abonnement Unibet Coolblue
pi_205103725
Je zal nu maar de absolute bodem hebben gekocht.
blablablabla
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 juni 2022 @ 19:52:36 #277
862 Arcee
Look closer
pi_205104633
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:26 schreef Elan het volgende:
Je zal nu maar de absolute bodem hebben gekocht.
Je zal maar gekocht hebben toen de koers uit 2 cijfers bestond. *)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_205104903
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:26 schreef Elan het volgende:
Je zal nu maar de absolute bodem hebben gekocht.




Al met al aardig tevreden

Goed mogelijk overigens dat we nog lager gaan later dit jaar, maar boeie.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2022 20:13:11 ]
  maandag 20 juni 2022 @ 20:11:27 #279
307622 Perox
(niet de echte)
pi_205104904
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:26 schreef Elan het volgende:
Je zal nu maar de absolute bodem hebben gekocht.
Geen bull trap?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 juni 2022 @ 20:39:53 #280
862 Arcee
Look closer
pi_205105461
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:08 schreef LXIV het volgende:
En dat blijven vasthouden hodl, helemaal naar beneden, 80% verlies, snap ik al helemaal niet. Is dat masochisme?
Waarom verkoopt een pensioenfonds dan ook niet gewoon alles op de top en weer terug op de bodem? Waarom hodlen hun de grootste posities ook gewoon -60%?

En verzekeringsmaatschappijen en al de overige mensen die assets hodlen?

Zijn dat allemaal masochisten?
  maandag 20 juni 2022 @ 21:01:15 #282
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205105525
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:57 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Waarom verkoopt een pensioenfonds dan ook niet gewoon alles op de top en weer terug op de bodem? Waarom hodlen hun de grootste posities ook gewoon -60%?

En verzekeringsmaatschappijen en al de overige mensen die assets hodlen?

Zijn dat allemaal masochisten?
Die fondsen keren dividend uit.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_205105537
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:11 schreef Perox het volgende:

[..]
Geen bull trap?
Moet bijna wel toch? Tenzij je van mening bent dat de economische crisis over zijn dieptepunt heen is lijkt het mij stug dat we nu alle seinen op groen staan voor een langdurige bullmarket. Het sentiment op de beurzen blijft ook dramatisch, renteverhogingen, inflatie een recessie etc.

Elke voorgaande bearmarket had overigens tenminste één substantiele bearmarket-rally. Vaak variërend in range van 50-100% stijging. Je ziet ze in de grafiek heel mooi terug.
blablablabla
pi_205105921
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:26 schreef Elan het volgende:
Je zal nu maar de absolute bodem hebben gekocht.
Wachten op de dubbele bodem.
pi_205106894
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 16:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:

wat denken jullie vergezocht of..?
Uitstekend uiteengezet, lijkt me niet te ontkennen :D
pi_205106977
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 19:52 schreef Arcee het volgende:

[..]
Je zal maar gekocht hebben toen de koers uit 2 cijfers bestond. *)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ooit gestopt met kopen toen Bitcoin meer dan $100 waard werd. Dat werd me echt te gortig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  maandag 20 juni 2022 @ 23:31:07 #287
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_205107036
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 23:20 schreef recursief het volgende:

[..]
Ik ben ooit gestopt met kopen toen Bitcoin meer dan $100 waard werd. Dat werd me echt te gortig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond 75 al een mooie ETH prijs.

Jammer dat ik wat te vroeg verkocht ;(
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_205107100
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 21:02 schreef Elan het volgende:

[..]
Moet bijna wel toch? Tenzij je van mening bent dat de economische crisis over zijn dieptepunt heen is lijkt het mij stug dat we nu alle seinen op groen staan voor een langdurige bullmarket. Het sentiment op de beurzen blijft ook dramatisch, renteverhogingen, inflatie een recessie etc.

Elke voorgaande bearmarket had overigens tenminste één substantiele bearmarket-rally. Vaak variërend in range van 50-100% stijging. Je ziet ze in de grafiek heel mooi terug.
Het zou best kunnen dat het nog lager kan maar dan zijn dat wel enorme slapers die de komende weken/maanden nog gaan verkopen. Als je echt zo bang aangelegd bent heb je toch allang verkocht? Je gaat dan toch niet opeens half Juli "oeh weer een renteverhoging, HELLUP, snel verkopen!" denken?

M.a.w. de echte poeperds zijn er allang uitgestapt. Maar zeg nooit nooit idd, het kan altijd lager.
pi_205107547
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 16:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:

wat denken jullie vergezocht of..?
Het zou me niet verbazen als ze dat bewust gedaan hebben vanuit marketing redenen, het zelfde trucje deden hardrock groepen ook nog wel eens in het verleden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205108919
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 23:42 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Het zou best kunnen dat het nog lager kan maar dan zijn dat wel enorme slapers die de komende weken/maanden nog gaan verkopen. Als je echt zo bang aangelegd bent heb je toch allang verkocht? Je gaat dan toch niet opeens half Juli "oeh weer een renteverhoging, HELLUP, snel verkopen!" denken?

M.a.w. de echte poeperds zijn er allang uitgestapt. Maar zeg nooit nooit idd, het kan altijd lager.
Jan met de Pet die een panic sell doet is natuurlijk niet zo relevant voor het koersverloop. Grote beursbewegingen zijn dat wel. En daar zit echt nog wel marge naar beneden. En het bijkomende risico op liquidaties.

Nog los daarvan is de hele economische situatie en de stijgende rente sowieso bijzonder vijandelijk voor hoogrisico-aandelen.

Verder komt er aardig wat shit aan het licht dat in een bullmarkt snel onder het tapijt werd geveegd.
blablablabla
pi_205109978
Mocht dit de bodem zijn geweest en we een jaar lang omhoog gaan, dan zullen altcoins komende jaar veel meer opleveren dan Bitcoin. Er is amper wat omgevallen, zelfs Celcius schiet weer omhoog al heb ik dit niet.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205110431
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 12:54 schreef firefly3 het volgende:
Mocht dit de bodem zijn geweest en we een jaar lang omhoog gaan, dan zullen altcoins komende jaar veel meer opleveren dan Bitcoin. Er is amper wat omgevallen, zelfs Celcius schiet weer omhoog al heb ik dit niet.
Aldus de glazen bol van vuurvlieg.

We kunnen niet in de toekomst kijken, maar kijken we naar het verleden hebben we nog een lange zijwaartse markt te gaan. Altcoins verliezen dan vaak nog meer hun waarde dan Bitcoin. Uiteraard biedt dit geen garantie voor de toekomst en er kan nog veel veranderen, maar om te zeggen dat altcoins meer gaan opleveren dan Bitcoin is een gevaarlijke uitspraak die je, zoals altijd, weer plaatst zonder enige onderbouwing.

[ Bericht 12% gewijzigd door dimmak op 21-06-2022 14:24:53 ]
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205111029
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_205111548
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 13:51 schreef dimmak het volgende:

[..]
Aldus de glazen bol van vuurvlieg.

We kunnen niet in de toekomst kijken, maar kijken we naar het verleden hebben we nog een lange zijwaartse markt te gaan. Altcoins verliezen dan vaak nog meer hun waarde dan Bitcoin. Uiteraard biedt dit geen garantie voor de toekomst en er kan nog veel veranderen, maar om te zeggen dat altcoins meer gaan opleveren dan Bitcoin is een gevaarlijke uitspraak die je, zoals altijd, weer plaatst zonder enige onderbouwing.
Blij dat ik niet alleen bitcoin heb. De alts stijgen nu veel harder en waren sterk afgelopen dagen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205111559
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 16:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Blij dat ik niet alleen bitcoin heb. De alts stijgen nu veel harder en waren sterk afgelopen dagen.
:')
Uitvinder van de biersmiley.
  Forum Admin dinsdag 21 juni 2022 @ 16:44:02 #296
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_205111726
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 16:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Blij dat ik niet alleen bitcoin heb. De alts stijgen nu veel harder en waren sterk afgelopen dagen.
Ze gingen ook /10 in elkaar de afgelopen maanden. Maar vast niet degenen die jij in portefeuille hebt, die outperformen alles.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_205111756
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 16:44 schreef Pharkus het volgende:

[..]
Ze gingen ook /10 in elkaar de afgelopen maanden. Maar vast niet degenen die jij in portefeuille hebt, die outperformen alles.
Nee, mooi juist dat er veel flink gezakt zijn. Heb namelijk bijgekocht toen alles laag stond.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205111765
Voordeel dat ik nog flink in fiat zat.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205111782
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 16:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Nee, mooi juist dat er veel flink gezakt zijn. Heb namelijk bijgekocht toen alles laag stond.
Open een topic waar jij je wins/fantasie/onzin kunt delen met belangstellenden, want in dit topic zit overduidelijk niemand er op te wachten.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205111784
En
Uitvinder van de biersmiley.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')