Meeste bedrijven geven je tegenwoordig de keuze: maandelijks bij je salaris of apart uitgekeerd.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook stom eigenlijk. Geef dan meteen loonsverhoging.
Dan maken alle sjappies het geld gewoon op en fikken ze compleet af net voor de zomer.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook stom eigenlijk. Geef dan meteen loonsverhoging.
bvquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja of ze spenderen het aan schoenen
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan maken alle sjappies het geld gewoon op en fikken ze compleet af net voor de zomer.
Daar heb je er wel respect voor en hier niet?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alsof de zware criminelen daar 7 dagen per week keihard in restaurants gaan staan werken.
trustequote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen weer om 5:00 aan het werk. Toch nog maar even mijn bedje opzoeken.
Ik zou volgende maand weer om die verdubbelaar vragen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen weer om 5:00 aan het werk. Toch nog maar even mijn bedje opzoeken.
Je kan de arbeidsomstandigheden of welke omstandigheden dan ook van daar toch niet vergelijken met de standaarden van hier joh.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar heb je er wel respect voor en hier niet?
Ik had gewoon een vak moeten leren.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou volgende maand weer om die verdubbelaar vragen.
de pvvquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:35 schreef UitStraling het volgende:
PVV-leider Wilders heeft een koopkrachtplan van 10 miljard op tafel gelegd, met onder meer btw- en accijnsverlagingen: „Wij laten Nederlanders niet in de steek maar helpen ze.”
En alle buitenlanders eruit.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:35 schreef UitStraling het volgende:
PVV-leider Wilders heeft een koopkrachtplan van 10 miljard op tafel gelegd, met onder meer btw- en accijnsverlagingen: „Wij laten Nederlanders niet in de steek maar helpen ze.”
success met het bankroet maken van nederlandquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:35 schreef UitStraling het volgende:
nee die willen dat ik een anti islam verklaring ofzo teken en dat weiger ikquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je wel toeslagen en centjes van
belastingdienst betaald he, en dan volgend jaar moet je terug betalenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:36 schreef Recce het volgende:
Ik ga gewoon alle regelingen aanvragen, de belastingdienst zoekt maar uit waar ik wel en niet recht op heb.
Als je Piet de Zwart doet dan vraag je al om problemen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon alle aanvragen ondertekenen met Jantje de Wit
Lekker aan de tiet van De Staat gaan hangen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:36 schreef Recce het volgende:
Ik ga gewoon alle regelingen aanvragen, de belastingdienst zoekt maar uit waar ik wel en niet recht op heb.
Ja, vast, het was ook een grapje, maar als iedereen dat zo gaat aanpakken, loopt het helemaal vast.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
belastingdienst betaald he, en dan volgend jaar moet je terug betalen
Snel beleggen in Bitcoin. Of gewoon helemaal opmaken.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
belastingdienst betaald he, en dan volgend jaar moet je terug betalen
moet het nog steeds terugquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Snel beleggen in Bitcoin. Of gewoon helemaal opmaken.
Die kijken volgens mij nergens naar en roepen maar om meer centjes voor hun achterban.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:38 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij laat de pvv haar plannen toch ook nooit uitrekenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |