abonnement Unibet Coolblue
pi_205140385
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 20:19 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Dus jij vindt het normaal als een vader bij zijn 13-jarige dochter in bed kruipt om nog wat te 'knuffelen"?
Ik heb geen dochter van 13, ik weet niet of dat normaal is. Maar als ik er over nadenk, ik zie niet in wat er mis is om met je dochter te knuffelen.
-nee-
pi_205141202
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 20:20 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik heb geen dochter van 13, ik weet niet of dat normaal is. Maar als ik er over nadenk, ik zie niet in wat er mis is om met je dochter te knuffelen.
Nou, ik kan je vertellen: ik ben een vrouw, en bij mij zou er wel wat mis zijn als mijn vader me op mijn 13e nog in bed kwam knuffelen. Zeker als hij erbij zou komen liggen. :X
Somebody that I used to know
pi_205141359
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 21:29 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Nou, ik kan je vertellen: ik ben een vrouw, en bij mij zou er wel wat mis zijn als mijn vader me op mijn 13e nog in bed kwam knuffelen. Zeker als hij erbij zou komen liggen. :X
Wat zou er aan de hand zijn? Wordt de vader door zijn dochter gechanteerd?
  Moderator vrijdag 24 juni 2022 @ 21:49:43 #54
236264 crew  capricia
pi_205141390
En als dochter op zondagochtend nog even bij vader en moeder in bed komt liggen om te knuffelen?
Definitely not CIA
pi_205141459
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 21:49 schreef capricia het volgende:
En als dochter op zondagochtend nog even bij vader en moeder in bed komt liggen om te knuffelen?
Dat is anders.
1) dochter komt bij vader èn moeder in bed
2) het is op initiatief van dochter
Somebody that I used to know
  vrijdag 24 juni 2022 @ 21:59:16 #56
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205141460
Dat is inderdaad wel raar en eigenlijk ook not done.
Maar grote kans dat die vader gewoon nog zijn kleine meid ziet ipv een puber in seksuele ontwikkeling.

Zo zijn er ook genoeg vaders (vooral in religieuze kringen) die bijvoorbeeld niet begrijpen dat hun tienerdochter van 15 graag seks wil met haar vriendje. Waarom kan ze niet gewoon met poppen spelen of zo?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 24 juni 2022 @ 23:20:24 #57
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_205142528
Ts (van wie ik geen fan ben overigens) heeft deze keer gewoon gelijk en niks zieke geest!
Er komen nu dagelijks berichten van misbruik binnen maar het domme deel van de bevolking wil graag naïef blijven!
Lekker je kinderen langs vreemde deuren sturen om kinderpostzegels of koekjes van de scouting te verkopen!

Daarbij azen pedofielen en kinderlokkers juist op banen waarin gewerkt wordt met kinderen!
Wat een naïeve klaplopers hier zeg! Gadverdamme!

[ Bericht 0% gewijzigd door Joopklepzeiker op 24-06-2022 23:26:37 ]
pi_205142727
Jezus Joop, dat jij geen fan bent van Werkman, daar schrik ik wel van
-nee-
pi_205142739
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 21:29 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Nou, ik kan je vertellen: ik ben een vrouw, en bij mij zou er wel wat mis zijn als mijn vader me op mijn 13e nog in bed kwam knuffelen. Zeker als hij erbij zou komen liggen. :X
Wel als ie het plotseling doet, maar als hij het gewoon al regelmatig doet sinds je een baby bent ofzo, misschien dat het dan anders ligt voor zo'n man.
-nee-
pi_205142822
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 18:29 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Heb nog steeds een jeugdtrauma door die roodharige pop die Chuckie vele malen in kwaadaardigheid overtreft.

Die kutpop herinner ik mij ook nog vaag...
  zaterdag 25 juni 2022 @ 00:01:29 #61
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205142963
Ik denk dat hij vooral hinte op de onschuld van het geheel. Dat ze ook nog weleens dat kleine meisje is dat even lekker tegen paps of mams aankruipt.

Waarom anders zo op tv en in een kerkdienst? Neem aan dat er context was.
En er is een verschil tussen even lekker hangen in bed (nog even dat ene filmpje laten zien, of even kletsen) of helemaal spoony onder de deken kruipen.

Ik vind dat er niet gelijk panisch gedaan moet worden. Lichamelijk contact tussen familieleden is heel normaal en gezond.
Als de context raar is of er zijn andere tekenen dat er iets mis kan zijn is het anders. Maar op zichzelf vind ik het niet verontrustend.
Sommige dingen die je deed toen ze klein waren vinden ze nog lang fijn, zit toch in het systeem als dat fijne momentje met elkaar.

Denk dat onze zoon tot een jaar of 14 nog weleens op zondagochtend bij ons (of mij als ik alleen was) in bed kroop om wat tv te kijken.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')