abonnement Unibet Coolblue
  maandag 27 juni 2022 @ 18:27:55 #201
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205163991
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:25 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ja had ik gezien. Maar je zal wel gek zijn om nu naar China te gaan, of het nu zakelijk is of privé.
ik ben er ook al een tijdje niet geweest, ging pre corona ook altijd al met frisse tegenzin maar had je in HongKong nog een soort van refuge, nu ze daar de dienst volledig uitmaken is dat ook wel minder aantrekkelijk geworden
pi_205164125
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:27 schreef Tarado het volgende:

[..]
ik ben er ook al een tijdje niet geweest, ging pre corona ook altijd al met frisse tegenzin maar had je in HongKong nog een soort van refuge, nu ze daar de dienst volledig uitmaken is dat ook wel minder aantrekkelijk geworden
Je hoort er ook wisselende verhalen over. De een vindt het fantastisch en een cultureel hoogtepunt, volgens de ander is het een smerige teringbende en zijn de Chinezen vies en onbeschoft. Het is ook maar wat je van een vakantie verwacht denk ik dan :')
pi_205164161
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Moet trouwens nog eten maken. Nu heb ik zin in Chinees. :Y)
Vleermuis :9
pi_205164174
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:23 schreef Tarado het volgende:

[..]
dit gaat over de stad Peking dus ik weet niet of dit landelijk geldt maar bevorderlijk voor internationale handel is het zeker niet
Als je constant moet laten testen en er constant dreiging is van lockdowns en/of quarantaine. Dan lijkt me het eerdere een straf dan een promotie als je voor een jaartje naar China gestuurd wordt voor je bedrijf.
pi_205164192
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:13 schreef belanov het volgende:

[..]
Nou sterker, het fietspad werd daardoor vaak afgesloten en werd een extra stoep. Dus ik kon lekker dagelijks over de rijbaan fietsen in de Eerste van Swindenstraat, in de chaotische drukte rond de Dappermarkt, de bevoorrading van winkels en komen en gaan van kort-parkerende auto's. Maar ja, alles voor onze veiligheid! :')
In Utrecht hebben ze 1 rijstrook afgesloten om er een fietspad van te maken, zodat het naastgelegen fietspad eenrichtingsverkeer kon worden. Want ja, een 2-richtingspad is natuurlijk levensgevaarlijk.
Of kwam het de anti-autolobby gewoon heel goed uit, en wilden ze die weg allang versmallen...? oO<
  maandag 27 juni 2022 @ 19:23:19 #206
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205164588
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 17:23 schreef Kickinalfa het volgende:
Dat hele handen wassen, wat helpt het handen wassen nu daadwerkelijk bij een virus wat zich via de lucht verspreid
Niet. Wordt vrijwel niet door fysiek contact overgedragen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205164611
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2022 19:23 schreef Molo het volgende:

[..]
Niet. Wordt vrijwel niet door fysiek contact overgedragen
Klopt, verspreiding via oppervlakken is allang ontkracht. Maar er wordt bijvoorbeeld ook nog steeds opgeroepen om niet contant te betalen vanwege corona. Never waste a good crisis.
  maandag 27 juni 2022 @ 19:26:58 #208
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205164625
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:51 schreef Piles het volgende:

[..]
In Utrecht hebben ze 1 rijstrook afgesloten om er een fietspad van te maken, zodat het naastgelegen fietspad eenrichtingsverkeer kon worden. Want ja, een 2-richtingspad is natuurlijk levensgevaarlijk.
Of kwam het de anti-autolobby gewoon heel goed uit, en wilden ze die weg allang versmallen...? oO<
Het vuurwerkverbod O+ :') O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205165120
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2022 19:26 schreef Molo het volgende:

[..]
Het vuurwerkverbod O+ :') O+
Wegens succes geprolongeerd!
  maandag 27 juni 2022 @ 20:38:53 #210
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_205165403
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  maandag 27 juni 2022 @ 22:30:41 #211
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205166762
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:44 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Je hoort er ook wisselende verhalen over. De een vindt het fantastisch en een cultureel hoogtepunt, volgens de ander is het een smerige teringbende en zijn de Chinezen vies en onbeschoft. Het is ook maar wat je van een vakantie verwacht denk ik dan :')
ik ben er alleen voor werk geweest, altijd zo snel mogelijk weer weg
pi_205166893
French people should start wearing masks again in crowded areas, especially in public transport, as France has to deal with a new wave of COVID-19 infections fuelled by new variants of the disease, Health Minister Brigitte Bourguignon said on Monday.

"I'm not saying it should be mandatory but I do ask the French people to put the mask on in public transport," she told RTL, adding it was a "civic duty" to do so.

"I'm not merely advising it, I'm asking for it," adding face masks should also be worn again in other closed areas, such as workplaces or shops.

France reported new 17,601 coronavirus infections over the past 24 hours, the highest figure for a Monday since April 18.

Five days ago, French vaccination chief Alain Fischer confirmed the country was in the midst of a new COVID-19 wave, like other European countries, adding then he was personally in favour of reinstating mandatory face mask wearing on public transport.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 27 juni 2022 @ 22:47:38 #213
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_205166903
quote:
Ben Linus _O_


Gisteren zag ik John Locke nog op TV in een andere serie :D
  maandag 27 juni 2022 @ 22:48:29 #214
14505 OProg
A Life in Music
pi_205166912
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  maandag 27 juni 2022 @ 23:05:59 #215
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_205167050
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 22:46 schreef RipCity het volgende:
French people should start wearing masks again in crowded areas, especially in public transport, as France has to deal with a new wave of COVID-19 infections fuelled by new variants of the disease, Health Minister Brigitte Bourguignon said on Monday.

"I'm not saying it should be mandatory but I do ask the French people to put the mask on in public transport," she told RTL, adding it was a "civic duty" to do so.

"I'm not merely advising it, I'm asking for it," adding face masks should also be worn again in other closed areas, such as workplaces or shops.

France reported new 17,601 coronavirus infections over the past 24 hours, the highest figure for a Monday since April 18.

Five days ago, French vaccination chief Alain Fischer confirmed the country was in the midst of a new COVID-19 wave, like other European countries, adding then he was personally in favour of reinstating mandatory face mask wearing on public transport.
Nooit gedacht dat zoveel mensen een mondkap fetisj zouden ontwikkelen. Wat een focus op die dingen altijd. Daar begint het mee. Eerst de kapjes. Die dan natuurlijk niet genoeg helpen. Dus dan maar weer meer verplichtingen rondom het Corona bewijs. En micro manage maatregelen als sluitingstijden aanpassen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 27 juni 2022 @ 23:08:28 #216
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_205167065
Ik blijf me er overigens over verbazen dat, wisselend per onderzoek, ergens tussen de 20% en 50% van de mensen voor een mondkapjesplicht is, maar ik er slechts bij hoge uitzondering iemand mee zie lopen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_205167139
twitter


Als dit klopt, gewoon goed nieuws.

@_serial_
  Moderator maandag 27 juni 2022 @ 23:38:51 #218
5428 crew  miss_sly
pi_205167214
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 23:08 schreef Janneke141 het volgende:
Ik blijf me er overigens over verbazen dat, wisselend per onderzoek, ergens tussen de 20% en 50% van de mensen voor een mondkapjesplicht is, maar ik er slechts bij hoge uitzondering iemand mee zie lopen.
Dat doen ze pas als het een plicht is, natuurlijk. Niet vrijwillig.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 27 juni 2022 @ 23:40:17 #219
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205167216
Geur weer 50% terug ongeveer hier *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 27 juni 2022 @ 23:41:36 #220
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205167222
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 23:08 schreef Janneke141 het volgende:
Ik blijf me er overigens over verbazen dat, wisselend per onderzoek, ergens tussen de 20% en 50% van de mensen voor een mondkapjesplicht is, maar ik er slechts bij hoge uitzondering iemand mee zie lopen.
Zitten allemaal kwetsbaar thuis te zitten natuurlijk tot het verplicht is
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205167325
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 23:21 schreef Spablauw214 het volgende:
[ twitter ]

Als dit klopt, gewoon goed nieuws.

@:_serial_
Deze vent heeft vaker on par gezeten dan het hele RIVM. Maar de voorspelling van een golf met een piek van ongeveer 5 weken, komt ook overeen met de ervaringen in Italie, en Zuid-Afrika, maar hier zal het natuurlijk weer zeer anders verlopen _O-

Overigens sidenote, inmiddels het percentage positief bijna 75%, de run naar de teststraat voor het herstelbewijs voor de zomervakantie neemt grotere vormen aan.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 00:09:28 #222
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205167337
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 00:06 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Deze vent heeft vaker on par gezeten dan het hele RIVM. Maar de voorspelling van een golf met een piek van ongeveer 5 weken, komt ook overeen met de ervaringen in Italie, en Zuid-Afrika, maar hier zal het natuurlijk weer zeer anders verlopen _O-

