quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:17 schreef Ygritte het volgende:
Waarom sta ik in de OP en wie heeft dat gifje gelekt
"Ms. Bitterbal, please proceed to gate A54 immediately, you are delaying the flight."quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor mensen die hun vlucht hebben gemist omdat ze nog aan shoppen waren
"Alstublieft."quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Je moet een urn ook altijd even aangeven geloof ik.
dit jaquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Ms. Bitterbal, please proceed to gate A54 immediately, you are delaying the flight."
...
"Ms. Bitterbal, please proceed to Crematorium Room 4, you delayed the flight too much".
Gewoon een grote koelkast dusquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:18 schreef FranticDJ het volgende:
o wacht het is alleen mortuarium
https://mortuariumschiphol.nl
Hier is de status ook bijna kritiek, alleen nog maar een half pakje matige milkaquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik had meer chocola moeten kopen. Of iets van magnums ofzo.
Odd-sized luggage, rolt over de band tussen de golfclubs en ski's.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat opa in bubbeltjesplastic het vliegtuig in. Af te halen bij bagageband 3.
Wel een goede smokkelmethode. Zouden ze dan wat as gaan testen zoals op TV bij het programma Border Security als ze een verdacht poeder vinden?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Je moet een urn ook altijd even aangeven geloof ik.
As ziet er wel wat anders uit dan poeder.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel een goede smokkelmethode. Zouden ze dan wat as gaan testen zoals op TV bij het programma Border Security als ze een verdacht poeder vinden?
Dat die dan bij de pickup blijft hangen op de band en de rest van de koffers er overheen dondertquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Odd-sized luggage, rolt over de band tussen de golfclubs en ski's.
Ja dan kunnen de lijken van daaruit direct op de vlucht.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:18 schreef FranticDJ het volgende:
o wacht het is alleen mortuarium
https://mortuariumschiphol.nl
Dan wil ik mee!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook zo'n bummer hier. Iedereen en alles is of spreekt Nederlands. Zelfs de baliemeid hier achter Kiruna. Geen lol aan zo.
Je wilt je toch ook eens een keer fatsoenlijk verbaal kunnen misdragen nietwaar.
Volgende keer naar Albanië.
quote:
Je kan ook een heel lijk ‘volplempen’ met coke en dan in een stalen kist vervoeren en zeggen dat het vanwege de staat van ontbinding niet meer open kan.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel een goede smokkelmethode. Zouden ze dan wat as gaan testen zoals op TV bij het programma Border Security als ze een verdacht poeder vinden?
Het zou me niets verbazen als dat gewoon gebeurt.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kan ook een heel lijk ‘volplempen’ met coke en dan in een stalen kist vervoeren en zeggen dat het vanwege de staat van ontbinding niet meer open kan.
Of is dit te luguber gedacht….
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kan ook een heel lijk ‘volplempen’ met coke en dan in een stalen kist vervoeren en zeggen dat het vanwege de staat van ontbinding niet meer open kan.
Of is dit te luguber gedacht….
En dat de familie de kist van de baggageband haalt, thuis openmaakt, en de verkeerde heeft meegenomen.. Moet je weer naar lost and found dit datquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat die dan bij de pickup blijft hangen op de band en de rest van de koffers er overheen dondert
heb ik vrij regelmatigquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik had ook een keer een beagle in m'n koffer hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |