abonnement Unibet Coolblue
  zondag 26 juni 2022 @ 10:18:00 #211
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_205152142
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2022 10:15 schreef recursief het volgende:

[..]
Wat een hoop verzinsels man. Er is echt niemand die dat zegt of suggereert.
Het gesprek gaat ongeveer zo:

VlieGeN iS VeEl tE GoEdKooP.

- waarom dan?

VlieGeN iS VeEl tE GoEdKooP.

- wat is daar erg aan?

VlieGeN iS VeEl tE GoEdKooP.
pi_205152713
Creatief, creatief..
pi_205153058
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2022 10:18 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Het gesprek gaat ongeveer zo:

VlieGeN iS VeEl tE GoEdKooP.

- waarom dan?

VlieGeN iS VeEl tE GoEdKooP.

- wat is daar erg aan?

VlieGeN iS VeEl tE GoEdKooP.
Nee zo gaat het niet.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_205158353
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 09:50 schreef hunterrnl het volgende:

[..]
Als je Zuid-Europa nog meer aan het EU infuus wil hebben. Is dit inderdaad een goede keuze.

Er is gewoon geen goed alternative voor het vliegtuig op het moment. Ja, ik weet mensen zeggen graag trein trein. Das gewoon te duur, te langzaam en niet flexibel. Misschien zal het wel werken voor citytrips, maar moet wel de prijs naar beneden. Wat niet gaat gebeuren met de NS wat al graag een "grenstax" gebruikt.
Dit dus, er is geen goed internationaal hoge snelheidsnet voor treinen. Onze belangrijkste handelspartner Duitsland is amper met de trein te bereiken, laat staan hoge snelheidslijnen. Slechts een redelijke verbinding naar 'wereldstad' Duisburg voor heel Nederland...

Stedentrips met de trein gaan dus prima als de opties Brussel, Londen, Parijs zijn. Voor de rest is het ruk.
pi_205158614
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 22:49 schreef Havermout2 het volgende:

[..]
Dit dus, er is geen goed internationaal hoge snelheidsnet voor treinen. Onze belangrijkste handelspartner Duitsland is amper met de trein te bereiken, laat staan hoge snelheidslijnen. Slechts een redelijke verbinding naar 'wereldstad' Duisburg voor heel Nederland...

Stedentrips met de trein gaan dus prima als de opties Brussel, Londen, Parijs zijn. Voor de rest is het ruk.
Belachelijk toch dat je treinen niet gewoon op 1 site kan boeken. Als je op ns internationaal wil boeken wordt je compleet opgelicht dus moet je allemaal via andere losse sites gaan boeken. Voor meeste mensen veels te ingewikkeld.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 27 juni 2022 @ 10:00:16 #216
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_205159845
Oplossingen voor Schiphol-chaos allemaal van de baan geschoven: ’Nu zitten we ermee’

Om te voorkomen dat Schiphol ver terug moest in de capaciteit deze zomer zijn tal van oplossingen aangedragen, maar tot verbijstering van reis- en luchtvaartwereld zijn die op verschillende niveaus afgewezen of worden ze pas nu bekeken. :o :')

Dat blijkt uit een reconstructie van De Telegraaf. Geen maatregel haalde de eindstreep, waardoor de sector en de reiziger de dupe zijn. Dat er tegelijkertijd is gewerkt aan een krimpplan voor de luchthaven, zorgt voor wantrouwen.

https://www.telegraaf.nl/(...)n-nu-zitten-we-ermee

We zijn weer belazerd. Goh verrassend zeg door Rutte :O :r
  maandag 27 juni 2022 @ 10:04:29 #217
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_205159876
Talloze bagage kwijt door chaos op Schiphol: 'Neem maar een mooie koffer mee' :') _O- _O-

De chaos op Schiphol is compleet: in de bagagehal liggen al lange tijd talloze koffers verspreid. Ook stapels buggy's en kinderwagens staan onbeheerd. Veel reizigers zullen hun bagage voorlopig niet meer terugzien, is de vrees.

Sommige koffers hebben labels van begin juni, dus die liggen al dik drie weken onbeheerd in de hal.
Michelle Renes kwam vrijdagnacht terug van een vakantie op Gran Canaria. Ze wacht op haar bagage, maar ook die komt niet. Informatie kan ze niet krijgen, en als ze uiteindelijk iemand spreekt van de douane zegt deze doodleuk: "Kies een mooie koffer uit en neem maar mee." Ondertussen zit Michelle thuis zonder bagage en is geëmotioneerd. "Ik ben bang dat ik mijn bagage niet meer terug zie."

Onbeheerde koffers
Op sociale media staan meerdere reacties van gedupeerde reizigers. Op filmpjes is te zien hoe tientallen koffers onbeheerd liggen te wachten om weggehaald te worden.

Normaal gesproken regelt de bagage-afhandelaar van de luchtvaartmaatschappij dat. Mocht er een probleem zijn, dan wordt de bagage later naar de eigenaar opgestuurd. Maar daar lijkt het nu totaal niet op. Iedereen kan zomaar een koffer meenemen, niemand die erop let.

Ook Niels Hoekzema uit zijn ongenoegen. "Overal koffers. Bij elke paal en hoek. Ze hebben stellingen staan met koffers erin. De informatie op borden klopt totaal niet, alle vluchten zitten door elkaar. Wij kwamen van Cyprus, maar onze koffers vonden we uren later tussen de bagage van een vlucht uit Griekenland."

Niels had geduld en daarmee ook geluk: zijn dochtertje van drie zag haar roze koffertje met bloemetjes ergens liggen, waardoor Niels ook zijn koffer terug vond.

Geen antwoord
Michelle daarentegen heeft minder geluk. "Onze koffers kwamen niet. Na lang wachten stopte de bagageband, toen dacht ik, ik moet melding maken. Maar er was niemand. Toen hebben we het aan de douane gevraagd. Die zei: 'vergeet het maar, er is niemand.' Er lagen allemaal koffers opgestapeld overal. Alsof je in een derdewereldland bent."

Ze gaat zonder haar spullen naar huis en belt met haar reisorganisatie, die verwijst haar door naar Schiphol. Maar de luchthaven wijst weer met de vinger naar de bagage-afhandelaars. Ze hoort van iedereen dat ze er niets aan kunnen doen. "Maar wie kan er echt niets aan doen? Juist, wij, de passagiers! Regel het gewoon", zegt ze gefrustreerd.

De luchthaven zegt in een reactie dat ook bij de bagage-afhandelaren veel personeelstekorten zijn. "Een kleine verstoring in het vluchtschema in combinatie met de huidige personeelstekorten, kan zorgen voor achtergebleven bagage. Luchtvaartmaatschappijen doen hun best om die koffers zo snel mogelijk weer bij de passagier te krijgen", aldus Schiphol.

https://www.hartvannederl(...)een-mooie-koffer-mee

En Dick Benschop duikt weer eens weg o|O :R
pi_205160247
Uitgaande dat er ongeveer 5.000 man bij de bagage en security werken, en dat schiphol 70 Miljoen passagiers heeft, als je dan iedereen 2 euro meer zou laten betalen, zou je per medewerker ongeveer 30K meer kunnen besteden, lijkt me allemaal geen rakettechnologie.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 27 juni 2022 @ 12:23:52 #219
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205160883
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 11:00 schreef raptorix het volgende:
Uitgaande dat er ongeveer 5.000 man bij de bagage en security werken, en dat schiphol 70 Miljoen passagiers heeft, als je dan iedereen 2 euro meer zou laten betalen, zou je per medewerker ongeveer 30K meer kunnen besteden, lijkt me allemaal geen rakettechnologie.
Ik snap er ook werkelijk niets van, dit is toch allemaal prima op te lossen 8)7
Het is werkelijk absurd hoe het ze overkwam, overkomt en blijft overkomen 8)7

Ik mag zondag weer in de rij gaan staan, kijk er nu al naar uit :')
Twee weken terug vlucht gemist en bagage pas twee dagen later gekregen :')
Faalhazen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205160889
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2022 12:23 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik snap er ook werkelijk niets van, dit is toch allemaal prima op te lossen 8)7
Het moet allemaal voor niks, en mensen verwachten ook dat het niks kost, ik heb jarenlang webwinkels gehad en dan weet je eigenlijk wel dat Nederlanders enorme klootzakken zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205160918
Bittere tijden voor eurolanden met minderheden die goede arbeidsvoorwaarden eisen en slavernij ook al een tijdje is afgeschaft.
pi_205160938
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 12:25 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het moet allemaal voor niks, en mensen verwachten ook dat het niks kost, ik heb jarenlang webwinkels gehad en dan weet je eigenlijk wel dat Nederlanders enorme klootzakken zijn.
Als monopolist genaamd Schiphol hoeft deze organisatie zich weinig aan te trekken van de race naar de bodem mentaliteit. Maar omdat het neoliberale dogma van kostenreductie door de managers klasse als enigste mogelijkheid gezien wordt doet men niets. :D
pi_205160941
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 11:00 schreef raptorix het volgende:
Uitgaande dat er ongeveer 5.000 man bij de bagage en security werken, en dat schiphol 70 Miljoen passagiers heeft, als je dan iedereen 2 euro meer zou laten betalen, zou je per medewerker ongeveer 30K meer kunnen besteden, lijkt me allemaal geen rakettechnologie.
Daar moet dan wel een taskforce met programmadirecteur voor komen, en een ingewikkeld systeem om het te administreren. Blijft er aan het einde precies 0 over ^O^
  maandag 27 juni 2022 @ 12:37:27 #224
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205160970
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 12:25 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het moet allemaal voor niks, en mensen verwachten ook dat het niks kost, ik heb jarenlang webwinkels gehad en dan weet je eigenlijk wel dat Nederlanders enorme klootzakken zijn.
Dat sowieso natuurlijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 27 juni 2022 @ 13:24:48 #225
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205161331
quote:
6s.gif Op maandag 27 juni 2022 10:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
Talloze bagage kwijt door chaos op Schiphol: 'Neem maar een mooie koffer mee' :') _O- _O-

De chaos op Schiphol is compleet: in de bagagehal liggen al lange tijd talloze koffers verspreid. Ook stapels buggy's en kinderwagens staan onbeheerd. Veel reizigers zullen hun bagage voorlopig niet meer terugzien, is de vrees.

Sommige koffers hebben labels van begin juni, dus die liggen al dik drie weken onbeheerd in de hal.
Michelle Renes kwam vrijdagnacht terug van een vakantie op Gran Canaria. Ze wacht op haar bagage, maar ook die komt niet. Informatie kan ze niet krijgen, en als ze uiteindelijk iemand spreekt van de douane zegt deze doodleuk: "Kies een mooie koffer uit en neem maar mee." Ondertussen zit Michelle thuis zonder bagage en is geëmotioneerd. "Ik ben bang dat ik mijn bagage niet meer terug zie."

Onbeheerde koffers
Op sociale media staan meerdere reacties van gedupeerde reizigers. Op filmpjes is te zien hoe tientallen koffers onbeheerd liggen te wachten om weggehaald te worden.

Normaal gesproken regelt de bagage-afhandelaar van de luchtvaartmaatschappij dat. Mocht er een probleem zijn, dan wordt de bagage later naar de eigenaar opgestuurd. Maar daar lijkt het nu totaal niet op. Iedereen kan zomaar een koffer meenemen, niemand die erop let.

Ook Niels Hoekzema uit zijn ongenoegen. "Overal koffers. Bij elke paal en hoek. Ze hebben stellingen staan met koffers erin. De informatie op borden klopt totaal niet, alle vluchten zitten door elkaar. Wij kwamen van Cyprus, maar onze koffers vonden we uren later tussen de bagage van een vlucht uit Griekenland."

Niels had geduld en daarmee ook geluk: zijn dochtertje van drie zag haar roze koffertje met bloemetjes ergens liggen, waardoor Niels ook zijn koffer terug vond.

Geen antwoord
Michelle daarentegen heeft minder geluk. "Onze koffers kwamen niet. Na lang wachten stopte de bagageband, toen dacht ik, ik moet melding maken. Maar er was niemand. Toen hebben we het aan de douane gevraagd. Die zei: 'vergeet het maar, er is niemand.' Er lagen allemaal koffers opgestapeld overal. Alsof je in een derdewereldland bent."

Ze gaat zonder haar spullen naar huis en belt met haar reisorganisatie, die verwijst haar door naar Schiphol. Maar de luchthaven wijst weer met de vinger naar de bagage-afhandelaars. Ze hoort van iedereen dat ze er niets aan kunnen doen. "Maar wie kan er echt niets aan doen? Juist, wij, de passagiers! Regel het gewoon", zegt ze gefrustreerd.

De luchthaven zegt in een reactie dat ook bij de bagage-afhandelaren veel personeelstekorten zijn. "Een kleine verstoring in het vluchtschema in combinatie met de huidige personeelstekorten, kan zorgen voor achtergebleven bagage. Luchtvaartmaatschappijen doen hun best om die koffers zo snel mogelijk weer bij de passagier te krijgen", aldus Schiphol.

https://www.hartvannederl(...)een-mooie-koffer-mee

En Dick Benschop duikt weer eens weg o|O :R
De tering wat een bloedbad. Ik heb echt geen zin om te reizen via Schiphol.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 27 juni 2022 @ 14:57:06 #226
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_205162125
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2022 12:23 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik snap er ook werkelijk niets van, dit is toch allemaal prima op te lossen 8)7
Het is werkelijk absurd hoe het ze overkwam, overkomt en blijft overkomen 8)7

Ik mag zondag weer in de rij gaan staan, kijk er nu al naar uit :')
Twee weken terug vlucht gemist en bagage pas twee dagen later gekregen :')
Faalhazen
Dat komt door visieloos bezuinigen en dat wreekt zich nu in elke sector.
Verpleegsters krijgen niet genoeg betaald en rennen weg, bezorgers rennen weg, beveiliging rent weg. Het is wachten totdat het afval ook niet meer opgehaald gaat worden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 27 juni 2022 @ 14:59:15 #227
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_205162151
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 22:49 schreef Havermout2 het volgende:

[..]
Dit dus, er is geen goed internationaal hoge snelheidsnet voor treinen. Onze belangrijkste handelspartner Duitsland is amper met de trein te bereiken, laat staan hoge snelheidslijnen. Slechts een redelijke verbinding naar 'wereldstad' Duisburg voor heel Nederland...

Stedentrips met de trein gaan dus prima als de opties Brussel, Londen, Parijs zijn. Voor de rest is het ruk.
Wat dat betreft snap ik echt niet waarom we vanuit Utrecht en Eindhoven/Venlo geen HSL hebben naar Duitsland.
Het is echt allemaal tergend langzaam met 5x overstappen. Parijs en Londen daarentegen vlieg ik niet meer omdat de trein veel fijner en sneller is.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator maandag 27 juni 2022 @ 15:07:02 #228
236264 crew  capricia
pi_205162201
Düsseldorf.
twitter


Dublin.
twitter


Groot Brittannië
twitter


Rome
twitter

En de zomervakantie moet nog beginnen.
Definitely not CIA
  maandag 27 juni 2022 @ 15:07:09 #229
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205162202
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 14:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Wat dat betreft snap ik echt niet waarom we vanuit Utrecht en Eindhoven/Venlo geen HSL hebben naar Duitsland.
Het is echt allemaal tergend langzaam met 5x overstappen. Parijs en Londen daarentegen vlieg ik niet meer omdat de trein veel fijner en sneller is.
Utrecht-Eindhoven heeft wel veel last van verzakking. Daar rijden ze nu 6x per uur met de Intercity overheen en volgens mij is dat al het maximale wat de bodem momenteel aan kan daar. Als je nog harder eroverheen gaat rijden moet er ook meer tijd zijn voor de grond om terug te veren en dan lever je in in de frequentie.

Ik denk dat nachttreinen met een straal van Utrecht tot Praag wel een redelijk alternatief moeten zijn voor de niet-zakelijke reiziger. Slapen moet een mens toch, als je om 8 uur 's avonds in een trein kan stappen en om 8 uur 's ochtends in een stad aan kan komen, dan heb je het qua reistijd goed voor elkaar.
Concurreren met vliegtuigen voor zakelijke reizen kost wel een enorme investering in de infrastructuur omdat je dan veel hogere snelheden moet halen om die slag ook maar een beetje aan te kunnen.
  maandag 27 juni 2022 @ 15:16:16 #230
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_205162282
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 15:07 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Utrecht-Eindhoven heeft wel veel last van verzakking. Daar rijden ze nu 6x per uur met de Intercity overheen en volgens mij is dat al het maximale wat de bodem momenteel aan kan daar. Als je nog harder eroverheen gaat rijden moet er ook meer tijd zijn voor de grond om terug te veren en dan lever je in in de frequentie.

Ik denk dat nachttreinen met een straal van Utrecht tot Praag wel een redelijk alternatief moeten zijn voor de niet-zakelijke reiziger. Slapen moet een mens toch, als je om 8 uur 's avonds in een trein kan stappen en om 8 uur 's ochtends in een stad aan kan komen, dan heb je het qua reistijd goed voor elkaar.
Concurreren met vliegtuigen voor zakelijke reizen kost wel een enorme investering in de infrastructuur omdat je dan veel hogere snelheden moet halen om die slag ook maar een beetje aan te kunnen.
Nee ik doel een nieuwe HSL lijn van Utrecht richting Berlijn (of misschien beter Hamburg) en aansluiten op het Duitse HSL netwerk.
En vanuit EHV/Venlo een HSL richting Dusseldorf en daar aansluiten op het Duitse HSL netwerk.

En dan een tweede normale verbinding Belgie in vanuit EHV.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 27 juni 2022 @ 15:21:48 #231
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205162335
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 15:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Nee ik doel een nieuwe HSL lijn van Utrecht richting Berlijn en aansluiten op het Duitse HSL netwerk.
En vanuit EHV/Venlo een HSL richting Dusseldorf en daar aansluiten op het Duitse HSL netwerk.

En dan een tweede normale verbinding Belgie in vanuit EHV.
Er ligt al 10 jaar een mini-spoorlijn bij Weert klaar om aangesloten te worden op het Belgische spoor, maar zoals werkelijk alles waar trein en politiek samen komen, gaat dat er voorlopig niet van komen.
Je zou denken: bouw inderdaad gewoon eens wat spoorlijnen, dan kunnen we de komende 50 jaar nog wel kijken welke rijschema's daar uiteindelijk het effectiefst op zijn.

Maar nee, het is alleen maar rapporten rapporten rapporten. Allerlei parasieten die proberen er een slaatje uit te slaan door hun techniek of producten op te dringen bij de aanleg en exploitatie, wat de prijs opdrijft, allerlei lokale politici die dwars willen liggen tenzij hun plaats twee extra stops krijgt.

Ik heb weinig vertrouwen in plannen voor nieuwe spoorlijnen eerlijk gezegd :P ik vind het leuk om erover na te denken, maar ik verwacht niet dat ze ooit aangelegd gaan worden :P
  maandag 27 juni 2022 @ 15:33:06 #232
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_205162452
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 15:21 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Er ligt al 10 jaar een mini-spoorlijn bij Weert klaar om aangesloten te worden op het Belgische spoor, maar zoals werkelijk alles waar trein en politiek samen komen, gaat dat er voorlopig niet van komen.
Je zou denken: bouw inderdaad gewoon eens wat spoorlijnen, dan kunnen we de komende 50 jaar nog wel kijken welke rijschema's daar uiteindelijk het effectiefst op zijn.

Maar nee, het is alleen maar rapporten rapporten rapporten. Allerlei parasieten die proberen er een slaatje uit te slaan door hun techniek of producten op te dringen bij de aanleg en exploitatie, wat de prijs opdrijft, allerlei lokale politici die dwars willen liggen tenzij hun plaats twee extra stops krijgt.

Ik heb weinig vertrouwen in plannen voor nieuwe spoorlijnen eerlijk gezegd :P ik vind het leuk om erover na te denken, maar ik verwacht niet dat ze ooit aangelegd gaan worden :P
Ja maar ik snap echt het waarom niet. Net zoals de het Duitse deel van de Betuweroute waar we al 20 jaar op wachten. Het lijkt mij handig om van EHV een tweede Utrecht te maken met de internationale verbindingen naar Belgie en Duitsland. Het is ook de regio waar het geld verdiend wordt.

Er zal minder gevlogen gaan worden en Europa heeft in principe een goed treinnetwerk. Knal er wat subsidies tegenaan en zorg dat de hoofdsteden allemaal via een HSL netwerk verbonden zijn.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 27 juni 2022 @ 18:49:42 #233
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_205164172
twitter
  maandag 27 juni 2022 @ 18:52:44 #234
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205164205
Het is niet alleen Schiphol, lees ook over Dublin, Heathrow, Düsseldorf, Brussel, en veel meer.
Overal hetzelfde beeld, bergen koffers, lange lange rijen bij gebrek aan security personeel.
  Moderator maandag 27 juni 2022 @ 18:56:19 #235
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205164237
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:52 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Het is niet alleen Schiphol, lees ook over Dublin, Heathrow, Düsseldorf, Brussel, en veel meer.
Overal hetzelfde beeld, bergen koffers, lange lange rijen bij gebrek aan security personeel.
700 vluchten geannuleerd in de VS vandaag. En dat is al wekenlang dagelijkse koek, tijdens Memorial Day weekend waren het er 2500. American Airlines bijvoorbeeld schrapt 4 steden van hun routes omdat ze niet genoeg personeel hebben.

Ook daar is de reden personeels tekorten.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 27 juni 2022 @ 19:13:31 #236
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205164457
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
700 vluchten geannuleerd in de VS vandaag. En dat is al wekenlang dagelijkse koek, tijdens Memorial Day weekend waren het er 2500. American Airlines bijvoorbeeld schrapt 4 steden van hun routes omdat ze niet genoeg personeel hebben.

Ook daar is de reden personeels tekorten.
Tja
Met Corona mensen er uit geflikkerd en nu lopen janken dat ze niemand kunnen vinden, maar niet goed willen betalen. Het is net de Horeca.
pi_205164794
quote:
Groot complot van Schwab en co :'). Goedkope werknemers zijn met bakken geloosd omdat er geen vluchten waren. In die 2 jaar (is lang) heeft dat ex-personeel ander werk gevonden dat beter betaald en betere werkomstandigheden biedt.

Niks van te voren uitgedacht, eerder helemaal niet nagedacht.
pi_205165589
Terugweg komen we op Luik aan maar Tui heeft niks gewijzigd in onze boeking en in de mail geven ze ook geen tijd van aankomst op Luik aan.
Lekker zooitje.
pi_205165769
Oh en je kan tui tegenwoordig doordeweeks alleen maar tot 18:00 bellen.
Ze zijn sowieso niet te bereiken en als je belt wordt de verbinding verbroken of je zit heel lang in de wacht.
Service hè 👌
  maandag 27 juni 2022 @ 21:06:05 #240
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_205165797
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 21:04 schreef quirina het volgende:
Oh en je kan tui tegenwoordig doordeweeks alleen maar tot 18:00 bellen.
Ze zijn sowieso niet te bereiken en als je belt wordt de verbinding verbroken of je zit heel lang in de wacht.
Service hè 👌
Ook bij callcenters is de concurrentie moordend ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')