abonnement Unibet Coolblue
pi_552144
En vast...
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_552153
Zoenen Bianca en Robin ?

en

Huilt Bianca deze ochtend ?

Het komt goed.... En anders maar niet.
  donderdag 14 december 2000 @ 19:00:34 #3
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_552181
Koos heeft vannacht (weer) slecht geslapen, mopper-de-mopper-de-mopperde hij
*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_552214
Het zoenen wordt niet uitgezonden.
Jammer...
Het komt goed.... En anders maar niet.
  donderdag 14 december 2000 @ 19:16:21 #5
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_552218
maar gelukkig wordt er uitvoerig geneukt door robin en georgie.. dat zegt toch ook weer genoeg ?
het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
  donderdag 14 december 2000 @ 19:18:30 #6
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_552226
en wil bianca met robin een 'nummertje' maken en zijn geheime fantasien laten uitkomen...
wat zijn deze fantasien... het heeft wel een prijskaartje!
het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
pi_552277
'mmkay...
  donderdag 14 december 2000 @ 19:47:27 #8
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_552296
quote:
Op 14 december 2000 18:51 schreef Harry het volgende:
En vast...
Muur VAST

Lijkt wel of ze het erom doen. Er zijn toch best nog wel dingen gebeurd gisteren die interessanter waren dan dat we vanavond voor geschoteld hebben gekregen. Wat een SAAAAAIE bedoeling.

  donderdag 14 december 2000 @ 20:14:44 #9
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_552376
Gelukkig dat het niet Desiree was die een blauwe plek op haar enkel had. Dan had ze er nog wekenlang over doorgezeurd, gelijk naar de dagboekkamer gerend en had ze gips geëist, etc...

Gelukkig maar dus.

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  Moderator donderdag 14 december 2000 @ 20:29:18 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_552436
Het ontlokte een glimlach, maar eigenlijk is het een beetje triest: hoogtepunt van de uitzending was een vertolking van een uitzending van Jiskefet een paar jaar geleden.

Zelfs 'tussen de regels door' was er niets spannends te ontdekken deze keer, of ik moet wat gemist hebben.

Kan iemand mij van de opkomende symphatie voor Georgie afhelpen? Hij is zo aardig tegen Koos! (Hoe die ranzige schurftekop ook weer de hele tijd aan die rooie knobbelneus van 'm zat te pulken tijdens zijn gesprekje over de scheiding. Yugh!)

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 14 december 2000 @ 20:42:15 #11
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_552491
Ik heb bewondering voor Georgie ondanks dat ik hem een fluim vind.
In dit geval voel ik met hem mee met die arme geduldige jongen, in zijn situatie zou ik voortdurend brakend over de bank hangen, emmertje paraat.
En ik ben nu voor goed naar de TV in de slaapkamer verbannen, toen Bi zo begon te schreeuwen werd onherroepelijk BB naar boven gedirigeerd.
BIANCA BEDANKT!!!!!!
Tegenslag doet de vlieger stijgen.
pi_553057
Heb met je te doen Sashimi maar ik kan het van je huisgenoten goed begrijpen, maar dat wist je inmiddels al.

Vond Bianca buiten die hysterische lach vreselijk irritant, ze bleeeeef zeiken over die jurk en begreep iemand waar ze nou op doelde toen ze op iets aan of in de kleding wees en zei "Kijk dan, Annet is ook weer terug" waarop ze vervolgens als een idioot onder het dekbed dook?

Ze hebben niets laten zien over het beantwoorden van de vragen en niet laten zien dat Bianca vanmorgen een hele tijd heeft lopen huilen.

  donderdag 14 december 2000 @ 23:24:30 #13
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_553282
Tante Bep,

Bianca had het over een net-bag (tasje).

Het komt goed.... En anders maar niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')