abonnement Unibet Coolblue
pi_205099687
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 09:26 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O zal google zo eens even raadplegen.
Is dat beter voor je haar of doe je het voor het milieu
Beter voor mijn haar. Misschien is het ook wel beter voor milieu, daar heb ik geen studie van gemaakt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator maandag 20 juni 2022 @ 09:43:49 #52
388664 crew  Dotteke
pi_205099782
quote:
7s.gif Op maandag 20 juni 2022 09:28 schreef sigme het volgende:

[..]
Beter voor mijn haar. Misschien is het ook wel beter voor milieu, daar heb ik geen studie van gemaakt.
O oke, had er nog nooit van gehoord.
Heb wel baking soda in huis voor schoonmaken, je kan er echt veel mee doen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205099925
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 09:23 schreef AnneX het volgende:
Goeiemorgen Allen.
Er heerst een cadeau crisis in huis: eind van de week een 50-jarig-huwelijks- bbq.
Wat geef je dan? Hij is al jaren een sportmaat van mnX. en laten we zeggen: ik weet wie het is.
Heeft iemand een suggestie?

Wat een narigheid voor Dora en voor Lonaa! Ook ik haat vuurwerk. Met name de onverwachte knallen.
Leg het maar eens uit aan een hond. :*
Een algemeen goed doel? Aangeven dat je geld hebt gegeven uit hun naam aan bijvoorbeeld de dierenbescherming?

Wat balen @Lonaa voor die arme Dora.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205099946
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 09:23 schreef AnneX het volgende:
Goeiemorgen Allen.
Er heerst een cadeau crisis in huis: eind van de week een 50-jarig-huwelijks- bbq.
Wat geef je dan? Hij is al jaren een sportmaat van mnX. en laten we zeggen: ik weet wie het is.
Heeft iemand een suggestie?


Als je daarmee bedoelt dat je hem nauwelijks kent lijkt het antwoord me vrij simpel: laat zijn sportmaat (jouw meneer dus) iets uitzoeken. Als hij dat al lastig vindt, hoe wil jij dan wat leuks bedenken? Als het goed is kent hij de feesteling een stuk beter dan jij.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 20 juni 2022 @ 10:16:52 #55
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205100018
Ik liep nog wat achter met mijn reacties van jullie aan mij.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 12:28 schreef Blues het volgende:

[..]
Na je uitgebreide post over de therapieën verbaasd me dit een beetje! Wat naar joh! Toch overmoedig/overbelast door tuinwerk ?
Mss heeft @:Annex nog wat tips voor nu.
Ik heb sinds het begin van de revalidatie al snel last van de voorkant van mijn schouders maar dat was niet zo gek. Ik ging die spieren trainen dus dan is spierpijn normaal. Ik moest ook leren wat een normale pijn en onacceptabele pijn was zodat ik daar beter naar kon handelen. Die pijn aan de voorkant was wel nieuw maar prima te doen en trok na een dag weer weg. Heel normale spierpijn dus eigenlijk.
Sinds ik op die markt heb gestaan is het nauwelijks weg geweest. Ik heb de dagen voor de markt enorm veel boven mijn kunnen gedaan en de markt zelf was natuurlijk gekkenwerk voor mijn onuitgeruste lijf. Vlak voor en na de markt zijn hier thuis en in de directe omgeving een aantal dingen gebeurd die voor flink wat stress hebben gezorgd, dat heeft ook niet geholpen denk ik.

Ik ben ook wel verbaasd en flink teleurgesteld. De pijn is sinds vrijdag wel iets beter te handelen nu ik de juiste oefeningen, passend bij mijn lijf, heb gekregen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 13:36 schreef AnneX het volgende:

[..]
Geen tips. Behalve luisteren naar het lichaam, en de Cesartherapeut. 😘
Misschien 2 pcm erin?
Overigens vreemd, dat je niet binnen 3 dagen bij de ft terecht kunt. ( zoals vastgelegd in contract met zorgverzekeraar). Of istie met vakantie. )
Ik luister braaf. Zo nodig pijnstillers inderdaad.

Ik ben niet op de hoogte van die 3 dagenafspraak. Is die afspraak actueel of iets van vroeger?
Ik moet sowieso naar die ene therapeut die mijn lijf kent en niet naar een ander binnen die praktijk. Veel disciplines hebben wachtlijsten overigens. Net als dat mensen soms pas over 3 weken bij een huisarts ofzo terecht kunnen.

@fietsie, hoe smaakten de ribben? Ze zagen er heerlijk uit :9

@Blues, je Caprera-avond zag er echt gezellig uit O+

Onze muziek zaterdag had een tikje meer bas. Ik kende de band Goldband nog niet maar ze zijn uitstekend geschikt om een festival af te sluiten en de hele mensenmassa op de been te krijgen.
@derLudolf, deze gasten zijn stukadoors en hebben hun band dus Goldband genoemd _O-

@Sarabi, hoe was jullie bierfestival?

@Tele6, wat een oplichters gisteren met die afstanden bij de survivalrun _O-
Heb je trouwens al een elektrische scooter overwogen voor de eventuele verre reis tussen werk en nieuw huis?

Oh mensen _O- Onder de vensterbank naast mijn plek op de bank zit een monster. Een rat of een muis (vermoedelijk) knaagt aan iets en het klink enorm onheilspellend, ik krijg er kippenvel van. Ik heb het lef niet om te kijken. J is er niet aan toegekomen.
Spoilers!
  maandag 20 juni 2022 @ 10:22:00 #56
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205100044
Iewww je monster!
Ik zou ook niet durven kijken _O-
pi_205100257
Ik zou nu digitaal overleg hebben. Maar de gespreksleiders zijn allemaal ziek, hebben elkaar waarschijnlijk vorige week aangestoken.
Donderdag zouden we voor het eerst in ruim 2 jaar weer live bij elkaar komen… wat lastig wordt zonder de organisatoren (die nu dus ziek zijn). Maar hopen op een eendagsgriepje :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205100304
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 10:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik liep nog wat achter met mijn reacties van jullie aan mij.
[..]
Ik heb sinds het begin van de revalidatie al snel last van de voorkant van mijn schouders maar dat was niet zo gek. Ik ging die spieren trainen dus dan is spierpijn normaal. Ik moest ook leren wat een normale pijn en onacceptabele pijn was zodat ik daar beter naar kon handelen. Die pijn aan de voorkant was wel nieuw maar prima te doen en trok na een dag weer weg. Heel normale spierpijn dus eigenlijk.
Sinds ik op die markt heb gestaan is het nauwelijks weg geweest. Ik heb de dagen voor de markt enorm veel boven mijn kunnen gedaan en de markt zelf was natuurlijk gekkenwerk voor mijn onuitgeruste lijf. Vlak voor en na de markt zijn hier thuis en in de directe omgeving een aantal dingen gebeurd die voor flink wat stress hebben gezorgd, dat heeft ook niet geholpen denk ik.

Ik ben ook wel verbaasd en flink teleurgesteld. De pijn is sinds vrijdag wel iets beter te handelen nu ik de juiste oefeningen, passend bij mijn lijf, heb gekregen.
[..]
Ik luister braaf. Zo nodig pijnstillers inderdaad.

Ik ben niet op de hoogte van die 3 dagenafspraak. Is die afspraak actueel of iets van vroeger?
Ik moet sowieso naar die ene therapeut die mijn lijf kent en niet naar een ander binnen die praktijk. Veel disciplines hebben wachtlijsten overigens. Net als dat mensen soms pas over 3 weken bij een huisarts ofzo terecht kunnen.

@:fietsie, hoe smaakten de ribben? Ze zagen er heerlijk uit :9

@:blues, je Caprera-avond zag er echt gezellig uit O+

Onze muziek zaterdag had een tikje meer bas. Ik kende de band Goldband nog niet maar ze zijn uitstekend geschikt om een festival af te sluiten en de hele mensenmassa op de been te krijgen.
@:derludolf, deze gasten zijn stukadoors en hebben hun band dus Goldband genoemd _O-

@:sarabi, hoe was jullie bierfestival?

@:tele6, wat een oplichters gisteren met die afstanden bij de survivalrun _O-
Heb je trouwens al een elektrische scooter overwogen voor de eventuele verre reis tussen werk en nieuw huis?

Oh mensen _O- Onder de vensterbank naast mijn plek op de bank zit een monster. Een rat of een muis (vermoedelijk) knaagt aan iets en het klink enorm onheilspellend, ik krijg er kippenvel van. Ik heb het lef niet om te kijken. J is er niet aan toegekomen.
Ik vind scooters eng :P
Heb een mooie fiets (die nu bij mijn ouders staat, want huidige huis heeft geen veilig genoege plek) dus daar kan ik het eerst mee proberen.

Beterschap met schouder :*
en sterkte met het monster :o
pi_205100505
@Tele6 wanneer heb je de kennismaking? Of heb ik (weer) wat gemist?
En scooters zijn inderdaad eng. Wat was ik blij dat ik gezakt was voor dat examen.

Bah @Lucky_Strike een enge knager. Die zou ik ook niet opzoeken. Las gisteren een artikel over iemand die een hele enge (gevaarlijke) spin had meegenomen uit Zuid Amerika. brrrr
Als "amateur adviseur"(maar ervaringsdeskundige) zou het niet kunnen zijn dat de pezen wat overbelast waren? Dat duurt (bij mij in ieder geval) langer dan spierpijn.

Zit nu bij vluchtelingenwerk me te vervelen (en de andere vrijwilligers ook). Waar we normaal 15-20 mensen hadden in 2 uur, hebben we nu maar 5 mensen gehad tot nu toe. En dan ook nog met korte, snel te beantwoorden, vragen.

Over 2-3 weken verwachten we wel dat het drukker gaat worden dus stilte voor de storm'. Nu wel gelukkig de tijd gehad om mezelf rustig aan te melden in alle systemen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205100796
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 10:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

Onze muziek zaterdag had een tikje meer bas. Ik kende de band Goldband nog niet maar ze zijn uitstekend geschikt om een festival af te sluiten en de hele mensenmassa op de been te krijgen.
@:derludolf, deze gasten zijn stukadoors en hebben hun band dus Goldband genoemd _O-

@:sarabi, hoe was jullie bierfestival?

Goldband is leuk O+ ideaal voor een festival inderdaad

Festival was echt heel leuk. Het was binnen bij een poppodium en we stonden met alle brouwerijen in de grote zaal, dus we kregen ook alle optredens mee :) goede muziek, veel leuke gesprekken gehad en meer verkocht dan we hadden verwacht :D

Nu wel kapot want we waren van 12u tot 1u aanwezig en we hadden ook nog 5u reistijd in totaal.
pi_205100930
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 11:26 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Tele6 wanneer heb je de kennismaking? Of heb ik (weer) wat gemist?
En scooters zijn inderdaad eng. Wat was ik blij dat ik gezakt was voor dat examen.
Ze belt deze week. Had gisteren een voicemail, ze had geprobeerd te bellen tijdens m'n wedstrijd. Nu belt ze later deze week. Je hebt niks gemist ^O^
quote:
Bah @:Lucky_Strike een enge knager. Die zou ik ook niet opzoeken. Las gisteren een artikel over iemand die een hele enge (gevaarlijke) spin had meegenomen uit Zuid Amerika. brrrr
Als "amateur adviseur"(maar ervaringsdeskundige) zou het niet kunnen zijn dat de pezen wat overbelast waren? Dat duurt (bij mij in ieder geval) langer dan spierpijn.
Zere pezen zijn stom idd. Ik heb eentje in m'n voet die wat zeer doet sinds een tijdje. Toch te veel gestaan/gewandeld/gerend op schoenen die niet optimaal waren. Op m'n Teva's heb ik er geen last van, maar die kan ik niet aan naar werk :(
Ik ben alsnog blij dat het een pees is en niet iets anders, want ik hoorde de laatste tijd best wat mensen over stressfracturen in de voet/enkel en dat herstelt veel lastiger en kan uitlopen op een echte botbreuk. :X
quote:
Zit nu bij vluchtelingenwerk me te vervelen (en de andere vrijwilligers ook). Waar we normaal 15-20 mensen hadden in 2 uur, hebben we nu maar 5 mensen gehad tot nu toe. En dan ook nog met korte, snel te beantwoorden, vragen.

Over 2-3 weken verwachten we wel dat het drukker gaat worden dus stilte voor de storm'. Nu wel gelukkig de tijd gehad om mezelf rustig aan te melden in alle systemen.
Op zich fijn voor hen dat ze vandaag niet zo veel vragen hadden :D
Waarom wordt het over 2-3 weken drukker?

Ik zit ook te wachten. Ik schrijf vandaag brieven voor m'n werk, maar de gegevens die ik daarvoor nodig heb komen maar druppelsgewijs binnen. Heb er vanochtend 5 kunnen doen, de andere 5 of zo komen hopelijk in de loop van de middag. Eerstvolgende over een halfuur of zo denk ik, dus mooi eerst lunchpauze O+
  Moderator maandag 20 juni 2022 @ 13:10:12 #62
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205101278
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 10:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

Onze muziek zaterdag had een tikje meer bas. Ik kende de band Goldband nog niet maar ze zijn uitstekend geschikt om een festival af te sluiten en de hele mensenmassa op de been te krijgen.
@:derludolf, deze gasten zijn stukadoors en hebben hun band dus Goldband genoemd _O-

_O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 20 juni 2022 @ 13:15:34 #63
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205101328
Wat een takkeherrie
pi_205101415
Oh ja Goldband. Rob op 3FM draait die best regelmatig.

Ik heb op Pinkpop alleen maar staan genieten O+
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 20 juni 2022 @ 13:30:45 #65
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205101441
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 13:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh ja Goldband. Rob op 3FM draait die best regelmatig.

Ik heb op Pinkpop alleen maar staan genieten O+
Ik niet ;(

Godsamme wat was het heet _O-
pi_205101442
@Tele6 Over 2-3 weken komen er nieuwe richtlijnen van de overheid. Maar ook moeten er dan afspraken gemaakt worden met IND. Iedereen heeft nu wel digid, bankpas of zo. Best veel hebben werk.

Nou, ik kan de borst natmaken qua herrie de komende tijd. Volgende week beginnen ze aan de weg. Vorig jaar hebben ze de boel toen het bijna af was dichtgegooid om ergens anders aan het werk te gaan. Dus nu moet er weer asfalt geschraapt worden en veel andere dingen.
Ook is vanochtend de overdracht geweest van het huis boven mij en is er zojuist een grote afval container voor het huis geplaatst :o Ga er vanuit dat badkamer/wc/keuken (dat zijn de herrie dingen) aangepakt worden. De vloerbedekking weghalen zal geen geluid geven en schilderen ook niet.
Maar om 25 jaar rooklucht kwijt te raken, lijkt me lastig. Van de week werd er weer wat weggehaald door de kringloop, de lift stonk na afloop naar rook.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205101462
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 13:30 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik niet ;(

Godsamme wat was het heet _O-
Oh ja jij was zaterdag hè? Ik ben gisteren al volledig verfikt.. zaterdag zal wel geen pretje geweest zijn.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 20 juni 2022 @ 13:35:08 #68
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205101496
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 13:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Oh ja jij was zaterdag hè? Ik ben gisteren al volledig verfikt.. zaterdag zal wel geen pretje geweest zijn.
Nee, wel blij dat het water beter geregeld was dan de berichten over de vrijdag.
Maar ja vrijwel 0 schaduw, en zo fucking heet.
Maar goed het was wel tof, en ik kon ijsjes eten, en dansen bij Frank Carter O+
pi_205101588
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 13:35 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Nee, wel blij dat het water beter geregeld was dan de berichten over de vrijdag.
Maar ja vrijwel 0 schaduw, en zo fucking heet.
Maar goed het was wel tof, en ik kon ijsjes eten, en dansen bij Frank Carter O+
Ja ik snap niet zo goed waarom ze niet meer van die plekken creëren met van die grote doeken.

Die hitte moet je tegenwoordig eigenlijk al op gaan rekenen.

Ik weet nog dat ik 10 jaar geleden bij Graspop al stond weg te fikken dat ze het publiek stonden nat te spuiten met brandslangen.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 20 juni 2022 @ 13:48:22 #70
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205101594
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 13:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Ja ik snap niet zo goed waarom ze niet meer van die plekken creëren met van die grote doeken.

Die hitte moet je tegenwoordig eigenlijk al op gaan rekenen.

Ik weet nog dat ik 10 jaar geleden bij Graspop al stond weg te fikken dat ze het publiek stonden nat te spuiten met brandslangen.
Ja inderdaad, ze hadden zeker meer kunnen doen aan schaduw!
die doeken zijn ook weer ideaal als het regent, dus dubbel handig!
pi_205101807
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 13:48 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ja inderdaad, ze hadden zeker meer kunnen doen aan schaduw!
die doeken zijn ook weer ideaal als het regent, dus dubbel handig!
Ik vond het sowieso jammer. Hoedjes waren op, shirtjes in L en M op, alcoholvrije bier was na 15:00 op. Cola zero was overal op :')
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 20 juni 2022 @ 14:34:45 #72
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205101902
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 14:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Ik vond het sowieso jammer. Hoedjes waren op, shirtjes in L en M op, alcoholvrije bier was na 15:00 op. Cola zero was overal op :')
Omg echt? Dat is wel echt triest :o
Bij ons waren alleen de raketjes op _O-
pi_205101960
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 14:34 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Omg echt? Dat is wel echt triest :o
Bij ons waren alleen de raketjes op _O-
Ja was echt kak _O-

Dus geen hoedje en geen shirt :'(
I solemnly swear i'm up to no good
pi_205102303
Vanuit de wachtkamer in zieke huis: iedereen kijkt gebiologeerd naar de grond naar een spinnetje 😂
Verder g.b. Alleen een uitgestelde controle.
  maandag 20 juni 2022 @ 16:34:09 #75
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205102643
@Lucky_Strike ze waren, zeker gezien de herkomst van de ribbetjes, smakelijk.

Maar zo lekker als "toen" niet, want ik had simpelweg de tijd niet, en de basis waren toch aan de Jumbo geleverde magere ribben.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')