alleen al hypotheeklasten moeten dan al heel je salaris opslokken of heb je ergens dikke erfenis opgesteken?quote:
Kan maar doe ik niet. En kan ook niet met mijn huisdieren.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb de verwarming niet aankunnen andere mensen toch ook doen? JIj ook bv?
Hadden ze vermogen niet zo zwaar moeten belasten. Ze moeten inkomsten uit huur belasten, zo demotiveer je mensen om er aan te beginnen en spaargeld niet belasten alsof er automatisch rendement over wordt verdiend.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verhuurders worden nog steeds vrij goed uit de wind gehouden, nu vind ik het wel een verschil of iemand 1 huis heeft dat meteen ook het pensioen is. Of iemand die tig huizen heeft.
Mijn verwarming staat sinds maart niet aan.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb de verwarming niet aankunnen andere mensen toch ook doen? JIj ook bv?
ja van mijn vader tochquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:08 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen al hypotheeklasten moeten dan al heel je salaris opslokken of heb je ergens dikke erfenis opgesteken?
Ik gun iedereen ook wel een huis als pensioen ja, of zelfs 2 huizen zoals Ballie. Maar je moet het toch met me eens zijn dat die uitkering daar in dit geval niet voor bedoelt is?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verhuurders worden nog steeds vrij goed uit de wind gehouden, nu vind ik het wel een verschil of iemand 1 huis heeft dat meteen ook het pensioen is. Of iemand die tig huizen heeft.
die had je tot voorkort nietquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan maar doe ik niet. En kan ook niet met mijn huisdieren.
nee het zou idd een maas in de wet zijn als ik er doorheen komquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik gun iedereen ook wel een huis als pensioen ja, of zelfs 2 huizen zoals Ballie. Maar je moet het toch met me eens zijn dat die uitkering daar in dit geval niet voor bedoelt is?
Aangezien ze inkomsten uit verhuur heeft niet nee.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik gun iedereen ook wel een huis als pensioen ja, of zelfs 2 huizen zoals Ballie. Maar je moet het toch met me eens zijn dat die uitkering daar in dit geval niet voor bedoelt is?
nou ja als ik dat bedrag van het 2e huis op de bank had hebben staan eigenlijk ook niet. Heb verder dus ook geen recht op toeslagen ofzoquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aangezien de inkomsten uit verhuur heeft niet nee.
Ik doe er zoveel mogelijk aan maar ik ga niet in de kou zitten nee.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die had je tot voorkort niet
maar goed je zegt kan maar doe je niet. waarom heb jij dan wel recht op die toeslag terwijl je er wel wat aan doen om ook minder kosten te hebben?
Heb ik ook niet gedaanquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik doe er zoveel mogelijk aan maar ik ga niet in de kou zitten nee.
Nee dus dan zou je hier nu ook geen recht op hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja als ik dat bedrag van het 2e huis op de bank had hebben staan eigenlijk ook niet. Heb verder dus ook geen recht op toeslagen ofzo
Als ze hun info goed hebben niet neequote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dus dan zou je hier nu ook geen recht op hebben.
Maar waarom vraag je het dan aan?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja als ik dat bedrag van het 2e huis op de bank had hebben staan eigenlijk ook niet. Heb verder dus ook geen recht op toeslagen ofzo
Maar je maakt amper kosten roep je zelf de hele tijd.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijken of het lukt. voor mij zijn die energiekosten ook gestegen net zoals voor jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |