Het was meer na Rosmalen, maar gisteren zag ik pas een free bet. Gratis vind ik dit een prima odd.quote:
Opportunity costsquote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:32 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Het was meer na Rosmalen, maar gisteren zag ik pas een free bet. Gratis vind ik dit een prima odd.
Dat is kut zeg..quote:
Wokkeltje draaien @de_boswachterquote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:16 schreef GwaiLow het volgende:
Die Rus is wel erg gespierd zeg. Goed afgetraind, maar heb het idee dat ze weinig kan op gras.
Kan amper lopen en breakt toch terugquote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:07 schreef Tim86 het volgende:
Dimitrov cruising, maar dan raakt hij geblesseerd..ziet er niet best uit. Zonde, stond lekker te ballen.
Het zal eens nietquote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Godver.
Nog makkelijkere route voor Nadal @:eentwee
Voor Stefanos ja. Nadal krijgt FAA straks nog. Volgende ronde Querrey. Ook geen gevaarlijke jongen op gras.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Godver.
Nog makkelijkere route voor Nadal @:eentwee
Geen vertrouwen hebben in De Rijtquote:Op maandag 27 juni 2022 12:31 schreef TLC het volgende:
[..]
Zul je net zien dat ie er in ronde 1 meteen uitligt
Waarom noem je hem als het geen gevaarlijke jongen is?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Voor Stefanos ja. Nadal krijgt FAA straks nog. Volgende ronde Querrey. Ook geen gevaarlijke jongen op gras.
Ik bedoelde eigenlijk EEN gevaarlijke jongen. Alle spelers die erg aanvallend en vlak spelen zijn gevaarlijk op gras voor Nadal. Denk aan Rosol of Dustin Brown. Overigens haalde Querrey (2019) op Wimbledon nog de kwart-finale.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarom noem je hem als het geen gevaarlijke jongen is?
(Dat is hij overigens inderdaad niet meer)
Hoezo? Op het hoogste niveau hoeven we niets van haar te verwachten. Maar zolang ze haar ranking en prijzengeld met ITF-toernooien kan onderhouden, heeft ze weinig te klagen. Op gravel doet ze daar best aardig mee en zó oud is ze nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:51 schreef Netsplitter het volgende:
Het wordt tijd dat Rus gaat stoppen en zich gaat richten op haar/een gezin.
Genot!quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wokkeltje draaien @:de_boswachter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |