Nee klopt dus ze moeten hem afwijzenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
als je volgens spelregels speelt moet jij inkomsten uit huur + inkomen werk samen nemen, dan kan je toch niet meer onder die grens zitten?
ik ook, en dat zonder toeslagenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je mag straks gewoon lekker weer extra belasting betalen om te compenseren voor alle toegekende toeslagen. Ik ook. Fijn he?
En fooien.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
als je volgens spelregels speelt moet jij inkomsten uit huur + inkomen werk samen nemen, dan kan je toch niet meer onder die grens zitten?
Als jij recht hebt op al die toeslagen betaal je ook niet zoveel belastingquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je mag straks gewoon lekker weer extra belasting betalen om te compenseren voor alle toegekende toeslagen. Ik ook. Fijn he?
Yup en tijdens Corona kregen zzp'ers met weggevallen inkomen geen geld meer vanwege partnertoets en vermogenscheck want stel je voor dat je een pensioen had opgebouwd.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom werk jij er dan nog?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:19 schreef bitterbal het volgende:
zou wel andere plek uitzoeken want de fooien bij ons zijn ruk
Hoe kan dat, tokkies als klanten?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:19 schreef bitterbal het volgende:
zou wel andere plek uitzoeken want de fooien bij ons zijn ruk
Kijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:20 schreef bitterbal het volgende:
moet trouwens over de fooi wel aangifte doen maar goed dat doe ik natuurlijk niet
Geen laag decolleté.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe kan dat, tokkies als klanten?
Veel personeel wat meedeeltquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rotterdam.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb alleen recht op zorgtoeslag. En ik betaal belasting naar ratio en dat vind ik ook een prima systeem verder. En ik kan er ook mee leven als ik nog wat meer moet gaan betalen zodat mensen die anders niet rond kunnen komen een toeslag krijgen voor de energiekosten. Ik heb er alleen moeite mee als mensen het aan gaan vragen terwijl ze zelf eigenlijk ook wel weten dat het niet voor hen bedoeld is. Met als argument dat de belastingdienst dat dan maar moet uitzoeken. Maar waarschijnlijk ben ik dan raar ofzo.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als jij recht hebt op al die toeslagen betaal je ook niet zoveel belasting
volgens mij hebben we dat nergens gezegt dat je raar bent...quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb alleen recht op zorgtoeslag. En ik betaal belasting naar ratio en dat vind ik ook een prima systeem verder. En ik kan er ook mee leven als ik nog wat meer moet gaan betalen zodat mensen die anders niet rond kunnen komen een toeslag krijgen voor de energiekosten. Ik heb er alleen moeite mee als mensen het aan gaan vragen terwijl ze zelf eigenlijk ook wel weten dat het niet voor hen bedoeld is. Met als argument dat de belastingdienst dat dan maar moet uitzoeken. Maar waarschijnlijk ben ik dan raar ofzo.
Belastingontduikserpentquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:20 schreef bitterbal het volgende:
moet trouwens over de fooi wel aangifte doen maar goed dat doe ik natuurlijk niet
“Laat de rest maar zitten! Houdoe!”quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zou ik te weinig betalen en boos weglopen.
nee hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..] Maar waarschijnlijk ben ik dan raar ofzo.
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
“Laat de rest maar zitten! Houdoe!”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |