abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 juni 2022 @ 13:45:26 #251
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_205136437
quote:
Dit is geen betrouwbare bron. Elke idioot kan filmpjes posten op youtube.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_205136485
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 13:45 schreef Megumi het volgende:

[..]
Dit is geen betrouwbare bron. Elke idioot kan filmpjes posten op youtube.
Als je de waarheid niet onder ogen kan zien dan doe je dit soort uitspraken ja... ontkenningsfase heet dat...maar geeft niet hoor.

Blijf jij maar geloven in een overwinning als je dat graag zo ziet. :+
pi_205136529

Fabrieken worden weer opgestart in de Donbass. (Luhansk)
  vrijdag 24 juni 2022 @ 13:59:16 #254
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_205136531
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 13:52 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Als je de waarheid niet onder ogen kan zien dan doe je dit soort uitspraken ja... ontkenningsfase heet dat...maar geeft niet hoor.

Blijf jij maar geloven in een overwinning als je dat graag zo ziet. :+
Weer geen inhoudelijke reactie. En op de man gespeeld. Nergens in dit topic heb ik gepost dat Oekraïne de oorlog gaat winnen. Wat jij post is een aanname over mij die feitelijk onjuist is. Wat ik wel begrijp dingen roepen over mensen zonder ze te kennen is makkelijker dan inhoudelijk te reageren.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_205136546
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 13:59 schreef Megumi het volgende:

[..]
Weer geen inhoudelijke reactie. En op de man gespeeld. Nergens in dit topic heb ik gepost dat Oekraïne de oorlog gaat winnen. Wat jij post is een aanname over mij die feitelijk onjuist is.
Dit is een hele normale inhoudelijke bijdrage.
Als ik jou postings zie dan kan ik niet anders concluderen dat je alles systematisch ontkent wat ik post.
Maar je mag het tegendeel bewijzen. Graag zelfs.
  vrijdag 24 juni 2022 @ 14:04:18 #256
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_205136560
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 14:01 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Dit is een hele normale inhoudelijke bijdrage.
Als ik jou postings zie dan kan ik niet anders concluderen dat je alles systematisch ontkent wat ik post.
Maar je mag het tegendeel bewijzen. Graag zelfs.
Nou lees de bronnen maar die ik poste. Maar dat is volgens jou allemaal propaganda als dat niet in jou manier van denken past. Dat het Russisch leger faalt op bepaalde terreinen ben jij gewoon blind voor. En ook dat Poetin een moordenaar is die zijn politieke tegenstanders opsluit en afslacht ben je ook blind voor.

https://nos.nl/artikel/20(...)tvinenko-fataal-werd

https://www.rtlnieuws.nl/(...)-band-protest-poetin

https://dvhn.nl/buitenlan(...)pakken-27583483.html

https://nos.nl/artikel/23(...)udt-dat-eigenlijk-in

https://www.amnesty.nl/wa(...)enrechten-in-rusland

[ Bericht 12% gewijzigd door Megumi op 24-06-2022 14:12:45 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 24 juni 2022 @ 14:10:11 #257
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205136619
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 13:11 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Amerikaanse bagger dus als ik dit zo lees. Vandaar dat die F35 en F16 achter elkaar naar beneden vallen. _O-

Ze zullen de komende zes maanden tot een jaar redelijk goed kunnen blijven vliegen, maar dan beginnen onderdelen kapot te gaan en heb je vervanging nodig, en begin je veiligheidsproblemen te krijgen',

China besteld onderdelen en die gaan dan naar Rusland. Niets aan het handje.
Het artikel gaat over commerciële luchtvaart, en jij komt met de F35 en F16 aanzetten? :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_205136635
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 14:04 schreef Megumi het volgende:

[..]
Nou lees de bronnen maar die ik poste. Maar dat is volgens jou allemaal propaganda als dat niet in jou manier van denken past.
En die bronnen geloof jij blindelings?
Nederlandse en Belgische broddelstukjes die ook geen enkele bron vermelden waar ze dit vandaan halen?

Zover ik kan zien zijn er diverse kanalen die de ineenstorting van Severodonetsk en de omsingeling van de Gorsky troepen bevestigen.
Dat vermeldt ik met tekst, bron EN video erbij.

Jij doe dit af met Putin propaganda.
En dat mag.
Maar dan stel ik vast dat je in een ontkenningsfase zit want dit gebeurd toch echt op dit moment...valt niet te ontkennen...
Of je moet nu het tegendeel kunnen bewijzen incl bron en video's graag....
================
The official map of the Gorsko-Zolotoy cauldron on the morning of June 24th.
https://t.me/intelslava/3(...)W_blBQoK2FKSgz5_vWm0
=================
The Russian Ministry of Defense shows the Ukrainian military who surrendered near Lisichansk
https://t.me/intelslava/3(...)L-lgbflAMJoQSgkbAl64
pi_205136646
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 14:04 schreef Megumi het volgende:

[..]
Nou lees de bronnen maar die ik poste. Maar dat is volgens jou allemaal propaganda als dat niet in jou manier van denken past. Dat het Russisch leger faalt op bepaalde terreinen ben jij gewoon blind voor. En ook dat Poetin een moordenaar is die zijn politieke tegenstanders opsluit en afslacht ben je ook blind voor.

https://nos.nl/artikel/20(...)tvinenko-fataal-werd

https://www.rtlnieuws.nl/(...)-band-protest-poetin

https://dvhn.nl/buitenlan(...)pakken-27583483.html

Zover ik kan bepalen zijn dit dus NIET de bronnen die je hebt gepost vandaag.
  vrijdag 24 juni 2022 @ 14:14:47 #260
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_205136659
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 14:11 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
En die bronnen geloof jij blindelings?
Nee dat is weer een aanname van jou. Weer post je iets over mij wat niet klopt. Maar kan het ook omdraaien. Jijn gelooft Poetin en zijn propaganda blindelings?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_205136667
@Megumi

-Schaamlap is je geen antwoord schuldig, zit niet zo te zeuren en door te drammen
-Wat jij onder betrouwbare bronnen schaart, word hier als propaganda gezien
-Binnen bnw is er heel veel ruimte voor alternatieve bronnen, telkens maar de bronnen in twijfel trekken is ongewenst, en niet bevorderlijk voor de discussie
-De msm heeft hier geen enkele geloofwaardigheid. Besef dat voordat je hier iets post
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 24 juni 2022 @ 14:15:27 #262
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_205136671
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 14:13 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Zover ik kan bepalen zijn dit dus NIET de bronnen die je hebt gepost vandaag.
Dus dit heb ik vandaag niet gepost? _O-
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 24 juni 2022 @ 14:17:06 #263
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_205136688
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 14:15 schreef Ali_boo het volgende:
@:Megumi

-Schaamlap is je geen antwoord schuldig, zit niet zo te zeuren en door te drammen st
Van mij hoeft hij geen antwoord te geven? Maar laat het even los dan maar.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_205136700
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 14:14 schreef Megumi het volgende:

[..]
Nee dat is weer een aanname van jou. Weer post je iets over mij wat niet klopt. Maar kan het ook omdraaien. Jijn gelooft Poetin en zijn propaganda blindelings?
Ah nu schuiven we alles af onder "aannames".
Ok heb het voor de rest wel gezien met je.
Heb weinig zin in dit soort uitlokkingen...

Prettige avond nog. :W
  vrijdag 24 juni 2022 @ 14:22:05 #265
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_205136730
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 14:18 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ah nu schuiven we alles af onder "aannames".
Ok heb het voor de rest wel gezien met je.
Heb weinig zin in dit soort uitlokkingen...

Prettige avond nog. :W
Zeg ik blijf niet bezig

[ Bericht 16% gewijzigd door Ali_boo op 24-06-2022 14:35:56 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_205137091
Kostbaar Scythian goud gestolen door de "democratische" machthebbers van Oekraine... en oa gesmokkeld naar Nederland..(zie deel 2)
Maar het leven wordt weer opgepakt...geen gevechten meer in Melitopol, kinderen naar school of spelen in het park...

In deel 1 wordt er gesproken over het invoeren van Nazistische school methodieken vanaf de kindergarten/ lagere school...

  vrijdag 24 juni 2022 @ 15:01:59 #267
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205137156
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 14:56 schreef Schaamlap het volgende:
Kostbaar Scythian goud gestolen door de "democratische" machthebbers van Oekraine... en oa gesmokkeld naar Nederland..(zie deel 2)
Maar het leven wordt weer opgepakt...geen gevechten meer in Melitopol, kinderen naar school of spelen in het park...

Vraagje 2 miljoen vluchtelingen waren de grens over naar Rusland..
Aldus RT afgelopen week gepost.
Hoe maken die het..
Of de pow uit Marioepol?

Van de vluchtelingen in Europa hebben zat beelden gezien in de afgelopen maanden.

Maar hoe zit het met die gene die naar Rusland zijn gelokt,of gestuurd of vrijwillig zijn gegaan?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205137600
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 15:01 schreef theguyver het volgende:

[..]
Vraagje 2 miljoen vluchtelingen waren de grens over naar Rusland..
Aldus RT afgelopen week gepost.
Hoe maken die het..
Of de pow uit Marioepol?

Van de vluchtelingen in Europa hebben zat beelden gezien in de afgelopen maanden.

Maar hoe zit het met die gene die naar Rusland zijn gelokt,of gestuurd of vrijwillig zijn gegaan?
Vele Russische Oekrainiers zullen terug komen of zijn al terug.
De opbouw is in volle gang op dit moment.
Maar in de oorlogsgebieden zijn de mensen verdeeld. (zie video)
De meesten willen blijven en zien de Russen als bevrijders.

De POW's: ik neem aan dat de gewone Oekraiische soldaat naar huis gaat na dit conflict.
De huurlingen en nazi's ben ik bang van niet.
Die zullen beoordeeld worden of ze oorlogsmisdaden hebben gepleegd. (wat er dik inzit)
pi_205137800

Hier wordt dus duidelijk gesteld dat de Oekrainiers raketten afvuren zonder exact te weten waar ze zullen neerkomen.
Ook wordt er gesteld dat het doel is om de Russen in de steden te lokken en dan te elimineren maw gevechten opzettelijk tussen de burgers.
De President Adviseur van Zelensky doet hier aan een hoog staaltje van opportunisme..... want wat de Oekrainiers ook proberen, ze worden constant achteruit gedrongen...
  Moderator vrijdag 24 juni 2022 @ 16:34:26 #270
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205137978
das wel een hele ruime interpretatie van een verder weinigzeggend filmpje _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 24 juni 2022 @ 16:38:42 #271
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205138022
EU and NATO forming coalition ‘for war against Russia’ – Lavrov
Published: 24 Jun 2022 | 11:40 GMT bron: RT


Russia will ‘closely follow’ the steps taken by the European Union, the Russian foreign minister said

The actions taken by the EU and NATO essentially amount to the formation of a “new coalition” targeting Russia, Foreign Minister Sergey Lavrov told journalists on Friday, comparing the steps taken by Brussels to the actions of Nazi dictator Adolf Hilter before attacking the Soviet Union.


Gewoon wow
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 24 juni 2022 @ 17:02:14 #272
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205138242
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 15:49 schreef Schaamlap het volgende:

De huurlingen en nazi's ben ik bang van niet.
Wat maakt die soldaten van laatst eigenlijk huurlingen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 24 juni 2022 @ 17:03:58 #273
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205138267
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 16:38 schreef theguyver het volgende:
EU and NATO forming coalition ‘for war against Russia’ – Lavrov
Published: 24 Jun 2022 | 11:40 GMT bron: RT

Russia will ‘closely follow’ the steps taken by the European Union, the Russian foreign minister said

The actions taken by the EU and NATO essentially amount to the formation of a “new coalition” targeting Russia, Foreign Minister Sergey Lavrov told journalists on Friday, comparing the steps taken by Brussels to the actions of Nazi dictator Adolf Hilter before attacking the Soviet Union.

Gewoon wow
Ze hebben ook weinig inspiratie he? Alles wat een doelwit moet worden wordt als nazi neergezet, met Hitler vergeleken etc.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_205138697
quote:
Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken: “Rusland stort tot 50 miljoen mensen in hongersnood”

De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Antony Blinken zegt dat de Russische oorlog in Oekraïne wereldwijd 40 tot 50 miljoen mensen in hongersnood zal storten. Blinken gaf Rusland daar vrijdag de schuld van op een persconferentie met zijn Duitse ambtgenoot Annalena Baerbock.

https://www.hln.be/buiten(...)ongersnood~ad0fcdd0/
En hoeveel russen hadden zij graag in hongersnood gedwongen door Rusland economisch te proberen kraken met hun sancties?
Amerikaanse hypocrisie
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator vrijdag 24 juni 2022 @ 17:53:11 #275
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205138805
Allemaal denk ik

Lijkt me alleen geen vergelijkbare situatie
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')