Sren Kierkegaard draait zich om in zijn graf. Die wielerploegjes blinken niet uit in historisch besef.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Geen Meurisse vind ik wel verrassend. Alle ballen op Philipsen.
Haller + Poppel is ook wel een lekker koppeltjequote:Op maandag 27 juni 2022 19:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bennett is gewoon niet op niveau. Zijn sprints lijken eigenlijk al het hele jaar nergens op en het wordt eerder slechter dan beter. Kijk bijvoorbeeld maar naar de sprint in de Ronde van Limburg een paar weken geleden, Van Poppel trekt de sprint perfect voor hem aan maar het lukt hem gewoon niet om zijn eigen lead-out te passeren. Geen benen.
[ twitter ]
Het was echt zielig om hem de afgelopen tijd zo te zien spartelen. Ik snap ook wel dat Danny liever met wat minder druk wil rondrijden, maar hij is momenteel gewoon een stuk beter dan Bennett en eigenlijk heeft hij dit jaar al een paar zeges weggegooid door tegen beter weten in de sprint aan te trekken voor Sam.
Meeus was logischer geweest ipv Sam. Van Poppel kan het ook maar als het wat lastiger is.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bennett is gewoon niet op niveau. Zijn sprints lijken eigenlijk al het hele jaar nergens op en het wordt eerder slechter dan beter. Kijk bijvoorbeeld maar naar de sprint in de Ronde van Limburg een paar weken geleden, Van Poppel trekt de sprint perfect voor hem aan maar het lukt hem gewoon niet om zijn eigen lead-out te passeren. Geen benen.
[ twitter ]
Het was echt zielig om hem de afgelopen tijd zo te zien spartelen. Ik snap ook wel dat Danny liever met wat minder druk wil rondrijden, maar hij is momenteel gewoon een stuk beter dan Bennett en eigenlijk heeft hij dit jaar al een paar zeges weggegooid door tegen beter weten in de sprint aan te trekken voor Sam.
Geen Hermans, de ploegen zijn wel heel salty tegenwoordig.quote:
En dan een kwakkelende Bystrom meenemen. Zeg het maarquote:Op maandag 27 juni 2022 20:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen Hermans, de ploegen zijn wel heel salty tegenwoordig.
Heeft wel nog een contract voor volgend jaar!quote:Op maandag 27 juni 2022 20:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dan een kwakkelende Bystrom meenemen. Zeg het maar
Dat blijft ook een vervelende gewoonte om die renners dan maar niet mee te nemen.quote:Op maandag 27 juni 2022 20:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heeft wel nog een contract voor volgend jaar!
Net terug van een knieblessure. Altijd handig als je 3 weken moet fietsen.quote:Op maandag 27 juni 2022 20:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heeft wel nog een contract voor volgend jaar!
Als Kristoff ergens rijdt moet Bystrom er ook bij toch?quote:Op maandag 27 juni 2022 20:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dan een kwakkelende Bystrom meenemen. Zeg het maar
En het lijkt elk jaar erger te wordenquote:Op maandag 27 juni 2022 20:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat blijft ook een vervelende gewoonte om die renners dan maar niet mee te nemen.
Dan hadden ze Kristoff ook thuis moeten latenquote:Op maandag 27 juni 2022 20:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat blijft ook een vervelende gewoonte om die renners dan maar niet mee te nemen.
Als ze inwisselbaar zijn kan ik het me voorstellen, maar Q Hermans is dat niet.quote:Op maandag 27 juni 2022 20:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geen Senechal vind ik verrassend, Jakobsen i.p.v. Cavendish is logisch. Cav fans zijn woest.quote:Op maandag 27 juni 2022 14:03 schreef Pino112 het volgende:
https://www.quickstep-alp(...)o-the-tour-de-france
The most successful sprinter of the year so far with ten victories to his name, Fabio Jakobsen is slated to make his first appearance at the Tour de France, where he’ll count on the experience of one of the peloton’s best lead-out men, Michael Mrkv. The 25-year-old, who in his past seasons with the Wolfpack has won five Grand Tour stages, all at the Vuelta a Espaa, won’t be the team’s only debutant at the race, with two other young riders, Andrea Bagioli and Mikkel Honor, set to be on the start line in Copenhagen.
Kasper Asgreen makes it three Danes on Quick-Step Alpha Vinyl’s roster for the Grande Boucle, which will include also Mattia Cattaneo – 12th overall at last year’s edition – Tim Declercq and Yves Lampaert, who is returning at the Tour after three years.
The team also has first-reserve riders – Florian Snchal and Mark Cavendish.
There is no such thing as bad publicityquote:Op maandag 27 juni 2022 20:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Geen Senechal vind ik verrassend, Jakobsen i.p.v. Cavendish is logisch. Cav fans zijn woest.
Beide had ook nog gekundquote:Op maandag 27 juni 2022 20:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Geen Senechal vind ik verrassend, Jakobsen i.p.v. Cavendish is logisch. Cav fans zijn woest.
De selectie van Honore en Bagioli vind ik verrassend. Allebei een relatief baggerseizoen.quote:Op maandag 27 juni 2022 20:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je kan zelf natuurlijk ook wel bedenken wat het verschil is. Hermans wilden ze beslist houden, Kristoff alleen tegen bepaalde voorwaarden.quote:Op maandag 27 juni 2022 20:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan hadden ze Kristoff ook thuis moeten laten
Ik denk niet dat ze Uno-X echt als concurrentie zien, Kristoff zelf kan denk ik ook niet meer lang mee met de top.quote:Op maandag 27 juni 2022 20:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan hadden ze Kristoff ook thuis moeten laten
Honore is geselecteerd omdat hij Deen is, Bagioli waarschijnlijk als vervanger van Alaphilippequote:Op maandag 27 juni 2022 21:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De selectie van Honore en Bagioli vind ik verrassend. Allebei een relatief baggerseizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |