een AirTag voor zijn kuisheidsgordel erbij?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
En een powerbank bestellen. Ik verwacht m'n telefoon niet echt te gebruiken op verkansie, maar een "yo, kerel, waar zit je" is wel handig om te kunnen doen.
Graad of 22 moet toch wel kunnen, da's voor mij prima hangmatweer.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, vrijdag wordt het al veel te heet bij jou. 30°C.
Maar goed, volgens mij is Buienradar van het padje en kun je rustig overal een paar graden aftrekken.
Makin' moneyyyyyquote:
Nah, die mag thuisblijven. Hoeft 'ie niet onnodig op een dixi te gaan zitten.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een AirTag voor zijn kuisheidsgordel erbij?
Dan heb je wel een paar dagen hangmatweer.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Graad of 22 moet toch wel kunnen, da's voor mij prima hangmatweer.
Er staan ook 4 chocolate fonduesetsquote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Geen mooie boeken of bloempotten bnnengebracht?
Ik heb al een reisgids voor je volgende vakantiequote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Geen mooie boeken of bloempotten bnnengebracht?
Ben ik geweest maar wel toffe gids.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb al een reisgids voor je volgende vakantie
[ afbeelding ]
Altijd van het ergste uitgaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:02 schreef Recce het volgende:
Volgens weerplaza wordt het hier maar 28°C zaterdag. Dat is wel een heel groot verschil met Buienradar. Weeronline zegt 30°C, weather.com 32°C, weer.nl 29°C en het KNMI 30°C.
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:02 schreef Recce het volgende:
Volgens weerplaza wordt het hier maar 28°C zaterdag. Dat is wel een heel groot verschil met Buienradar. Weeronline zegt 30°C, weather.com 32°C, weer.nl 29°C en het KNMI 30°C.
Onze eigen personal shopperquote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb al een reisgids voor je volgende vakantie
[ afbeelding ]
Ja, relaxed in het leven staan en je gewoon mee laten voeren, rare mensen dat.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:04 schreef Recce het volgende:
Dat je opeens denk dat het wel mee zal vallen allemaal.Waanzin.
doe je dat?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:11 schreef CherryLips het volgende:
Krijg een vertaalverzoek, een review, duurt 1 uur en je krijgt er 15 euro voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |