abonnement Unibet Coolblue
  zondag 19 juni 2022 @ 17:17:01 #1
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205093129
POLL

En welk het laagst (en wat is je actieplan)?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 21% gewijzigd door rosita1 op 19-06-2022 17:25:02 ]
pi_205093249
Actieplan :')
  zondag 19 juni 2022 @ 17:41:15 #3
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_205093344
Ik moet bekennen dat terwijl ik door die lijst heen ging met mijn cursor ik schrok van het feit dat bij bijna alles het antwoord was "dat zou eigenlijk veel beter kunnen".

Misschien iets om wat mee te doen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zondag 19 juni 2022 @ 17:58:52 #4
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205093497
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 17:41 schreef SpecialK het volgende:
Ik moet bekennen dat terwijl ik door die lijst heen ging met mijn cursor ik schrok van het feit dat bij bijna alles het antwoord was "dat zou eigenlijk veel beter kunnen".

Misschien iets om wat mee te doen.
Tijd voor een actieplan. Tip: @Halcon weet er wel raad mee :-)
  Moderator zondag 19 juni 2022 @ 19:29:20 #5
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205094506
Ik scoor gewoon op alles hoog.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_205094522
Lastig kiezen aangezien heel dingen afhankelijk zijn van elkaar natuurlijk. Financieel gaat het goed vanwege werk/studie. Aangezien ik het naar m’n zin heb bij m’n werk haal ik uit het financiële/werk deel ook vertier/vermaak. Vertier/vermaak en studie hebben ervoor gezorgd dat ik m’n vriendin heb leren kennen. De liefde zorgt weer voor een nog groter sociaal netwerk, financiële zekerheid en daarmee huisvesting.
  zondag 19 juni 2022 @ 19:36:16 #7
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205094575
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:31 schreef Raw85 het volgende:
Lastig kiezen aangezien heel dingen afhankelijk zijn van elkaar natuurlijk. Financieel gaat het goed vanwege werk/studie. Aangezien ik het naar m’n zin heb bij m’n werk haal ik uit het financiële/werk deel ook vertier/vermaak. Vertier/vermaak en studie hebben ervoor gezorgd dat ik m’n vriendin heb leren kennen. De liefde zorgt weer voor een nog groter sociaal netwerk, financiële zekerheid en daarmee huisvesting.
Bravo! Klinkt als gelukkig
  zondag 19 juni 2022 @ 19:36:58 #8
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205094583
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:29 schreef CoolGuy het volgende:
Ik scoor gewoon op alles hoog.
Wat fijn om dat te kunnen zeggen!
pi_205094637
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:36 schreef rosita1 het volgende:

[..]
Bravo! Klinkt als gelukkig
Ik ben ook zeker wel gelukkig ja!

Maar, je kunt het op al deze punten goed voor elkaar hebben en toch ongelukkig zijn. Bijv goed verdienen maar niet gelukkig worden van je werk. Of een groot sociaal netwerk hebben maar slecht contact met je familie. Of enorm gelukkig zijn in de liefde maar verdrietig zijn omdat je vrouw en jij geen kinderen kunnen krijgen terwijl je zoiets graag zou willen.
  zondag 19 juni 2022 @ 19:50:37 #10
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205094807
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:40 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Ik ben ook zeker wel gelukkig ja!

Maar, je kunt het op al deze punten goed voor elkaar hebben en toch ongelukkig zijn. Bijv goed verdienen maar niet gelukkig worden van je werk. Of een groot sociaal netwerk hebben maar slecht contact met je familie. Of enorm gelukkig zijn in de liefde maar verdrietig zijn omdat je vrouw en jij geen kinderen kunnen krijgen terwijl je zoiets graag zou willen.
Het leven is vluchtig, relatief en ons lichaam gaan heen. Wensen, dromen vaak toch niet altijd vervuld. Genoegen nemen met. Vluchten en vechten en opgeven. En dan toch weer vechten, wensen en dromen. Ik moet ook zeggen dat bovenstaande poll ook van tijd tot tijd natuurlijk veranderlijk is.
pi_205094911
Niets te klagen
  Moderator zondag 19 juni 2022 @ 20:10:57 #12
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205095181
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:36 schreef rosita1 het volgende:

[..]
Wat fijn om dat te kunnen zeggen!
Ja. Momenteel gaat alles gewoon heel lekker, dus ik kan niet kiezen wat het beste is en wat het minste. Veel dingen hangen natuurlijk ook samen. Financiën gaan hand in hand met werk/opleiding vaak, ben getrouwd met een prachtige vrouw, we hebben een dochtertje, een geweldig, modern huis, etc. En qua vertier...we zijn letterlijk nu op vakantie en ik typ dit terwijl ik uitkijk over zee (terwijl mijn vrouw even naar het toilet is :') )
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 19 juni 2022 @ 20:12:06 #13
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205095201
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 20:10 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja. Momenteel gaat alles gewoon heel lekker, dus ik kan niet kiezen wat het beste is en wat het minste. Veel dingen hangen natuurlijk ook samen. Financiën gaan hand in hand met werk/opleiding vaak, ben getrouwd met een prachtige vrouw, we hebben een dochtertje, een geweldig, modern huis, etc. En qua vertier...we zijn letterlijk nu op vakantie en ik typ dit terwijl ik uitkijk over zee (terwijl mijn vrouw even naar het toilet is :') )
Houd het vast! :)
pi_205095354
Qua financieel mag het wel wat stabieler! en werk ook!

Verder gaat alles z'n gangetje!
Just say hi!
pi_205095580
- blijf dan gewoon weg -

[ Bericht 88% gewijzigd door CoolGuy op 19-06-2022 20:36:47 ]
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205095637
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:31 schreef Raw85 het volgende:
Lastig kiezen aangezien heel dingen afhankelijk zijn van elkaar natuurlijk. Financieel gaat het goed vanwege werk/studie. Aangezien ik het naar m’n zin heb bij m’n werk haal ik uit het financiële/werk deel ook vertier/vermaak. Vertier/vermaak en studie hebben ervoor gezorgd dat ik m’n vriendin heb leren kennen. De liefde zorgt weer voor een nog groter sociaal netwerk, financiële zekerheid en daarmee huisvesting.
Deze man weet, zo moeilijk is het niet.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205097783
Nergens, daarom zit ik ook op FOK!. Als ik wel succesvol zou zijn dan zou ik helemaal geen tijd hebben voor een internetforum.
afspraak tandarts verzetten
pi_205097831
Okay dat is te negatief, ik heb aardig wat hobby's en mijn gezondheid is ook best wel okay.
afspraak tandarts verzetten
pi_205099940
Moeilijk kiezen, want "liefde" en "vermaak/vertier" staan beiden erg hoog. De overige aspecten boeien me niet (zo).

Toch voor liefde gekozen; zou denk ik niet meer zonder mijn vrouw en kinderen kunnen, terwijl als je me mijn Playstation, PC of DJ-spullen af zou nemen ik me nog wel staande zou houden. :+

[ Bericht 69% gewijzigd door DjVero op 20-06-2022 10:11:37 ]
pi_205101212
De bovenste 2 zijn dik in orde bij ome Derek :-)
  woensdag 22 juni 2022 @ 20:34:19 #21
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205123427
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 17:17 schreef rosita1 het volgende:
[poll=4179]

En welk het laagst (en wat is je actieplan)?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rapport van het onderzoek.

Geconcludeerd mag worden dat een kwart van de FOK!'ers financieel zeer welvarend zijn. Bij navraag was er maar een FOK!er bereidt om zijn verhaal te doen. Hij had een sok gevonden van zijn overleden overgrootvader onder het matras waar hij al jaren in liep te ruften. Deze had hij gevonden nadat hij zijn kots van de laatste maanden van het matras aan het schoonmaken was met een ijskrabber. Qua huisvesting gaat het ook prima als je naar de resultaten kijkt bij de gemiddelde FOK!'er. Twee mensen wilde hun verhaal doen. Deze blijken in een appartementencomplex te wonen binnen de woningbouw. Beide voelen zich uitverkoren omdat de huurprijzen laag blijven en wanen zich vooral veilig nu de woningmarkt is ingestort. Liefde scoort ook hoog op ons forum. Wel bleek achteraf dat het vooral zelfliefde betreft. Beide deden een boekje open dat het eigenlijk niet een partner betrof. Als laatste scoort gezondheid het laagste. Dit blijkt vooral voort te komen, concludeert een laatste FOK!'er die we hebben gesproken ,doordat de meeste respondenten waarschijnlijk rondom Schiphol of Tata Steel wonen.
pi_205123842
Hier is alles goed, behalve liefde. Of nouja, het is maar hoe je het bekijkt. Ik ben een alleenstaander, maar ik ben niet echt actief op zoek en ben wel gewoon gelukkig zo. Niet zo gek ook aangezien al het andere op hoog niveau zit.
pi_205124007
Huisvesting is hier het beste, woon prima dicht bij het centrum en station en in een mooie ruime flat, het slechtste is het sociale netwerk, ik heb foute vrienden een lange tijd geleden afgestoten en daar nog geen nieuw netwerk voor in de plaats terug gevonden
pi_205124523
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 20:34 schreef rosita1 het volgende:

[..]
Rapport van het onderzoek.

Geconcludeerd mag worden dat een kwart van de FOK!'ers financieel zeer welvarend zijn. Bij navraag was er maar een FOK!er bereidt om zijn verhaal te doen. Hij had een sok gevonden van zijn overleden overgrootvader onder het matras waar hij al jaren in liep te ruften. Deze had hij gevonden nadat hij zijn kots van de laatste maanden van het matras aan het schoonmaken was met een ijskrabber. Qua huisvesting gaat het ook prima als je naar de resultaten kijkt bij de gemiddelde FOK!'er. Twee mensen wilde hun verhaal doen. Deze blijken in een appartementencomplex te wonen binnen de woningbouw. Beide voelen zich uitverkoren omdat de huurprijzen laag blijven en wanen zich vooral veilig nu de woningmarkt is ingestort. Liefde scoort ook hoog op ons forum. Wel bleek achteraf dat het vooral zelfliefde betreft. Beide deden een boekje open dat het eigenlijk niet een partner betrof. Als laatste scoort gezondheid het laagste. Dit blijkt vooral voort te komen, concludeert een laatste FOK!'er die we hebben gesproken ,doordat de meeste respondenten waarschijnlijk rondom Schiphol of Tata Steel wonen.
Ok niet gelezen.
afspraak tandarts verzetten
  donderdag 23 juni 2022 @ 10:31:27 #25
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205126561
Liefde, gezondheid, financieel, huisvesting en werk allemaal toppie. Dus liefde staat op 1.
Vertier heb ik altijd want ik ben bijna altijd vrolijk.
Enige wat op een iets lager pitje staat is sociaal netwerk omdat wij aan het verbouwen zijn wat veel tijd kost blijft er wat minder tijd over voor vrienden. Maar heb nog 3 vakanties gepland dit jaar om leuke dingen te doen dus dan moet dat ook weer helemaal goedkomen.
To BG or not to BG!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')