De verhalen over een treinrukker rondom station Hoorn stapelen zich op. Steeds meer vrouwen melden dat zij getuigen zijn van een jongen die zich bevredigt in de trein. Dit na het bericht van twee minderjarige meisjes die onlangs hetzelfde meemaakten. Milou (28) en Nadia (24) doen hun verhaal. "Ik zag zijn kwakje nog op de grond liggen."
Het is 16 mei rond 15.00 uur - de Hoornse Nadia reist dagelijks met de trein vanwege haar studie en werk. Ook deze middag. Ze stapt in bij Kersenboogerd.
"Hij stapt in bij station Hoorn. Ik zit in het bovenste gedeelte van de trein en hij zit dieper in de coupé, in de richting waar ik naartoe kijk." Ze ziet dat de jongen gek met zijn vingers doet, maar besluit er verder geen aandacht aan te schenken en zet haar muziek op.
Nadia probeert de jongen te negeren, maar ziet opeens iets geks. "In mijn ooghoek zie ik ineens zijn hand op en neer gaan. Ik geloof mijn ogen niet en verstijft." Nadia ziet dat hij het afmaakt en weggaat.
Twee minuten later komt de conductrice langs. "Ik zit dan nog steeds te shaken." Ze ziet dat er iets goed mis is. "Ze neemt me mee naar de andere coupé, waar de schennispleger zojuist zijn daad had gedaan. Ze wil bijna op dezelfde stoel zitten, maar dan zeg ik dat daar die jongen net heeft gezeten. Als ik goed kijk, zie ik dat zijn kwakje nog op de grond ligt."
Bron:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)-lag-nog-op-de-grondGoed. Welke sneue kutFOK!'er is bezig geweest??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.