abonnement bol.com Coolblue
pi_205140359
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 18:45 schreef Pensioengenieter het volgende:

[..]
Heb je wel eens een Volkswagen gehad?? Ik zal je de malaise besparen, is later via een ander kanaal nog meer duidelijk geworden voor mij in ieder geval geen VW
Een kennis van mij had een BMW diesel. Je wilt niet weten wat die allemaal heeft meegemaakt, gebroken kettingen etc. Je denkt, BMW, gevestigd merk. Ok, ik heb ook een BMW, niet echt problemen mee gehad, dus blijkbaar heb je BMW's en BMW's.
pi_205140479
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 16:33 schreef Rob310 het volgende:

[..]
Maar via Bol zelf spelen is de beste tip. Zij zijn in principe ook het verkopende platform en dus ook jouw aanspreekpunt.
Het platform waarop de koop tot stand kwam, ja. Maar de verkoper? Nee. Niet eens bijna.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_205141416
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 20:31 schreef baskick het volgende:

[..]
Het platform waarop de koop tot stand kwam, ja. Maar de verkoper? Nee. Niet eens bijna.
Bedankt voor je reactie, ik had dit ook niet goed in de gaten.
ff opgezocht: (TS zal zich eens moeten verdiepen in de punten 7.2 en 7.3)

https://www.bol.com/nl/nl/m/voorwaarden-kopenbijandereverkopers/
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
pi_205144070
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 15:35 schreef Zelva het volgende:

[..]
Ja, want daar heb je recht op. Omdat je niet net zoals bij de elektronicazaak met een testmodel kunt proberen of het iets voor je is.
ik heb nog nooit testmodellen gezien bij fysieke winkels, is ook niet gangbaar, dus recht erop hebben is dubieus..
abonnement bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')