abonnement Unibet Coolblue
pi_205121594
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 07:47 schreef Brammmetje het volgende:
Gaan we de rest nu ook schorsen dan?
[..]

In elk geval valt er weinig te schorsen aan Pia Dijkstra en Theo Hiddema. Die zitten niet meer in de Tweede Kamer.
Een groot deel van de rest heeft een en ander, blijkens de bron, aangepast. Dat is wat anders dan demonstratief weigeren.
pi_205121634
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 19:42 schreef OllieA het volgende:
Ik dacht, ik zoek eens even op wáárom hij niet mee wil doen met dat register.
[..]
Bron

Wel een bijzonder zwakke argumentatie om je niet aan de richtlijnen voor kamerleden te houden. Blijkbaar moeten we Baudet als integer beschouwen omdat er op hem wordt gestemd.
De man heeft de intellectuele inhoud van een natgezeken krant.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_205121661
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juni 2022 17:38 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]
Of zoals Baudet zou zeggen: het probleem is niet dat hij oneerlijk is, maar dat anderen hem kapot willen krijgen omdat hij minimaal 150 Kamerzetels heeft gescoord sinds hij op de wereld is.
pi_205121771
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 18:12 schreef Herkauwer het volgende:

[..]
Inderdaad, goed dat ze dit doorzetten.
Precies, tijd voor een onderzoeks commissie, vervolgens aanbevelingen, die kunnen we dan vervolgens betwisten.

Of misschien is Thierry het gewoon vergeten op te geven, geheugenverlies is iets waar veel kamerleden aan lijden tenslotte.

Uiteindelijk moet iedereen er zich aan houden, maar in 2020 hield 1 op de 7 er niet aan.

https://www.bnnvara.nl/ze(...)melden-nevenfuncties

Maar alleen Thierry moet geschorst worden?

[ Bericht 21% gewijzigd door Kickinalfa op 22-06-2022 18:12:19 ]
pi_205121963
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juni 2022 17:38 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]
Ik ben geen FvD'er en heb niks met Baudet, maar denk dat je hem daar verward met Rutte.
  woensdag 22 juni 2022 @ 18:13:25 #156
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_205121973
Kan Baudet niet gewoon wat water bij de wijn doen?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_205122506
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 18:12 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Ik ben geen FvD'er en heb niks met Baudet, maar denk dat je hem daar verward met Rutte.
Die ook. Het 1 sluit het ander niet uit.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_205123405
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 18:41 schreef capricia het volgende:
Lekker dan.
De man is wel democratisch verkozen.
Hij mag nog stemmen.
pi_205123947
Ze hebben toch allemaal neven functies en huizen in de huur? Rutte werkt notabene als docent bij.
Vakman pur sang
pi_205124448
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2022 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze hebben toch allemaal neven functies en huizen in de huur? Rutte werkt notabene als docent bij.
Wat een vetpot, een paar uurtjes vmbo per week. :')

(Volgens mij doet Rutte dat overigens als gast-docent, dus als vrijwilliger.)
  woensdag 22 juni 2022 @ 22:19:08 #161
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205124493
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2022 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze hebben toch allemaal neven functies en huizen in de huur? Rutte werkt notabene als docent bij.
Dat mag ook gewoon als ze het maar netjes melden en er geen sprake is van belangenverstrengeling.

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 22-06-2022 22:27:50 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_205124528
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juni 2022 17:38 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]
Ik volg Tsjerrie op Insta en hij had daar wat mij betreft wel een terechte jij-bak. Partijen die liegende en deletende Rutte in het zadel houden gaan hem als kamerlid vervolgens wel aan de regels laten houden. Laten we dus alsjeblieft niet doen alsof alleen de achterban van het forum een probleem is. Hetzelfde is aan de gang bij D66, VVD, CDA en gristenunie.
pi_205124544
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 22:21 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik volg Tsjerrie op Insta en hij had daar wat mij betreft wel een terechte jij-bak. Partijen die liegende en deletende Rutte in het zadel houden gaan hem als kamerlid vervolgens wel aan de regels laten houden. Laten we dus alsjeblieft niet doen alsof alleen de achterban van het forum een probleem is. Hetzelfde is aan de gang bij D66, VVD, CDA en gristenunie.
Als het om bijverdiensten gaat, is Rutte wel netjes. Nu verwar jij dat weer met andere discussies.
pi_205124577
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2022 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat mag ook gewoon als ze jetaar netjes melden en er geen sprake is van belangenverstrengeling.
Ah! Dat bedoel ik dus.
Geen Baudet adept maar snap niet dat mensen zo schuimbekken bij die man.

https://www.bnr.nl/nieuws(...)-over-fondsenwerving

https://www.bnnvara.nl/jo(...)il-voor-eerste-kamer
Vakman pur sang
pi_205124962
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 13:27 schreef Bananenpap het volgende:

[..]
Als ik als ambtenaar mag spreken: dit lijkt een goed plan en in de basis zou ik daar een voorstander van zijn. Maar dan duren processen binnen de overheid echt nog drie keer zo lang. Ik snap de argwaan tegen de overheid/politiek, maar soms is wat meer vertrouwen wel wenselijk.
Tjah overheid en IT, ik werk voor een financiële instelling en wij kunnen van alles en nog wat melden in een systeem als het gaat om giften en potentiële belangenverstrengeling.

Maak die database openbaar en o.a. de journalistiek houd het dan wel voor jullie ambtenaren in de gaten of de boel klopt..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_205125910
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 22:22 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Als het om bijverdiensten gaat, is Rutte wel netjes. Nu verwar jij dat weer met andere discussies.
Dit is ook heel Ruttiaans. Integriteit en vertrouwenskwesties gewoon allemaal in kleine subcategorieën stoppen en vervolgens is er geen patroon of oordeel meer mogelijk.
pi_205125925
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 23:05 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Tjah overheid en IT, ik werk voor een financiële instelling en wij kunnen van alles en nog wat melden in een systeem als het gaat om giften en potentiële belangenverstrengeling.

Maak die database openbaar en o.a. de journalistiek houd het dan wel voor jullie ambtenaren in de gaten of de boel klopt..
Iedereen in de bijstand moet zijn hele financiën overleggen. Mensen in de zorg zijn 50% van hun werkdag bezig met bewijzen dat ze de overige 50% echt gewerkt hebben. In de bankensector zal nooit meer een echte startup een bank kunnen worden vanwege boekwerken aan compliance regels. Maar in de politiek bijhouden waar geld vandaan komt dat ken echt niet hoor.
pi_205126698
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 23:05 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Tjah overheid en IT, ik werk voor een financiële instelling en wij kunnen van alles en nog wat melden in een systeem als het gaat om giften en potentiële belangenverstrengeling.

Maak die database openbaar en o.a. de journalistiek houd het dan wel voor jullie ambtenaren in de gaten of de boel klopt..
Ja, alleen wil je natuurlijk absoluut voorkomen dat de journalistiek er iets over schrijft haha.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')