JAquote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:55 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Ik denk persoonlijk van niet omdat je een dienst afneemt en er geen liefde plaats vind, enkel lust
Als je bewust een andere vrouw kust, of meer, is dit veel heftiger dan dat je je botte lust weg ramt in een dame van bedenkelijke afkomst en daarom vind ik dat niet als vreemdgaan tellen puur omdat het een eenmalige actie is tegen een financiėle vergoeding
Wat vinden jullie?
En een lege zak!quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:01 schreef Sfancta het volgende:
Nee, je neemt een dienst af en er komt geen gevoel bij kijken, alleen een lege beurs.
Want?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:34 schreef datismijnmening het volgende:
Ja. Sterker nog het telt keer 2.
Dat is andersom, verliefd worden op een ander is vele malen erger dan je lul in een andere vrouw steken.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Betalen voor seks is walgelijk en minstens dubbel zo erg als vreemdgaan uit passie.
Uhm nee. Het ene is je pik niet kunnen beheersen en het ander is je hart niet kunnen beheersen.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:41 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat is andersom, verliefd worden op een ander is vele malen erger dan je lul in een andere vrouw steken.
Maar je pik niet kunnen beheersen is geen passie, dat is gewoon lichamelijk. Ik zou het vele malen erger vinden als mijn partner zijn hart geeft aan een ander.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uhm nee. Het ene is je pik niet kunnen beheersen en het ander is je hart niet kunnen beheersen.
Dus een partner die korte termijn lusten niet kan beheersen is erger?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:48 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Maar je pik niet kunnen beheersen is geen passie, dat is gewoon lichamelijk. Ik zou het vele malen erger vinden als mijn partner zijn hart geeft aan een ander.
Ik ook. Hoewel ik naar de hoeren gaan ook wel sneu vindquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:48 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Maar je pik niet kunnen beheersen is geen passie, dat is gewoon lichamelijk. Ik zou het vele malen erger vinden als mijn partner zijn hart geeft aan een ander.
Wat? Korte termijn lusten?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dus een partner die korte termijn lusten niet kan beheersen is erger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |