Geen Hermans, de ploegen zijn wel heel salty tegenwoordig.quote:
En dan een kwakkelende Bystrom meenemen. Zeg het maarquote:Op maandag 27 juni 2022 20:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen Hermans, de ploegen zijn wel heel salty tegenwoordig.
Heeft wel nog een contract voor volgend jaar!quote:Op maandag 27 juni 2022 20:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dan een kwakkelende Bystrom meenemen. Zeg het maar
Dat blijft ook een vervelende gewoonte om die renners dan maar niet mee te nemen.quote:Op maandag 27 juni 2022 20:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heeft wel nog een contract voor volgend jaar!
Net terug van een knieblessure. Altijd handig als je 3 weken moet fietsen.quote:Op maandag 27 juni 2022 20:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heeft wel nog een contract voor volgend jaar!
Als Kristoff ergens rijdt moet Bystrom er ook bij toch?quote:Op maandag 27 juni 2022 20:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dan een kwakkelende Bystrom meenemen. Zeg het maar
En het lijkt elk jaar erger te wordenquote:Op maandag 27 juni 2022 20:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat blijft ook een vervelende gewoonte om die renners dan maar niet mee te nemen.
Dan hadden ze Kristoff ook thuis moeten latenquote:Op maandag 27 juni 2022 20:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat blijft ook een vervelende gewoonte om die renners dan maar niet mee te nemen.
Als ze inwisselbaar zijn kan ik het me voorstellen, maar Q Hermans is dat niet.quote:Op maandag 27 juni 2022 20:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geen Senechal vind ik verrassend, Jakobsen i.p.v. Cavendish is logisch. Cav fans zijn woest.quote:Op maandag 27 juni 2022 14:03 schreef Pino112 het volgende:
https://www.quickstep-alp(...)o-the-tour-de-france
The most successful sprinter of the year so far with ten victories to his name, Fabio Jakobsen is slated to make his first appearance at the Tour de France, where he’ll count on the experience of one of the peloton’s best lead-out men, Michael Mrkv. The 25-year-old, who in his past seasons with the Wolfpack has won five Grand Tour stages, all at the Vuelta a Espaa, won’t be the team’s only debutant at the race, with two other young riders, Andrea Bagioli and Mikkel Honor, set to be on the start line in Copenhagen.
Kasper Asgreen makes it three Danes on Quick-Step Alpha Vinyl’s roster for the Grande Boucle, which will include also Mattia Cattaneo – 12th overall at last year’s edition – Tim Declercq and Yves Lampaert, who is returning at the Tour after three years.
The team also has first-reserve riders – Florian Snchal and Mark Cavendish.
There is no such thing as bad publicityquote:Op maandag 27 juni 2022 20:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Geen Senechal vind ik verrassend, Jakobsen i.p.v. Cavendish is logisch. Cav fans zijn woest.
Beide had ook nog gekundquote:Op maandag 27 juni 2022 20:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Geen Senechal vind ik verrassend, Jakobsen i.p.v. Cavendish is logisch. Cav fans zijn woest.
De selectie van Honore en Bagioli vind ik verrassend. Allebei een relatief baggerseizoen.quote:Op maandag 27 juni 2022 20:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je kan zelf natuurlijk ook wel bedenken wat het verschil is. Hermans wilden ze beslist houden, Kristoff alleen tegen bepaalde voorwaarden.quote:Op maandag 27 juni 2022 20:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan hadden ze Kristoff ook thuis moeten laten
Ik denk niet dat ze Uno-X echt als concurrentie zien, Kristoff zelf kan denk ik ook niet meer lang mee met de top.quote:Op maandag 27 juni 2022 20:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan hadden ze Kristoff ook thuis moeten laten
Honore is geselecteerd omdat hij Deen is, Bagioli waarschijnlijk als vervanger van Alaphilippequote:Op maandag 27 juni 2022 21:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De selectie van Honore en Bagioli vind ik verrassend. Allebei een relatief baggerseizoen.
Roodhooft liet zich gisteren ook flink kennen over Merlier. Hoewel ik de keuze voor Philipsen in deze situatie begrijp is als je het daar los van ziet het koppel Merlier-Mathieu voor de etappeverdeling en winstkansen net iets beter dan Philipsen-Mathieu.quote:Op maandag 27 juni 2022 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan zelf natuurlijk ook wel bedenken wat het verschil is. Hermans wilden ze beslist houden, Kristoff alleen tegen bepaalde voorwaarden.
Ploegen halen dit soort geintjes alleen uit als ze balen, soms is er ook gewoon begrip voor een transfer.
Sie sind wieder da!quote:Op maandag 27 juni 2022 18:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kom ik toevallig net deze tweet tegen.
[ twitter ]
Jouw oordeel als expert in deze zaken?
De combinatie Merlier-Phillipsen was echter de meest vermakelijke en die is ons door de neus geboordquote:Op maandag 27 juni 2022 21:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Roodhooft liet zich gisteren ook flink kennen over Merlier. Hoewel ik de keuze voor Philipsen in deze situatie begrijp is als je het daar los van ziet het koppel Merlier-Mathieu voor de etappeverdeling en winstkansen net iets beter dan Philipsen-Mathieu.
Voor de popcorn was dat fantastisch geweest.quote:Op maandag 27 juni 2022 21:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De combinatie Merlier-Phillipsen was echter de meest vermakelijke en die is ons door de neus geboord
Merlier zou alleen het einde van de tweede week niet halen. En ze beide meenemen, is ook niet ideaal. Snap de keuze voor alleen Philipsen wel.quote:Op maandag 27 juni 2022 21:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Roodhooft liet zich gisteren ook flink kennen over Merlier. Hoewel ik de keuze voor Philipsen in deze situatie begrijp is als je het daar los van ziet het koppel Merlier-Mathieu voor de etappeverdeling en winstkansen net iets beter dan Philipsen-Mathieu.
Waarbij Merlier nog wel de kans kreeg om voor de titel te gaan gisteren, dat hadden ze niet hoeven doen.quote:Op maandag 27 juni 2022 21:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Laurent Pichon had ook een geweldige meltdown.quote:Op maandag 27 juni 2022 21:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik stel voor een extra ploeg toe te voegen
Merlier
Q Hermans
Alaphilippe
Meurisse
SKA
Chaves
Cav
Armirail
Zelfs in dit team geen plek voor Bennett lolquote:Op maandag 27 juni 2022 21:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Merlier
Q Hermans
Alaphilippe
Meurisse
SKA
Chaves
Cav
Armirail
Denk dat Chaves wel gaatquote:Op maandag 27 juni 2022 21:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Merlier
Q Hermans
Alaphilippe
Meurisse
SKA
Chaves
Cav
Armirail
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |