Liever niet liggend ...quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:20 schreef hoechst het volgende:
Waarom wil je zo'n ligt en smalle scooter??
ze zijn allemaal wel relatief ligt en smal..
De meeste zijn nog steeds verboden op de weg. Er zijn er zeer weinig die goedgekeurd zijn door de RDW en legaal de weg op mogen. Je kan een flinke boete krijgen als je gepakt wordt met een illegale step.quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:42 schreef dick_laurent het volgende:
Waarom ga je dan niet voor een elektrische step? Zijn vaak opbouwbaar, licht en makkelijk mee te nemen.
Dan koop je er 1 die wel goedgekeurd is. Zag laatst iemand wegrijden van kantoor op een soort van 3 wiel elektrisch scootertje. Met blauw kenteken dus legaal (denk ikquote:Op woensdag 15 juni 2022 09:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De meeste zijn nog steeds verboden op de weg. Er zijn er zeer weinig die goedgekeurd zijn door de RDW en legaal de weg op mogen. Je kan een flinke boete krijgen als je gepakt wordt met een illegale step.
Die krengen zijn flink duur. Rond de ¤1400. Voor een veredelde step....quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan koop je er 1 die wel goedgekeurd is. Zag laatst iemand wegrijden van kantoor op een soort van 3 wiel elektrisch scootertje. Met blauw kenteken dus legaal (denk ik). Maar het was een heel compact ding. Heb alleen geen idee welk merk.
.
3 wielen lijkt mij meestal oncomfortabel in de bochten.quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan koop je er 1 die wel goedgekeurd is. Zag laatst iemand wegrijden van kantoor op een soort van 3 wiel elektrisch scootertje. Met blauw kenteken dus legaal (denk ik). Maar het was een heel compact ding. Heb alleen geen idee welk merk.
.
hahah, een elektrische driewieler.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:01 schreef borbit het volgende:
[..]
3 wielen lijkt mij meestal oncomfortabel in de bochten.
Heldquote:
quote:Op zondag 3 juli 2022 00:03 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Sorry verkeerd gequote ik bedoelde het merk EZ play die firefly3 hier heeft gepost.
Cool, welke?quote:Op zondag 3 juli 2022 00:15 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Het is een mooie scooter, maar net iets te duur voor mij helaas.
Inmiddels een andere gekocht
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |