abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_205066003
Ik ben al een tijdje werkzaam als rijksambtenaar en laatst heb ik de overstap gemaakt naar een zwaardere functie. Nadat ik mijn krabbel had gezet kwamen er allemaal zaken aan het licht die niet in mijn voordeel gaan werken.
Voel mij dus een beetje genaaid.

Praktisch gezien betekent dit dat ik de komende 3jaar:
- Hetzelfde verdien als m'n vorige functie , terwijl andere collega's aanzienlijk meer verdienen.
- Er weinig flexibiliteit bestaat wat thuiswerken e.d. (ondanks rijksbrede afspraken)
- Mijn groei behoorlijk geremd wordt.

Heel eerlijk, door de wijze waarop de zaken zijn aangepakt heb ik voor het eerst weinig motivatie en zin in mijn functie. Voorheen ging ik als een speer en altijd een tevreden werknemer. Het voelt alsof ik word geremd in mijn mogelijkheden.

De arbeidsmarkt is goed dus .... weggaan of nog even blijven plakken?
Wat zou jij doen?
  donderdag 16 juni 2022 @ 15:02:14 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_205066026
Het aankaarten en als er niks verandert weggaan.
pi_205066042
Niet zeuren
pi_205066051
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 15:02 schreef kwiwi het volgende:
Het aankaarten en als er niks verandert weggaan.
Dat heb ik al een aantal keren gedaan en er word verwezen naar beleid. Punt uit.
In eerste instantie dacht ik, ik maak die paar jaar even vol maar aan de andere kant....de arbeidsmarkt is NU hot en ik weet niet of dat over een paar jaar ook nog zo is...
pi_205066077
Je wist toen je tekende niet hoeveel je zou gaan verdienen? Wat de groeimogelijkheden waren of hoe er omgegaan zou worden met thuiswerken?
pi_205066107
Dus je accepteert een zwaardere functie zonder dat je er in salaris op vooruit gaat? Bijzonder...

Voor wat betreft thuiswerken, zijn daar met jou individuele afspraken over gemaakt? Anders gelden natuurlijk gewoon de rijksbrede afspraken en kan je dat afdwingen.

Mijn gevoel is dat je wat assertiever moet zijn.
pi_205066111
Je had het contract niet gelezen, vóórdat je tekende?
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_205066203
Ik zal even algemeen reageren; binnen de overheid werkt het soms iets anders met overplaatsingen, ik heb nooit een nieuw contract hoeven tekenen omdat ik overging op met mijn oude contract en nog een addendum zou moeten tekenen met overige afspraken. Het was een rommeltje waardoor ik op een gegeven die afspraken in dat addendum wilde terugzien en toen was er ineens geen addendum meer....
Eigenlijk heb ik de overstap gemaakt en nadat ik binnen was bleken er ineens allerlei haken en ogen.
pi_205066214
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 15:17 schreef Tja..1986 het volgende:
Dus je accepteert een zwaardere functie zonder dat je er in salaris op vooruit gaat? Bijzonder...

Voor wat betreft thuiswerken, zijn daar met jou individuele afspraken over gemaakt? Anders gelden natuurlijk gewoon de rijksbrede afspraken en kan je dat afdwingen.

Mijn gevoel is dat je wat assertiever moet zijn.
Over dat thuiswerken , dat kan ik inderdaad afdwingen en zal dat ook doen maar dat gaat dus ook conflict opleveren en daar heb ik geen zin in.
Over het salaris: Zie boven.
pi_205066625
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 15:35 schreef Brybry het volgende:
Ik zal even algemeen reageren; binnen de overheid werkt het soms iets anders met overplaatsingen, ik heb nooit een nieuw contract hoeven tekenen omdat ik overging op met mijn oude contract en nog een addendum zou moeten tekenen met overige afspraken. Het was een rommeltje waardoor ik op een gegeven die afspraken in dat addendum wilde terugzien en toen was er ineens geen addendum meer....
Eigenlijk heb ik de overstap gemaakt en nadat ik binnen was bleken er ineens allerlei haken en ogen.
Klinkt wat gek/dom. Maar als je niks getekend hebt, heb je gewoon je oude functie toch nog?
No bitch to me
pi_205066703
Eerst proberen op een constructieve manier met je huidige werkgever op te lossen en als dat niet lukt zoeken naar een andere baan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205067279
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 15:35 schreef Brybry het volgende:
Ik zal even algemeen reageren; binnen de overheid werkt het soms iets anders met overplaatsingen, ik heb nooit een nieuw contract hoeven tekenen omdat ik overging op met mijn oude contract en nog een addendum zou moeten tekenen met overige afspraken. Het was een rommeltje waardoor ik op een gegeven die afspraken in dat addendum wilde terugzien en toen was er ineens geen addendum meer....
Eigenlijk heb ik de overstap gemaakt en nadat ik binnen was bleken er ineens allerlei haken en ogen.
Dus je hebt een nieuwe functie, met andere verantwoordelijkheden, maar geen nieuw contract, niet eens een addendum? Wat zegt HR ervan?
pi_205067330
Als je bij de overheid weggaat moet je wel weer echt gaan werken. Zou er goed over nadenken.
  donderdag 16 juni 2022 @ 22:48:53 #14
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_205070528
Hoe kan een functie na de overgang ineens compleet anders zijn dan daarvoor? Welke haken en ogen kwamen aan het licht en had je die van tevoren kunnen weten?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_205070552
Weggaan en goed onthouden dit de volgende keer slimmer aan te pakken.
.
  zaterdag 18 juni 2022 @ 21:55:15 #16
342418 VKV
Plausibel
pi_205086595
Weggaan
pi_205087179
Ze misbruiken jouw ambitie en goede wil tegen je. Loyaliteit en openheid moet van beide kanten komen. Je schrijft dat je motivatie en zin weg zijn. Je leeft maar één keer, verspil dit niet op een plek waar je je niet goed voelt. Weggaan dus.
pi_205087804
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 15:06 schreef Brybry het volgende:

[..]
Dat heb ik al een aantal keren gedaan en er word verwezen naar beleid. Punt uit.
In eerste instantie dacht ik, ik maak die paar jaar even vol maar aan de andere kant....de arbeidsmarkt is NU hot en ik weet niet of dat over een paar jaar ook nog zo is...
Gewoon aangeven dat je het niet eens bent met de veranderingen en de manier waarop je die, in jouw ogen, zijn opgedwongen. Veranderd er niets dan is het beter om elders te kijken. Je hebt toch niets te verliezen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Vis een optie? zaterdag 18 juni 2022 @ 23:47:39 #19
70532 loveli
N
pi_205088756
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 14:59 schreef Brybry het volgende:
Wat zou jij doen?
Waarschijnlijk totaal iets anders dan jij ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 15:36 schreef Brybry het volgende:

[..]
Over dat thuiswerken , dat kan ik inderdaad afdwingen en zal dat ook doen maar dat gaat dus ook conflict opleveren en daar heb ik geen zin in.
Een probleem oplossen kan vast wel zonder conflict of afdwingen. Als dat je enige gereedschappen zijn, had je deze functie vast niet gekregen :+

Het klinkt of je neigt naar een andere baan. Je zit in een positie dat je de tijd kunt nemen om een andere baan te vinden die bij je past, maar ook daar zal het niet perfect zijn.
crap in = crap out
pi_205101712
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 23:47 schreef loveli het volgende:

[..]
Waarschijnlijk totaal iets anders dan jij ;)
[..]

Het klinkt of je neigt naar een andere baan. Je zit in een positie dat je de tijd kunt nemen om een andere baan te vinden die bij je past, maar ook daar zal het niet perfect zijn.
Tot 4 maanden geleden was ik nog razend enthousiast en zag ik mezelf m'n pensioen hier wel halen en nu volledig op. Oftewel, dit ben ik niet.
Heb een gesprek staan bij een vertrouwenspersoon voor advies en daarna met management in gesprek.

Hopelijk kan er het e.a. aangepast worden en mocht dit niet baten, dan zoek ik iets anders.

Erg bijzonder wel, hoe 1 leidinggevende je volledige werkplezier kan vergallen.
pi_205102268
Je functie is toch ingeschaald, dus dan wist je toch wat je ging verdienen?
pi_205102319
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 15:35 schreef Brybry het volgende:
Ik zal even algemeen reageren; binnen de overheid werkt het soms iets anders met overplaatsingen, ik heb nooit een nieuw contract hoeven tekenen omdat ik overging op met mijn oude contract en nog een addendum zou moeten tekenen met overige afspraken. Het was een rommeltje waardoor ik op een gegeven die afspraken in dat addendum wilde terugzien en toen was er ineens geen addendum meer....
Eigenlijk heb ik de overstap gemaakt en nadat ik binnen was bleken er ineens allerlei haken en ogen.
Dat je een probleem hebt met het volledig kantoor moeten werken,kan ik me indenken. Maar klagen over het salaris snap ik niets van. Je wist dat je op je oude contract overstapte, dus hetzelfde salaris, tenzij daar vooraf afspraken over zijn gemaakt. Je geeft aan dat je nog een addendum met overige afspraken moest tekenen na de overstap. Waren dat dan ook afspraken over salaris? Ik neem aan dat die overige afspraken al op papier stonden?
Als dat het geval is kun je ze daar aan houden. Als dat niet het geval is en alles nu zwaar tegenvalt komt het me allemaal wat naïef over.

Is teruggaan naar jenoude plek geen optie?
A mind with a heart of it's own
  maandag 20 juni 2022 @ 16:01:44 #23
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_205102354
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 15:02 schreef kwiwi het volgende:
Het aankaarten en als er niks verandert weggaan.
Dit.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  maandag 20 juni 2022 @ 16:02:02 #24
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_205102357
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 15:06 schreef Brybry het volgende:

[..]
Dat heb ik al een aantal keren gedaan en er word verwezen naar beleid. Punt uit.
In eerste instantie dacht ik, ik maak die paar jaar even vol maar aan de andere kant....de arbeidsmarkt is NU hot en ik weet niet of dat over een paar jaar ook nog zo is...
Dan zou ik gaan.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  Vis een optie? maandag 20 juni 2022 @ 16:08:51 #25
70532 loveli
N
pi_205102402
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 15:56 schreef DrMarten het volgende:
Is teruggaan naar jenoude plek geen optie?
TS heeft niets aan een stap terug. Zwaardere functie, meer verantwoordelijkheid betekende een stap vooruit. Waarom zou ze haar loopbaan schaden?
crap in = crap out
pi_205102465
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 15:56 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Dat je een probleem hebt met het volledig kantoor moeten werken,kan ik me indenken. Maar klagen over het salaris snap ik niets van. Je wist dat je op je oude contract overstapte, dus hetzelfde salaris, tenzij daar vooraf afspraken over zijn gemaakt. Je geeft aan dat je nog een addendum met overige afspraken moest tekenen na de overstap. Waren dat dan ook afspraken over salaris? Ik neem aan dat die overige afspraken al op papier stonden?
Als dat het geval is kun je ze daar aan houden. Als dat niet het geval is en alles nu zwaar tegenvalt komt het me allemaal wat naïef over.

Is teruggaan naar jenoude plek geen optie?
Dat is een ingewikkeld verhaal. Mij is X aangeboden en toen ik er eenmaal zat bleek het aanbod niet te kloppen. Te ingewikkeld om hier te beschrijven.
Het salaris is ook niet mijn grootste probleem, het is een samenloop van omstandigheden.
pi_205102494
Heb je een vast contract? Dan zou ik het gewoon accepteren en gewoon de baan gaan doen en het beste en leukste ervan maken, en ondertussen werken aan een nieuwe overplaatsing als rijksambtenaar maar ook wat langer op de wc in de tijd van de baas gaan zitten en een voodoopop van je naaiende leidinggevende gaan gebruiken (laat niet/wel op je bureau op werk liggen) etc.

Als je naar een nieuwe baan buiten gaat dan krijg je een tijdelijk contract en eerst een proeftijd waarin je zomaar ontslagen kan worden, als je al een baan vindt (of wil je in de beveiliging of aan de band op Schiphol of in de horeca)? Succes!
pi_205102883
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 16:18 schreef Aristai het volgende:
Heb je een vast contract? Dan zou ik het gewoon accepteren en gewoon de baan gaan doen en het beste en leukste ervan maken, en ondertussen werken aan een nieuwe overplaatsing als rijksambtenaar maar ook wat langer op de wc in de tijd van de baas gaan zitten en een voodoopop van je naaiende leidinggevende gaan gebruiken (laat niet/wel op je bureau op werk liggen) etc.

Als je naar een nieuwe baan buiten gaat dan krijg je een tijdelijk contract en eerst een proeftijd waarin je zomaar ontslagen kan worden, als je al een baan vindt (of wil je in de beveiliging of aan de band op Schiphol of in de horeca)? Succes!
Een proeftijd of tijdelijk contract kan je ook weigeren. Dat doe ik per definitie en ik heb alle banen gekregen waar ik dat deed.

De tijd van gekke henkie spelen is voorbij.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205103276
Ik heb heel goed advies voor je maar dat is te ingewikkeld om te schrijven.
pi_205103548
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 16:18 schreef Aristai het volgende:
Heb je een vast contract? Dan zou ik het gewoon accepteren en gewoon de baan gaan doen en het beste en leukste ervan maken, en ondertussen werken aan een nieuwe overplaatsing als rijksambtenaar maar ook wat langer op de wc in de tijd van de baas gaan zitten en een voodoopop van je naaiende leidinggevende gaan gebruiken (laat niet/wel op je bureau op werk liggen) etc.

Als je naar een nieuwe baan buiten gaat dan krijg je een tijdelijk contract en eerst een proeftijd waarin je zomaar ontslagen kan worden, als je al een baan vindt (of wil je in de beveiliging of aan de band op Schiphol of in de horeca)? Succes!
Dat was mijn eerdere instelling maar ze maken het erg lastig om positief te blijven. Dus wanneer de gesprekken op niets uitlopen: Dan ben ik weg en probeer ik bij een andere werkgever direct in vaste dienst te treden.
pi_205103608
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:07 schreef Brybry het volgende:

[..]
Dat was mijn eerdere instelling maar ze maken het erg lastig om positief te blijven. Dus wanneer de gesprekken op niets uitlopen: Dan ben ik weg en probeer ik bij een andere werkgever direct in vaste dienst te treden.
waarom proberen?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205103693
Momenteel kun je een vast contract gewoon eisen. Het tekort aan mensen is echt groot.
Maar best herkenbaar, ik heb onlangs ook een bedrijf verlaten waar ik erg enthousiast over was vanwege 1 persoon (mijn leidinggevende). Ik heb er absoluut geen spijt van dat ik er weg ben.
pi_205103840
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:23 schreef Munchkin het volgende:
Momenteel kun je een vast contract gewoon eisen. Het tekort aan mensen is echt groot.
Maar best herkenbaar, ik heb onlangs ook een bedrijf verlaten waar ik erg enthousiast over was vanwege 1 persoon (mijn leidinggevende). Ik heb er absoluut geen spijt van dat ik er weg ben.
Als je leidinggevende je niet zint is de beste keuze om weg te gaan, want je verliest het altijd van hem/haar.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205103858
Should I stay or should I go now
Should I stay or should I go now
If I go there will be trouble
If I stay it will be double
So you gotta let me know
Should I stay or should I go
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_205103891
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:38 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Als je leidinggevende je niet zint is de beste keuze om weg te gaan, want je verliest het altijd van hem/haar.
Altijd wil ik niet snel zeggen, maar in mijn geval wel inderdaad, en sowieso vond ik het niet de moeite waard om de strijd aan te gaan.
pi_205108033
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:38 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Als je leidinggevende je niet zint is de beste keuze om weg te gaan, want je verliest het altijd van hem/haar.
De leidinggevende kan ook zelf over een paar jaar weg zijn als het in de organisatie gebruikelijk is om om de zoveel jaar van functie te wisselen of omdat de leidinggevende het niet goed doet, dan kan je het ook even uitzitten (paar roddels verspreiden zoals dat de leidinggevende aan de coke is ofzo kunnen ook helpen) en afwachten tot er een nieuwe leidinggevende komt en hoef je niet zelf weg te gaan.

Ben het eens dat een nare leidinggevende je leven goed kan verzieken en dat je dan beter gewoon zelf weg kan gaan, maar in situatie van TS lees ik dat niet (enkel dat er 1 keer een naaistreek is gedaan).

Dus als de leidinggevende snel weg zal zijn, en niet structureel naar zou zijn, zou het zelf weggaan dan niet voorbarig zijn?
pi_205108064
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 09:25 schreef Aristai het volgende:

[..]
De leidinggevende kan ook zelf over een paar jaar weg zijn als het in de organisatie gebruikelijk is om om de zoveel jaar van functie te wisselen of omdat de leidinggevende het niet goed doet, dan kan je het ook even uitzitten (paar roddels verspreiden zoals dat de leidinggevende aan de coke is ofzo kunnen ook helpen) en afwachten tot er een nieuwe leidinggevende komt en hoef je niet zelf weg te gaan.

Ben het eens dat een nare leidinggevende je leven goed kan verzieken en dat je dan beter gewoon zelf weg kan gaan, maar in situatie van TS lees ik dat niet (enkel dat er 1 keer een naaistreek is gedaan).

Dus als de leidinggevende snel weg zal zijn, en niet structureel naar zou zijn, zou het zelf weggaan dan niet voorbarig zijn?
Ik zou het dan nog geen maand kunnen volhouden
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205108326
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 15:35 schreef Brybry het volgende:
Ik zal even algemeen reageren; binnen de overheid werkt het soms iets anders met overplaatsingen, ik heb nooit een nieuw contract hoeven tekenen omdat ik overging op met mijn oude contract en nog een addendum zou moeten tekenen met overige afspraken. Het was een rommeltje waardoor ik op een gegeven die afspraken in dat addendum wilde terugzien en toen was er ineens geen addendum meer....
Eigenlijk heb ik de overstap gemaakt en nadat ik binnen was bleken er ineens allerlei haken en ogen.
Bijzonder. Ik werk ook voor de overheid. Ik heb nog nooit een contract getekend want ik ben aangesteld. Zoals dat gaat bij de overheid. Dat betekent niet dat ik niet onderhandel over salaris, zeker bij een functiewissel. Dat kan je toch ook nu nog doen?
pi_205108338
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 15:36 schreef Brybry het volgende:

[..]
Over dat thuiswerken , dat kan ik inderdaad afdwingen en zal dat ook doen maar dat gaat dus ook conflict opleveren en daar heb ik geen zin in.
Over het salaris: Zie boven.
Je hebt geen zin in conflict. Misschien moet je dan maar de rest van je leven binnen blijven. Wat is ook een conflict? Je kan het toch ook prima met elkaar oneens zijn en het daar over hebben zonder het gelijk conflict te noemen?
pi_205108860
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 15:06 schreef Brybry het volgende:

[..]
Dat heb ik al een aantal keren gedaan en er word verwezen naar beleid. Punt uit.
In eerste instantie dacht ik, ik maak die paar jaar even vol maar aan de andere kant....de arbeidsmarkt is NU hot en ik weet niet of dat over een paar jaar ook nog zo is...
Dat vind ik wel vreemd, kun je dat niet omdraaien?

Het beleid s dat je kunt thuiswerken als het werk dat toelaat (geeft wel weer een nieuw discussiepunt over waar je het werk zou kunnen doen) en dat je wordt ingeschaald op basis van je huidige functie.

Daarnaast is het vreemd dat collega's meer verdienen; nu weet ik niet of dat periodieken zijn waardoor ze meer verdienen; dan is het op basis van ervaring, maar als het om salarisschalen gaat, dan heb je echt wel een punt.

Desnoods gooi je het op de loonkloof (sexediscriminatie), er even vanuitgaan dat die collega's over het algemeen mannen zijn :-)
  Vis een optie? dinsdag 21 juni 2022 @ 11:15:37 #41
70532 loveli
N
pi_205109044
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 10:54 schreef zatoichi het volgende:
Desnoods gooi je het op de loonkloof (sexediscriminatie), er even vanuitgaan dat die collega's over het algemeen mannen zijn :-)
Beter advies ga je niet krijgen.
crap in = crap out
pi_205109244
Als je de discussie aangaat, zorg dan wel dat je je argumenten goed helder hebt voor jezelf, en dat je je emotie erbuiten laat. Het lijkt erop dat je goede argumenten hebt, gebruik die dus. Ik zou ook niet tijdens het gesprek dreigen met weggaan ofzo, die conclusie moeten ze zelf maar trekken.
Ook zou ik me voor het gesprek al een beetje orienteren wat voor banen er elders zijn, wat je zou kunnen sterken in je discussie. Hoe beter je je alternatieven kent, hoe zelfverzekerder je in de discussie zal staan (ervan uitgaande dat er goede alternatieven zijn).
pi_205110835
Inmiddels zit er schot in de zaak, de juridische afdeling is betrokken want de overkoepelende HR was not amused en dat is een understatement.Tevens benaderd door een andere organisatie om daar een functie te vervullen....houd het nog eventjes af. Eerst dit netjes oplossen.
pi_205111385
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 14:43 schreef Brybry het volgende:
Inmiddels zit er schot in de zaak, de juridische afdeling is betrokken want de overkoepelende HR was not amused en dat is een understatement.Tevens benaderd door een andere organisatie om daar een functie te vervullen....houd het nog eventjes af. Eerst dit netjes oplossen.
Klinkt goed. En dat HR betrokken is ook. Zelf ook meegemaakt dat ik bij binnenkomst in een lagere schaal werd geplaatst dan geadverteerd, op basis van (gebrek aan) ervaring. Dat kan, en dat was ook genoemd in de advertentie.
Alleen moeten dan wel de verantwoordelijkheden aangepast worden en een plan gemaakt worden om naar de juiste schaal te komen binnen 12 maanden. En dat was nooit gedeeld, en daar kwam ik na 3,5 jaar pas achter na een toevallige opmerking van een collega. HR benadert, en die heeft het heel voortvarend opgepakt. Een half jaar later met terugwerkende kracht van 3 jaar in de hogere schaal geplaatst, en line-manager en zijn baas op hun flikker gekregen. Dat koste wel een boswandeling met de line-manager om alles uit te praten, maar dat was het waard.
  dinsdag 21 juni 2022 @ 16:05:36 #45
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205111395
Op zoek gaan naar een andere functie die beter betaald en wel toelaat dat je meer thuiswerkt.
pi_205173566
Inmiddels sprak ik mijn manager, een heel ander persoon kwam mijn kantoor binnen. Bijna angstig. :D

Er zijn ineens allemaal mogelijkheden _O-
pi_205173600
Laat je geen oor aannaaien door die handige types.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_205173963
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:01 schreef Brybry het volgende:
Inmiddels sprak ik mijn manager, een heel ander persoon kwam mijn kantoor binnen. Bijna angstig. :D

Er zijn ineens allemaal mogelijkheden _O-
Goed om te horen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205176159
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:01 schreef Brybry het volgende:
Inmiddels sprak ik mijn manager, een heel ander persoon kwam mijn kantoor binnen. Bijna angstig. :D

Er zijn ineens allemaal mogelijkheden _O-
Goeie les. Opkomen voor jezelf als je er gegronde redenen voor hebt :) Goed dat er geluisterd wordt.
pi_205195588
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 20:01 schreef Brybry het volgende:
Inmiddels sprak ik mijn manager, een heel ander persoon kwam mijn kantoor binnen. Bijna angstig. :D

Er zijn ineens allemaal mogelijkheden _O-
Klinkt goed, maar doen ze ook de dingen die ze beloven?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')