abonnement Unibet Coolblue
pi_205139929
Bij mij en mijn vriendin is ex exit. We hebben allebei geen contact meer met onze exen.

Bij sommigen is dat anders.
Daar blijven exen goede vrienden en contact onderhouden, ook als er een nieuwe relatie komt.
In het geval van kinderen kan ik mezelf dat wel voorstellen.

Hoe zit het bij jullie?
Moet ex exit zijn of maken jullie er geen probleem van?
pi_205139951
Ik heb meer moeite met neefjes van 21 jaar.
pi_205140099
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 19:41 schreef Selenophilia het volgende:
Ik heb meer moeite met neefjes van 21 jaar.
Ha ha. Nu is het wel genoeg toch.
pi_205140118
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 19:54 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ha ha. Nu is het wel genoeg toch.
Nee
  vrijdag 24 juni 2022 @ 20:00:01 #5
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205140151
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 19:40 schreef Werkman het volgende:
Bij mij en mijn vriendin is ex exit. We hebben allebei geen contact meer met onze exen.

Bij sommigen is dat anders.
Daar blijven exen goede vrienden en contact onderhouden, ook als er een nieuwe relatie komt.
In het geval van kinderen kan ik mezelf dat wel voorstellen.

Hoe zit het bij jullie?
Moet ex exit zijn of maken jullie er geen probleem van?
Ligt er geheel aan. Het gaat vooral om, spelen er nog gevoelens, in die zin dat het voor een van de partijen pijnlijk is of moeilijk. Kijk, je mag toch best van een ex houden, vind ik. Je leven bestaat niet alleen uit het hier en nu. Je kunt een mooie relatie achter de rug hebben wat uiteindelijk niet heeft gewerkt. Waarom moet je dan meteen iemand helemaal elimineren uit je leven. Maar een oude scharrel, uit pure lust. Wat moet je daar nog mee. Dat soort nummers wis je gewoon. Een relatie wat pijnlijk is verlopen, soms moet je afscheid nemen voor altijd. Kortom, het ligt geheel aan de gevoelens, volwassenheid (ook van je nieuwe partner), vriendschap wat nog toegevoegde waarde kan hebben. Hier is geen eenduidig antwoord op.

Je kunt mensen altijd in je hart hebben. Of niet. Afspreken dat je ze niet meer ziet, of wel. Elkaar vertrouwen of niet. Ik denk dat het vooral om het laatste gaat. En er is niets mis mee om iemand nog als een herinnering te hebben, desondanks het niet heeft gewerkt.

In My Life - The Beatles.
pi_205140169
Uit is uit.
  vrijdag 24 juni 2022 @ 20:03:51 #7
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205140203
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 20:01 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Uit is uit.
Eens, maar iemand kan nog wel een aanvulling zijn in je leven (zonder het seksuele stuk). Soms kan dit, soms niet. Dat ligt aan de situatie.
pi_205140229
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 20:03 schreef rosita1 het volgende:

[..]
Eens, maar iemand kan nog wel een aanvulling zijn in je leven (zonder het seksuele stuk). Soms kan dit, soms niet. Dat ligt aan de situatie.
Ja, dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken. Maar ik wil geen partner die naast mij nog een hele stal aan exen heeft.
  vrijdag 24 juni 2022 @ 20:09:25 #9
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205140274
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 20:05 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Ja, dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken. Maar ik wil geen partner die naast mij nog een hele stal aan exen heeft.
Ik zou dat ook niet willen hoor. Maar als mijn partner bijvoorbeeld een ex heeft en daar goed bevriend mee is, en er verder helemaal niets aan de hand is, zie ik geen reden om dat te verbieden. Sterker, dat geclaim en verbieden dat is gewoon vreselijk. Ik zou vanuit mezelf (ik denk zoals het hoort) geen exen meer spreken, m.u.v. een ex die al inmiddels acht jaar gewoon een goede kennis/vriend is. Dat zou ik erg vinden, als daar dan bv. een verbod op zou komen. Dan ren ik ook weg hoor, als iemand mij niet zou vertrouwen en claimen.
pi_205140326
Vertrouwen is heel belangrijk in deze.
Ik ga er maar even vanuit dat het niet gaat over 15-jarige pubertjes die twee maanden verkering hadden en vervolgens een nieuw liefje gevonden hebben. Daar gaat het namelijk niet over gevoelens maar over status.

Volwassen mensen die jarenlang een relatie hadden en als deze spaak liep, is het normaal dat je deze relatie zomaar afdoet als een zomerzotheid. Vooral niet als er kinderen zijn.
pi_205140339
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 19:56 schreef Selenophilia het volgende:
Nee
pi_205141066
Mijn aller allerbeste vriendin is m'n ex. Nu inmiddels een jaar of vijf gelden dat we uit elkaar gingen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 24 juni 2022 @ 21:33:28 #13
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205141256
Moet kunnen .
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205142471
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 20:05 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Ja, dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken. Maar ik wil geen partner die naast mij nog een hele stal aan exen heeft.
Wat zegt zoiets eigenlijk over diegene?

Ik ken wel een vrouw die echt platonisch contact houdt met al haar exen. Het leek me een vrij stabiele vrouw, maar heb soms echt geen mensenkennis lol.

[ Bericht 12% gewijzigd door Medusa666 op 24-06-2022 23:22:40 ]
  vrijdag 24 juni 2022 @ 23:22:14 #15
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_205142552
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 23:15 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Wat zegt zoiets eigenlijk over diegene?
Te hoerig, geen degelijkheid.
pi_205142566
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 23:22 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Te hoerig, geen degelijkheid.
Die vrouw is het tegenoverstelde daarvan.. zij is een kunstenaar.

Maar ja wie weet achter gesloten deuren.
pi_205144261
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 20:00 schreef rosita1 het volgende:

[..]
Ligt er geheel aan. Het gaat vooral om, spelen er nog gevoelens, in die zin dat het voor een van de partijen pijnlijk is of moeilijk. Kijk, je mag toch best van een ex houden, vind ik. Je leven bestaat niet alleen uit het hier en nu. Je kunt een mooie relatie achter de rug hebben wat uiteindelijk niet heeft gewerkt. Waarom moet je dan meteen iemand helemaal elimineren uit je leven. Maar een oude scharrel, uit pure lust. Wat moet je daar nog mee. Dat soort nummers wis je gewoon. Een relatie wat pijnlijk is verlopen, soms moet je afscheid nemen voor altijd. Kortom, het ligt geheel aan de gevoelens, volwassenheid (ook van je nieuwe partner), vriendschap wat nog toegevoegde waarde kan hebben. Hier is geen eenduidig antwoord op.

Je kunt mensen altijd in je hart hebben. Of niet. Afspreken dat je ze niet meer ziet, of wel. Elkaar vertrouwen of niet. Ik denk dat het vooral om het laatste gaat. En er is niets mis mee om iemand nog als een herinnering te hebben, desondanks het niet heeft gewerkt.

In My Life - The Beatles.
College G en E hadden een relatie met elkaar en gingen trouwen. Ze zaten in hetzelfde team etc. Maar na een paar jaar gingen ze uit elkaar: alhoewel ze elkaar bij dezelfde studie hadden ontmoet en aan elkaar bleven plakken bij hun eerste (en laatste) werkgever hadden ze toch een hekel aan elkaar gekregen. Hij aan haar omdat ze chaotisch was, zij aan hem omdat hij het compleet het tegenovergestelde was.

Ze gingen hun eigen weg in relaties maar bleven wel collega's want ze zaten nog steeds in hetzelfde team.
E is getrouwd met een 20 jaar jongere man. G had een vriendin die na 2 jaar opeens ziek werd en dood ging. G was daar helemaal van kapot. Op de werkvloer werden er al 'grappen' gemaakt dat G zou gaan uithuilen bij E. En dat gebeurde ook.
  zaterdag 25 juni 2022 @ 09:41:14 #18
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_205144494
Lastig onderwerp. Als je er nog een soort van vriendschap uit kunt slepen, kan dat mooi meegenomen zijn. Ben bang dat er altijd wel iets ongemakkelijks blijft bestaan. Vooral als jij of je ex weer een nieuwe relatie krijgt.
soooo, da's mooi!
pi_205144611
Hangt van de ex af, de meesten zie ik nooit weer. maar heb er ook twee, 1 kom ik eens in de zoveel tijd tegen bij de winkel. Dan is het even een praatje en blablabla en de ander krijg ik eens in de zoveel tijd een berichtje van hey hoe is het enz enz. Gewoon uit interesse, deze relatie is ook gestrand door gewoon pech.

Voor de rest komen ze hier niet over de vloer of zo.
  zaterdag 25 juni 2022 @ 09:55:29 #20
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_205144650
Ik heb een goede vriend waar ik ooit, 15+ jaar geleden, een relatie mee had.
Maar ik heb ook exen die ik nooit meer zie of spreek.
En een of twee die ik af en toe tegenkom en dan maken we een praatje.

Kan allemaal, ligt er meestal aan hoe/waarom het uit gegaan is (bij mij dan).
  maandag 27 juni 2022 @ 08:48:38 #21
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205159421
Bij eerste ex ben ik tijdje terug nog langs geweest, heeft een beroerte gehad en gaat niet goed dus was wss laatste keer.

Tweede ex heb ik nog paar keer gezien tot hij in München ging wonen en hoorde laatst dat hij paar jaar terug was overleden.

Derde ex hoef ik nooit meer te zien, vreselijke vent die zijn ware aard pas liet zien nadat het uit was. Heeft me enorm veel geld gekost.

Dus geen eenduidend antwoord, per persoon verschillend.
To BG or not to BG!
pi_205162287
Persoonlijk heb ik met de meeste exen geen contact meer, niet omdat we het niet wilden maar omdat onze levens zo veranderd zijn we elkaar niet meer treffen, met mijn laatste ex heb ik zeker nog goed contact en dat houden we ook zo. De ex van m'n vriendin zitten we nog jaren aanvast ivm de kinderen maar gelukkig is die omgang vrij goed en kunnen samen met z'n 4tjes (2 ouders en 2x bonus ouders) goed met elkaar door een deur!
Just say hi!
pi_205162926
Ik sta er zo in dat ik exen nooit meer zie en spreek. Het is bij mij ook altijd graag of niet, wil keihard mijn best doen voor iemand waar ik ook voor wil gaan en op een gegeven moment van houd. Blijkt dat op een gegeven moment niet meer te werken om welke reden dan ook, dan is het voor mij cold turkey -> blokkeren, verwijderen. Dit is voor mij ook de beste manier om zoiets af te kunnen sluiten i.p.v. dat je contact blijft houden en er valse hoop blijft bij 1 van de 2 partijen.

Nu sinds 5 maanden een nieuwe vriendin na een jaar single te zijn geweest en daarvoor een relatie van 5 jaar te hebben gehad. Uitgesproken dat het niet langer meer werkte, heb mijn spullen gepakt en heb de deur daar achter mij dichtgegooid. Ze heeft, hoorde ik via-via, nog wel eens geprobeerd contact te zoeken, maar stuitte op het feit dat ik haar had geblokkeerd.

Ik zou het ook niet 'netjes' vinden van mijzelf als ik contact zou houden met mijn ex naar mijn huidige vriendin. Zelfde geldt voor het feit dat ik ook geen situaties uit mijzelf ga vergelijken met hoe het met haar was en mijn huidige vriendin is en dat bespreekbaar maak.

Mijn huidige vriendin staat daar wel iets anders in, niet in het feit dat ze contact heeft met haar ex, want dat heeft ze niet, maar wel dat ze bepaalde situaties vergelijkt (vooral in dingen die gezegd worden) omdat ze daar in haar vorige relatie mee werd bedrogen.

Dus.. nee geen contact.
pi_205163363
Nope, geen contact mee. Ook geen behoefte aan.
pi_205167043
1 van mijn exen is met mijn beste vriend getrouwd en ik was zijn getuige. Dus die zie ik nog best wel vaak en dat gaat meer dan prima. Andere ex zit ook in onze vriendengroep en beide komen we regelmatig bij elkaar over de vloer. Gaat ook met mijn huidige vriendin soms wat doen samen zonder mij erbij en ik spreek ook wel eens alleen met haar af.

Andere exen spreek soms wel eens in de stad, maar daar heb ik verder geen contact meer mee.
pi_205167844
Ik heb geen enkel contact meer met mijn exen en ook geen behoefte aan gehad.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_205168070
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 08:48 schreef oppiedoppie het volgende:
Bij eerste ex ben ik tijdje terug nog langs geweest, heeft een beroerte gehad en gaat niet goed dus was wss laatste keer.

Tweede ex heb ik nog paar keer gezien tot hij in München ging wonen en hoorde laatst dat hij paar jaar terug was overleden.

Derde ex hoef ik nooit meer te zien, vreselijke vent die zijn ware aard pas liet zien nadat het uit was. Heeft me enorm veel geld gekost.

Dus geen eenduidend antwoord, per persoon verschillend.
Jij bent inmiddels 60 of zo? Dat je exen al beroertes hebben en dood gaan? :?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 09:25:00 #28
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205168327
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 08:42 schreef Godshand het volgende:

[..]
Jij bent inmiddels 60 of zo? Dat je exen al beroertes hebben en dood gaan? :?
Nee, dat niet maar dat was iemand die 13 jaar ouder was dan ik. Hij heeft paar jaar met landbouwgif gewerkt voordat het verboden werd. Haaruitval en onvruchtbaar was hij en later op jonge leeftijd <55 kreeg hij een beroerte. Geen idee of dat werkelijk door dat gif kwam, kun je nooit bewijzen, maar het gebeurde allemaal wel, hij leeft nog wel hoor.

Die 2e is amper 40 geworden en was uitsmijter en heeft in dubieuze circuits rondgelopen. Dronk veel, soms drugs. Weet niet hoe hij aan zijn einde is gekomen.
To BG or not to BG!
pi_205168804
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 09:25 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Nee, dat niet maar dat was iemand die 13 jaar ouder was dan ik. Hij heeft paar jaar met landbouwgif gewerkt voordat het verboden werd. Haaruitval en onvruchtbaar was hij en later op jonge leeftijd <55 kreeg hij een beroerte. Geen idee of dat werkelijk door dat gif kwam, kun je nooit bewijzen, maar het gebeurde allemaal wel, hij leeft nog wel hoor.

Die 2e is amper 40 geworden en was uitsmijter en heeft in dubieuze circuits rondgelopen. Dronk veel, soms drugs. Weet niet hoe hij aan zijn einde is gekomen.
Aha, wat een verhalen :P

Dank voor je toelichting :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_205168902
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2022 23:04 schreef Lemoir het volgende:
1 van mijn exen is met mijn beste vriend getrouwd en ik was zijn getuige. Dus die zie ik nog best wel vaak en dat gaat meer dan prima. Andere ex zit ook in onze vriendengroep en beide komen we regelmatig bij elkaar over de vloer. Gaat ook met mijn huidige vriendin soms wat doen samen zonder mij erbij en ik spreek ook wel eens alleen met haar af.

Andere exen spreek soms wel eens in de stad, maar daar heb ik verder geen contact meer mee.
Is die fysieke aantrekkingskracht dan helemaal verdwenen?
  dinsdag 28 juni 2022 @ 10:53:05 #31
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205168921
Laatst voor het eerst sinds tijden voorzichtig weer wat contact met de ex gehad. Het lijkt beter te gaan met hem nu. En ik hoop dat we uiteindelijk op gematigd maar normaal contact zullen uitkomen.

