Ik spreek natuurlijk geheel voor mezelf maar ik heb weinig last van de warmte gehad om de een of andere reden. En het was hier toch 39 graden buiten gisteren, binnen bijna 26.quote:Op woensdag 20 juli 2022 00:10 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben wel blij dat het geen 40 graden was toen ik aan de beurt kwamwat een verschrikking lijkt me dat.
Ik zit nu dag 3/4 kan je zeggen het was ontzettend fijn die warmte, heb het steeds zo koud bizar..rillen heb flink koorts. Vandaag is het gewoon fris.quote:Op woensdag 20 juli 2022 00:10 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben wel blij dat het geen 40 graden was toen ik aan de beurt kwamwat een verschrikking lijkt me dat.
Waarom zou de assistente van de huisarts daarin ongelijk hebben en is het wel nog wenselijk?quote:Op woensdag 20 juli 2022 07:29 schreef NutKees het volgende:
Ik heb toch maar een afspraak gemaakt bij de GGD, in tegenstelling tot wat de assistente van de huisarts beweerde is een officiële test wenselijk na positieve zelftest blijkbaar.
Ik had gister ook laten testen bij GGD. Alleen om gezeik te voorkomen bij evt lang bestaande symptomen en evt. zorg wat ik nodig zou hebben.(chronische aandoening heb ik) wordt ook gemeld bij huisarts. Althans die keuze kon ik aangeven wel zo handig.quote:Op woensdag 20 juli 2022 07:29 schreef NutKees het volgende:
[..]
Ik spreek natuurlijk geheel voor mezelf maar ik heb weinig last van de warmte gehad om de een of andere reden. En het was hier toch 39 graden buiten gisteren, binnen bijna 26.
Dag 4 a 5 is voor mij aangebroken: redelijk goed geslapen, hoofdpijn bij opstaan maar verder lijkt het wat de goede kant op te gaan. Ik heb toch maar een afspraak gemaakt bij de GGD, in tegenstelling tot wat de assistente van de huisarts beweerde is een officiële test wenselijk na positieve zelftest blijkbaar. Misschien ook wel handig om dit op papier te hebben als ik straks naar het buitenland wil of wat dan ook.
Kan me voorstellen dat het fijn is om alvast een herstelbewijs te hebben. En in het geval dat je met long covid komt te zitten sta je met een GGD test wel wat sterker bij een werkgever.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom zou de assistente van de huisarts daarin ongelijk hebben en is het wel nog wenselijk?
Omdat het wel zo handig kan zijn een officiële uitslag te hebben, mocht je toevallig een van de mensen met long COVID worden.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom zou de assistente van de huisarts daarin ongelijk hebben en is het wel nog wenselijk?
Weer een week verder en sinds een paar dagen het gevoel dat dat enorme vermoeiende van binnenuit weg is dus voel me nu weer een beetje de oude gelukkig. Nu eerst vakantie en daarna toch maar weer eens proberen te bewegen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 08:58 schreef The6thgate het volgende:
2 weken verder. Ik dacht maandag weer even een rondje op de MTB te doen, maar dat viel ff tegen. Gaandeweg ging eigenlijk wel prima, maar achteraf 3 stappen terug gedaan. Weer veel meer last van m'n longen en 2 dagen echt compleet gesloopt. Bizarre gewaarwording. Zolang ik die vermoeidheid blijf voelen dus nog maar ff niet sporten en het maar bij wandelen houden. Gelukkig ook bijna vakantie dus hopelijk komt er dan meer vooruitgang.
Woensdagochtend bij de GGD een test gedaan, was negatief. Geen herstelbewijs voor mijquote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:25 schreef Isdatzo het volgende:
Hoppatee. Vanochtend niks aan de hand, maar rond een uur of twee begon ik wat misselijk te worden. Vanmiddag na het nog even aangekeken te hebben uiteindelijk ontzettend misselijk van werk naar huis gefietst (overwoog de bus te pakken maar was bang de hele bende onder te kotsen).
Dat laatste heb ik met de WC thuis wel gedaan. Heb wat koorts en ik houd geen hap of slok binnen, maar verder niet de typische coronaklachten. Toch maar een zelftest gedaan en daarop kan ik licht een tweede streepje ontwaren. Morgen een afspraak bij de GGD want je weet nooit wanneer zo'n herstelbewijs van pas komt. Ik ben benieuwd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |