abonnement Unibet Coolblue
pi_205384191
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 22:32 schreef Rucebo het volgende:

[..]
Ik begrijp de hype rondom seizoen vier ook niet echt. De enorme lengte van sommige afleveringen heeft geen meerwaarde, enkele verhaallijnen kunnen niet echt boeien (met name die in Rusland voelt erg overbodig aan), het blijft vooral meer van hetzelfde en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook is het mij, behalve het uitmelken van deze succesformule, niet duidelijk waarom het verhaal dit seizoen niet afgerond kon worden. Vond seizoen vier nog wel voldoende qua niveau, maar blijf erbij dat dit ieder seizoen minder wordt en dat het echt tijd wordt om er een einde aan te maken.
Ze halen hun inspiratie uit het werk van Steven Spielberg en Stephen King, als ze willen gaat het door en door.
  donderdag 28 juli 2022 @ 10:07:49 #252
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_205478870
Gisteren laatste deel gezien... bijna 2,5 uur genot!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waardig eind!
Op naar volgend seizoen! :Y
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 juli 2022 @ 14:27:07 #253
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_205502584
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205517371
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 20:29 schreef Buitendam het volgende:
Het valt me echt gruwelijk tegen.
Heb de hype rondom dit soort series nooit zo begrepen. Vage verhaallijnen, ellenlange gesprekken die nergens toe leiden, rare paranormale onzin waarbij we geen idee hebben waar het vandaan komt of naartoe gaat.

Zal er wel te nuchter voor zijn.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  zondag 31 juli 2022 @ 21:53:51 #256
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_205517578
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 21:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Heb de hype rondom dit soort series nooit zo begrepen. Vage verhaallijnen, ellenlange gesprekken die nergens toe leiden, rare paranormale onzin waarbij we geen idee hebben waar het vandaan komt of naartoe gaat.

Zal er wel te nuchter voor zijn.
Dit vind ik altijd zo'n onzin, ook dat mensen er dan trots op zijn. Het ligt er vaak gewoon meer aan dat je dan gewoon weinig fantasie hebt.
Oh.
pi_205517603
quote:
10s.gif Op zondag 31 juli 2022 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Dit vind ik altijd zo'n onzin, ook dat mensen er dan trots op zijn. Het ligt er vaak gewoon meer aan dat je dan gewoon weinig fantasie hebt.
Ben er niet trots op, geef alleen mijn mening. Snap de lol niet zo van verhaallijnen die nergens naartoe gaan.

Fantasie kun je ook gebruiken voor goede series zoals Breaking Bad die zich wel gewoon in de normale wereld afspelen.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  zondag 31 juli 2022 @ 22:00:15 #258
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_205517647
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2022 21:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ben er niet trots op, geef alleen mijn mening. Snap de lol niet zo van verhaallijnen die nergens naartoe gaan.

Fantasie kun je ook gebruiken voor goede series zoals Breaking Bad die zich wel gewoon in de normale wereld afspelen.
"Gewoon in de normale wereld"

Ik snap best dat je kritiek kan hebben op Stranger Things hoor, maar zoals jij het zegt ligt het er bij jou meer aan dat je alle fantasy-elementen al niet kan geloven. Maar misschien zit ik er naast en vind je andere fantasyseries en films wel tof.
Oh.
pi_205517678
quote:
7s.gif Op zondag 31 juli 2022 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
"Gewoon in de normale wereld"

Ik snap best dat je kritiek kan hebben op Stranger Things hoor, maar zoals jij het zegt ligt het er bij jou meer aan dat je alle fantasy-elementen al niet kan geloven. Maar misschien zit ik er naast en vind je andere fantasyseries en films wel tof.
Niet veel maar films zoals LOTR kan ik zeker wel waarderen. Juist omdat zo'n fantasiewereld veel meer afgebakend is.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  Moderator dinsdag 2 augustus 2022 @ 20:34:45 #260
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205532353
twitter
pi_205534123
Saaier dan het afgelopen seizoen is bijna onmogelijk.
Oh ja wel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 2 augustus 2022 @ 22:14:40 #262
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_205534164
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 22:10 schreef DKUp het volgende:
Saaier dan het afgelopen seizoen is bijna onmogelijk.
Oh ja wel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 4 was baas _O_
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_205534199
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 22:14 schreef Paul het volgende:

[..]
Seizoen 4 was baas _O_
Er gebeurde nauwelijks iets, de afleveringen waren fucking lang.
Aan het einde van het seizoen stonden ze weer er hetzelfde voor als eerst behalve
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vecna is wel supertof.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
pi_205534649
Seizoen 4 vond ik qua verhaal het minst, tenzij er in seizoen 5 nog allerlei achtergrondinformatie naar boven komt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205534660
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205534681
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205535528
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator woensdag 3 augustus 2022 @ 21:23:53 #268
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205542132
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 20:35 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Dat dacht ik ook! Helemaal niet aan gedacht dat Will gay was. Aan het begin van het seizoen toen Will en El nog alleen waren en Mike nog niet aan was gekomen vond ik het ook heel duidelijk dat Will een oogje op haar had. En dat hij soort van pissig op Mike was omdat hij niet zag hoe het echt met haar ging.
Ik snap dit echt niet, het lag er zó dik bovenop. Geeft wel aan hoe heteronormatief je denkt dat het blijkbaar niet eens in je opkomt. Had hij Mike moeten zoenen voordat je het door zou hebben? :D :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator woensdag 3 augustus 2022 @ 21:26:37 #269
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205542173
Ben ik raar dat ik Eddie wel lekker vind? :@ :')

De eerste helft van het seizoen vond ik wel sterk al vind ik Eleven echt een huilebalk worden. Het lijkt ook wel of ze steeds slechter acteert :X

De tweede helft viel me wat tegen, ze hadden moeten afronden. Het is een beetje van hetzelfde steeds.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_205542365
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 21:26 schreef MaJo het volgende:
Ben ik raar dat ik Eddie wel lekker vind? :@ :')
Echt stomtoevallig, dit zei iemand anders dat van de week ook tegen mij.
Wij trokken de conclusie dat hij wel de juiste 80's charisma heeft in de serie, maar knap is ie verder niet nee. Maar ja, toen ik op de havo zat had het knapste meisje ook verkering met de grootste geek, die had blijkbaar tenminste iets boeiends te vertellen.
-nee-
pi_205542424
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 22:18 schreef DKUp het volgende:

[..]
Er gebeurde nauwelijks iets, de afleveringen waren fucking lang.
Aan het einde van het seizoen stonden ze weer er hetzelfde voor als eerst behalve
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vecna is wel supertof.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door Marsenal op 03-08-2022 23:41:07 ]
-nee-
pi_205542753
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 21:23 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ik snap dit echt niet, het lag er zó dik bovenop. Geeft wel aan hoe heteronormatief je denkt dat het blijkbaar niet eens in je opkomt. Had hij Mike moeten zoenen voordat je het door zou hebben? :D :')
Heeft weinig met heteronormatief te maken. Als Mike een meisje was en eleven een jongen had ik het op dezelfde manier opgevat.
  Moderator woensdag 3 augustus 2022 @ 22:34:12 #273
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205542951
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 21:39 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Echt stomtoevallig, dit zei iemand anders dat van de week ook tegen mij.
Wij trokken de conclusie dat hij wel de juiste 80's charisma heeft in de serie, maar knap is ie verder niet nee. Maar ja, toen ik op de havo zat had het knapste meisje ook verkering met de grootste geek, die had blijkbaar tenminste iets boeiends te vertellen.
De geek is uiteindelijk interessanter dan een knap leeghoofd :Y Maar vind de acteur ook best cute :D

quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 22:15 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Heeft weinig met heteronormatief te maken. Als Mike een meisje was en eleven een jongen had ik het op dezelfde manier opgevat.
Ja, omdat het dan weer een heterostel betreft :D Of maak je nu een grapje? :')

Edit: oh wacht, dan had je wel gedacht dat hij verliefd was op een jongen. Maar is dat ook zo? Want nu was het ook heel overduidelijk en zag je het ook niet, ik betwijfel dat dus echt :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_205543303
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 22:34 schreef MaJo het volgende:
Ja, omdat het dan weer een heterostel betreft :D Of maak je nu een grapje? :')

Edit: oh wacht, dan had je wel gedacht dat hij verliefd was op een jongen. Maar is dat ook zo? Want nu was het ook heel overduidelijk en zag je het ook niet, ik betwijfel dat dus echt :)
Dan had ik inderdaad wel gedacht dat hij verliefd was op een jongen. Vooral die eerste afleveringen waarbij hij heel lief en beschermend was richting eleven en juist niet zo happy met Mike kreeg ik het idee dat hij verliefd was op eleven.
  woensdag 3 augustus 2022 @ 23:59:49 #275
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_205543681
Wat een klote serie is dit geworden na seizoen 2. Alle mysterie weg, gewoon cookie cutter bullshit. Erg jammer. Het had moeten stoppen toen 11 de scheur sloot.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')