oh dat had je niet verwachtquote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel, past allemaal dus moet een keuze gaan maken wat ik houd
Nou ja stel dat dat pandaberenstelletje in Ouwehands ontsnapt en dan de trein naar Rotterdam Centraal nemen en een uber naar jouw appartementencomplex en dan de geur van bambo volgen en de lift nemen naar jouw huis en de voordeur forceren en dan in je slaap je voeten met bamboesokken opeten?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die kans is hier gelukkig vrij klein dus durfde het aan
Snap ik, heel soms vind ik het wel leuk maar eigenlijk bestellen wij toch het liefst om thuis in smurfbroek op te kunnen etenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had eigenlijk wel gewoon uit eten gewild maar ja, in mn eentje doe ik dat niet zo snel
in smurfbroek kan je ook gewoon uit etenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:07 schreef Flory het volgende:
[..]
Snap ik, heel soms vind ik het wel leuk maar eigenlijk bestellen wij toch het liefst om thuis in smurfbroek op te kunnen eten
Mja die maattabellen van de Decathlon snapt niemand een kut van dus maar een beetje op goed geluk besteld, had gewoon gezocht wat ik vorig jaar had besteld en dan een maatje kleiner gekozen nuquote:
jij noemt Wim-Lex een wezel?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:06 schreef bitterbal het volgende:
kijk em zich klein maken die wezel
[ afbeelding ]
wezelquote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:06 schreef bitterbal het volgende:
kijk em zich klein maken die wezel
[ afbeelding ]
Dat zou echt heel naar zijn jaquote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja stel dat dat pandaberenstelletje in Ouwehands ontsnapt en dan de trein naar Rotterdam Centraal nemen en een uber naar jouw appartementencomplex en dan de geur van bambo volgen en de lift nemen naar jouw huis en de voordeur forceren en dan in je slaap je voeten met bamboesokken opeten?
Beenprobleem opgelostquote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja stel dat dat pandaberenstelletje in Ouwehands ontsnapt en dan de trein naar Rotterdam Centraal nemen en een uber naar jouw appartementencomplex en dan de geur van bambo volgen en de lift nemen naar jouw huis en de voordeur forceren en dan in je slaap je voeten met bamboesokken opeten?
Ja nee, het is meer erna, volgepropt uitbuiken op je eigen bankquote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in smurfbroek kan je ook gewoon uit eten
je glibbert niet weg bij deze man?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat roept die altijd bij mij op die baudet
Ik heb liever dat hij niks oproeptquote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat roept die altijd bij mij op die baudet
Dorpsfeest moet je ook naartoe.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:12 schreef kwiwi het volgende:
Is het eindelijk kouder buiten, moet ik het raam dicht doen vanwege een feestje.. alsnog plakkerig warm binnen
Hier ook live music ergens, maar ik hou vol dat raam blijft openquote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:12 schreef kwiwi het volgende:
Is het eindelijk kouder buiten, moet ik het raam dicht doen vanwege een feestje.. alsnog plakkerig warm binnen
Zou nooit een relatie kunnen hebben met iemand die altijd meer van zichzelf houdt.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
[ afbeelding ]
Wit laken eroverheen?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
[ afbeelding ]
quote:Ziet u een stranding van een grote walvisachtige, zoals een bultrug of potvis? Bel dan met de Kustwacht op 0900 – 0111. Een melding maken op Walsvisstrandingen.nl kan ook. Blijf op afstand en raak het dier niet aan. Bied ook geen eerste hulp.
https://www.rijksoverheid(...)nding-van-een-walvis
jaquote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
[ afbeelding ]
Ach alweer een aangespoelde vluchtelingquote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
[ afbeelding ]
Tja toch getrouwd en een kind.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou nooit een relatie kunnen hebben met iemand die altijd meer van zichzelf houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |