abonnement Unibet Coolblue
pi_205829124
quote:
Het is gewoon een stelletje!
Het is beter een kaars te branden, dan in de duisternis te zitten.
pi_205829173
quote:
Het is gewoon een stelletje!
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 07:31 schreef pullup het volgende:
Dat gaat rap

[ afbeelding ]
Nou aardig buikje, dat moet er nog uit via dat kleine gaatje he...zou ze ook gaa voelen en ruiken?
Het is beter een kaars te branden, dan in de duisternis te zitten.
pi_205833553


[ Bericht 20% gewijzigd door pullup op 04-09-2022 14:21:12 ]
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_205841084
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_205841107
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_205841146
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_205841177
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_205841189
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_205841220
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_205841239
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_205844979
quote:
Wat een mooie muurbeschildering van Roosart (Rosalie de Graaf) *O* *O*

Btw Cemal en Romy moet je tegenwoordig voor gaan betalen als je filmpjes wilt zien :X al hebben ze de prijs al snel verlaagt naar de helft van het maandelijkse bedrag, je bent nu 2,50 per maand kwijt en met beetje mazzel krijg je dan 4 filmpjes per maand te zien. je bent gek als je erin trapt :+
Maar zij hebben gisteren hun gender reveal party gegeven en nu alles dicht getimmerd met de uitslag.
Alleen heeft de moeder van Cemal het open en bloot (openbaar) op smoelenboek en Insta gezet _O-

Het gaat een jongentje worden volgens haar ;)







[ Bericht 1% gewijzigd door DaniqueV op 04-09-2022 18:13:00 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_205845218
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 14:30 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
OMG, weer een nieuw "slachtoffer" _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  zondag 4 september 2022 @ 19:07:08 #238
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_205846362
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 17:25 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
OMG, weer een nieuw "slachtoffer" _O-
Zou het niet meer wippen ontbijten en pleiten zijn? Die gast laat netjes een croissant achter terwijl hij het moest doen met een afgelikte boterham en heeft vast het eerste vliegtuig naar Sint Maarten gepakt waar hij veilig is . Dat...of hij heeft volgende week een verloofde letterlijk aan zijn broek hangen..
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_205846380
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 17:25 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
OMG, weer een nieuw "slachtoffer" _O-
Is dat niet een huisdier?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 4 september 2022 @ 19:38:31 #240
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_205846685
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 07:31 schreef pullup het volgende:
Dat gaat rap

[ afbeelding ]
Die komt er al getekend uit ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_205846788
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 19:07 schreef Alocanda het volgende:

[..]
Zou het niet meer wippen ontbijten en pleiten zijn? Die gast laat netjes een croissant achter terwijl hij het moest doen met een afgelikte boterham en heeft vast het eerste vliegtuig naar Sint Maarten gepakt waar hij veilig is . Dat...of hij heeft volgende week een verloofde letterlijk aan zijn broek hangen..
Je omschrijft het leuk hahaha.
Zag ook dat hij niet op de foto wilde, hopelijk komt die snel tot besef om dat zo te houden en snel ver bij Bill uit de buurt is, anders ben ik bang dat ze snel niet meer weg te krijgen is uit omgeving Utrecht ;)
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 19:09 schreef Soury het volgende:

[..]
Is dat niet een huisdier?
Nee Tommy is schijnbaar weer haar nieuwe lover. Jan heet haar hond, die opvallend ook ineens niet meer echt voorbij komt?
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_205846802
quote:
99s.gif Op zondag 4 september 2022 19:38 schreef chufi het volgende:

[..]
Die komt er al getekend uit ...
Carbonpapiertje ertussen _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_205846816
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 19:48 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
Je omschrijft het leuk hahaha.
Zag ook dat hij niet op de foto wilde, hopelijk komt die snel tot besef om dat zo te houden en snel ver bij Bill uit de buurt is, anders ben ik bang dat ze snel niet meer weg te krijgen is uit omgeving Utrecht ;)
[..]
Nee Tommy is schijnbaar weer haar nieuwe lover. Jan heet haar hond, die opvallend ook ineens niet meer echt voorbij komt?
Jan is met ex mee en Tommy loopt jankend weg met de staart tussen zijn benen over een tijdje? Zoiets.. :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_205846829
quote:
99s.gif Op zondag 4 september 2022 19:38 schreef chufi het volgende:

[..]
Die komt er al getekend uit ...
Ze fokken wat af die lui. Waar je zin in heb :{w
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_205846868
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 19:50 schreef Soury het volgende:

[..]
Jan is met ex mee en Tommy loopt jankend weg met de staart tussen zijn benen over een tijdje? Zoiets.. :D
Ze deed pas nog uitkomen dat ze samen met ex Jan deelde, ben bang dat dit snel verleden tijd dan zal zijn vanuit Billy :-(

Ik zag Shelley haar insta, heeft zij nu een boobs vergroting gehad?



https://www.instagram.com/shelleyvanzetten/
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_205846882
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 19:56 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
Ze deed pas nog uitkomen dat ze samen met ex Jan deelde, ben bang dat dit snel verleden tijd dan zal zijn vanuit Billy :-(

Ik zag Shelley haar insta, heeft zij nu een boobs vergroting gehad?

[ afbeelding ]

https://www.instagram.com/shelleyvanzetten/
En dikke lippen (in haar gezicht)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_205846894
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 19:57 schreef Soury het volgende:

[..]
En dikke lippen (in haar gezicht)
Sommige foto's zie ik Do in terug (van Bas)

Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_205846903
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 19:59 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
Sommige foto's zie ik Do in terug (van Bas)

[ afbeelding ]
Ik zie honderden dames met het zelfde smoelwerk.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_205853883
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_205866194
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')