abonnement Unibet Coolblue
pi_205295237
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 11:08 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Een mening is het probleem niet. Die uiten ook niet. De mening presenteren als keiharde feiten en daarmee anderen misleiden en te laten betalen, vind ik op zijn minst verwerpelijk.
Heb je het nou over de dansleraar?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205295362
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 11:03 schreef ootjekatootje het volgende:

Ik dacht dat het een intelligente vrouw was, maar na die tweet kun je daar je vraagtekens bijzetten.
Zij is ook een intelligente vrouw. Je vraagtekens zijn wat dommig.
Maar wat heeft Marion Koopmans zelf gecreërd. Heeft zij zelf die hetze tegen haar en collega's opgezet ?
Zover ik begreep komt al die haat door covidverspreiders.
Zoals de stromingen rond Eva Vlaardingenbroek.
Zoals jij nu reageert lijkt het alsof je deel bent van die stromingen
pi_205295407
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 11:28 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Zij is ook een intelligente vrouw. Je vraagtekens zijn wat dommig.
Maar wat heeft Marion Koopmans zelf gecreërd. Heeft zij zelf die hetze tegen haar en collega's opgezet ?
Zover ik begreep komt al die haat door covidverspreiders.
Zoals de stromingen rond Eva Vlaardingenbroek.
Zoals jij nu reageert lijkt het alsof je deel bent van die stromingen
Lijkt? :') _O-
  zondag 10 juli 2022 @ 11:56:37 #254
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_205295592
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 11:28 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Zij is ook een intelligente vrouw. Je vraagtekens zijn wat dommig.
Maar wat heeft Marion Koopmans zelf gecreërd. Heeft zij zelf die hetze tegen haar en collega's opgezet ?
Zover ik begreep komt al die haat door covidverspreiders.
Zoals de stromingen rond Eva Vlaardingenbroek.
Zoals jij nu reageert lijkt het alsof je deel bent van die stromingen
Nee hoor, ik zit hier relaxed de idioterie van Nederland te volgen. En blijkbaar zit je direct in een kamp als je commentaar hebt over de acties van een ander kamp.

Dat alle partijen doorslaan is blijkbaar geen optie.
pi_205295682
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 11:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee hoor, ik zit hier relaxed de idioterie van Nederland te volgen. En blijkbaar zit je direct in een kamp als je commentaar hebt over de acties van een ander kamp.

Dat alle partijen doorslaan is blijkbaar geen optie.
Ik zit in het kamp: redelijk denkende mensen of in het kamp 90% van de Nederlandse bevolking die zich heeft laten vaccineren, of 90% van de Nederlandse bevolking die covidverspreiders een gevaar vinden voor de volksgezondheid, of 90% van de bevolking die extremistische opvattingen van Vlaardingenbroek en haar sympathisanten een gevaar vinden voor volksgezondheid en het redelijk denken..

Ik slaat niet door. Jij wel
pi_205295745
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 12:06 schreef Bluesdude het volgende:
of 90% van de Nederlandse bevolking die covidverspreiders een gevaar vinden voor de volksgezondheid,
Iedereen verspreidt covid, dus je vindt 100% van de populatie een gevaar voor de volksgezondheid?

En jij bent niet doorgeslagen? Of uit je jezelf niet genuanceerd genoeg of begrijp je de implicaties van je eigen woorden niet?

Grondrechten inperken en daar andere meningen over vormen lijkt me niet onredelijk, als je dat wel als onredelijk ziet dan vind ik dat een extreme observatie.

En dat voor zoiets als Covid met ook nog eens zo een matig werkend vaccin....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 10 juli 2022 @ 12:15:53 #257
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_205295750
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 12:06 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Ik zit in het kamp: redelijk denkende mensen of in het kamp 90% van de Nederlandse bevolking die zich heeft laten vaccineren, of 90% van de Nederlandse bevolking die covidverspreiders een gevaar vinden voor de volksgezondheid, of 90% van de bevolking die extremistische opvattingen van Vlaardingenbroek en haar sympathisanten een gevaar vinden voor volksgezondheid en het redelijk denken..

Ik slaat niet door. Jij wel
Ik heb geen mening gegeven over Eva en haar gedachtengoed. Ik heb het over de reactie van Marion
Koopmans.

Kun je nagaan wat je zelf alweer bij mekaar aan het fantaseren bent.
pi_205295775
Eva die denkt namens alle boeren te kunnen spreken door een zakdoek om te doen.
Wappies die alles en iedereen bedreigen omdat het resultaat van wetenschappelijk onderzoek hen niet bevalt.
Op1 die een 16 jarige trekkerbestuurder een podium geeft om zijn 'rebelse gedrag' goed te praten.

Hij gaat lekker.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 10 juli 2022 @ 12:20:51 #259
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205295792
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2022 11:33 schreef Document1 het volgende:

[..]
Lijkt? :') _O-
lol
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205295802
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 12:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
Op1 die een 16 jarige trekkerbestuurder een podium geeft om zijn 'rebelse gedrag' goed te praten.

Hij gaat lekker.
Op1 die een 16 jarige trekkerbestuurder een podium geeft omdat hij bijna was omgelegd door een agent die zichzelf niet onder controle heeft.

Het scheelde geen halve seconde of die jongen was overleden door een kogel door zijn kop.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205295823
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 12:22 schreef ludovico het volgende:

[..]
Op1 die een 16 jarige trekkerbestuurder een podium geeft omdat hij bijna was omgelegd door een agent die zichzelf niet onder controle heeft.

Het scheelde geen halve seconde of die jongen was overleden door een kogel door zijn kop.
Lol, je wil die nogal sneue discussie overal voeren he. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205295831
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 12:22 schreef ludovico het volgende:

[..]
Op1 die een 16 jarige trekkerbestuurder een podium geeft omdat hij bijna was omgelegd door een agent die zichzelf niet onder controle heeft.

Het scheelde geen halve seconde of die jongen was overleden door een kogel door zijn kop.
En die agent had natuurlijk gezien dat het een jongen van 16 was. Dat stond op zijn trekker. "Let op ik ben 16 jaar, heb nog weinig levenservaring, ik rijd graag met mijn trekker over de snelweg en ga niet luisteren naar aanwijzingen van agenten. ook niet na waarschuwingsschoten". Dat stond er ja.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205295857
quote:
10s.gif Op zondag 10 juli 2022 12:24 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Lol, je wil die nogal sneue discussie overal voeren he. :')
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 12:25 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
En die agent had natuurlijk gezien dat het een jongen van 16 was. Dat stond op zijn trekker. "Let op ik ben 16 jaar, heb nog weinig levenservaring, ik rijd graag met mijn trekker over de snelweg en ga niet luisteren naar aanwijzingen van agenten. ook niet na waarschuwingsschoten". Dat stond er ja.
Heel normaal deze gedachtes.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205295884
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 12:25 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
En die agent had natuurlijk gezien dat het een jongen van 16 was. Dat stond op zijn trekker. "Let op ik ben 16 jaar, heb nog weinig levenservaring, ik rijd graag met mijn trekker over de snelweg en ga niet luisteren naar aanwijzingen van agenten. ook niet na waarschuwingsschoten". Dat stond er ja.
In het anti-democratische, anti-overheidskamp moet je het heilige mantra dat dat figuur 16 is namelijk overal en altijd aan de haren bijslepen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 10 juli 2022 @ 12:31:54 #265
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_205295890
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 12:20 schreef puzziepie het volgende:

[..]
lol
Vraag me af hoeveel streams zij gezien hebben van de wappies afgelopen jaren… heb me ook nog door een souvereiniteitscursus heen geworsteld met Duitse Katja. :{

Maar het is hier net de F1, als je klapt voor een mooie actie op de baan van Max dan ben je direct anti Lewis en racist.

Ik ben geen wappie maar kan zeker niet trots zijn op het handelen van onze regering en het OMT de afgelopen jaren.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 10 juli 2022 @ 12:34:01 #266
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205295905
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 12:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Vraag me af hoeveel streams zij gezien hebben van de wappies afgelopen jaren… heb me ook nog door een souvereiniteitscursus heen geworsteld met Duitse Katja. :{

Maar het is hier net de F1, als je klapt voor een mooie actie op de baan van Max dan ben je direct anti Lewis en racist.

Ik ben geen wappie maar kan zeker niet trots zijn op het handelen van onze regering en het OMT de afgelopen jaren.
Mensen die F1 kijken :')
Mongolen zijn dat |:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 10 juli 2022 @ 12:36:29 #267
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_205295922
quote:
10s.gif Op zondag 10 juli 2022 12:34 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Mensen die F1 kijken :')
Mongolen zijn dat |:)
Goeie onderbouwing, ^O^
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 10 juli 2022 @ 12:36:52 #268
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205295928
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 12:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Goeie onderbouwing, ^O^
Graag gedaan
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205295950
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 12:15 schreef ludovico het volgende:

[..]
Iedereen verspreidt covid, dus je vindt 100% van de populatie een gevaar voor de volksgezondheid?
Ik had het over wappies die ageren tegen covidvaccins en andere maatregelen om de pandemie in te perken.
Ze bagatelliseren de ellende van corona en geven de schuld van de pandemie aan complotten, die bijv een werelddictatuur nastreven. Gelukkig is dat geen 10% van de ned. bevolking

quote:
Grondrechten inperken en daar andere meningen over vormen lijkt me niet onredelijk, als je dat wel als onredelijk ziet dan vind ik dat een extreme observatie.
Wat is een grondrecht?
Ik vind een grondrecht dat ik gevrijwaard ben van in potentie zwaar beschadigdende virussen zoals covid 19 in beginsel was. En covidverspreiders minachten dat grondrecht, mijn gezondheid en die van de hele bevoling

quote:
En dat voor zoiets als Covid met ook nog eens zo een matig werkend vaccin....
Het vaccin werkt, maar voor een korte tijd. Jaar ofzo. Dus als het virus blijft terugkomen dan zijn nieuwe vaccinaties nodig. Maar covidverspreiders zijn tegen vaccins, tegen verdergaande maatregelen van de bevolking zelf of van de overheid.
Ze willen een overheidsbeleid en mentale instelling van de bevolking die behoorlijk vernietigend kan zijn.
Tienduizenden doden meer dan de laatste 2,5 jaar... nu is er een milder virusvariant. Dat kan over een paar maanden anders zijn.

Over doden gesproken..... super-covidverspreider Baudet vind het niet erg als 3 miljoen Nederlanders dood gaan door zijn covidbeleid. En toen was er pleuris in de FvD.
pi_205295961
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 12:39 schreef Bluesdude het volgende:
Ik vind een grondrecht dat ik gevrijwaard ben van in potentie zwaar beschadigdende virussen zoals covid 19 in beginsel was. En covidverspreiders minachten dat grondrecht, mijn gezondheid en die van de hele bevoling
Dat is volstrekt onmogelijk.

Dat is zoiets als "ik vind dat ik het grondrecht heb om te kunnen vliegen."
Die maatregelen zijn qua efficacy bijzonder matig. En qua neveneffecten bijzonder schadelijk.

Als de maatregelen meer levens kosten in QALY gemeten dan redden waarom dan maatregelen doorvoeren? En dan kijk je slechts naar 1 maatstaf qua neveneffect van de maatregel, maar er zijn er nog veel meer, uiteraard.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205295975
quote:
81s.gif Op zondag 10 juli 2022 12:40 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat is volstrekt onmogelijk.
Klopt... het is onmogelijk dat ik gevrijwaard ben voor kwalijke virussen die rondgaan.
Maar het is wel een grondrecht voor mij... afgeleid van het grondrecht gevrijwaard van bedreigingen van mijn gezondheid
pi_205295979
En dan er is nog een deel van de populatie dat moet gaan snappen dat boer zijn geen recht of grondrecht is.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205295980
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 12:42 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Klopt... het is onmogelijk dat ik gevrijwaard ben voor kwalijke virussen die rondgaan.
Maar het is wel een grondrecht voor mij... afgeleid van het grondrecht gevrijwaard van bedreigingen van mijn gezondheid
Ja als je alles in het extreme trekt... Dan valt alles onder de definitie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205296007
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 12:39 schreef Bluesdude het volgende:
Het vaccin werkt, maar voor een korte tijd. Jaar ofzo. Dus als het virus blijft terugkomen dan zijn nieuwe vaccinaties nodig. Maar covidverspreiders zijn tegen vaccins, tegen verdergaande maatregelen van de bevolking zelf of van de overheid.
Ze willen een overheidsbeleid en mentale instelling van de bevolking die behoorlijk vernietigend kan zijn.
Tienduizenden doden meer dan de laatste 2,5 jaar... nu is er een milder virusvariant. Dat kan over een paar maanden anders zijn.

Over doden gesproken..... super-covidverspreider Baudet vind het niet erg als 3 miljoen Nederlanders dood gaan door zijn covidbeleid. En toen was er pleuris in de FvD.
Het vaccin werkt nauwelijks, efficacy van 2 prikken t.o.v. 0 prikken is negatief, zal vast een bias zijn in de resultaten maar toch. Dat het niet erg zinvol is tenzij je jaarlijks je boostertje wilt halen staat wel vast. En er zijn wél side effects van de vaccinaties, ook al denk je dat die klein zijn is dat voor mensen met nauwelijks risico van Covid wel iets wat je mee zou moeten nemen.

Alles kan, maar iets wat niet aannemelijk is moet je niet je hele leven voor willen omgooien.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205296113
Waar het allemaal om draait is overschreeuwd door figuren die maar al te graag dit soort ophef willen.

Er is met nog geen woord gesproken over verplichte onteigening. Als ik luister naar de experts dan gaat het in de basis slechts om bedrijven met vee zonder grond.

De rest zijn alleen maar wappies die er bij komen springen en het opstoken. "Ik ben hier voor de boeren, steun mij met een donatie"
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')