Heb wel nog twee mensen in mijn leven met wie ik vele jaren geleden een fwb heb gehad en daar nog goed contact mee. Ook met de partners van die heren en bij 1 noemen de kinderen van hem en zijn partner die hij daarna gevonden heeft me tante.
Maar het contact is niet wekelijks ofzo.

Mijn huidige partner heeft ook contact met exen, niet dat ze de deur bij elkaar plat lopen, maar wel nog contact. Ook lopen er nog wat scharrels rond in de leef omgeving waarmee ook gezellig een praatje wordt gemaakt als we ze tegen komen.

Ik heb er weinig problemen mee, zie liever nog vriendelijk contact dan haat en gedoe.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_205175646
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 10:49 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Is die fysieke aantrekkingskracht dan helemaal verdwenen?
Dat verdwijnt denk ik nooit, maar dat heb ik zo’n beetje met alle vrouwen.
pi_205176267
Als je een nieuwe relatie hebt vind ik contact met een ex volstrekt debiel. Gewoon verbreken en nooit meer spreken. Naar je nieuwe partner toe ook niet te verantwoorden zelfs als alles zogenaamd vriendschappelijk is.

Als je beiden single bent, tja. Ook niet verstandig denk ik maar wellicht kun je als je beiden al een tijdje geen seks meer hebt gehad in elkaars behoeften voorzien. :D
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_205177028
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:33 schreef Lemoir het volgende:

[..]
Dat verdwijnt denk ik nooit, maar dat heb ik zo’n beetje met alle vrouwen.
Serieus, heb je fysieke aantrekkingskracht met alle vrouwen? Damn :’)
pi_205177036
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 00:54 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Serieus, heb je fysieke aantrekkingskracht met alle vrouwen? Damn :’)
Zal wel off topic van me zijn, maar moest toen ik dit las denken aan de tekst van dit nummer :P

And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 29 juni 2022 @ 09:31:22 #36
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205178059
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2022 23:04 schreef Lemoir het volgende:
1 van mijn exen is met mijn beste vriend getrouwd en ik was zijn getuige. Dus die zie ik nog best wel vaak en dat gaat meer dan prima. Andere ex zit ook in onze vriendengroep en beide komen we regelmatig bij elkaar over de vloer. Gaat ook met mijn huidige vriendin soms wat doen samen zonder mij erbij en ik spreek ook wel eens alleen met haar af.

Andere exen spreek soms wel eens in de stad, maar daar heb ik verder geen contact meer mee.
Wat grappig!! :) Wat mij betreft is het ook allemaal niet zo zwart/wit.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205193606
Ja en we melden het wanneer iemand contact zoekt.
Heb mijn ex overal geblokt vanwaar ze mij heeft gecontacteerd, inmiddels verhuisd dus ze weet ook niet waar mijn huidige huis woont _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_205194866
Geen idee wat mijn exen doen, ook geen behoefte aan om te weten. Nou is mijn meest recente ex ook al weer 15 jaar geleden ex geworden :P
pi_205196147
Ik ga nog prima om met mijn exen. Niet intensief, ga ook niet bij ze op de koffie, maar spreek een van de 2 nog regelmatig.
De andere ex is een andere situatie, want we hebben samen een kind. Om die reden hebben we regelmatig contact, en dan praten we ook wel eens oppervlakkig over werk, e.d. Zonder kind had ik geen contact met hem gehouden denk ik.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_205201388
Het ligt aan de ex en aan de gevoelens die er nog spelen. Mijn vriend heeft nog contact met zijn laatste ex, ze komt hier wel eens op de koffie, we gaan samen naar haar verjaardag. Ze delen een huisdier en dus is er een goede reden voor contact, en het is duidelijk dat er geen chemie meer is. Ik heb er dan ook geen problemen mee, vind haar wel aardig zelfs. Ze gingen uit elkaar omdat de verliefdheid over was.

