelijk heb je met CC betaalt, dreigen terug te laten storten.
  zaterdag 25 juni 2022 @ 11:32:56 #17
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205145376
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 08:16 schreef VersKers het volgende:
Beste Fokker,

Gisteren redelijk laat aangekomen bij een ietwat duur hotel (120 euro per nacht), en blijkt dat het doucheputje verstopt zit zodat het water niet weg kan. Als ik daar niks van aantrek, staat mijn hele kamer onder water, en het lukte ook niet om het putje schoon/leeg te maken.
Had daar direct melding van gemaakt bij de receptie, maar zij konden helaas op dat moment geen oplossing bieden. Alle andere kamers waren immers bezet en de manager was niet aanwezig.

Ik ben doorgaans niet zo'n mierenneuker, maar het niet kunnen douchen komt op mij over als het niet gebruik kunnen maken van een essentieel onderdeel die een hotelkamer moet bieden.

Kan ik om een terugbetaling vragen (of gedeeltelijke)?
Ik had online een ander hotel geboekt en dit verlaten zonder te betalen. Had ooit een stinkende kamer in het Düsseldorf Hilton, wilde mij geen ander geven, naar SAS Radison gegaan
City hotel in München had bij de eerste overnachting een kleinere kamer dan geboekt, konden gratis eten in het restaurant van het hotel (Prima Steaks)

[ Bericht 4% gewijzigd door Jan_Onderwater op 25-06-2022 11:44:26 ]
  Moderator zaterdag 25 juni 2022 @ 11:33:47 #18
45833 crew  Fogel
pi_205145380
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 11:17 schreef timmmmm het volgende:
Waar is dit? In Nederland is 120 euro niet zo veel hoor
Dit. En op veel andere plekken is het super goedkoop zelfs.
Maar ongeacht dat zou je gewoon moeten kunnen verwachten dat de douche het doet en dat het water wegloopt.

Gewoon met iets minder druk douchen kan al een oplossing zijn, want ik kan niet geloven dat het putje echt compleet dicht zit.
Vraag gewoon 20 handdoeken voor op de vloer als ze niemand langs willen sturen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_205145389
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 11:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik had online een ander hotel geboekt en dit verlaten zonder te betalen.
Ik ga er vanuit dat er vooraf betaald is?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  zaterdag 25 juni 2022 @ 11:36:30 #20
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205145399
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 11:34 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Ik ga er vanuit dat er vooraf betaald is?
Creditcard boeking storneren?
Geld terug vragen?
Lijkt me niet dat een hotel daar moeilijk gaat doen als de kamer niet normaal bewoonbaar is. Mijn CC maatschappij iig niet.
pi_205145405
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 11:17 schreef timmmmm het volgende:
Waar is dit? In Nederland is 120 euro niet zo veel hoor
werkelijk?

nog nooit in de buurt van gekomen
  zaterdag 25 juni 2022 @ 11:39:00 #22
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205145415
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 11:37 schreef mschol het volgende:

[..]
werkelijk?

nog nooit in de buurt van gekomen
Voor een businesshotel is het een vrij normaal tarief, maar ligt een beetje welke stad het is.
pi_205145444
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 11:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Creditcard boeking storneren?
Geld terug vragen?
Lijkt me niet dat een hotel daar moeilijk gaat doen als de kamer niet normaal bewoonbaar is. Mijn CC maatschappij iig niet.
Ja ok. Tot nu toe heeft TS nog niets gedaan qua claim. Gewoon geld terugvragen (klacht is reeds ingediend). Bij geen reactie de CC-maatschappij aanschrijven (als er met CC betaald is).
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  zaterdag 25 juni 2022 @ 11:42:48 #24
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205145452
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 08:16 schreef VersKers het volgende:
Beste Fokker,

Gisteren redelijk laat aangekomen bij een ietwat duur hotel (120 euro per nacht), en blijkt dat het doucheputje verstopt zit zodat het water niet weg kan. Als ik daar niks van aantrek, staat mijn hele kamer onder water, en het lukte ook niet om het putje schoon/leeg te maken.
Had daar direct melding van gemaakt bij de receptie, maar zij konden helaas op dat moment geen oplossing bieden. Alle andere kamers waren immers bezet en de manager was niet aanwezig.

