abonnement Unibet Coolblue
pi_205090862
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:38 schreef L_ het volgende:

[..]
Dat lijkt erop.

Vervelende is dat ik nu in een koopappartement zit, dus niet zo makkelijk meer verhuis.

Een stad is voor mij sws niet te betalen en met huisgenoten is ook weer zo iets.

Ik vind de reistijd niet zo erg, maar ik had gemerkt vrouwen daar ook niet blij van worden.
Als vrouwen de reistijd als reden op geven om niet te daten vinden ze je gewoon niet interessant genoeg.

Voor echte liefde maakt een half uur echt niets uit...
Je moet het echt ergens anders in zoeken.
pi_205090917
In Mijdrecht wonen :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_205090929
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:44 schreef koemleit het volgende:
"niks te doen voor singles" wat verwacht je? Single reizen, single feestjes, single cafés? Er zijn hele gebieden zonder al dit, en ook die mensen krijgen een relatie.
Er zijn een miljoen manieren om een relatie te krijgen, zeg niet dat het voor iedereen gemakkelijk is. Maar "ik woon 30 min van Amsterdam, dus het lukt me niet om een relatie te krijgen". Is niet een "geldige" reden.

(Ik woon op 1.5 uur van Amsterdam en ben getrouwd)
Daar heb je gelijk in.
Ik geef reistijd niet als enige reden op, maar ik merk gewoon dat er in steden zoals Amsterdam meer leuke single vrouwen zijn, zowel op straat als op dating apps.

Überhaupt wonen in de stad meer mijn type mensen, ik heb daar gewoon leukere contacten.
pi_205090932
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:52 schreef Aiciu het volgende:
In Mijdrecht wonen :')
Haha ja daar in de buurt inderdaad.
pi_205091118
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 10:43 schreef L_ het volgende:

[..]
Ja dat bedoel ik, je bent niet single.

Ik weet niet echt of je een idee hebt hoe het is om single te zijn.

De locatie is echt wel van belang.
Ik was ooit single.
Ik heb ooit vrouwen leren kennen.
pi_205091344
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 09:50 schreef L_ het volgende:
Ik heb gemerkt dat vrouwen warin ik geïnteresseerd ben in de leeftijd van 18 tot 35 geconcentreerd zijn in de grote steden in de Randstad.
Dit zijn dan ook vaker de type vrouwen die hbo/wo opgeleid, ambitieus en meer open minded zijn.
Je postgeschiedenis bekijkend vraag ik me af of die interesse wederzijds zou zijn. Je komt niet heel stabiel en ambitieus over.
  Moderator zondag 19 juni 2022 @ 13:26:58 #32
225562 crew  Speedfight
pi_205091573
Ja je moet gewoon met de trein gaan. Je hoeft haar niet heen en weer te brengen, dat kan een vrouw prima zelf. Maak het je zelf niet te moeilijk.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  Moderator zondag 19 juni 2022 @ 13:27:52 #33
225562 crew  Speedfight
pi_205091579
Ik date overigens ook alleen in het weekend, het is niet anders.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  zondag 19 juni 2022 @ 13:31:40 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205091601
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:39 schreef L_ het volgende:

[..]
Ja klopt, ik heb een p+r plek gezien.
Dat kost dan 1,20 euro per uur.
Hoe ver zit je van het station af als je in een dorp met 50.000 inwoners woont?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zondag 19 juni 2022 @ 14:10:49 #35
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205091875
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:38 schreef L_ het volgende:

[..]
Dat lijkt erop.

Vervelende is dat ik nu in een koopappartement zit, dus niet zo makkelijk meer verhuis.

Een stad is voor mij sws niet te betalen en met huisgenoten is ook weer zo iets.

Ik vind de reistijd niet zo erg, maar ik had gemerkt vrouwen daar ook niet blij van worden.
Je hebt dus weer iets nieuws gevonden om een probleem van te maken. Eerst was het dat je geen koopwoning had, toen had je er een maar was het allemaal lastig en nu is die koopwoning een probleem en is de reisafstand ook een probleem. Je lult maar wat.

Jij bent je probleem. Niet je woning, niet de locatie, niet de reisafstand. Allemaal gelul. Jij bent je eigen probleem.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 19 juni 2022 @ 14:14:59 #36
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205091907
Mijn vriendin woont op meer dan 100 km afstand. Met m'n weekend vrij abonnement is dat per trein uitstekend te doen.
pi_205091923
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:14 schreef Hexagon het volgende:
Mijn vriendin woont op meer dan 100 km afstand. Met m'n weekend vrij abonnement is dat per trein uitstekend te doen.
Snap ik nooit...je wilt dan toch elke dag bij haar zijn..of is het dan meer, naja oke moet maar anders sterf ik ook maar alleen..
Ik zwaai naar dieren.
pi_205092050
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:10 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Je hebt dus weer iets nieuws gevonden om een probleem van te maken. Eerst was het dat je geen koopwoning had, toen had je er een maar was het allemaal lastig en nu is die koopwoning een probleem en is de reisafstand ook een probleem. Je lult maar wat.

Jij bent je probleem. Niet je woning, niet de locatie, niet de reisafstand. Allemaal gelul. Jij bent je eigen probleem.
Ik zou niet ontkennen dat ik het probleem ben en tevens niet stabiel.

Ik schrijf hier op fok omdat ik eerlijk gezegd ook niet weet aan wie ik het verder kan vertellen, ik weet dat op fok er af en toe wat nuttige reply's komen.

Maar als het een probleem is dat ik hier post moet je het maar zeggen, dan doe ik het niet meer.

Dat wil naar m.i.z. niet direct betekenen dat ik geen andere hindernissen kan ervaren?

Ik wil wou graag kopen ipv huren en ondervond wat twijfels en dergelijke.

Het kopen is nu dus wel gelukt.

Ik ben weer aan het sporten en ben zelfs voorzichtig aan het daten.
Nu ondervind ik weer wat hindernissen.
pi_205092054
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 13:31 schreef Leandra het volgende:

[..]
Hoe ver zit je van het station af als je in een dorp met 50.000 inwoners woont?
35 minuten fietsen.
  zondag 19 juni 2022 @ 14:44:17 #40
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205092073
Tja, 30 minuten rijden veel noemen dat kan ook alleen in Nederland :')

Dat is zowat van de ene kant van Amsterdam naar de ander rijden.

Zelfs op de fiets is het soms 20 minuten van West naar Oost.

En ja in de grote stad heb je inderdaad vrouwen die hoger geleid zijn, vaak een eigen huis en open minded.

Never nooit dat ik ga settelen zelfs al ben ik nu mid dertig. 4 chicks in mn rotatie, daar waar ik mid twintig was chicks van dezelfde leeftijd mij geen oog gunden.

Ik zou zeggen wees zelf es wat openminded en grijp je kansen!
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_205092075
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:40 schreef L_ het volgende:

[..]
35 minuten fietsen.
Lol ...dan woon je toch niet in de randstad ?
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 19 juni 2022 @ 14:45:19 #42
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205092080
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:17 schreef Geerd het volgende:

[..]
Snap ik nooit...je wilt dan toch elke dag bij haar zijn..of is het dan meer, naja oke moet maar anders sterf ik ook maar alleen..
Geen eigen leven, hobbies, vrienden, familie of leven buiten werk hebben :')
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_205092086
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:45 schreef corehype het volgende:

[..]
Geen eigen leven, hobbies, vrienden, familie of leven buiten werk hebben :')
Zegt iemand die op vaderdag op fok zit :') :') :') :') :')
Ik zwaai naar dieren.
  Moderator zondag 19 juni 2022 @ 14:47:15 #44
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205092089
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:39 schreef L_ het volgende:

[..]
Ik zou niet ontkennen dat ik het probleem ben en tevens niet stabiel.

Ik schrijf hier op fok omdat ik eerlijk gezegd ook niet weet aan wie ik het verder kan vertellen, ik weet dat op fok er af en toe wat nuttige reply's komen.

Maar als het een probleem is dat ik hier post moet je het maar zeggen, dan doe ik het niet meer.

Dat wil naar m.i.z. niet direct betekenen dat ik geen andere hindernissen kan ervaren?

Ik wil wou graag kopen ipv huren en ondervond wat twijfels en dergelijke.

Het kopen is nu dus wel gelukt.

Ik ben weer aan het sporten en ben zelfs voorzichtig aan het daten.
Nu ondervind ik weer wat hindernissen.
Er is 0 probleem dat je hier post, echt helemaal 0.0, maar je bent allerlei redenen aan het opgeven over waarom het lastig is en je weet heel goed dat dat allemaal excuses zijn. Je zult moeten accepteren dat jij het issue bent en dat dáár iets moet gebeuren.

Dit soort topics hebben geen zin als je de oplossing niet zoekt waar de oplossing te vinden is en dat is niet 'dichterbij' wonen zodat er minder reistijd is.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 19 juni 2022 @ 14:48:34 #45
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205092096
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:46 schreef Geerd het volgende:

[..]
Zegt iemand die op vaderdag op fok zit :') :') :') :') :')
Elke dag is het voor mij vaderdag.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  Moderator zondag 19 juni 2022 @ 14:59:32 #46
225562 crew  Speedfight
pi_205092158
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:44 schreef corehype het volgende:
Tja, 30 minuten rijden veel noemen dat kan ook alleen in Nederland :')

Dat is zowat van de ene kant van Amsterdam naar de ander rijden.

Zelfs op de fiets is het soms 20 minuten van West naar Oost.

En ja in de grote stad heb je inderdaad vrouwen die hoger geleid zijn, vaak een eigen huis en open minded.

Never nooit dat ik ga settelen zelfs al ben ik nu mid dertig. 4 chicks in mn rotatie, daar waar ik mid twintig was chicks van dezelfde leeftijd mij geen oog gunden.

Ik zou zeggen wees zelf es wat openminded en grijp je kansen!
Mid 40 heb je weer dat chicks je geen oog gunnen. Geniet ervan :')
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  zondag 19 juni 2022 @ 15:03:26 #47
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205092175
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:59 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Mid 40 heb je weer dat chicks je geen oog gunnen. Geniet ervan :')
Al die chiks volspuiten en kids hier en daar. Dan kan je daar weer gelukkig van worden.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  zondag 19 juni 2022 @ 15:06:50 #48
33189 RM-rf
1/998001
pi_205092200
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 09:50 schreef L_ het volgende:


Ik ben midden 30 (..)


Ik heb gemerkt dat vrouwen warin ik geïnteresseerd ben in de leeftijd van 18 tot 35 geconcentreerd zijn in de grote steden in de Randstad.
Dit zijn dan ook vaker de type vrouwen die hbo/wo opgeleid, ambitieus en meer open minded zijn.

Over het algemeen heb ik het idee dat de vrouwen uit de steden geen tijd en/of zin hebben een relatie te onderhouden met iemand aan de andere rand van de Randstad.

(..)

Ik ben nu ready to settle, maar de jaren verstrijken als single en het begint beknellend te worden.

Begrijp me niet verkeerd, ik hou van de woonoppervlakte, groen en rust om mij heen.

Maar wat kan een single doen om niet geïsoleerd te raken.

Ik snap dat je op clubs kan gaan, maar herkent iemand deze situatie?
Zijn er single mannen zelfs weer terug naar de stad gegaan?
Eventjes ter recapitulatie...
Je 'zegt' te willen settlen, maar je 'target' is dan 18 tot 35 jarige dames in de grote steden, die je vooral treft bij 'clubbing'...

En nu merk je dat die dames helemaal geen vaste relatie willen aangaan met jou en je 'oplossing' is dan te overwegen weer in de grote stad te gaan wonen.


Welk probleem denk je daarmee op te lossen?

Die dames binnen je (zeer ruime) 'target' zullen vermoedelijk nog steeds niet met je willen settlen.


Misschien moet je eerder eens overwegen of de dames waarop je je denkt te moeten richten wel de beste keus is om een 'settlen' doelstelling te bereiken
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_205092228
Ik woon aan de rand van Amsterdam en naar de stad duurt met ov ook 30 minuten.
.
pi_205092246
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 15:06 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Eventjes ter recapitulatie...
Je 'zegt' te willen settlen, maar je 'target' is dan 18 tot 35 jarige dames in de grote steden, die je vooral treft bij 'clubbing'...

En nu merk je dat die dames helemaal geen vaste relatie willen aangaan met jou en je 'oplossing' is dan te overwegen weer in de grote stad te gaan wonen.


Welk probleem denk je daarmee op te lossen?

Die dames binnen je (zeer ruime) 'target' zullen vermoedelijk nog steeds niet met je willen settlen.


Misschien moet je eerder eens overwegen of de dames waarop je je denkt te moeten richten wel de beste keus is om een 'settlen' doelstelling te bereiken
Niet de dames die je aantreft bij clubbing.
Ik was laatst weer eens in de grote stad en ik merkte dat er redelijk wat ambitieuze chille vrijgezelle vrouwen rondliepen.

Waarschijnlijk had ik niet hun aandacht, maar het feit dat er meer rondloopt dan hier doet toch wat met een vrijgezelle man.

Ik wil niet eens in de stad wonen, ik vind mijn huidige woning prima en zou fatsoenlijk wonen binnen de ring waarschijnlijk niet eens kunnen betalen.

Het komt redelijk vaak voor dat mensen elkaar ontmoeten in de grote stad en daarna gaan samenwonen in de buitengebieden en een gezin stichten.

Op online datingaps is er vrij weinig en ik ben niet gelovig, dus in de kerk ontmoet ik ook niemand.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')