Met mijn laatste ex is dat anders. Wij gingen uit elkaar terwijl we nog veel om elkaar geven, gevoelsmatig is het dan ook niet helemaal afgesloten. Wij hebben nog een tijdje zo nu en dan wat geappt, elkaar op de hoogte gehouden van grote levensveranderingen. Maar dat is nu gestopt en dat is misschien maar beter ook zo. Soms is het pijnlijk om contact te houden, en weerhoud het je om door te gaan in het leven.
pi_205201795
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 16:36 schreef Ed1234 het volgende:
Het ligt aan de ex en aan de gevoelens die er nog spelen. Mijn vriend heeft nog contact met zijn laatste ex, ze komt hier wel eens op de koffie, we gaan samen naar haar verjaardag. Ze delen een huisdier en dus is er een goede reden voor contact, en het is duidelijk dat er geen chemie meer is. Ik heb er dan ook geen problemen mee, vind haar wel aardig zelfs. Ze gingen uit elkaar omdat de verliefdheid over was.

Met mijn laatste ex is dat anders. Wij gingen uit elkaar terwijl we nog veel om elkaar geven, gevoelsmatig is het dan ook niet helemaal afgesloten. Wij hebben nog een tijdje zo nu en dan wat geappt, elkaar op de hoogte gehouden van grote levensveranderingen. Maar dat is nu gestopt en dat is misschien maar beter ook zo. Soms is het pijnlijk om contact te houden, en weerhoud het je om door te gaan in het leven.
Dat laatste wat je zegt is heel herkenbaar. Soms wil je beide dat het werkt, maar werkt het gewoon niet, ook al heb je van alles geprobeerd. Het gevoel blijft er dan, waardoor het niet mogelijk is om vrienden te blijven.
  zaterdag 2 juli 2022 @ 14:54:32 #42
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_205211074
Nooit ook zelfs maar een beetje behoefte aan gehad. Ik heb exen met wie ik sinds het officieel "uit" is gegaan nooit meer een woord heb gewisseld. Maar goed, dat kan ook zijn omdat het allemaal jeugdliefde was. Nu ben ik al tien jaar met dezelfde samen dus als dat ook kapot zou gaan is het misschien anders, wie weet.
pi_205361941
Geen contact meer met mijn meest recente ex en dat gaan we ook zeker zo houden.
  zondag 24 juli 2022 @ 20:04:52 #44
397873 Neeleh
Graag verwijderen
pi_205447930
Geen contact meer met ex, wel met recente FWB, maar hij is verliefd op mij dus gewoon als vrienden, afspreken gaan we even niet doen..
Verder nog wel contact met een paar scharrels..

M'n nieuwe lover heeft geen contact meer met ex, maar als ze elkaar tegen komen groeten ze wel gewoon..
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 25 juli 2022 @ 10:50:39 #45
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205452454
En dan nog al die likes , iedereen is vliefd op je O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator maandag 25 juli 2022 @ 15:32:12 #46
441859 crew  Lenny77
pi_205454671
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 23:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:

Als je beiden single bent, tja. Ook niet verstandig denk ik maar wellicht kun je als je beiden al een tijdje geen seks meer hebt gehad in elkaars behoeften voorzien. :D
Ik heb nooit behoefte gehad aan seks met een ex. Het is niet voor niets een ex dus dat wespennest kruip ik niet in.
Contact hebben is helemaal prima, maar eens een relatie voorbij is, is elk greintje seksuele interesse bij mij ook weg. Al zou ik 20 jaar geen seks meer hebben.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_205454718
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 15:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik heb nooit behoefte gehad aan seks met een ex. Het is niet voor niets een ex dus dat wespennest kruip ik niet in.
Contact hebben is helemaal prima, maar eens een relatie voorbij is, is elk greintje seksuele interesse bij mij ook weg. Al zou ik 20 jaar geen seks meer hebben.
Snap ik. Bij mij is die interesse niet weg maar ik zou er gewoon niet meer aan beginnen omdat ik geen zin heb in al het gedoe en gezeik dat het weer met zich meebrengt. :)
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_205454943
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 15:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Snap ik. Bij mij is die interesse niet weg maar ik zou er gewoon niet meer aan beginnen omdat ik geen zin heb in al het gedoe en gezeik dat het weer met zich meebrengt. :)
Zo is het bij mij ook. Ik heb geen zin in al het gedoe + een nieuwe relatie dus dat maakt het ook anders.
  maandag 25 juli 2022 @ 16:54:15 #49
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_205455442
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2022 10:50 schreef puzziepie het volgende:
En dan nog al die likes , iedereen is vliefd op je O+
Een of andere incel. :P
soooo, da's mooi!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 25 juli 2022 @ 16:55:42 #50
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205455449
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 16:54 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Een of andere incel. :P
Dat denk ik ook
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205455653
Nee & laten we het zo houden :D
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_205455714
Bijna 20 jaar geleden had ik nog contact met mijn ex nadat het uit was. Het was gewoon friends with benefits. :9
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_205577363
Ik heb met al mijn exen min of meer goed contact.
Sommige spreek ik nooit meer maar zijn Facebook vrienden. Andere spreek ik zo nu en dan eens als ik ze tegen kom. 1 ex is na de relatie altijd een goede vriendin gebleven.

In het begin van mij huidige relatie was dit lastig voor mijn inmiddels vrouw nu niet meer. Inmiddels wat partners van haar langs zien komen die vonden dat ook lastig.

Tsjah wij hebben het gezellig samen en kunnen goed ouwe hoeren. Grappige is dat er juist geen enkele seksuele prikkel meer is. Bin there done that. Thuis is het echt beter en mooier.
pi_205577840
Meestal heb je nog wel goed contact met exen als de break up vriendschappelijk was gegaan.
pi_205583121
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 17:04 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Dat laatste wat je zegt is heel herkenbaar. Soms wil je beide dat het werkt, maar werkt het gewoon niet, ook al heb je van alles geprobeerd. Het gevoel blijft er dan, waardoor het niet mogelijk is om vrienden te blijven.
Ja, zo is het inderdaad. Toch blijf ik het wel lastig vinden hoor. Ik denk nog wel regelmatig aan hem en merk dat ik soms nog wel behoefte heb aan contact. Maar zoals je al zegt, het is niet mogelijk vrienden te zijn.
pi_205856865
Met één van mijn ex-en heb ik kinderen, dus dan heb je contact. In het begin ging dat uiteraard moeizaam, omdat kinderen dan vaak als speelbal worden ingezet in allerlei discussies.

Nu jaren verder is dat allemaal wel wat bekoeld. Als we contact hebben over de kinderen, vaak ook wel een praatje hoe het gaat en zo.

We lopen de deur bij elkaar niet plat, maar gaan wel normaal met elkaar om.
  dinsdag 6 september 2022 @ 13:58:44 #57
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_205866590
Ik heb geen ex, zit nog steeds in mijn eerste relatie. M'n man heeft 1 ex. In eerste instantie wilde m'n man vrienden blijven (achteraf gezien vooral omdat hij nog onverwerkte gevoelens had - hij ging te snel weer daten nadat z'n ex het had uitgemaakt), maar dat vond ik toch wel lastig. Maar voornamelijk omdat ik ook wel door had dat m'n man nog wat onverwerkte gevoelens had, dus werd er wel jaloers van. Op een gegeven moment is zijn ex ons gaan stalken omdat hij m'n man terug (en andersom was die drang er absoluut niet gelukkig) wilde en toen is dat contact héél snel verwaterd gelukkig. Ik had er zelf minder moeite mee gehad als ze gewoon normale vrienden waren geweest op het moment dat ik m'n partner leerde kennen. Dat alle gevoelens verleden tijd waren; dan zou een vriendschap met een ex me niks uit maken.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_205868096
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 08:45 schreef Rogue2.0 het volgende:
Meestal heb je nog wel goed contact met exen als de break up vriendschappelijk was gegaan.
Dan nog heb ik vaak wel dat de koek met iemand wel op was.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')