Ik ben doorgaans niet zo'n mierenneuker, maar het niet kunnen douchen komt op mij over als het niet gebruik kunnen maken van een essentieel onderdeel die een hotelkamer moet bieden.

Kan ik om een terugbetaling vragen (of gedeeltelijke)?
Check je vandaag weer uit? Dan zou ik bij de receptie zeggen dat je niet bereid bent te betalen en kijken wat ze aanbieden.
Blijf je langer in die plaats, dan zou ik sowieso een ander hotel nemen
pi_205145510
Voor 120 euro per nacht mag je wel verwachten dat de basis in orde is, en kunnen douchen hoort gewoon bij de basis. Natuurlijk zijn er genoeg duurdere hotels maar dat is geen argument. Er zijn ook goedkopere. Als het een hostel voor 20 euro per nacht was geweest was het een ander verhaal, dan kun je dat verwachten. Maar dan nog.

Ik zou er wel een klacht over indienen en minstens een flinke korting is ook wel op z'n plaats, zeker omdat ze niks doen om het probleem op te lossen.
  zaterdag 25 juni 2022 @ 12:02:14 #26
3542 Gia
User under construction
pi_205145588
Als je vandaag weer vertrekt, zou ik douchen vlak voor vertrek. Dan staat het maar blank. Dan erdoor lopen en met natte schoenen door de net gepoetste gang.
pi_205145590
En als ze niet mee willen werken: Vlak voordat je vertrekt de kranen vol open zetten >:) en weglopen
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205145664
Dit topic toont weer mooi aan dat dit forum compleet gevuld is met Karens en geestelijk gestoorden.

Oh jee, iets doet het niet en er is niet meteen een oplossing. Nou, dan gaan we weg zonder te betalen. Of we richten vernielingen aan. Of we procederen die tent helemaal kapot. We boren ze grond in op internet.

Totaal gestoord. Ga 's ochtends meteen naar de receptie en kijk of je tot een vergelijk kunt komen. Geef het hotel de kans om het op te lossen alvorens je je als een debiel gaat gedragen.
pi_205145666
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 10:10 schreef sjorsie1982 het volgende:
120 euro per nacht komt niet eens in de buurt van duur :W
Hotelkamers zijn standaard al 100+
  zaterdag 25 juni 2022 @ 12:38:27 #30
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205145843
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 12:12 schreef Sodemieters het volgende:
Dit topic toont weer mooi aan dat dit forum compleet gevuld is met Karens en geestelijk gestoorden.

Oh jee, iets doet het niet en er is niet meteen een oplossing. Nou, dan gaan we weg zonder te betalen.
Euh nee
Ik boek een overnachting, douche is niet te gebruiken, kortom, hotelkamer is niet te gebruiken. Dan ga ik naar een ander hotel. Dienst die ik af wilde nemen werd niet geleverd, waarom zou ik dan betalen?

Wat is daar Karen en geestelijk gestoord aan?

Als jij in een restaurant bent en je besteld een pizza, en je krijgt alleen de bodem. Ben jij dan bereid daarvoor te betalen?
quote:
Totaal gestoord. Ga 's ochtends meteen naar de receptie en kijk of je tot een vergelijk kunt komen. Geef het hotel de kans om het op te lossen alvorens je je als een debiel gaat gedragen
TS heeft het gemeld en men was niet bereid het op te lossen en kwam met smoesjes, de manager is er niet...
Een kwaliteitshotel had direct een 24/7 loodgieter gebeld, de manager uit zijn nest gehaald, zelf gekeken of ze het op konden lossen met een plopper.
  Redactie Frontpage zaterdag 25 juni 2022 @ 12:39:49 #31
38148 crew  Innisdemon
pi_205145850
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 11:33 schreef Fogel het volgende:

[..]
Dit. En op veel andere plekken is het super goedkoop zelfs.
Maar ongeacht dat zou je gewoon moeten kunnen verwachten dat de douche het doet en dat het water wegloopt.