Overigens sidenote, inmiddels het percentage positief bijna 75%, de run naar de teststraat voor het herstelbewijs voor de zomervakantie neemt grotere vormen aan.
Ja ikzelf en iedereen om me heen die een besmetting doormaakt gaat herstelbewijsje fixen voor reizen in het najaar.
Heerlijk nuttig ook in het kader van volksgezondheid enzo :') :') :') :') :') :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 28 juni 2022 @ 00:13:13 #223
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_205167353
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 23:08 schreef Janneke141 het volgende:
Ik blijf me er overigens over verbazen dat, wisselend per onderzoek, ergens tussen de 20% en 50% van de mensen voor een mondkapjesplicht is, maar ik er slechts bij hoge uitzondering iemand mee zie lopen.
Die mensen vinden het dan vooral leuk om anderen ermee te pakken. Als het echt enkel om veiligheid zou draaien dan zouden ze er gewoon zelf eentje dragen zonder de drang te hebben om iedereen zoiets te verplichten. Dan zouden ze er een dragen; ook als papa Rutte en mama Koopmans het niet verplichten.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_205167403
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 23:08 schreef Janneke141 het volgende:
Ik blijf me er overigens over verbazen dat, wisselend per onderzoek, ergens tussen de 20% en 50% van de mensen voor een mondkapjesplicht is, maar ik er slechts bij hoge uitzondering iemand mee zie lopen.
Moet je eens naar buitenland gaan (Duitsers/Fransen/Spanjaarden).
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_205167599
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 23:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Nooit gedacht dat zoveel mensen een mondkap fetisj zouden ontwikkelen. Wat een focus op die dingen altijd. Daar begint het mee. Eerst de kapjes. Die dan natuurlijk niet genoeg helpen. Dus dan maar weer meer verplichtingen rondom het Corona bewijs. En micro manage maatregelen als sluitingstijden aanpassen.
Eerste stapjes worden alweer gezet, en we zijn nog niet eens in juli. Geniet nog de komende 2 maanden van je vrijheid. :P
pi_205167648
Een dergelijke verhoudingsgewijze influx op de IC kunnen de Nederlandse hospitaals niet aan wanneer de aantallen hier evenredig gaan oplopen.
Overigens had Israël in voorgaande jaren ook nooit een zomergolf.

twitter
pi_205167704
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 00:13 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Die mensen vinden het dan vooral leuk om anderen ermee te pakken. Als het echt enkel om veiligheid zou draaien dan zouden ze er gewoon zelf eentje dragen zonder de drang te hebben om iedereen zoiets te verplichten. Dan zouden ze er een dragen; ook als papa Rutte en mama Koopmans het niet verplichten.
Je beschermt jezelf niet met zo'n kapje.
Je beschermt de anderen door er eentje te dragen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205167789
Dus ik open het nieuws vanochtend en zie deze ronkende kop:

quote:
Merendeel longcovidpatiënten volledig afgekeurd
Oef, klinkt ernstig. Hier ga ik even voor zitten.

quote:
Van de eerste golf patiënten met long covid wordt een groot deel bij het UWV volledig afgekeurd. Van de mensen die al twee jaar ziek zijn door langdurige coronaklachten is 62 procent na keuring volledig arbeidsongeschikt verklaard. Nog eens 23 procent krijgt een uitkering vanwege gedeeltelijke arbeidsongeschiktheid.
62%, oei. Aangezien, volgens sommige mensen, een zeer aanzienlijk deel van alle mensen met Covid ook long-Covid krijgen moet dit wel een gigantisch aantal mensen zijn!

quote:
Twee jaar na de eerste coronagolf komt de eerste grote groep long covid-patiënten bij het UWV terecht. De eerste coronabesmetting in Nederland werd vastgesteld op 27 februari 2020. Tot en met mei beoordeelde het UWV dit jaar 736 longcovidpatiënten. In totaal is ongeveer 3 procent van de totale WIA-instroom dit jaar toe te schrijven aan long covid.
Oh :')

Ben wel benieuwd hoeveel mensen er jaarlijks worden afgekeurd en met welke klachten nu eigenlijk.
pi_205167886
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 06:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je beschermt jezelf niet met zo'n kapje.
Je beschermt de anderen door er eentje te dragen.
Maar dan zeg je dus dat de personen die voor een mondkapje zijn anderen niet willen beschermen, maar zij wel verwachten dat anderen hen beschermen?
pi_205167926
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 08:01 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Maar dan zeg je dus dat de personen die voor een mondkapje zijn anderen niet willen beschermen, maar zij wel verwachten dat anderen hen beschermen?
Ja, het is best wel een paradox.
Degenen die voor zijn kunnen zichzelf niet beschermen met een mondkapje en degenen die tegen zijn willen geen bescherming door een mondkapje.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205167952
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 08:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, het is best wel een paradox.
Degenen die voor zijn kunnen zichzelf niet beschermen met een mondkapje en degenen die tegen zijn willen geen bescherming door een mondkapje.
Maar degenen die voor zijn, willen niet de anderen die voor zijn beschermen?

Niets staat ze in de weg dit vrijwillig te doen maar, afgaande op het straatbeeld, vindt de 20-40% die voor verplichting is (miljoenen mensen) dat niet nodig? Het moet perse komen van de mensen die tegen zijn?
pi_205167959
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:25 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ja had ik gezien. Maar je zal wel gek zijn om nu naar China te gaan, of het nu zakelijk is of privé.
Een kennis heeft er een Chinees vriendinnetje zitten die daar nu 2 jaar verplicht moet werken. Nu wil het bedrijf waar hij werkt wel helpen om hem remote te laten werken in China. Hij is ongevaccineerd, wil zich ook niet laten testen, vindt quarantaine onzin... Het lukt nu al driekwart jaar niet om er heen te gaan (goh). Nog een jaartje, en het hoeft niet eens meer. Dan kan ze hierheen.
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 08:24:38 #233
5428 crew  miss_sly
pi_205167965
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 00:13 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Die mensen vinden het dan vooral leuk om anderen ermee te pakken. Als het echt enkel om veiligheid zou draaien dan zouden ze er gewoon zelf eentje dragen zonder de drang te hebben om iedereen zoiets te verplichten. Dan zouden ze er een dragen; ook als papa Rutte en mama Koopmans het niet verplichten.
Waarom dat nou weer?

Eens hoor dat wanneer je vindt dat een mondkapje een goed idee is, je niet hoeft te wachten op een verplichting maar het kunt dragen wanneer je dat nodig vindt, maar waarom zouden mensen die voor een verplichting zijn dan weer anderen willen pakken? Kan het niet gewoon zijn dat ze bang zijn voor lul te lopen als er geen verplichting is en het daarom niet durven? Ze kunnen en moeten dan een paar ballen groeien en niet anderen verplichten tot zoiets, maar de insteek dat er dus hele groepen mensen rondlopen die het vooral leuk vinden anderen ergens mee te pakken...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205168119
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 08:20 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Maar degenen die voor zijn, willen niet de anderen die voor zijn beschermen?

Niets staat ze in de weg dit vrijwillig te doen maar, afgaande op het straatbeeld, vindt de 20-40% die voor verplichting is (miljoenen mensen) dat niet nodig? Het moet perse komen van de mensen die tegen zijn?
'Het mondkapje moet verplicht worden alleen voor hen die tegen zijn.' is wel een idee voor de volgende stelling. Nu al benieuwd naar de uitslag.
I'll give you something to do
  dinsdag 28 juni 2022 @ 09:31:02 #235
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205168371
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 08:20 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Maar degenen die voor zijn, willen niet de anderen die voor zijn beschermen?

Niets staat ze in de weg dit vrijwillig te doen maar, afgaande op het straatbeeld, vindt de 20-40% die voor verplichting is (miljoenen mensen) dat niet nodig? Het moet perse komen van de mensen die tegen zijn?
Die stoffen lapjes die maandenlang in broek- en jaszakken zaten beschermen helemaal niemand voor besmetting tegen een besmettelijk luchtwegvirus en dat bleek ook wel afgelopen winter met tienduizenden geregistreerde besmettingen per dag. Iedereen en z'n moeder heeft corona gehad afgelopen najaar/winter.

Wat wel heeft geholpen was een minder ziekmakende variant in combinatie met vaccinaties, boosters en veel natuurlijk opgebouwde weerstand.
pi_205168397
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 09:31 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Die stoffen lapjes die maandenlang in broek- en jaszakken zaten beschermen helemaal niemand voor besmetting tegen een besmettelijk luchtwegvirus en dat bleek ook wel afgelopen winter met tienduizenden geregistreerde besmettingen per dag. Iedereen en z'n moeder heeft corona gehad afgelopen najaar/winter.
Klopt ja, als er weer sprake van een verplichting zou komen dan heeft dat zeer weinig nut.

Dan komt die katoenen meuk weer tevoorschijn en zitten we met een maatregel voor de bühne, inclusief bijkomend ongemak door die ondingen.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 09:37:27 #237
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205168415
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 09:34 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Klopt ja, als er weer sprake van een verplichting zou komen dan heeft dat zeer weinig nut.

Dan komt die katoenen meuk weer tevoorschijn en zitten we met een maatregel voor de bühne, inclusief bijkomend ongemak door die ondingen.
Je moet gewoon zorgen dat je vanaf nu voorafgaand aan elk najaar de risicogroepen een actuele booster aanbiedt. Niet-risicogroepen verder gewoon met het virus in aanraking laten komen zodat de natuurlijke immuniteit en afweer op peil blijft. Niet meer dat gehannes met krampachtig overal besmettingen proberen te voorkomen.
pi_205168432
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 09:37 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Je moet gewoon zorgen dat je vanaf nu voorafgaand aan elk najaar de risicogroepen een actuele booster aanbiedt. Niet-risicogroepen verder gewoon met het virus in aanraking laten komen zodat de natuurlijke immuniteit en afweer op peil blijft. Niet meer dat gehannes met krampachtig overal besmettingen proberen te voorkomen.
Precies, klinkt als een plan 😁
  dinsdag 28 juni 2022 @ 09:44:34 #239
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205168449
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 09:41 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Precies, klinkt als een plan 😁
  dinsdag 28 juni 2022 @ 09:47:34 #240
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_205168468
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 06:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je beschermt jezelf niet met zo'n kapje.
Je beschermt de anderen door er eentje te dragen.
Dus de mensen die voor mondkapjes zijn denken (nu) niet aan hun medemens? Zonde.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_205168696
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 09:47 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Dus de mensen die voor mondkapjes zijn denken (nu) niet aan hun medemens? Zonde.
Ze stellen de angst om voor lul te lopen boven de gezondheid van hun medemens. Zo begaan zijn ze zelf dan ook niet.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 10:59:25 #242
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_205168973
Is Corona erfelijk
pi_205169027
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 10:59 schreef KingRadler het volgende:
Is Corona erfelijk
Nee, onnozelheid wel.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 11:07:36 #244
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205169042
Als iemand mij zou aanspreken dat ik geen mondkapje op heb zeg ik gewoon dat ik boer ben, dan mag ik gewoon lekker doodvallen *O*.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205169444
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 09:37 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Je moet gewoon zorgen dat je vanaf nu voorafgaand aan elk najaar de risicogroepen een actuele booster aanbiedt. Niet-risicogroepen verder gewoon met het virus in aanraking laten komen zodat de natuurlijke immuniteit en afweer op peil blijft. Niet meer dat gehannes met krampachtig overal besmettingen proberen te voorkomen.
Oftewel tegelijk geven met de griepprik.

Natuurlijk rond laten gaan is op termijn in de meeste gevallen sowieso waarschijnlijk het beste, dat zie je nu ook bij kinderziektes en andere ziektes die ineens weer opduiken, normaal zijn die er ook, maar komen nu net even wat opvallender tegelijk naar boven, mede door de lockdowns, waar natuurlijke immuniteit niet is opgebouwd.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_205169601
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 06:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je beschermt jezelf niet met zo'n kapje.
Je beschermt de anderen door er eentje te dragen.
Nonsens, die ander beschermd zichzelf maar
  dinsdag 28 juni 2022 @ 12:13:25 #247
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_205169716
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 11:46 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Oftewel tegelijk geven met de griepprik.

Natuurlijk rond laten gaan is op termijn in de meeste gevallen sowieso waarschijnlijk het beste, dat zie je nu ook bij kinderziektes en andere ziektes die ineens weer opduiken, normaal zijn die er ook, maar komen nu net even wat opvallender tegelijk naar boven, mede door de lockdowns, waar natuurlijke immuniteit niet is opgebouwd.
Ja, maar het is Corona en dat is speciaal. Met zulke grote besmettingscijfers komen er ook veel jongeren in de zorg terecht. En Long covid. Dus generieke aanpak is beter. Of zo.

Merk dat er nog steeds veel mensen zijn die beginnen te stuiteren als je de normale griep benoemt, maar dat is wel wat het is voor verreweg de meeste mensen nu er zoveel gevaccineerd is. Maar de angst is niet mee gegroeid en zit nog steeds op het niveau van maart 2020. Bij een te grote groep althans.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_205169718
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 11:07 schreef HeatWave het volgende:
Als iemand mij zou aanspreken dat ik geen mondkapje op heb zeg ik gewoon dat ik boer ben, dan mag ik gewoon lekker doodvallen *O*.
Waarom zou iemand je aanspreken dat je geen mondkapje op hebt?
  dinsdag 28 juni 2022 @ 12:48:59 #249
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_205170031
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 12:13 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Waarom zou iemand je aanspreken dat je geen mondkapje op hebt?
ik zie zoveel mensen geen mondkapje op hebben.
pi_205170033
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 08:20 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Maar degenen die voor zijn, willen niet de anderen die voor zijn beschermen?

Niets staat ze in de weg dit vrijwillig te doen maar, afgaande op het straatbeeld, vindt de 20-40% die voor verplichting is (miljoenen mensen) dat niet nodig? Het moet perse komen van de mensen die tegen zijn?
Denk dat niemand voor aap wil lopen 8-)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205170034
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 12:48 schreef KingRadler het volgende:

[..]
ik zie zoveel mensen geen mondkapje op hebben.
Ja daarom. En niemand die er iets van zegt...
pi_205170051
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 12:02 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Nonsens, die ander beschermd zichzelf maar
Wellicht, maar daarvoor is mondkapje volgens RIVM niet geschikt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 28 juni 2022 @ 15:20:32 #253
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_205171197
twitter
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_205171517
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 15:20 schreef 4-elements het volgende:
[ twitter ]
Nette cijfers, zeker gezien maar de helft van deze getallen door corona betreft.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 17:04:20 #255
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_205171947
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 12:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Denk dat niemand voor aap wil lopen 8-)
Maar een mondkapje is toch een kleine moeite? Of is dat afhankelijk van het jaargetijde?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_205172006
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 17:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Maar een mondkapje is toch een kleine moeite? Of is dat afhankelijk van het jaargetijde?
Discussie is waarom degenen die het verplicht wilden stellen zelf niet vrijwillig met kapje liepen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205172103
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 17:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Maar een mondkapje is toch een kleine moeite? Of is dat afhankelijk van het jaargetijde?
:O :{w
Misschien moeilijk voor te stellen en klinkt vast heel overdreven als je het zelf een kleine moeite vindt. Voor mij is het echt een van de grootste vrijheidsbeperkingen ooit.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 17:50:59 #258
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205172250
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 17:24 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
:O :{w
Misschien moeilijk voor te stellen en klinkt vast heel overdreven als je het zelf een kleine moeite vindt. Voor mij is het echt een van de grootste vrijheidsbeperkingen ooit.
vond de avondklok toch wel erger maar mondkapjes wel een goeie 2e
  dinsdag 28 juni 2022 @ 18:10:48 #259
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_205172384
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-29-procent-een-week

Coronabesmettingen stijgen ruim 29 procent in een week

( ik ben niet in paniek ;) )
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 18:12:02 #260
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_205172394
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 06:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je beschermt jezelf niet met zo'n kapje.
Je beschermt de anderen door er eentje te dragen.
Ja, omdat je minder meuk uitstoot.

We moet eigenlijk voor de poep van koeien een anus-kapje.

(dat van die koeien was niet serieus)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 18:16:11 #261
168739 Red_85
'echt wel'
pi_205172426
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 18:10 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-29-procent-een-week

Coronabesmettingen stijgen ruim 29 procent in een week

( ik ben niet in paniek ;) )
Is al een minder harde stijging qua % als vorige week.
70% was het als ik de posts bekijk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 28 juni 2022 @ 18:16:24 #262
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205172429
net wel positief getest, moest een keer gebeuren (thuistest) meer dan een beetje schorre keel is het niet
pi_205172487
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 12:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Denk dat niemand voor aap wil lopen 8-)
Zal inderdaad wel zoiets zijn, toch blijft het volstrekt belachelijk.

Of het zijn flutpolls of gestuurde polls waaruit blijkt dat miljoenen mensen graag mondkapjes zien.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 18:26:25 #264
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205172498
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 18:16 schreef Tarado het volgende:
net wel positief getest, moest een keer gebeuren (thuistest) meer dan een beetje schorre keel is het niet
Beterschap.

Ik heb weer een verkoudheid te pakken en weer is het geen corona. Denk toch een soort natuurlijke afweer @Lenny_Leonard @Wereldgozer
  dinsdag 28 juni 2022 @ 18:29:53 #265
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205172522
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 18:16 schreef Tarado het volgende:
net wel positief getest, moest een keer gebeuren (thuistest) meer dan een beetje schorre keel is het niet
Hoop dat het zo blijft!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 28 juni 2022 @ 18:30:22 #266
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205172525
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 18:26 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Beterschap.

Ik heb weer een verkoudheid te pakken en weer is het geen corona. Denk toch een soort natuurlijke afweer @:Lenny_Leonard @:Wereldgozer
Komt door het straatleven lieve WheeledWarrior
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 18:31:53 #267
5428 crew  miss_sly
pi_205172536
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 18:16 schreef Tarado het volgende:
net wel positief getest, moest een keer gebeuren (thuistest) meer dan een beetje schorre keel is het niet
Eerste keer?

Beterschap.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 28 juni 2022 @ 18:32:21 #268
408813 crew  trein2000
pi_205172539
Ik zag net op het journaal ook weer wat achterlijks voorbij komen, mevrouw was door het uwv 54% afgekeurd nav long-covid. Heel vervelend natuurlijk, ik wil daar niets aan afdoen.

Maar wat zegt dat mens vervolgens: “ik wil vooral erkenning, dat het geen griepje is”. MUTS JE BENT NET AFKEURD, dat doen we niet voor een griepje hoor…

:')
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 28 juni 2022 @ 18:33:38 #269
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205172552
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 18:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Eerste keer?

Beterschap.
dank je en ja voorzover ik weet wel ja
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 18:35:02 #270
5428 crew  miss_sly
pi_205172559
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 18:33 schreef Tarado het volgende:

[..]
ja voorzover ik weet wel ja
Dat heb je nog lang uitgehouden :D

Maar goed, nu stelt het helemaal niet zoveel meer voor, dus dat is een voordeel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205172692
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 18:32 schreef trein2000 het volgende:
Ik zag net op het journaal ook weer wat achterlijks voorbij komen, mevrouw was door het uwv 54% afgekeurd nav long-covid. Heel vervelend natuurlijk, ik wil daar niets aan afdoen.

Maar wat zegt dat mens vervolgens: “ik wil vooral erkenning, dat het geen griepje is”. MUTS JE BENT NET AFKEURD, dat doen we niet voor een griepje hoor…

:')
En ze heeft het journaal gehaald. Hoeveel meer erkenning kun je vragen?
  dinsdag 28 juni 2022 @ 19:02:09 #272
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205172835
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 18:32 schreef trein2000 het volgende:
Ik zag net op het journaal ook weer wat achterlijks voorbij komen, mevrouw was door het uwv 54% afgekeurd nav long-covid. Heel vervelend natuurlijk, ik wil daar niets aan afdoen.

Maar wat zegt dat mens vervolgens: “ik wil vooral erkenning, dat het geen griepje is”. MUTS JE BENT NET AFKEURD, dat doen we niet voor een griepje hoor…

:')
Langdurige klachten na een griepvirus doormaken bestaan trouwens ook :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205174533
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 19:02 schreef Molo het volgende:

[..]
Langdurige klachten na een griepvirus doormaken bestaan trouwens ook :+
Klopt heet gewoon post viraal syndroom. Heel vervelend maar het heeft altijd al bestaan alleen was er veel minder aandacht voor. Nu met corona is er veel aandacht voor en geloof ook best dat er meer mensen last van hebben omdat het een nieuw virus is waar mensen voor de eerste keer mee besmet raken. Normaal raak je door bijna alle virussen wel en keer besmet als kind die een veel sterker immuunsysteem hebben.
pi_205175617
Op het werk 3 collega's met Covid, komt toch dichtbij zo.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:33:47 #275
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205175643
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:31 schreef Jed1Gam het volgende:
Op het werk 3 collega's met Covid, komt toch dichtbij zo.
Hier mijn schoonzus die gemiddeld eens in de vier jaar appt (ik overdrijf niet...) in de Whatsapp hangen.
Of ik uitkijk dat ik geen long Covid krijg net als zij. Ben anderhalve week geleden besmet geraakt.

Hou op man, nou bestaat long Covid zeker, maar zij is prototype psychosomatische jankbal met andere issues en long Covid als mooie escape voor haar levensellende :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:37:40 #276
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205175683
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:33 schreef Molo het volgende:

[..]
Hier mijn schoonzus die gemiddeld eens in de vier jaar appt (ik overdrijf niet...) in de Whatsapp hangen.
Of ik uitkijk dat ik geen long Covid krijg net als zij. Ben anderhalve week geleden besmet geraakt.

Hou op man, nou bestaat long Covid zeker, maar zij is prototype psychosomatische jankbal met andere issues en long Covid als mooie escape voor haar levensellende :')
Ik snap waarom je maar 1x per 4 jaar app-contact met haar hebt.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:42:57 #277
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205175753
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:37 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ik snap waarom je maar 1x per 4 jaar app-contact met haar hebt.
Uhuh :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205175894
twitter

Dit geeft het probleem ook behoorlijk weer. Covid en Pokemon?
pi_205176029
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 18:26 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Beterschap.

Ik heb weer een verkoudheid te pakken en weer is het geen corona. Denk toch een soort natuurlijke afweer @:Lenny_Leonard @:Wereldgozer
Lekker maat. Niks mis met antistoffen.
pi_205176305
Bij ons in de vriendengroep is er nu 1 persoon besmet die nog geen Corona gehad heeft.

Algemeen rondom mij heen en mijn socials lijkt het vooral nu mensen te treffen die in de laatste Omicron golf ook niet geraakt zijn.

We zitten nu pak 'm beet in het begin van de 4e week van de zomergolf, Portugal piekte na ongeveer 5 weken, en daalt steeds verder, de Rt zit nu op 0.88

Bij ons lijkt dat ook zo te zijn.

twitter


Over iets meer dan een week weten we meer.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 23:35:58 #281
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205176483
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 23:24 schreef _serial_ het volgende:
Bij ons in de vriendengroep is er nu 1 persoon besmet die nog geen Corona gehad heeft.

Algemeen rondom mij heen en mijn socials lijkt het vooral nu mensen te treffen die in de laatste Omicron golf ook niet geraakt zijn.

We zitten nu pak 'm beet in het begin van de 4e week van de zomergolf, Portugal piekte na ongeveer 5 weken, en daalt steeds verder, de Rt zit nu op 0.88

Bij ons lijkt dat ook zo te zijn.

[ twitter ]

Over iets meer dan een week weten we meer.
Zo pakweg over twee cruciale weken bedoel je?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205176529
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 23:35 schreef Molo het volgende:

[..]
Zo pakweg over twee cruciale weken bedoel je?
Neuh, dan weten we zeker of de zomergolf dan voorbij is.
De fase van cruciaal wil ik liever niet meer zien of horen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 23:51:42 #283
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205176667
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 23:39 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Neuh, dan weten we zeker of de zomergolf dan voorbij is.
De fase van cruciaal wil ik liever niet meer zien of horen.
Cruciaal trauma getriggerd???

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205176703
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 23:51 schreef Molo het volgende:

[..]
Cruciaal trauma getriggerd???

[ afbeelding ]
Haha nee hoor. :*
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_205176972
Ik kom net uit een volgepakt Sportpaleis met 20.000 gillende tieners. Misschien ben ik dan ook een keer de Sjaak. Als Tarado zelfs aan de beurt komt…
pi_205177230
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:57 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Dit geeft het probleem ook behoorlijk weer. Covid en Pokemon?
Heeft piek-hatsjoe long covid? ;( En Ginny Mooy heeft nog wel zó gewaarschuwd!
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_205177234
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:57 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Dit geeft het probleem ook behoorlijk weer. Covid en Pokemon?
Al die moeite... Met Covid als titel kreeg je gelijk bakken met geld om het te onderzoeken.
  woensdag 29 juni 2022 @ 11:23:20 #288
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_205178965
maken jullie dat nu ook mee, veel zieken bij gemeentes,bedrijven?
pi_205179260
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:23 schreef THEFXR het volgende:
maken jullie dat nu ook mee, veel zieken bij gemeentes,bedrijven?
Geen idee of het met onderbezetting te maken had, maar gistermiddag Amsterdam TCA gaf aan dat het callcenter geen oproepen meer kon aannemen, en raadde middels een ingesproken message aan een taxi op straat aan te houden.
pi_205179277
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:23 schreef THEFXR het volgende:
maken jullie dat nu ook mee, veel zieken bij gemeentes,bedrijven?
Ik hoor wel weer de nodige gevallen om me heen inderdaad.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_205180015
twitter


Oke. En nu? Zero covid dan maar?

twitter


Aldus roekeloze Chantal, die momenteel met corona in isolatie zit omdat ze zo nodig naar Duitsland moest.
pi_205180043
Wat gaan de wappies volgend jaar doen als blijkt dat er in de winter helemaal niks gebeurd?
  woensdag 29 juni 2022 @ 13:26:52 #293
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_205180089
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 13:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ twitter ]

Oke. En nu? Zero covid dan maar?

[ twitter ]

Aldus roekeloze Chantal, die momenteel met corona in isolatie zit omdat ze zo nodig naar Duitsland moest.
er zijn ook mensen die er misbruik van maken.
pi_205180249
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 13:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ twitter ]

Oke. En nu? Zero covid dan maar?

Mondkapjes natuurlijk, dat voorkomt alles!
  woensdag 29 juni 2022 @ 13:58:34 #295
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_205180392
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 13:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ twitter ]

Oke. En nu? Zero covid dan maar?

[ twitter ]

Aldus roekeloze Chantal, die momenteel met corona in isolatie zit omdat ze zo nodig naar Duitsland moest.
Uit dat artikel lees ik vooral de volgende dingen (maar die zijn niet spannend genoeg voor de headline uiteraard):

- Het gaat ''maar'' om 736 patienten die ze tot mei getest hebben. En ''maar'' 62% van die groep is volledig arbeidsongeschikt verklaard.

- Dit gaat specifiek om mensen die het hebben opgelopen bij de eerste golf. De hevigste. Toen er nog geen vaccin was. Toen het virus nog veel feller was.

En ze moet niet zo miepen dat er geen communicatie is over long covid. De cijfers hoeven maar iets te stijgen en je kan als je een beetje zoekt elke dag wel weer een alarm bericht vinden over long covid.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 29 juni 2022 @ 14:11:47 #296
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_205180505
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 13:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ twitter ]

Oke. En nu? Zero covid dan maar?

[ twitter ]

Aldus roekeloze Chantal, die momenteel met corona in isolatie zit omdat ze zo nodig naar Duitsland moest.
die van die zorg, vaccineren ook niet veel.
  woensdag 29 juni 2022 @ 14:27:21 #297
14505 OProg
A Life in Music
pi_205180672
Kunnen we geen crowfunding beginnen zodat Chantal naar China kan verhuizen. Ik denk dat daar alles is op covid-gebied om de komende jaren heel erg gelukkig te zijn voor haar.

Maar het is steeds geblaat over wat er allemaal kan gebeuren, maar een concrete oplossing is er verder ook nooit. Wat gehijg over mondkapjes en voorlichting. Zeg dan gewoon China helemaal geweldig te willen en te genieten van de repressie daar maar dat zal ook wel weer niet zo zijn.

Gaat Chantal zich trouwens binnenkort ook drukmaken dat er voorlichting moet komen voor de risico's al mensen aan het verkeer deel gaan nemen? Dat er elk jaar een groep is die arbeidsongeschikt raakt door deelname aan het verkeer.

[ Bericht 30% gewijzigd door OProg op 29-06-2022 14:36:29 ]
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_205180876
Behalve dat ik de namen hier soms voorbij zie komen en hun tweets ken ik die Chantal en Ginny helemaal niet. En zie eigenlijk nooit iets van hun buiten dit topic. Dat wilde ik eigenlijk graag zo houden.
  Moderator woensdag 29 juni 2022 @ 15:01:37 #299
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_205180966
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 13:22 schreef Duiveltja het volgende:
Wat gaan de wappies volgend jaar doen als blijkt dat er in de winter helemaal niks gebeurd?
Met poep gooien.
  woensdag 29 juni 2022 @ 15:17:14 #300
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_205181086
twitter
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')