abonnement Unibet Coolblue
pi_205127758
Hi,

mensen vragen om een reden je leeftijd :s)

Gr
pi_205127836
Ik snap het niet.

Edit: dit is een vervolg op het oude topic zeker ? :)
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_205127867
quote:
5s.gif Op donderdag 23 juni 2022 13:08 schreef Speedfight het volgende:
Ik snap het niet.

Edit: dit is een vervolg op het oude topic zeker ? :)
Ja, en dan is deze TS niet eens de originele TS. En doet deze TS niet eens moeite om een informatieve OP te maken.

Dit is een vervolg van:
R&P / Verward door een leuke man, heb ik het mis?.
pi_205128036
Kijk, zo zorg ik dus voor de beweging en succes op dit forum

Ff een update voor alle bellangstellenden in de topic, meneer de Mysterie heeft net wat van zich laten horen; ik ben iets opgelucht finally ik laat hem en zijn bericht lekker genegeerd hij mag zich ook eens als de lucht voelen
pi_205128052
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 13:32 schreef Lakasha het volgende:
Kijk, zo zorg ik dus voor de beweging en succes op dit forum

Ff een update voor alle bellangstellenden in de topic, meneer de Mysterie heeft net wat van zich laten horen; ik ben iets opgelucht finally ik laat hem en zijn bericht lekker genegeerd hij mag zich ook eens als de lucht voelen
Kijk, zo laat je eindelijk eerlijk zelf zien wie hier de toxische gek is.


Slotje graag.
  Spellchecker donderdag 23 juni 2022 @ 13:35:03 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205128055
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 13:32 schreef Lakasha het volgende:
Kijk, zo zorg ik dus voor de beweging en succes op dit forum

Ff een update voor alle bellangstellenden in de topic, meneer de Mysterie heeft net wat van zich laten horen; ik ben iets opgelucht finally ik laat hem en zijn bericht lekker genegeerd hij mag zich ook eens als de lucht voelen
En succes voor jezelf ^O^
pi_205128061
*kots*
pi_205128129
Wat een drama weer....

Maak je druk over dingen die er toe doen, boodschappen prijzen, benzine, Mark Rutte, fok donaties, minder douchen etc etc
pi_205128286
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 13:32 schreef Lakasha het volgende:
Kijk, zo zorg ik dus voor de beweging en succes op dit forum

Ff een update voor alle bellangstellenden in de topic, meneer de Mysterie heeft net wat van zich laten horen; ik ben iets opgelucht finally ik laat hem en zijn bericht lekker genegeerd hij mag zich ook eens als de lucht voelen
Dat zal ‘m leren. :') 14.gif
pi_205128438
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 13:35 schreef Selenophilia het volgende:
*kots*
Ben jij nog single? Misschien moet jij eens met Cockwhale gaan daten O+
pi_205128705
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 13:32 schreef Lakasha het volgende:
Kijk, zo zorg ik dus voor de beweging en succes op dit forum

Ff een update voor alle bellangstellenden in de topic, meneer de Mysterie heeft net wat van zich laten horen; ik ben iets opgelucht finally ik laat hem en zijn bericht lekker genegeerd hij mag zich ook eens als de lucht voelen
Wat niet helemaal duidelijk was in het eerste topic.. hebben jij en hem seks gehad? Dat kan ook zijn gedrag verklaren namelijk.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 23 juni 2022 @ 15:45:19 #12
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205129070
lol :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 23 juni 2022 @ 15:46:53 #13
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205129078
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 14:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Wat niet helemaal duidelijk was in het eerste topic.. hebben jij en hem seks gehad? Dat kan ook zijn gedrag verklaren namelijk.
Nee. Dat is wel duidelijk
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205129161
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 14:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Wat niet helemaal duidelijk was in het eerste topic.. hebben jij en hem seks gehad? Dat kan ook zijn gedrag verklaren namelijk.
Nee hoor, ik duik niet zomaar met iemand in bed en gelukkig maar
  Moderator donderdag 23 juni 2022 @ 16:05:12 #15
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205129209
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 12:35 schreef Lakasha het volgende:

[..]
Nou, typpisch mannelijke gedrag natuurlijk altijd voor elkaars bende opkomen,
Ik verwachtte niets van hem behalve duidelijkheid hoor, hij kan prima oprotten of mij niets vinden als hij maar
genoeg DUIDELIJK is, niet dubbele signalen afgeeft, duidelijk? Of toch nog niet omdat je een man bent?

Schei jij toch maar ook uit, kennelijk pak jij het net zo lafaards met meiden aan als hij....

En trouwens ik verwacht niets meer van hem of hoop....., kom op ik wacht niet op lege en zieke zielen, het enog waar ik me aan erger is mijn idiote gedrag door mijn rot gevoelens voor hem, terwijl hij totaal niets waard is
Iets minder hard van de toren blazen juffie, dat voorkomt dat je de plank mis slaat. Ik neem het niet voor hem op, ik stel dat dat als persoon A iets verwacht van persoon B, persoon B op geen enkele manier daar aan tegemoet hoeft te komen. Gewoon niet. Dat jou dat niet zint dat zal allemaal wel, maar dat verandert niets aan dat persoon B jou nog steeds helemaal 0 verplicht is.

Nou ik ben al ruim 8 jaar samen met dezelfde vrouw en we hebben een dochtertje en we zijn getrouwd. Zie je? Daar is die plank die je mis sloeg.

Hij is niets waard, maar blijkbaar komt de valse aard in je wel naar boven zodra hij wel iets laat horen. Je maakt hier niemand iets wijs hoor maar niet zelf iets afkappen maar gaan zitten wachten op iemand anders, vervolgens janken dat hij niet reageert hoe jij het wil en n iet duidelijk is terwijl het héél duidelijk is dat hij je niet boeiend genoeg vindt maar dan vervolgens niet zelf afkappen... :')
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator donderdag 23 juni 2022 @ 16:06:21 #16
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205129219
Ah, TS heeft niet zelf een deel 2 geopend. Dat is wel de bedoeling.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')