Gewoon met iets minder druk douchen kan al een oplossing zijn, want ik kan niet geloven dat het putje echt compleet dicht zit.
Vraag gewoon 20 handdoeken voor op de vloer als ze niemand langs willen sturen.
...en hoe kom je dan aan die handdoeken? :D
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  zaterdag 25 juni 2022 @ 12:43:36 #32
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205145876
Als ik een hotel boek met Airco en ik kom op de kamer en de kamer heeft geen airco, tja, dan verwacht ik of een andere kamer, of ik ga weer weg, naar een hotel met. Als je dit zegt is er meestal snel een kamer vrijgekomen.
  Moderator zaterdag 25 juni 2022 @ 12:48:33 #33
45833 crew  Fogel
pi_205145915
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 12:39 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
...en hoe kom je dan aan die handdoeken? :D
Wat is er niet duidelijk aan het woord ‘vraag’? De receptie/schoonmaakvolk heeft die gewoon ergens liggen.
Nooit om extra handdoeken gevraagd?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  Redactie Frontpage zaterdag 25 juni 2022 @ 12:51:52 #34
38148 crew  Innisdemon
pi_205145939
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 12:48 schreef Fogel het volgende:

[..]
Wat is er niet duidelijk aan het woord ‘vraag’? De receptie/schoonmaakvolk heeft die gewoon ergens liggen.
Nooit om extra handdoeken gevraagd?
Je kunt vragen wat je wilt, maar bij receptiepersoneel die een verstoppinkje niet kunnen oplossen omdat de manager er is, kun je die extra handdoeken ook wel shaken vermoed ik.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_205145979
TS word geserveerd bij het avond buffet?
.
  Moderator zaterdag 25 juni 2022 @ 13:03:15 #36
45833 crew  Fogel
pi_205146049
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 12:51 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
Je kunt vragen wat je wilt, maar bij receptiepersoneel die een verstoppinkje niet kunnen oplossen omdat de manager er is, kun je die extra handdoeken ook wel shaken vermoed ik.
Aannames kom je nooit erg ver mee.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  zaterdag 25 juni 2022 @ 13:31:03 #37
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_205146242
Al dat niet betalen volk heeft evht nog nooit in een hotel overnacht :')

Denk dat TS verzopen is inmiddels ;)
Dum de dum
  zaterdag 25 juni 2022 @ 14:03:28 #38
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205146414
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 13:31 schreef Fe2O3 het volgende:
Al dat niet betalen volk heeft evht nog nooit in een hotel overnacht :')
_O- _O-
pi_205146487
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 13:31 schreef Fe2O3 het volgende:
Al dat niet betalen volk heeft evht nog nooit in een hotel overnacht :')

Denk dat TS verzopen is inmiddels ;)
Ik lees hier vooral in dat je je prima in je reet wil laten naaien, wellicht daarom je uitgebreide ervaring met hotelkamers?

Kom op man, faciliteiten wat het niet doet, geen service.

Ik weet niet in wat voor een hotels jij bent geweest of wat jij blijkbaar bereid bent te accepteren maar uh, dat moet jij lekker zelf weten.
  Redactie Frontpage zaterdag 25 juni 2022 @ 14:22:24 #40
38148 crew  Innisdemon
pi_205146499
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 13:03 schreef Fogel het volgende:

[..]
Aannames kom je nooit erg ver mee.
'Vermoeden'

Jij doet de aanname dat de receptie die 20 handdoeken wel even regelt. w/
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  zaterdag 25 juni 2022 @ 14:29:58 #41
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205146541
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 14:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Ik lees hier vooral in dat je je prima in je reet wil laten naaien, wellicht daarom je uitgebreide ervaring met hotelkamers?
:D :D :D
quote:
Kom op man, faciliteiten wat het niet doet, geen service.
Dit dus
pi_205146877
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 12:12 schreef Sodemieters het volgende:
Dit topic toont weer mooi aan dat dit forum compleet gevuld is met Karens en geestelijk gestoorden.

Oh jee, iets doet het niet en er is niet meteen een oplossing. Nou, dan gaan we weg zonder te betalen. Of we richten vernielingen aan. Of we procederen die tent helemaal kapot. We boren ze grond in op internet.

Totaal gestoord. Ga 's ochtends meteen naar de receptie en kijk of je tot een vergelijk kunt komen. Geef het hotel de kans om het op te lossen alvorens je je als een debiel gaat gedragen.
Dit topic geeft ook mooi aan hoe goed mensen hoofd- van bijzaken kunnen onderscheiden. De meesten beginnen of 120 per nacht wel of niet duur is, terwijl het punt is dat het doucheputje verstopt zit.
Voor 120 per nacht, ongeacht of het goedkoop of duur is, mag je best verwachten dat een hotel zo'n putje snel ontstopt zodat de huurder van de kamer gewoon kan douchen
  zaterdag 25 juni 2022 @ 15:53:36 #43
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_205146925
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 14:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Ik lees hier vooral in dat je je prima in je reet wil laten naaien, wellicht daarom je uitgebreide ervaring met hotelkamers?

Kom op man, faciliteiten wat het niet doet, geen service.

Ik weet niet in wat voor een hotels jij bent geweest of wat jij blijkbaar bereid bent te accepteren maar uh, dat moet jij lekker zelf weten.
Nee dikke homo, als we dan toch gaan schelden he ...

Een hotelkamer betaal je vooraf, of, met het afgeven van je creditcard.

Roeptoeteren dat je niet gaat betalen is dan hartstikke leuk :') maar het werkt echt niet.
Dum de dum
  zaterdag 25 juni 2022 @ 15:57:15 #44
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205146934
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 15:53 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]
Nee dikke homo, als we dan toch gaan schelden he ...

Een hotelkamer betaal je vooraf, of, met het afgeven van je creditcard.

Roeptoeteren dat je niet gaat betalen is dan hartstikke leuk :') maar het werkt echt niet.
:') :')
  zaterdag 25 juni 2022 @ 18:05:30 #45
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205147907
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 08:16 schreef VersKers het volgende:
Beste Fokker,

Gisteren redelijk laat aangekomen bij een ietwat duur hotel (120 euro per nacht), en blijkt dat het doucheputje verstopt zit zodat het water niet weg kan. Als ik daar niks van aantrek, staat mijn hele kamer onder water, en het lukte ook niet om het putje schoon/leeg te maken.
Had daar direct melding van gemaakt bij de receptie, maar zij konden helaas op dat moment geen oplossing bieden. Alle andere kamers waren immers bezet en de manager was niet aanwezig.

Ik ben doorgaans niet zo'n mierenneuker, maar het niet kunnen douchen komt op mij over als het niet gebruik kunnen maken van een essentieel onderdeel die een hotelkamer moet bieden.

Kan ik om een terugbetaling vragen (of gedeeltelijke)?
120- euro daar krijg je in NL een doorsnee kamer voor, zonder poespas. Je mag dan ook nog blij zijn als het schoon is. Ik zou wel bij de uitcheck een korting bedingen van 50% of iets dergelijks of een gratis ontbijt. En volgende keer iets meer geld uitgeven voor een degelijke kamer.
pi_205148067
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 11:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Check je vandaag weer uit? Dan zou ik bij de receptie zeggen dat je niet bereid bent te betalen en kijken wat ze aanbieden.
Blijf je langer in die plaats, dan zou ik sowieso een ander hotel nemen
heb al betaald
  zaterdag 25 juni 2022 @ 18:26:55 #47
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205148092
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 18:24 schreef VersKers het volgende:

[..]
heb al betaald
Vraag je geld terug.
pi_205148175
Dat is dan in mijn Opa optiek behoorlijk duur geworden. Ik betaalde 40 jaar geleden 35 gulden Inc ontbijt.
  zaterdag 25 juni 2022 @ 18:36:55 #49
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_205148207
Ik zou nog een keer terug gaan naar de receptie. Vragen hoe ze dit denken op te lossen en als ze het niet willen oplossen om het klachtenformuliet en 10 handdoeken vragen (ja, daar kan de receptie normaal gesproken bij)

Lekker douchen, natte handdoeken in de hoek gooien en de volgende dag een goed gesprek met de manager aangaan over de “service”. Met creditcard betaald? Betaling terugdraaien als ze je niet fatsoenlijk tegemoet willen komen.

Overigens is 120 euro - 140 euro de standaard prijs voor een gemiddelde Van der Valk. Maar er zijn ook genoeg (keten) hotels waar je prima kunt prima overnachten rond de 90 euro Of voor het 10-voudige. Maar dat boeit niet. De douche hoort gewoon gebruikt te kunnen worden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_205148243
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 18:24 schreef VersKers het volgende:

[..]
heb al betaald
En verder? Wat is er vandaag besproken tussen het hotel en jou?
  zaterdag 25 juni 2022 @ 18:52:43 #51
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205148345
Gewoon een slechte review ertegenaan knallen.
pi_205163013
Een receptionist, en zeker een nachtreceptionist gaat dit echt aan zijn / haar reet roesten. Erger: mogelijk mogen ze zelf geen korting geven / geld teruggeven. Stuur een mailtje naar de manager met foto's en vraag om een oplossing. Blijf beleefd en zakelijk. Vertel dat je al eerder geklaagd hebten dat de receptie niks kon doen.

Als ze geen bevredigende oplossing geven, dien je een klacht in. Als dat niet het gewenste gevolg heeft kan je overwegen om via je creditcard geld terug te krijgen.

Iedere keer dat ik geklaagd heb bij een hotel werd het netjes afgehandeld en ik heb nooit het gevoel gehad afgezet te worden.
  maandag 27 juni 2022 @ 17:32:06 #53
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_205163593
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 12:12 schreef Sodemieters het volgende:
Dit topic toont weer mooi aan dat dit forum compleet gevuld is met Karens en geestelijk gestoorden.

Oh jee, iets doet het niet en er is niet meteen een oplossing. Nou, dan gaan we weg zonder te betalen. Of we richten vernielingen aan. Of we procederen die tent helemaal kapot. We boren ze grond in op internet.

Totaal gestoord. Ga 's ochtends meteen naar de receptie en kijk of je tot een vergelijk kunt komen. Geef het hotel de kans om het op te lossen alvorens je je als een debiel gaat gedragen.
Klopt maar dat had TS inmiddels al gedaan volgens de OP.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 28 juni 2022 @ 12:52:18 #54
414785 sirdanilot
pi_205170074
Maak foto's en een video van hoe het doucheputje verstopt zit en de douche vol water komt te staan als je deze wil gebruiken. Als je zichtbaar kan zien dat er nog schaamhaar van de vorige gast in het putje zit ( :r ) maak daar dan extra foto's van.

Ga terug naar de balie en zeg 'als ik niet binnen 1 uur kan douchen ga ik niet alleen mijn geld terugeisen maar komt dit ook allemaal op social media te staan, jullie keus'.

Is het dan nog niet opgelost, post dit dan op het twitter (!) account van de hotelketen indien van toepassing. Zeker een hilton of wat dan ook gaat dan direct actie ondernemen. Als het geen keten is dan heeft deze strategie wellicht wat minder effect maar raak je ze wel. Laat dan ook 1 ster reviews achter op google, yelp , tripadvisor etc.

Dit kan allemaal ook best wel anoniem behalve zaken die gelinkt zijn aan Facebook daarbij is het wat lastiger om een anoniem account te gebruiken (maar ook niet onmogelijk).
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 28 juni 2022 @ 12:53:13 #55
414785 sirdanilot
pi_205170082
Een andere oplossing in de categorie pick your battles: fles ontstopper bij de action of 2, voor 5 euro ben je klaar.

Zelf schoonmaken van een hoteldoucheputje zou ik ook niet doen behalve ontstopper erin gieten :r
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 28 juni 2022 @ 12:54:49 #56
414785 sirdanilot
pi_205170098
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 16:29 schreef Gustaf86 het volgende:
Een receptionist, en zeker een nachtreceptionist gaat dit echt aan zijn / haar reet roesten. Erger: mogelijk mogen ze zelf geen korting geven / geld teruggeven. Stuur een mailtje naar de manager
Dat mailtje mag de nachtreceptionist naar de manager sturen.

Stel je hebt 1 nacht hotel voor een zakelijke meeting de volgende ochtend waarvoor je om half 8 weg moet. Dan hoop ik maar dat de manager vroeg uit de veren is :D
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_205170708
- off topic -

[ Bericht 52% gewijzigd door CoolGuy op 28-06-2022 21:04:35 ]
Interessant he ?
pi_205170792
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 08:16 schreef VersKers het volgende:
Beste Fokker,

Gisteren redelijk laat aangekomen bij een ietwat duur hotel (120 euro per nacht)

Voor 120,- kan je tegenwoordig niet veel verwachten. Voor corona had je een prima kamer, nu niet meer.

Vind het overigens persoonlijk ook veel geld voor 1 overnachting, maar helaas slaan de prijzen tegenwoordig nergens meer op
pi_205171440
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 12:54 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Dat mailtje mag de nachtreceptionist naar de manager sturen.

Stel je hebt 1 nacht hotel voor een zakelijke meeting de volgende ochtend waarvoor je om half 8 weg moet. Dan hoop ik maar dat de manager vroeg uit de veren is :D
Je hebt gelijk. Bij nader inzien denk ik ook dat schreeuwen en over de grond rollen bij de receptie de meest aangewezen reactie is.
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 30 juni 2022 @ 16:43:33 #60
414785 sirdanilot
pi_205190981
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 15:57 schreef Gustaf86 het volgende:

[..]
Je hebt gelijk. Bij nader inzien denk ik ook dat schreeuwen en over de grond rollen bij de receptie de meest aangewezen reactie is.
Gewoon beleefd aangeven dat je het niet acceptabel vindt dat de douche in de hotelkamer niet goed werkt en dat er geen oplossing mogelijk is, en dat je dit ook best via social media wil gaan aankaarten mocht dat noodzakelijk zijn.

Niet gaan lopen schreeuwen als een tokkie dan zet de beveiliging je eruit.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_205191398
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 14:16 schreef 111210 het volgende:

[..]
Voor 120,- kan je tegenwoordig niet veel verwachten. Voor corona had je een prima kamer, nu niet meer.

Vind het overigens persoonlijk ook veel geld voor 1 overnachting, maar helaas slaan de prijzen tegenwoordig nergens meer op
Voor 120 zit je meestal nog wel prima, zeker als je een beetje op tijd kan boeken en natuurlijk of je in een grootstad zit of niet. Afgelopen nacht voor 118 gezeten in een provinciestadje in Nederland (no disrespect Emmen ;) ), komende nacht betaal ik 55 voor een hotel in een provinciestadje in Duitsland. Allebei vrij standaard, maar allebei vriendelijk en zuiver.

In het algemeen: wenig hotels zullen hier over vallen als er echt iets mis is om te erkennen dat er iets mis en dientengevolge een tegemoetkoming te doen. Een hotel dat dat niet doet zal niet lang bestaan.

Weinig hotels die zich hier aan gaan letten kennen hoor.
  donderdag 30 juni 2022 @ 21:18:51 #62
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_205194067
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 10:10 schreef sjorsie1982 het volgende:
120 euro per nacht komt niet eens in de buurt van duur :W
Voor de een duur, voor een ander wellicht niet. Neemt niet weg dat je voor 120¤ normaal moet kunnen douchen lijkt me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')