Ja precies.quote:Op woensdag 22 juni 2022 23:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is een (nuttig) instinct om eventuele partners buiten je eigen woonplaats te zoeken. Meisjes uit Son vonden de jongens uit Eindhoven vast weer leuker.
Hier in het dorp zie je heel vaak (generatie 60-80) dat de een uit Liempde komt en de ander uit Oirschot, Haaren, Best, Sint-Oedenrode etc. Daar fietsten (toen) de jongens naar toe en haalden er een meisje of gingen daar wonen. Was vooral goed tegen inteelt natuurlijk.quote:
Ik heb weinig vriendjes uit Eindhoven zelf gehad, haalde ze ook liever ergens anders vandaan.quote:Op woensdag 22 juni 2022 23:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hier in het dorp zie je heel vaak (generatie 60-80) dat de een uit Liempde komt en de ander uit Oirschot, Haaren, Best, Sint-Oedenrode etc. Daar fietsten (toen) de jongens naar toe en haalden er een meisje of gingen daar wonen. Was vooral goed tegen inteelt natuurlijk.
Toch volop keuze in Eindhoven zou je zeggen.quote:Op woensdag 22 juni 2022 23:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik heb weinig vriendjes uit Eindhoven zelf gehad, haalde ze ook liever ergens anders vandaan.
Maar hoe kwam je dan in godsnaam uit bij onze Limburgse vriend?quote:Op woensdag 22 juni 2022 23:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Wij gingen vaak juist naar Son terwijl we uit Eindhoven kwamen. Vooral de jongens daar waren lekkerder.
Oh absoluut, maar ik was een echte festival bezoeker dus raapte ze meestal op een festival opquote:Op woensdag 22 juni 2022 23:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Toch volop keuze in Eindhoven zou je zeggen.
Wie?quote:Op woensdag 22 juni 2022 23:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Maar hoe kwam je dan in godsnaam uit bij onze Limburgse vriend?
Helmond de gekstequote:Op woensdag 22 juni 2022 23:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik heb weinig vriendjes uit Eindhoven zelf gehad, haalde ze ook liever ergens anders vandaan.
Had ik echt nooit naar toe moeten verhuizen, maar ik heb nu hier een mooi huisje, alles is netjes en dan is het een beetje zonde terug te gaan naar Eindhoven.quote:
Woon je nu in Helmond ?quote:Op woensdag 22 juni 2022 23:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Had ik echt nooit naar toe moeten verhuizen, maar ik heb nu hier een mooi huisje, alles is netjes en dan is het een beetje zonde terug te gaan naar Eindhoven.
Gelukkig ben ik daar nooit geweest dan.quote:Op woensdag 22 juni 2022 22:17 schreef LXIV het volgende:
Vanavond even een stukje gefietst, kwam ik vanuit het mooie Dommeldal in het buitengebied van Best terecht. Wat de gemeente daar heeft toegelaten, het is letterlijk een ruim opgezet, agrarisch industrieterrein. Overal grote stallen, soms wel 9 langs elkaar. Allerlei andere semi-agrarische bedrijvigheid zoals camperopslag en kadaverdestructie er tussen in geplaatst. Letterlijk overal stinkt het of naar varkens, kippenstront (het ergste) of kadavers. Om alle zintuigen te verwennen vliegt er ook nog iedere 8 minuten met veel kabaal een vliegtuig van Eindhoven Airport over je hoofd.
In oorsprong is dit gebied zo mooi, ooit. Kleine boerderijen, zandwegen met populieren er langs, veel zandverstuivingen, bosjes, vennen. Totaal verwoest nu voor naargeestige en vervuilende bedrijvigheid die nauwelijks iets oplevert.
Het centrum van Best is nog erger, daarover volgende keer meer.
redelijk dicht bij de tippelzone van eindhovenquote:Op woensdag 22 juni 2022 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
Waar is dit? Ik vraag dit voor een vriend
Boeren noemen dit 'natuur'. Bovendien zorgen ze naar eigen zeggen voor ons eten door het naar het buitenland te exporteren.quote:Op woensdag 22 juni 2022 22:17 schreef LXIV het volgende:
Vanavond even een stukje gefietst, kwam ik vanuit het mooie Dommeldal in het buitengebied van Best terecht. Wat de gemeente daar heeft toegelaten, het is letterlijk een ruim opgezet, agrarisch industrieterrein. Overal grote stallen, soms wel 9 langs elkaar. Allerlei andere semi-agrarische bedrijvigheid zoals camperopslag en kadaverdestructie er tussen in geplaatst. Letterlijk overal stinkt het of naar varkens, kippenstront (het ergste) of kadavers. Om alle zintuigen te verwennen vliegt er ook nog iedere 8 minuten met veel kabaal een vliegtuig van Eindhoven Airport over je hoofd.
In oorsprong is dit gebied zo mooi, ooit. Kleine boerderijen, zandwegen met populieren er langs, veel zandverstuivingen, bosjes, vennen. Totaal verwoest nu voor naargeestige en vervuilende bedrijvigheid die nauwelijks iets oplevert.
Het centrum van Best is nog erger, daarover volgende keer meer.
Er zwemmen toch gewoon eenden in de sloot dus wat zit je nou weer ecofascistisch te doen?! Typisch zo'n randstedelijke kakker die in de krant een keer iets gelezen heeft en nu vanaf 4 hoog even meent te moeten vertellen hoe de vlaggen er in het buitengebied bij hangen. Bemoei je met je eigenste zaken!quote:Op donderdag 23 juni 2022 09:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Boeren noemen dit 'natuur'. Bovendien zorgen ze naar eigen zeggen voor ons eten door het naar het buitenland te exporteren.
terechte klacht dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |