quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:26 schreef Recce het volgende:
[..]
https://www.vandaaginside(...)t-vervolg-naar-frans
Wat een gekkies!
Ga je dan helemaal los?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
op die fullmoon partys drink ik wel
Ja krijg ik allemaal wazige appjes en zulksquote:
Zeker knap!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Best knap om hier je auto in het water te krijgen (Klaverpolder)![]()
https://www.bndestem.nl/m(...)iet-gewond~aed6738e/
Nou misschien had ik er ook wel heel veel van verwacht. En we hebben ook heel veel leuke dingen gedaan en gezien hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt de vakantie tegen dat je zo graag weer naar huis wilt?
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja krijg ik allemaal wazige appjes en zulks
Nee ik moest het ook even opzoekenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker knap!Dat hele water is me nog nooit opgevallen
Dat worden gewoon mooie herinneringen (en een toffe travelsnack)quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou misschien had ik er ook wel heel veel van verwacht. En we hebben ook heel veel leuke dingen gedaan en gezien hoorheb me vooral helemaal blind gekocht aan souvenirs
Maar het is gewoon slecht weer, en ik ben een beetje uitgebeleefd. Heb gewoon zin om weer thuis te zijn en van het warme Hollandse zomerweer te genieten
Ja ok, kutweer kan een hoop van de pret bederven dat snap ik welquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou misschien had ik er ook wel heel veel van verwacht. En we hebben ook heel veel leuke dingen gedaan en gezien hoorheb me vooral helemaal blind gekocht aan souvenirs
Maar het is gewoon slecht weer, en ik ben een beetje uitgebeleefd. Heb gewoon zin om weer thuis te zijn en van het warme Hollandse zomerweer te genieten
Ik mag hier geen verdere uitspraken over doenquote:
De helpt van de letters ontbreekt dan zeker.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja krijg ik allemaal wazige appjes en zulks
Eerst tegen de ene vangrail en doorgestuiterd naar de anderequote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik moest het ook even opzoekenJe zou in die bocht juist verwachten dat je naar de buitenkant er af valt ipv naar binnen
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:32 schreef kwiwi het volgende:
Viesdik... brusselse wafel met aardbeien, chocolade en slagroom op. Na een portie vlaamse frietGelukkig heeft m'n broek elastiek
Ja en ik mag eigenlijk niks zeggen, ik ben ook van een kaarsrechte weg gevlogenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerst tegen de ene vangrail en doorgestuiterd naar de andere
Gewoon weer met je plakzak op de bank halve liters wegtikken.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voor 2 uurtjes en dan kots ik alles weer uit
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:32 schreef kwiwi het volgende:
Viesdik... brusselse wafel met aardbeien, chocolade en slagroom op. Na een portie vlaamse frietGelukkig heeft m'n broek elastiek
Het is dat ik een gratis kaartje had, zelf had ik het never nooit gekochtquote:
In het Nederlands niet hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:36 schreef FranticDJ het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Chocolate-coated_marshmallow_treats
zo, we zullen eens niet een nog politiek correctere naam bedenken in het engels
gelukkigquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het Nederlands niet hoorhttps://nl.wikipedia.org/wiki/Negerzoen
Al zijn die dingen zo matig dat ik ze voor het laatst op heb voordat er 'ophef' over de naam kwamquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gelukkig
was afgelopen week in Antwerpen en daar ging het nog steeds over negerinnentetten
Goed dat je over de vlucht begon, moest nog inchecken en een goede stoel kiezenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Gewoon twee plekjes boeken voor je vlucht terug en nog een wafel naar binnen proppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |