waarom wil je dit weten?quote:Op donderdag 23 juni 2022 09:05 schreef vosss het volgende:
Bezorgen die als eerste de pakketjes in de buurt van het distributiecentrum en dan steeds verder weg of ligt het pakket wat het verst moet helemaal voor het pakken zodra de deur open gaat en rijden ze als het ware terug naar huis met een bus die steeds leger wordt?
Ik weet dat meubelbezorgers als eerste het verste adres uitleveren en dan telkens leger richting huis. Van DHL vroeg ik het mij af.
Iemand die dit weet toevallig?
Omdat ze tussen 10 en 3 op de stoep staan vandaag en of ik dus als een van de eerste van de dag aan de beurt ben of als een van de laatste en of ik dus nog ff van huis kan.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2022 10:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat ze tussen 10 en 3 op de stoep staan vandaag en of ik dus als een van de eerste van de dag aan de beurt ben of als een van de laatste en of ik dus nog ff van huis kan.
Alsof dat uitmaakt. Ze doen een afleverpoging al rijdende door de straat. 'ja, je voordeur stond niet open dus je was vast niet thuis'quote:Op donderdag 23 juni 2022 10:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat ze tussen 10 en 3 op de stoep staan vandaag en of ik dus als een van de eerste van de dag aan de beurt ben of als een van de laatste en of ik dus nog ff van huis kan.
Dan laat je Brennie toch thuis om het pakket in ontvangst te nemen.quote:Op donderdag 23 juni 2022 10:04 schreef vosss het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juni 2022 09:08 schreef Selenophilia het volgende:
Ik weet alleen dat het achterlijke mongolen zijn.
Je bent slecht op de hoogte merk ik. Brennie en ik zijn reeds geruime tijd niet meer samen.quote:Op donderdag 23 juni 2022 12:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dan laat je Brennie toch thuis om het pakket in ontvangst te nemen.
Stiekem wist ik dit maar ik wil de waarheid niet onder ogen zienquote:Op donderdag 23 juni 2022 12:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Je bent slecht op de hoogte merk ik. Brennie en ik zijn reeds geruime tijd niet meer samen.
Ja.quote:Op donderdag 23 juni 2022 12:39 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Stiekem wist ik dit maar ik wil de waarheid niet onder ogen zien![]()
Is er wel een opvolgster van Brennie?
Je hebt de bezorger gevraagd hoe de busjes geladen worden ?quote:
Ik weet wel hoe bedrijven als FedEx en DHL dat doen, ben er jaren manager geweest. Echter sinds alle anti-terreurwetgeving worden routes uit veiligheidsoverwegingen niet publiekelijk besproken.quote:Op donderdag 23 juni 2022 09:05 schreef vosss het volgende:
Bezorgen die als eerste de pakketjes in de buurt van het distributiecentrum en dan steeds verder weg of ligt het pakket wat het verst moet helemaal voor het pakken zodra de deur open gaat en rijden ze als het ware terug naar huis met een bus die steeds leger wordt?
Ik weet dat meubelbezorgers als eerste het verste adres uitleveren en dan telkens leger richting huis. Van DHL vroeg ik het mij af.
Iemand die dit weet toevallig?
Wat is daar de logica achter?quote:Op donderdag 23 juni 2022 09:05 schreef vosss het volgende:
Ik denk iets met de laatste loodjes die het zwaarst wegen en dat je dan dus al bijna thuis bent ipv dat hele tering eind nog terug moeten rijden?quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2022 20:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe bedrijven als FedEx en DHL dat doen, ben er jaren manager geweest. Echter sinds alle anti-terreurwetgeving worden routes uit veiligheidsoverwegingen niet publiekelijk besproken.
Er zal vast wel iemand zijn die her jou wil vertellen hoor, maar die iemand ben ik niet.
Het sjouwen met de meubels lijkt mij juist het zwaarst. Dus 's ochtends het meeste tillen, het is dan ook nog niet zo warm. Dan steeds langere stukken chillen in de truck met de airco aan. En dan als belonging aan het eind van de dag een lekker lang stuk rijden.quote:Op donderdag 23 juni 2022 22:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk iets met de laatste loodjes die het zwaarst wegen en dat je dan dus al bijna thuis bent ipv dat hele tering eind nog terug moeten rijden?
Maar nu weten we dus nog steeds niet hoe achterlijke mongolen dit aanpakkenquote:Op donderdag 23 juni 2022 09:08 schreef Selenophilia het volgende:
Ik weet alleen dat het achterlijke mongolen zijn.
Ik heb er keer een halve dag gewerkt en het verschilt niet veel, vooral als er fragile op de doos stond..quote:
Hoor idd hetzelfde van andere mensen die er wel eens gewerkt hebben. Niet dat het bij postnl en andere toko's veel beter is wat dat betreftquote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:21 schreef ReplaR het volgende:
Ik heb er keer een halve dag gewerkt en het verschilt niet veel, vooral als er fragile op de doos stond..
Bij mijn rondleiding werdt er ook gewaarschuwd dat er veel drugsdealers waren die er part-time werkten voor de ziektekosten verzekeringquote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:31 schreef Nine. het volgende:
[..]
Hoor idd hetzelfde van andere mensen die er wel eens gewerkt hebben. Niet dat het bij postnl en andere toko's veel beter is wat dat betreft
niks mis mee, als het beschadigd aankomt is het probleem van de verkoperquote:
Braddie?quote:Op donderdag 23 juni 2022 12:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Je bent slecht op de hoogte merk ik. Brennie en ik zijn reeds geruime tijd niet meer samen.
Onzinnig. Die kan ie gewoon afsluiten aangezien t moet.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:50 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Bij mijn rondleiding werdt er ook gewaarschuwd dat er veel drugsdealers waren die er part-time werkten voor de ziektekosten verzekering
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |