Geen laag decolleté.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe kan dat, tokkies als klanten?
Veel personeel wat meedeeltquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rotterdam.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb alleen recht op zorgtoeslag. En ik betaal belasting naar ratio en dat vind ik ook een prima systeem verder. En ik kan er ook mee leven als ik nog wat meer moet gaan betalen zodat mensen die anders niet rond kunnen komen een toeslag krijgen voor de energiekosten. Ik heb er alleen moeite mee als mensen het aan gaan vragen terwijl ze zelf eigenlijk ook wel weten dat het niet voor hen bedoeld is. Met als argument dat de belastingdienst dat dan maar moet uitzoeken. Maar waarschijnlijk ben ik dan raar ofzo.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als jij recht hebt op al die toeslagen betaal je ook niet zoveel belasting
volgens mij hebben we dat nergens gezegt dat je raar bent...quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb alleen recht op zorgtoeslag. En ik betaal belasting naar ratio en dat vind ik ook een prima systeem verder. En ik kan er ook mee leven als ik nog wat meer moet gaan betalen zodat mensen die anders niet rond kunnen komen een toeslag krijgen voor de energiekosten. Ik heb er alleen moeite mee als mensen het aan gaan vragen terwijl ze zelf eigenlijk ook wel weten dat het niet voor hen bedoeld is. Met als argument dat de belastingdienst dat dan maar moet uitzoeken. Maar waarschijnlijk ben ik dan raar ofzo.
Belastingontduikserpentquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:20 schreef bitterbal het volgende:
moet trouwens over de fooi wel aangifte doen maar goed dat doe ik natuurlijk niet
“Laat de rest maar zitten! Houdoe!”quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zou ik te weinig betalen en boos weglopen.
nee hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..] Maar waarschijnlijk ben ik dan raar ofzo.
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
“Laat de rest maar zitten! Houdoe!”
klant besodemietert slang... barre dagen ditquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:23 schreef bitterbal het volgende:
paar dagen terug betaalde een man met de pin, geen fooi. Dus hij zegt zo van het is goed zo.. dus ik vraag wat hij bedoeld? Ja het is goed zo zegt die? Ik zeg ja dit istoch ook wat u heeft gehad?
het is vooral vreemd als men fooi standaard verwacht, laat staan als het automatisch bij je rekening opgeteld wordt.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:24 schreef CherryLips het volgende:
Fooien zijn toch wel een vreemd iets.
Al voelde ik me laatst bij de Downies en brownies schuldig dat ik het was vergeten.
stond laatst in de quest dacht ik een artikel dat fooi juist de ongelijkheid tussen de 2 mensen aangeeft. De fooi gever staat boven de ontvanger want die kan extra geld geven en de ontvanger kan het goed gebruikenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:24 schreef CherryLips het volgende:
Al voelde ik me laatst bij de Downies en brownies schuldig dat ik het was vergeten.
Als ik goed gegeten heb en de service was goed dan vind ik het niet zo’n probleem.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:24 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:23 schreef bitterbal het volgende:
paar dagen terug betaalde een man met de pin, geen fooi. Dus hij zegt zo van het is goed zo.. dus ik vraag wat hij bedoeld? Ja het is goed zo zegt die? Ik zeg ja dit istoch ook wat u heeft gehad?
ik vroeg een keer om een salarisverhoging en toen zei die werkgever ja maar je krijgt toch fooiquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:26 schreef mschol het volgende:
fooien vind ik ook een raar concept ja..
verhoog dan je prijzen, als je personeel kennelijk niet genoeg kan betalen
Hij hoort andere mensen dat zeggen en denkt dat het zo hoort als je afrekent in een restaurantquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:23 schreef bitterbal het volgende:
Dan wil ik ook wel fooi.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik goed gegeten heb en de service was goed dan vind ik het niet zo’n probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |