2 van de weinige telgen uit de nieuwe lichting caberetiers die mij aan het lachen krijgen.
Die typetjes!
quote:Ga eens lekker naar je mammie!
Op woensdag 5 februari 2003 14:01 schreef SunChaser het volgende:
Doe eens zoeken qbussie-pussie
quote:Meestal s'avonds rond een uur of 11
Op woensdag 5 februari 2003 14:07 schreef JMurc het volgende:
Ik heb er vangehoord, maar wanneer komt het op tv?
zag laatst andre manuel op tv, die vind ik weer wel echt goed, kende ik nog niet.
quote:Vertel !
Op woensdag 5 februari 2003 14:23 schreef NDAsilenced het volgende:
Ik vind het maar flauw,, niet grappig, beetje genant zelfs
Ik vind het alleen beetje zoutloos.. het brengt niet veel.... humor zonder achterliggende gedachte.....
quote:ik moet er wel bij vertellen dat ik het maar 1 keer gezien, maar toen deed 1 van de 2 essen dus een rijk iemand naar werk ging. Hij deed in ieder geval heel overdreven bekakt en als een typische arrogante rijke man met sigaartje etc. in het gebouw zat achter de balie een receptioniste, ook weer zo onnozel en heeel dom doen. gewoon niet grappig, zielig zelfs
Op woensdag 5 februari 2003 14:28 schreef qbus het volgende:[..]
Vertel !
quote:Ik vind dat overdrevene ook juist grappig, bijvoorbeeld bij de typetjes Abbes en die psychiater.
Op woensdag 5 februari 2003 14:36 schreef NDAsilenced het volgende:[..]
ik moet er wel bij vertellen dat ik het maar 1 keer gezien, maar toen deed 1 van de 2 essen dus een rijk iemand naar werk ging. Hij deed in ieder geval heel overdreven bekakt en als een typische arrogante rijke man met sigaartje etc. in het gebouw zat achter de balie een receptioniste, ook weer zo onnozel en heeel dom doen. gewoon niet grappig, zielig zelfs
Dubbel...op slot dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |