Hard van buiten, zacht en warm van binnenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:24 schreef Flory het volgende:
[..]
Daar kijk ik wel doorheen
Ze heeft een schatiige kant
Al geweest. Hebben we je niet uitgenodigt?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is jouw KSC House Warming nu al gepland?
ik weet het, ik kom hier te weinig tegenwoordigquote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Al geweest. Hebben we je niet uitgenodigt?
Er was heul geen housewarmingquote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet het, ik kom hier te weinig tegenwoordig
het is ook al zo lekker lichtquote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:28 schreef Flory het volgende:
Meneer Flory komt net beneden en denkt dat het ochtend is
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er was heul geen housewarming
ik heb gewerkt maar dat was gewoon routine matig,daadwerkelijk dagjes weg enzo was gewoon niet meer, zo half 2020 wel naar efteling geweest en vorig jaar nog dagje maastricht en keertje disney, maar voor mijn doen was dat erg weinig, voor de rest thuis geweest in weekenden en vrije dagen (of extra gewerkt)quote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat je lang thuis hebt gezeten? alhoewel volgens mij viel dat ook wel mee toch?
hmmm hoe zou dat nu komenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:32 schreef Flory het volgende:
Maar goed ik ga even luisteren en hij heeft honger, ow en veeeel dorst
Haha, hij heeft hoofdpijnquote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou tijd voor een sapje en wake up sex
Heeft vast niks met wat alcohol te makenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:32 schreef Flory het volgende:
Maar goed ik ga even luisteren en hij heeft honger, ow en veeeel dorst
H E L E M A A L N I K Squote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft vast niks met wat alcohol te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |