Ja das een moeder met haar op d'r tandenquote:Op woensdag 22 juni 2022 10:37 schreef DjVero het volgende:
[..]
Het is toch godverdomme de taak van henzelf om het kind te waarschuwen cq. te adviseren over de gevaren des levens.Ik snap dat dit een freak accident is, maar gelijk weer met dat vingertje wijzen om hun eigen falen te verbloemen.
Uitspraak van haar moeder, die zal haar wel kennen.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:19 schreef Selenophilia het volgende:
Voor een ijdele 12-jarige komt dat keihard aan.
Waar slaat dit op? lol
Dan nog mag ze ijdel wel weg laten.quote:Op woensdag 22 juni 2022 19:43 schreef markies58 het volgende:
[..]
Uitspraak van haar moeder, die zal haar wel kennen.
Want je bent haar voogd of zo?quote:Op woensdag 22 juni 2022 20:20 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Dan nog mag ze ijdel wel weg laten.
Nou en, dan mag ik daar nog wel een mening over hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2022 20:27 schreef markies58 het volgende:
[..]
Want je bent haar voogd of zo?
Het is een uitspraak van haar moeder en die is geciteerd. Niets meer en niets minder.
Ik ken het als Lunapark oidquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:41 schreef maily het volgende:
https://www.polypweb.eu/viewtopic.php?t=850
Dit is de attractie.
[ afbeelding ]
Ja zo worden zulke dingen ook genoemd.quote:
Ik ben daar vroeger ook wel eens op mijn bek gegaanquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:57 schreef maily het volgende:
[..]
Ja zo worden zulke dingen ook genoemd.
Maar dit is dus de attractie uit het nieuws ....
Wie niet?quote:Op woensdag 22 juni 2022 21:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben daar vroeger ook wel eens op mijn bek gegaan![]()
Was één keer nooit weer. Kut ding
quote:Op woensdag 22 juni 2022 21:59 schreef maily het volgende:
[..]
Wie niet?
Of een tand eruit in de botsautootjes
Echt?quote:Op woensdag 22 juni 2022 21:41 schreef maily het volgende:
https://www.polypweb.eu/viewtopic.php?t=850
Dit is de attractie.
[ afbeelding ]
Nee, die attractie heet ook lunaparkquote:Op woensdag 22 juni 2022 23:03 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Een lunapark is gewoon een attractiepark.
Kijk naar het krantenartikel in de OP; die namen staan ook bij het artikel boven mijn foto.quote:
Kom je uit het boerenland ofzow? Hier is kermis 2x per jaar en het enige wat er op af komt is asovolk, kampers en Marokkanen, je kan je dus wel voorstellen wat voor sfeertje er hangtquote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:03 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Het verschilt nogal per locatie en tijdstip lijkt mij. In dorpen rondom mijn geboorteplaats is de kermis het feest van het jaar en is het op zaterdagavond een soort festival waar alles gebeurt dat God verboden heeft, maar je kunt ook als 12-jarig meisje echt prima ‘s middags met je vriendinnetjes in de botsauto’s lijkt me.
Als zoiets al niet mag ben ik benieuwd wat je je 12 jarige dochter nog meer allemaal wil verbieden.
Een door Nederlanders in elkaar geknutseld baggerding.quote:Op woensdag 22 juni 2022 23:41 schreef maily het volgende:
[..]
Kijk naar het krantenartikel in de OP; die namen staan ook bij het artikel boven mijn foto.
Hoe weet je dat als je er nooit komt? Of ben jij een kamper, aso of Marokkaan?quote:Op donderdag 23 juni 2022 00:43 schreef Staaf het volgende:
[..]
Kom je uit het boerenland ofzow? Hier is kermis 2x per jaar en het enige wat er op af komt is asovolk, kampers en Marokkanen, je kan je dus wel voorstellen wat voor sfeertje er hangt
Trekt alleen goor mongolentuig aan.quote:Op donderdag 23 juni 2022 03:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe weet je dat als je er nooit komt? Of ben jij een kamper, aso of Marokkaan?
Ik vind het wel leuk,. Beetje bij die grijpmachines. Laatst hadden ze een nieuw soort ding. Heb een mega avocado-knuffel gewonnen,
![]()
.
quote:Op donderdag 23 juni 2022 03:24 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Trekt alleen goor mongolentuig aan.
De officieele naam is funhouse, en ze zien er echt allemaal zelfde uitquote:
Zie OP.quote:
Lekker belangrijk . ik kende het als Lunapark vroegerquote:Op donderdag 23 juni 2022 05:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
De officieele naam is funhouse, en ze zien er echt allemaal zelfde uit
Hoezo helaas? Ik maak me nergens druk om, hoorquote:Op donderdag 23 juni 2022 04:37 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Ik denk dat veel het met me eens zijn, helaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |