abonnement Unibet Coolblue
pi_205156465
Klinkt indrukwekkend @Tele6 !
pi_205156546
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 11:55 schreef Blues het volgende:

[..]
Leuk weer! Zag jullie stand in je topic. Succes ^O^
Dankjewel :)
Vandaag kregen we een marktkraam tot onze beschikking


quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2022 12:00 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat een werk verzet, Lonaa en Lucky en mannen! _O_ _O_
En veel succes Sarabi!

Vandaag is niet zo mijn dag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks! Het was een gezellige dag maar helaas niet veel verkocht.

Knuffel! Rotte gang van zaken.
pi_205156589
@Tuindier Wat een mooi licht ‘altijd’ in Engeland. En dat jullie toffe b&b’s hadden. Ook fijn.

@Tele6 wat kun jij je afmatten zeg _O_

Elvis de film gaf een goed tijdsbeeld ook. ( wat dat betreft is het nú nog net zo’n achterlijk land! )
Muziek en vooral ook het profiteren van de scharrelaar de Colonel.
De moeite waard om vooral in de bios te zien. Drie x raden welke muziek nu speelt in huize AnneX. O-)

Leuk, dat jij Blues in de spelonken bent afgedaald. :B
pi_205156810
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 19:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dankjewel :)
Vandaag kregen we een marktkraam tot onze beschikking
[..]
Thanks! Het was een gezellige dag maar helaas niet veel verkocht.

Knuffel! Rotte gang van zaken.
Je hebt het maar druk met je bier :D
Ik dronk vandaag de Wild Ale. Lekker ^O^ , maar ik vond 't geen bier maar (zware!) cider.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 26 juni 2022 @ 20:04:11 #180
217702 Lonaa
Honger!
pi_205156922
Wild Ales :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205156928
Ik heb weer een nieuw spelletje gevonden. https://beadle.playpass.games/
De meeste Beatles-liedjes blijk ik op basis van 2 seconden al te kunnen uitzingen. Vaak weet ik zelfs van welk album het komt.
Da's allemaal opvoeding. Vroeger in de auto _O-
pi_205157006
quote:
7s.gif Op zondag 26 juni 2022 19:54 schreef sigme het volgende:

[..]
Je hebt het maar druk met je bier :D
Ik dronk vandaag de Wild Ale. Lekker ^O^ , maar ik vond 't geen bier maar (zware!) cider.
Ja zo'n festivalseizoen is wel zwaar.
En dan heb ik er nog geen baan naast :D

Wild Ales zijn sowieso een apart iets O+ maar wel heerlijk.
  zondag 26 juni 2022 @ 22:32:07 #183
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205158181
-laat speld vallen-
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205158239
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 22:32 schreef fietsie het volgende:
-laat speld vallen-
Dank, gaat nu in het speldenkussen
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 26 juni 2022 @ 22:40:53 #185
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205158274
Het was zeker te horen, die vallende speld...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205158628
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2022 12:18 schreef Blues het volgende:
Ik ga vanmiddag naar deze film, iemand die al gezien toevallig?
Il buco (2021) - Reference View - IMDb
Ik heb dat altijd zo fascinerend gevonden, speleologie _O_ Niks voor mij, maar wat een lef hebben die mensen. Meekijken met zo'n film lijkt me prachtig.

En wat jammer, vlindertje van die leuke functie. Wel een vreemde gewaarwording er zo achter te komen, maar misschien ook wel fijn dat je het dan even helemaal zelf kan verwerken ipv dat er iemand op dat moment met je in gesprek is. Er komen vast nog heel veel andere leuke functies die echt bij je passen op je weg.

Tele6 is zichzelf ook weer aan het pushen lees ik al. Super gedaan hoor, ook al deed je er langer over dan doeltijd. Je doeltijd klopte gewoon niet :P Je hebt alle hindernissen mooi wel gedaan, petje af hoor. Wel een beetje jammer van je handen :X (kan je dat van te voren intapen, zou dat helpen of is dat lastig met andere dingen?)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 27 juni 2022 @ 06:30:56 #187
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_205158970
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 20:04 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb weer een nieuw spelletje gevonden. https://beadle.playpass.games/
De meeste Beatles-liedjes blijk ik op basis van 2 seconden al te kunnen uitzingen. Vaak weet ik zelfs van welk album het komt.
Da's allemaal opvoeding. Vroeger in de auto _O-
Dat is knap! :D

Hier ook net een nieuw spelletje, Commander Keen is in de aanbieding op Steam voor 1,49 *O* O+
pi_205159060
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 23:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb dat altijd zo fascinerend gevonden, speleologie _O_ Niks voor mij, maar wat een lef hebben die mensen. Meekijken met zo'n film lijkt me prachtig.

En wat jammer, vlindertje van die leuke functie. Wel een vreemde gewaarwording er zo achter te komen, maar misschien ook wel fijn dat je het dan even helemaal zelf kan verwerken ipv dat er iemand op dat moment met je in gesprek is. Er komen vast nog heel veel andere leuke functies die echt bij je passen op je weg.

Tele6 is zichzelf ook weer aan het pushen lees ik al. Super gedaan hoor, ook al deed je er langer over dan doeltijd. Je doeltijd klopte gewoon niet :P Je hebt alle hindernissen mooi wel gedaan, petje af hoor. Wel een beetje jammer van je handen :X (kan je dat van te voren intapen, zou dat helpen of is dat lastig met andere dingen?)
Intapen helpt helemaal niet zoveel eigenlijk, want het tape wordt nat en daarmee wordt de huid eronder alleen maar kwetsbaarder en uiteindelijk komen de lappen vel er alsnog wel af ;(
In dit geval was het tapen vooral om de lappen vel die er al af waren een beetje op hun plek te houden voor de laatste 3 hindernissen. Als het niet nog maar 3 hindernissen was geweest, weet ik ook niet of ik de run wel uitgelopen had hiermee.

Soms tape ik wel plekken van tevoren in, maar alleen als ik weet dat de boel grotendeels droog gaat blijven. Bijvoorbeeld als ik later deze week weer zou willen gaan trainen en de boel is nog niet helemaal genezen. We hebben geen water op ons terrein, dus dan kan ik prima tape gebruiken.
  maandag 27 juni 2022 @ 07:52:06 #189
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205159136
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 07:25 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Intapen helpt helemaal niet zoveel eigenlijk, want het tape wordt nat en daarmee wordt de huid eronder alleen maar kwetsbaarder en uiteindelijk komen de lappen vel er alsnog wel af ;(
In dit geval was het tapen vooral om de lappen vel die er al af waren een beetje op hun plek te houden voor de laatste 3 hindernissen. Als het niet nog maar 3 hindernissen was geweest, weet ik ook niet of ik de run wel uitgelopen had hiermee.

Soms tape ik wel plekken van tevoren in, maar alleen als ik weet dat de boel grotendeels droog gaat blijven. Bijvoorbeeld als ik later deze week weer zou willen gaan trainen en de boel is nog niet helemaal genezen. We hebben geen water op ons terrein, dus dan kan ik prima tape gebruiken.
Hier krijg ik echt rillingen van :D
  maandag 27 juni 2022 @ 08:25:35 #190
217702 Lonaa
Honger!
pi_205159273
Ik zag vorige week toen ik voorover uit stond te hijgen over de kettlebells van 16 kg dat daar allemaal opgedroogde bloeddruppels opzaten :')

Tape helpt inderdaad only so much.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205159358
‘Vellen er vanaf’…. Is dat wat ze bedoelen met afvallen door te sporten? :P

Ik vind de prestaties indrukwekkend, maar jeutje, wat kost het jullie :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 27 juni 2022 @ 09:41:38 #192
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205159727
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 07:25 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Intapen helpt helemaal niet zoveel eigenlijk, want het tape wordt nat en daarmee wordt de huid eronder alleen maar kwetsbaarder en uiteindelijk komen de lappen vel er alsnog wel af ;(
In dit geval was het tapen vooral om de lappen vel die er al af waren een beetje op hun plek te houden voor de laatste 3 hindernissen. Als het niet nog maar 3 hindernissen was geweest, weet ik ook niet of ik de run wel uitgelopen had hiermee.

Soms tape ik wel plekken van tevoren in, maar alleen als ik weet dat de boel grotendeels droog gaat blijven. Bijvoorbeeld als ik later deze week weer zou willen gaan trainen en de boel is nog niet helemaal genezen. We hebben geen water op ons terrein, dus dan kan ik prima tape gebruiken.
Heb je wel eens wielrenhandschoentjes overwogen? De "echte" met leren palmen, zonder padding?

Die hebben weinig last van nat worden, en het hele dunne kwaliteitsleer zit als een tweede huid om je handenpalmen. En ventilatie op de rug vd hand.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205159859
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 07:52 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Hier krijg ik echt rillingen van :D
Dit :D

Wel een enorm doorzettingsvermogen heeft onze @Tele6 O+
pi_205159893
Onze dag bestaat weer uit schilderen. Ik zit nog steeds onder de witte spetters op m'n armen en gezicht (ja ho, van de verf... ik ben jullie maar vast voor :6 :Pv) en dat zal vandaag niet beter worden.

Dan nog behangen, dat weer schilderen, vloer er in, kast verhuizen en inkorten, bed verhuizen en inkorten (hoofdbord)... en.. dan hoeven we niet meer te slapen op een - inmiddels lek :') - luchtbed *O*
  maandag 27 juni 2022 @ 10:08:52 #195
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205159916
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2022 10:05 schreef Candaasje het volgende:
Onze dag bestaat weer uit schilderen. Ik zit nog steeds onder de witte spetters op m'n armen en gezicht (ja ho, van de verf... ik ben jullie maar vast voor :6 :Pv) en dat zal vandaag niet beter worden.

Dan nog behangen, dat weer schilderen, vloer er in, kast verhuizen en inkorten, bed verhuizen en inkorten (hoofdbord)... en.. dan hoeven we niet meer te slapen op een - inmiddels lek :') - luchtbed *O*
Dan is de slaapkamer dus bijna af? *O*
Wanneer verhuizen jullie eigenlijk?
pi_205160466
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2022 10:05 schreef Candaasje het volgende:
Onze dag bestaat weer uit schilderen. Ik zit nog steeds onder de witte spetters op m'n armen en gezicht (ja ho, van de verf... ik ben jullie maar vast voor :6 :Pv) en dat zal vandaag niet beter worden.

Dan nog behangen, dat weer schilderen, vloer er in, kast verhuizen en inkorten, bed verhuizen en inkorten (hoofdbord)... en.. dan hoeven we niet meer te slapen op een - inmiddels lek :') - luchtbed *O*
Stappen *O*

Spetters :9

Sorry :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205160961
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 10:08 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Dan is de slaapkamer dus bijna af? *O*
Wanneer verhuizen jullie eigenlijk?
Nou af is een groot woord :+
In september komt er nog een nieuw dakraam. En het glas van het andere raam moet vervangen worden.

Ik bedacht me dat we ook nog de hoge plinten moeten doen, en we moeten nog ruzie maken met een stroompunt naast de deur.
En gordijnen en verlichting uitzoeken.

En ik kreeg net een existentiële crisis (zonder hysterische jankbuien hoor, ik ga vooral ijsberen :P ) . Dus nu zitten we in de auto op weg naar huis om de kleur van onze kast toch nog even te vergelijken met de kleur op het plafond. Die wel erg wit en ook erg glimmend uitpakte. :+

Het is maar goed dat ik geen bruiloft voor mezelf hoef te regelen. Ik zou een echte bridezilla worden vrees ik :D
pi_205160973
Oh en we zijn al semi verhuisd. In de zin; we leven in ons nieuwe huis. Alleen de was doen we nog in IJsselstein. En onze meubels moeten nog over, hoewel een deel wrs. Ook tijdelijk naar een opslag gaat.
  maandag 27 juni 2022 @ 12:57:45 #199
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205161095
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2022 12:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Nou af is een groot woord :+
In september komt er nog een nieuw dakraam. En het glas van het andere raam moet vervangen worden.

Ik bedacht me dat we ook nog de hoge plinten moeten doen, en we moeten nog ruzie maken met een stroompunt naast de deur.
En gordijnen en verlichting uitzoeken.

En ik kreeg net een existentiële crisis (zonder hysterische jankbuien hoor, ik ga vooral ijsberen :P ) . Dus nu zitten we in de auto op weg naar huis om de kleur van onze kast toch nog even te vergelijken met de kleur op het plafond. Die wel erg wit en ook erg glimmend uitpakte. :+

Het is maar goed dat ik geen bruiloft voor mezelf hoef te regelen. Ik zou een echte bridezilla worden vrees ik :D
Ik heb wekelijks zo'n crisis, dit is echt waarom ik geen klushuis wilde.
Iedere keer al die dingen die je moet regelen en die op de juiste volgorde moeten enzo. Pff vermoeiend.
pi_205161357
‘Memories revisited’ als ik de renovatie wederwaardigheden van Candaasje en gc.joel meelees. Step by step, dames.
En maak vooral foto’s van de gefreesde leidingen electra en water en riool voordat die verdwijnen achter stuc en onder vloer.

Een bankpas vraag van mijn kant. Bij ing.nl zie ik het antwoord niet.
Er kwam een nieuwe cc en die is geactiveerd m.b.v. de instructies. Eitje.

Ook kwam er een nieuwe betaalpas. Kan ik die ‘gewoon’ gaan gebruiken?
Of pas als de maand is verlopen. ( de nieuwe pas werd geweigerd door de automaat vorige week).
Oops van mijn kant: de begeleidende brief zit inde vorige kliko. o|O
Wie weet?

[ Bericht 7% gewijzigd door AnneX op 27-06-2022 13:32:46 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')