Hier ging het mis natuurlijk, dat weet je ook.quote:TS begint: Ik denk
Geen broodjes maar twee woorden: niet gaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:33 schreef Dries4Ever het volgende:
Wat vinden jullie het lekkerste broodje van de subway?
welk brood nemen jullie en welke saus on top?
TS begint: Ik denk dat mijn favoriet is: italian herb broodje, taco beef met pittige kaas en sweet onion saus
Dit dus. Het maakt echt geen reet uit wat je kiest.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:37 schreef Remco het volgende:
Vrijwel alles smaakt hetzelfde bij de Subway
Lijkt je het niet een beter idee om als je naar Aken gaat gewoon in een echt restaurant te gaan eten?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:49 schreef Harvest89 het volgende:
Subway word ik niet warm van. Beetje saai allemaal. Ik kan thuis betere broodjes maken.
Qua fastfood eet ik eigenlijk alleen McDonalds.
Erg hypocriet trouwens. Jarenlang pleiten dat Amerikanisering gif is maar ondertussen wel af en toe een McChicken of McKroket eten.![]()
Er is trouwens ook een Five Guys in Aachen. Nog nooit gehad. Dat ga ik binnenkort ook eens proberen.
Tuurlijk. Dat heb ik ook regelmatig gedaan (zolang het niet té duur is), maar ik wil ook eens een hamburger van een andere fastfoodketen dan de Mac uitproberen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Lijkt je het niet een beter idee om als je naar Aken gaat gewoon in een echt restaurant te gaan eten?
Had daar hoge verwachtingen van maar je betaalt een tientje voor een burger (dus niet eens friet of drinken erbij) en zo fantastisch smaakte die nou ook weer niet vond ik. Niet dat geld waard.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:49 schreef Harvest89 het volgende:
Subway word ik niet warm van. Beetje saai allemaal. Ik kan thuis betere broodjes maken.
Qua fastfood eet ik eigenlijk alleen McDonalds.
Erg hypocriet trouwens. Jarenlang pleiten dat Amerikanisering gif is maar ondertussen wel af en toe een McChicken of McKroket eten.![]()
Er is trouwens ook een Five Guys in Aachen. Nog nooit gehad. Dat ga ik binnenkort ook eens proberen.
Geen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:33 schreef Dries4Ever het volgende:
Wat vinden jullie het lekkerste broodje van de subway?
welk brood nemen jullie en welke saus on top?
TS begint: Ik denk dat mijn favoriet is: italian herb broodje, taco beef met pittige kaas en sweet onion saus
Hier heb je er 3 zitten en bij twee inderdaad altijd van die zompige broodjes, naar die ga dan ook nooit.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:11 schreef rosita1 het volgende:
[..]
Geen.
Het zijn allemaal slappe broodjes en vaak ook altijd vochtig (hoe ze dat steeds voor elkaar krijgen, geen idee).
Als ik met mes op mijn keel toch een broodje zou moeten bestellen zou het een sesam, getoast, American cheese, Veggie Patty zijn met iets van Mayonaise en wat groen erop. Kosten: 5,95.- Dat valt dan toch best mee.
Is dat voor een heel broodje of een half broodje?quote:
over goor gesprokenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:36 schreef Sfancta het volgende:
Geen, want goor. Long Chicken van de BK. Liefst 2 of 3.
bestel je dan met bezorging of ga je dan langs?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:11 schreef rosita1 het volgende:
[..]
Geen.
Het zijn allemaal slappe broodjes en vaak ook altijd vochtig (hoe ze dat steeds voor elkaar krijgen, geen idee).
Als ik met mes op mijn keel toch een broodje zou moeten bestellen zou het een sesam, getoast, American cheese, Veggie Patty zijn met iets van Mayonaise en wat groen erop. Kosten: 5,95.- Dat valt dan toch best mee.
Sorry, maar ik ga ECHT NIET (ook niet met de mes op keel) in zo'n tent zitten. Volgens mij zijn er niets eens zitplaatsen. Afhaal/bezorging spreek ik over.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:32 schreef mschol het volgende:
[..]
bestel je dan met bezorging of ga je dan langs?
want met bezorging wordt de boel wel zompig ja
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:47 schreef rosita1 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ga ECHT NIET (ook niet met de mes op keel) in zo'n tent zitten. Volgens mij zijn er niets eens zitplaatsen. Afhaal/bezorging spreek ik over.
Bah, prefab kip.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:08 schreef Redbullkid het volgende:
Wit brood
Cheddar kaas
Chicken Teriyaki
Sla
Rode ui
Honing mosterd saus
Bedank me later maar
Dat heb je snel opgemerkt.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:47 schreef rosita1 het volgende:
[..]
Je bent ook daadwerkelijk overal en nergens.
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:17 schreef rosita1 het volgende:
Waarom gaan jullie allemaal niet naar een ouderwetse broodjeszaak? Zonder al die prefab meuk. Een zaak die in de ochtend gehaktballen bakt en vers warm vlees in flinterdunne plakjes snijdt met zelfgemaakte pindasaus. Met boterzachte verse broodjes en dik, rijkelijk belegd. Die, de uitjes zelf nog met precisie in ringetjes snijdt. Filet American zelf draait in de vleesmolen. Kakelverse eitjes.
....
Jazeker! Maar als je altijd binnen zit met de gordijnen dicht, zie je ze niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:24 schreef mschol het volgende:
[..]
denken dat die nog bestaan is wel het meest naieve ever
Een olijf is een vrucht.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Broodje: Herbs
Spicy italian
Pittige kaas
Alle groenten muv olijven
Southwest saus
Geen liefhebber van asperges hier.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:36 schreef rosita1 het volgende:
[..]
Les 2:
https://willemwever.kro-n(...)et-eten-van-asperges
Dat blijkt.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:39 schreef rosita1 het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet de juiste chef gehad.
Ik moet bekennen dat ik nu op zich wel geïnteresseerd ben in die goed klaargemaakte asperges.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:42 schreef rosita1 het volgende:
[..]
Daar draait het allemaal uiteindelijk om. Liefde & manier van bereiden.
Dat kun je alleen komen proeven.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik nu op zich wel geïnteresseerd ben in die goed klaargemaakte asperges.
Graag, alleen als het naar zand smaakt is het niet toereikend.quote:
De asperge krijgt eerst een wasbeurt.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Graag, alleen als het naar zand smaakt is het niet toereikend.
Nou ja, ik vind het heel aards smaken.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:11 schreef rosita1 het volgende:
[..]
De asperge krijgt eerst een wasbeurt.hahah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |