abonnement Unibet Coolblue
  zondag 24 juli 2022 @ 16:16:31 #101
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_205444505
Dag 7 ..zo zwaar vermoeid, koorts begint eindelijk richting verhoging te gaan *O* als dat ff weg kan blijven ben ik allang blij.
Hoofdpijn komt en gaat ..mijn spieren beginnen wat te herstellen. Verder super slap..heb een innige relatie met mijn bed, crash ik steeds na paar uurtjes op, slaap er een paar en dan gaat het redelijk. Hoest de longen uit mijn lijf en ben nog steeds flink aan het snotteren...en die hartkloppingen :N
En ook echt raar..totaal geen eetlust maar drinken ook niet. Komt wel weer?vet veel misselijk erbij.
Ben wel blij dat de koorts minder aan het worden is. Ik voel me echt uitgeput. Het voelt als een soort survival battle dat covid maar donderdag ongeacht wat voor klachten mag ik weer naar buiten *O* nieuwe doelstelling voor deze week :P

[ Bericht 3% gewijzigd door MissHobje op 24-07-2022 16:21:41 ]
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Moderator zondag 24 juli 2022 @ 16:28:11 #102
236264 crew  capricia
pi_205444739
quote:
11s.gif Op zondag 24 juli 2022 16:16 schreef MissHobje het volgende:
Dag 7 ..zo zwaar vermoeid, koorts begint eindelijk richting verhoging te gaan *O* als dat ff weg kan blijven ben ik allang blij.
Hoofdpijn komt en gaat ..mijn spieren beginnen wat te herstellen. Verder super slap..heb een innige relatie met mijn bed, crash ik steeds na paar uurtjes op, slaap er een paar en dan gaat het redelijk. Hoest de longen uit mijn lijf en ben nog steeds flink aan het snotteren...en die hartkloppingen :N
En ook echt raar..totaal geen eetlust maar drinken ook niet. Komt wel weer?vet veel misselijk erbij.
Ben wel blij dat de koorts minder aan het worden is. Ik voel me echt uitgeput. Het voelt als een soort survival battle dat covid maar donderdag ongeacht wat voor klachten mag ik weer naar buiten *O* nieuwe doelstelling voor deze week :P
Als je je zo zwak voelt is 'naar buiten mogen' ook niet dat je in een club gaat staan dansen.. :{
Beterschap zeg. O+
Ik verbaas me hoe makkelijk de ene er doorheen rolt, en hoe heftig het bij de ander is.
Definitely not CIA
pi_205444856
Balen miss Hobje maar elk kruimeltje vooruitgang die je bemerkt is een belofte voor de volgende *O* ^O^

Dag 12: stuk beter dan gisteren :? Echt wat een verschil. Niet zo moe, geen hoofdpijn of licht in mn hoofd! Zit beter in m'n velletje O+

Vanmiddag stukje gefietst ging goed was lekker.

Morgen werken van 10-15.
  zondag 24 juli 2022 @ 17:03:29 #104
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_205445491
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2022 16:28 schreef capricia het volgende:

[..]
Als je je zo zwak voelt is 'naar buiten mogen' ook niet dat je in een club gaat staan dansen.. :{
Beterschap zeg. O+
Ik verbaas me hoe makkelijk de ene er doorheen rolt, en hoe heftig het bij de ander is.
Nou zeg dat! Ben allang blij dat ik het zelf nog steeds redt zeg maar.. ben benieuwd hoe het verder zal gaan? Kan er ook geen inschatting van maken en morgen belt de bedrijfsarts weer eens. ( Ben al een tijdje thuis Ivm herstellen operatie ..zou afgelopen maandag weer klein beetje thuis werk gaan opstarten, dat liep ff anders :@ )
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zondag 24 juli 2022 @ 17:07:36 #105
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_205445546
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2022 16:33 schreef Blues het volgende:
Balen miss Hobje maar elk kruimeltje vooruitgang die je bemerkt is een belofte voor de volgende *O* ^O^

Dag 12: stuk beter dan gisteren :? Echt wat een verschil. Niet zo moe, geen hoofdpijn of licht in mn hoofd! Zit beter in m'n velletje O+

Vanmiddag stukje gefietst ging goed was lekker.

Morgen werken van 10-15.
Blues O+
Bij jouw stuitert het ook flink als ik het zo lees.
Raar gebeuren hè dat covid. Golfer weer ok ook? En ja..elk kruimeltje is er weer 1.
Hopelijk zet het herstel goed door en wat heerlijk dat je er ff op uit bent geweest met de fiets *O*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_205445911
quote:
17s.gif Op zondag 24 juli 2022 17:07 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Blues O+
Bij jouw stuitert het ook flink als ik het zo lees.
Raar gebeuren hè dat covid. Golfer weer ok ook? En ja..elk kruimeltje is er weer 1.
Hopelijk zet het herstel goed door en wat heerlijk dat je er ff op uit bent geweest met de fiets *O*
Hobje :*
@golfer vandaag nou juist weer wat minder. Erg moe diarree.
Blijft vervelend.
pi_205447829
Ik ben inmiddels een week verder en voel me nog steeds niet geweldig. Redelijk veel hoesten (productief), drukkend gevoel in mijn hoofd en neus/holtes, en snel moe. Ik heb met werk overlegd en die zien liever dat ik komende week nog thuis blijf om te herstellen, gelukkig. Gezien mijn COPD zal ik de week misschien ook nog wel helemaal nodig hebben.
  zondag 24 juli 2022 @ 21:04:14 #108
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_205448697
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2022 17:36 schreef Blues het volgende:

[..]
Hobje :*
@:golfer vandaag nou juist weer wat minder. Erg moe diarree.
Blijft vervelend.
Ahhhh niet leuk! Beterschap voor golfer ook :*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 25 juli 2022 @ 01:07:53 #109
354723 FRDeventer
Tututututuuuuu
pi_205450985
Na 2,5 jaar ook eindelijk ten prooi gevallen aan een positieve zelftest. Vrijdag wakker geworden met hoofdpijn en een niet helemaal fit gevoel. Toch gewoon gewerkt savonds maar omdat ik tijdens het werk ook ineens een verstopte neus kreeg en moest hoesten na het werk toch maar even getest en dat was bingo. Zaterdag voelde het als een combinatie van een kater hebben met een milde griep. Vandaag al praktisch geen klachten meer gelukkig. Beetje m’n neus dicht en heel af en toe een hoestje. Hopelijk blijft het erbij!
  maandag 25 juli 2022 @ 17:36:36 #110
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_205455679
Hier ook voor het eerst corona.
Klachten sinds een dag of twee, 5 dagen geleden teruggekomen van vakantie.

Heb hoofdpijn, ben duizelig, heb overal spierpijn, ik hoest en ben neusverkouden en ben ontzettend moe. ;(
Protège moi de mes désirs.
pi_205455785
Dag 13.
Zou werken van 10-15.
Dat is niet gelukt..ben om 14 uur gesloopt en weer met koppijn en licht in mn hoofd naar huis gegaan en bijna 2 uur liggen slapen en ben nog doodmoe :X

Morgen meld ik me voor de rest vd week af op werk, desnoods wat thuis werken of zo, maar zo halfbakken op werk en verder geen energie meer overhouden voor iets anders is niet oké.
  maandag 25 juli 2022 @ 18:41:05 #112
486162 EenAndereWeg
houd 1,5 meter afstand
pi_205456156
Vraag me altijd af.....waar komt.die moeheids symptoon vandaan?
houd ANDERHALVE METER afstand
  maandag 25 juli 2022 @ 20:33:38 #113
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205456944
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 18:41 schreef EenAndereWeg het volgende:
Vraag me altijd af.....waar komt.die moeheids symptoon vandaan?
Vaker bij virussen. Plus erbij je immuunsysteem dat flink aan het werk is en energie kost
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205456945
Virusmateriaal dat je lichaam moet opruimen. Alle energie gaat daarnaar toe gok ik.
pi_205460180
Ik zit nu op dag 9 vanaf de positieve zelftest. Het begon met rare hoofdpijn, keelpijn en algehele malaise.
Na een dag of 4 was de hoofdpijn weg en begon het hoesten en rochelen. Daarbij kwam ook misselijkheid en diarree.
Nu ben ik doodmoe, heb loodzware benen en nog steeds moet ik vaak naar de wc.
Wat een ellende, steeds lijkt het wat beter te gaan maar dan gaat het weer een stapje terug.

Daarbij heb ik ook stress omdat ik straks steeds meer werk in moet halen en dat krijg ik moeilijk weggerelativeerd.

Sterkte aan alle 'lotgenoten'!
  dinsdag 26 juli 2022 @ 18:06:13 #116
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_205464003
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 17:36 schreef arvensis het volgende:
Hier ook voor het eerst corona.
Klachten sinds een dag of twee, 5 dagen geleden teruggekomen van vakantie.

Heb hoofdpijn, ben duizelig, heb overal spierpijn, ik hoest en ben neusverkouden en ben ontzettend moe. ;(
Vandaag gaat het gelukkig een stuk beter. Gister was m’n slechtste dag (hoop ik). Nu alleen nog een snotneus, af en toe hoesten en een zwaar gevoel in m’n hoofd.
Protège moi de mes désirs.
pi_205464053
Ik heb in het begin 2 dagen last gehad van koorts en hoofdpijn, geen verkoudheid of hoesten.

Ben alleen heel erg vermoeid.

Herstel verloopt heel stroef.

De eerste 14 dagen had ik geen energie om mij te concentreren op het werk of even de deur uit te gaan.

Pas na dag 18 heb ik voor het eerst, met een pauze van 1 uurtje slapen, bijna 8 uur kunnen werken.

Ik schiet nu wel in de stress omdat ik een project aan het doen ben en de opdrachtgever mij geïrriteerd opbelde.

Psychisch heb ik nog het meest last gehad, ik bleef mijn hele leven maar overdenken.

Iedereen succes met het herstel.
  Moderator dinsdag 26 juli 2022 @ 18:12:08 #118
236264 crew  capricia
pi_205464059
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 18:01 schreef here2go het volgende:
Verander de titel maar in vaccinatieschade
Voel je vrij een topic daarover te starten. :D
Definitely not CIA
pi_205464498
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 18:01 schreef here2go het volgende:
Verander de titel maar in vaccinatieschade
Ah een kenner, deel al je bronnen eens ik ben zo benieuwd naar de onderbouwing van je bewering!
  dinsdag 26 juli 2022 @ 23:46:15 #120
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_205467978
Dag 9:. Begon niet heel lekker vandaag maar gaandeweg de dag en met goed rusten voel ik mij wel al veel fijner dan afgelopen dagen _O_
Die moeheid is pittig.. bedoel ben wel wat gewend met reuma..maar dit?! Bluh.
Verder hoest ik me de longen uit mijn lijf...hoofdpijn behoorlijk en mijn slaapjes worden minder overdag. Morgen eens voorzichtig eens buiten kijken :o *O* (vliegt voorbij dat quarantine)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_205470209
Dag 11 zo ongeveer hier. Hoesten wordt minder, maar ik ben nog steeds snel moe en ben erg vatbaar voor hoofdpijn. Gaat wel de goede kant op. Nog een paar dagen rustig aan.
  woensdag 27 juli 2022 @ 12:36:47 #122
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_205470538
Hier ook intussen 11e dag en nog steeds moe en soms benauwd.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 28 juli 2022 @ 15:03:36 #123
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_205481354
Dag 11:
Gister had ik best een ok dag. Zelfs boodschappen gedaan. Helaas vandaag helemaal overvallen door de algehele malaise, ontzettend moe en het ontzettende hoesten..en jawel weer flinke verhoging :{ houdt het dan nooit op? Hopelijk morgen een betere dag! Covid =stom :(
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_205481420
Dag 16.
Megavermoeid.
Blijf nare koppijn houden strak gevoel om hoofd.
Slecht in m'n vel, labiel en depri :(
Gisteren paar uur thuiswerk gedaan, daarna overtreffende trap van slecht in vel en koppijn.
Jankerig en mega moe, ook m'n ogen blijven zoooo moe aanvoelen, na even een paar boodschappen net doodmoe en zwart voor m'n ogen en elke stap kost moeite.

Vandaag werk gebeld en me weer volledig ziekgemeld.
Eerst maar eens me wat beter gaan voelen want de (werk) druk trek ik nu ook slecht. Op advies van teamleider ook ff uit alle werkapps gegaan om eens goed uit te zieken en goed tot rust te komen zonder die werkgedachtes (het is een drama met bezetting) erbij, want zegt ze, dat is niet mijn probleem. O+

[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 28-07-2022 15:53:29 ]
pi_205485171
Oh sjonge... dat klinkt echt beroerd :{
Vooral die vermoeidheid lees ik overal terug.

Iedereen ook hoofdpijn & keelpijn?
Veel beterschap!
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_205485391
Ik wacht nog steeds met smart dat ik hier ook verslag kan doen. :(
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_205488238
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 22:32 schreef Discombobulate het volgende:
Ik wacht nog steeds met smart dat ik hier ook verslag kan doen. :(
Waarom wil je er verslag van doen?

Dat betekent dat je covid hebt.
pi_205488267
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 22:07 schreef Celestien het volgende:
Oh sjonge... dat klinkt echt beroerd :{
Vooral die vermoeidheid lees ik overal terug.

Iedereen ook hoofdpijn & keelpijn?
Veel beterschap!
Ik heb geen last van hoesten of neusverkoudheid.

Extreme vermoeidheid.
Twee dagen naar kantoor geweest en ik ben helemaal gesloopt.

Sporten gaat niet meer, met een beetje geluk een stukje lopen buiten.

Ik word ook vroeg wakker, rond 05.30.

Ook psychisch gaat het niet helemaal lekker, neerslachtigheid en paniek soms.
pi_205488657
Dag 12 na de positieve test.
Ben weer aan het werk *O*
Maarrrrrr, op en af heel moe, hoofdpijn steekt ook nog soms de kop op...
Paracetamol helpt mij gelukkig wel.
Iedere avond ga ik extra vroeg naar bed en ik drink heel veel water. Hopelijk krijg ik geen al te zware terugslag meer.

Sterkte voor iedereen nogmaals :)
pi_205488659
Ik vind dat psychische deel echt heel k*t en had het niet verwacht..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:(

Fijn voor de mensen die opknappen *G* en beterschap voor de anderen ^O^

[ Bericht 6% gewijzigd door Blues op 29-07-2022 12:15:54 ]
pi_205488808
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 12:08 schreef Blues het volgende:
Ik vind dat psychische deel echt heel k*t en had het niet verwacht..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:(

Fijn voor de mensen die opknappen *G* en beterschap voor de anderen ^O^
Sterkte!

Probeer niet aan de burn out te denken, het hele verleden wordt opgehaald door het gebrek aan energie.
Leg uit dat beginnen met werken stapsgewijs gaat.

Zou dit hetzelfde boxje zijn omdat de energie gewoon op is?
Net zoals bij een burn out.

Tegen mij werd ook gezegd dat ze het niet helemaal snapte, aangezien de meeste na 2 dagen weer opgeknapt zijn.

Mij kan het niet schelen, dan ontslaan ze me maar.

Ik kan dan toch toelichten aan een nieuwe werkgever dat ik covid had in die periode.
pi_205489243
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 12:08 schreef Blues het volgende:
Ik vind dat psychische deel echt heel k*t en had het niet verwacht..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:(

Fijn voor de mensen die opknappen *G* en beterschap voor de anderen ^O^
Let it go, let it go!
Denk aan jezelf en leef van dag tot dag, of desnoods van uur tot uur.
Tegen dit soort spanningen neem ik wel eens Valdispert Stress Moments, dan zakt het rotgevoel wat.
Misschien heb jij daar ook wat aan...
Sterkte in ieder geval! En beterschap natuurlijk :)
pi_205489949
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 11:21 schreef L_ het volgende:

[..]
Ik heb geen last van hoesten of neusverkoudheid.

Extreme vermoeidheid.
Twee dagen naar kantoor geweest en ik ben helemaal gesloopt.

Sporten gaat niet meer, met een beetje geluk een stukje lopen buiten.

Ik word ook vroeg wakker, rond 05.30.

Ook psychisch gaat het niet helemaal lekker, neerslachtigheid en paniek soms.
Vermoeid en toch heel vroeg wakker. Wat tegenstrijdig is het eigenlijk..:{

Dat laatste kan ik me wel voorstellen. Het is zo'n ongewone, onzekere situatie. Hoop dat het snel beter met je gaat.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_205490259
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 13:57 schreef Celestien het volgende:

[..]
Vermoeid en toch heel vroeg wakker. Wat tegenstrijdig is het eigenlijk..:{

Dat laatste kan ik me wel voorstellen. Het is zo'n ongewone, onzekere situatie. Hoop dat het snel beter met je gaat.
Ja best wel lastig.

Kan eigenlijk moeilijk naar kantoor vanwege de inkakkers overdag.

Bedankt!
  vrijdag 29 juli 2022 @ 15:03:26 #135
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_205490704
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 12:08 schreef Blues het volgende:
Ik vind dat psychische deel echt heel k*t en had het niet verwacht..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:(

Fijn voor de mensen die opknappen *G* en beterschap voor de anderen ^O^
Beterschap!
Isn't it ironic, don't you think
  zaterdag 30 juli 2022 @ 22:51:32 #136
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_205506628
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 12:08 schreef Blues het volgende:
Ik vind dat psychische deel echt heel k*t en had het niet verwacht..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:(

Fijn voor de mensen die opknappen *G* en beterschap voor de anderen ^O^
Ahhh extra super rot!! Ik herken dat gevoel qua werk ook.. pure druk wat er uitgeoefend wordt.
Laat je niet gek maken, jij moet eerst beter zijn wil je aan het werk gaan.
Jouw gezondheid is veel belangrijker! Hou vol en sterkte Blues :*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_205514907
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 22:51 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ahhh extra super rot!! Ik herken dat gevoel qua werk ook.. pure druk wat er uitgeoefend wordt.
Laat je niet gek maken, jij moet eerst beter zijn wil je aan het werk gaan.
Jouw gezondheid is veel belangrijker! Hou vol en sterkte Blues :*
Tnxx ^O^ hoe is 't met jou?

Crosspost uit de CULsc:

Ik voel dat het virus iets minder om zich heen slaat in m'n lijf/hoofd.
Komt denk ik ook omdat ik als grote meid me vanaf vorige week vrijdag voor de hele komende week van werk heb afgemeld >:)

Geen stress, niet opgejaagd, dus meer tijd om rustig beter te worden dus meer kwaliteit van leven om me echt weer beter te voelen. O+
(Blijf t lastig vinden om voor mezelf op te komen }:| )
pi_205516819
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2022 18:20 schreef Blues het volgende:

[..]
Tnxx ^O^ hoe is 't met jou?

Crosspost uit de CULsc:

Ik voel dat het virus iets minder om zich heen slaat in m'n lijf/hoofd.
Komt denk ik ook omdat ik als grote meid me vanaf vorige week vrijdag voor de hele komende week van werk heb afgemeld >:)

Geen stress, niet opgejaagd, dus meer tijd om rustig beter te worden dus meer kwaliteit van leven om me echt weer beter te voelen. O+
(Blijf t lastig vinden om voor mezelf op te komen }:| )
Maar je doet 't goed, Blues!
Van al die stress word je niet sneller beter... Hopelijk helpt het je om rustig te herstellen. Blij dat het langzaam beter gaat :Y
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_205516842
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 14:19 schreef L_ het volgende:

[..]
Ja best wel lastig.

Kan eigenlijk moeilijk naar kantoor vanwege de inkakkers overdag.

Bedankt!
Je bent ziek. Je hoort thuis.

Kan er zo moelijk tegen als bijv. werkgevers moeilijk doen en zieke werknemers pushen om te snel weer naar de zaak te komen. Was dat bij jou ook het geval?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_205517428
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 20:50 schreef Celestien het volgende:

[..]
Je bent ziek. Je hoort thuis.

Kan er zo moelijk tegen als bijv. werkgevers moeilijk doen en zieke werknemers pushen om te snel weer naar de zaak te komen. Was dat bij jou ook het geval?
Ja ik zat net op een twee maandelijkse opdracht via een nieuwe relatie.

Dat is gewoon balen omdat er wordt gekeken naar hoe deze opdracht gaat en daaruit meer kan vloeien.

Er wordt niet direct gezegd dat ik niet ziek mag zijn, maar ik werd regelmatig geapt en gebeld en ik voelde irritatie.
pi_205517497
Dat werkappen is ook een terreur geworden hoor.
Ik ben uit alle werkapps, ga er ook niet meer in.
Coll mogen appen, zelf weten, maar m'n vinkjes staan uit, onlinestatus ook en het kan dagen duren voor ik zin heb om te antwoorden.
pi_205519149
Inmiddels 2 weken verder, herstelbewijs is per vandaag actief en ik heb afgesproken om vandaag een halve dag te gaan werken en kijken hoe het gaat. Ben zeker nog niet helemaal opgeknapt, moet zeggen dat de nasleep toch wel vervelend is. Met griep of verkoudheid merk ik heel goed wanneer ik er weer 'vanaf' ben, dat is nu helaas niet het geval.
pi_205519219
Tweede keer corona, zelfde als vorige keer. 1 dag dat je denkt "o nee", gevolgd door 2 dagen neusverkoudheid. Nu weer aan de beterende hand 👍
  maandag 1 augustus 2022 @ 10:10:53 #144
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_205519926
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2022 18:20 schreef Blues het volgende:

[..]
Tnxx ^O^ hoe is 't met jou?

Crosspost uit de CULsc:

Ik voel dat het virus iets minder om zich heen slaat in m'n lijf/hoofd.
Komt denk ik ook omdat ik als grote meid me vanaf vorige week vrijdag voor de hele komende week van werk heb afgemeld >:)

Geen stress, niet opgejaagd, dus meer tijd om rustig beter te worden dus meer kwaliteit van leven om me echt weer beter te voelen. O+
(Blijf t lastig vinden om voor mezelf op te komen }:| )
Dag 14 inmiddels..heb sinds het weekend een terugval. Ik dacht dat ik wel vanalles kon gaan doen voelde we best ok..fietsen boodschappen dat soort dingen nou dat ging dus helemaal verkeerd. Had de winkel niet gehaald..snakte naar lucht en lampje ging gewoon uit.. liep leeg van het zweten en hoeste mijn longen kapot zo voelde dat en heel benauwd. Vriendlief heeft me opgehaald (hij is zo goed als beter) en heb daarna flink geslapen. Koorts was weer terug, inmiddels weer afgezwakt naar overdag zo goed als weg en savonds verhoging en/of bij inspanning. En eten nog steeds muah..nouja goed ik hoop elke dag op een betere dag, ik houd me rustig. Vanochtend start ik redelijk op. Tis net wat hier eerder werd aangegeven ..met griep voel je wel wanneer er weer dingen kunnen enzo..maar dit rare covid ..op en neer en elke keer als ik denk ohh voel me ok en probeer iets..bam!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_205530081
Ik ben de sjaak.

Ze gaan kijken voor de ziektewet.
  dinsdag 2 augustus 2022 @ 16:51:50 #146
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_205530246
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 16:29 schreef L_ het volgende:
Ik ben de sjaak.

Ze gaan kijken voor de ziektewet.
beterschap! hopelijk valt het mee en ben je weer snel beter.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_205530678
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 16:51 schreef MissHobje het volgende:

[..]
beterschap! hopelijk valt het mee en ben je weer snel beter.
Dank
pi_205531222
quote:
11s.gif Op maandag 1 augustus 2022 10:10 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Dag 14 inmiddels..heb sinds het weekend een terugval. Ik dacht dat ik wel vanalles kon gaan doen voelde we best ok..fietsen boodschappen dat soort dingen nou dat ging dus helemaal verkeerd. Had de winkel niet gehaald..snakte naar lucht en lampje ging gewoon uit.. liep leeg van het zweten en hoeste mijn longen kapot zo voelde dat en heel benauwd. Vriendlief heeft me opgehaald (hij is zo goed als beter) en heb daarna flink geslapen. Koorts was weer terug, inmiddels weer afgezwakt naar overdag zo goed als weg en savonds verhoging en/of bij inspanning. En eten nog steeds muah..nouja goed ik hoop elke dag op een betere dag, ik houd me rustig. Vanochtend start ik redelijk op. Tis net wat hier eerder werd aangegeven ..met griep voel je wel wanneer er weer dingen kunnen enzo..maar dit rare covid ..op en neer en elke keer als ik denk ohh voel me ok en probeer iets..bam!
Wat balen joh, dit lees ik ook vaak.
Ik luisterde een podcast waarin een internist en eentje die research doet en alles verzameld uitleggen wat (o.a.de spikes van) t virus doet/kan aanrichten.
Tegelijkertijd huiveringwekkend en interessant.

Rustig aan he :*

En L ook ;(

Ik voelde me wat beter en ging wandelen. Op een route vlakbij huis waarvan ik weet dat er veel
bankjes staan.
Onderweg ging t mis. Raar zweefgevoel in m'n hoofd, soort hersenmist, duizelig, raar, zweten en erg kortademig.
Lang op een bankje bijkomen en ik zag gewoon op tegen de 10 min dat ik terug moest lopen.

Wat water gedronken(drink heel veel water)en weer een uur geslapen.
Vandaag vroeg gegeten en weer doodmoe en kortademig van een paar keer van tuin naar keuken (tuin is bg en woonkamer/keuken 1e etage. De trap op en af. Echt bizar benauwd ineens.
Zo weer even liggen.
Kapot vh eten dus ;(
pi_205531239
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 21:40 schreef L_ het volgende:

[..]
Ja ik zat net op een twee maandelijkse opdracht via een nieuwe relatie.

Dat is gewoon balen omdat er wordt gekeken naar hoe deze opdracht gaat en daaruit meer kan vloeien.

Er wordt niet direct gezegd dat ik niet ziek mag zijn, maar ik werd regelmatig geapt en gebeld en ik voelde irritatie.
Terecht dat je nu ziekgemeld bent.
Zo rot dat we bijna moeten smeken en vechten om serieus genomen te worden als het echt, echt niet gaat!

Sterkte!
  dinsdag 2 augustus 2022 @ 20:08:32 #150
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_205531905
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 18:52 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat balen joh, dit lees ik ook vaak.
Ik luisterde een podcast waarin een internist en eentje die research doet en alles verzameld uitleggen wat (o.a.de spikes van) t virus doet/kan aanrichten.
Tegelijkertijd huiveringwekkend en interessant.

Rustig aan he :*

En L ook ;(

Ik voelde me wat beter en ging wandelen. Op een route vlakbij huis waarvan ik weet dat er veel
bankjes staan.
Onderweg ging t mis. Raar zweefgevoel in m'n hoofd, soort hersenmist, duizelig, raar, zweten en erg kortademig.
Lang op een bankje bijkomen en ik zag gewoon op tegen de 10 min dat ik terug moest lopen.

Wat water gedronken(drink heel veel water)en weer een uur geslapen.
Vandaag vroeg gegeten en weer doodmoe en kortademig van een paar keer van tuin naar keuken (tuin is bg en woonkamer/keuken 1e etage. De trap op en af. Echt bizar benauwd ineens.
Zo weer even liggen.
Kapot vh eten dus ;(
Wat ontzettend klote allemaal Blues :'( schiet allemaal niet op! ook best schrikken weer.
Neem aan dat je ook wat begeleiding hebt via de huisarts of iets?
Of neem de stap.
Hopelijk gaat het ook met jou snel wat beter, goed herstellen is heel belangrijk, niets overhaasten!
Dat van die podcast lijkt me wel interessant om te luisteren, mocht je het linkje willen delen heel graag :*
Ik lees zelf 1 en ander over het post long covid gebeuren. hoop dan meteen dat ik daar niet mee te maken krijg.

Hier gaat het ook niet denderend.. slechter dan gister weer, wordt er eigenlijk een beetje pissig van :')
Krijg steeds meer last van mijn longen.. meer gepruttel, hoesten verergerd dan ook hierdoor en al die andere klachten bah (kei sacherijnig ook ervan) Had de huisarts gebeld, belt me morgen even, zit me nl. helemaal niet lekker en wil geen longontsteking.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_205532185
Heel naar allemaal.

Nou huisarts wacht ik even mee, het is nog geen 3 weken.
pi_205548536
3 weken op de kop af vanaf 2 streepjes vandaag en............................ tromgeroffel...................

En.......... ik voel me goed *G*

Tandarts geweest voor controle, daarna een fietstochtje naar H'lem, Zaanenpark. Daar appeltje en water op een bankie gedaan en weer teruggefietst (30 min bij elkaar).
Daarna nog wat onkruidjes tussen tegels uit getrokken, wild voortuintje water gegeven, boek uitgelezen en piano gespeeld.

En ik voel me nog steeds goed :?

Heeft de griezel me verlaten :o *G*
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 11:24:01 #153
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_205555256
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 17:30 schreef Blues het volgende:
3 weken op de kop af vanaf 2 streepjes vandaag en............................ tromgeroffel...................

En.......... ik voel me goed *G*

Tandarts geweest voor controle, daarna een fietstochtje naar H'lem, Zaanenpark. Daar appeltje en water op een bankie gedaan en weer teruggefietst (30 min bij elkaar).
Daarna nog wat onkruidjes tussen tegels uit getrokken, wild voortuintje water gegeven, boek uitgelezen en piano gespeeld.

En ik voel me nog steeds goed :?

Heeft de griezel me verlaten :o *G*
Wat superfijn *O*
Goeie sprongen maak je nu.
Lekker verder opknappen.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_205555281
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 11:24 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Wat superfijn *O*
Goeie sprongen maak je nu.
Lekker verder opknappen.
Ja *G*
En jij?

En hoe gaat het met de rest hier?
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 11:56:23 #155
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_205555566
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 11:26 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja *G*
En jij?

En hoe gaat het met de rest hier?
Ik ga soort van redelijk, ik merk een langzame stijgende verbetering in mijn klachten :o hopelijk zet dat goed door. Kan nog echter weinig handelen.
Bij inspanning crash ik vrij snel in mijn energie. Dat is echt zo verrot.
Ik probeer goed te focussen op dat ik genoeg drink en eet vooral dat laatste is gewoon lastig. (Ik ben altijd gek op eten en tijdens covid dus totaal niet 8)7 )
Was bij de huisarts geweest ze wilde toch graag ff een check ik doen. Mijn longen klonken redelijk en geen longontsteking (super blij *O* ), bloed ook ok, wel luchtweg infectie dat lost wel op met de tijd.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_205555836
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 11:56 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ik ga soort van redelijk, ik merk een langzame stijgende verbetering in mijn klachten :o hopelijk zet dat goed door. Kan nog echter weinig handelen.
Bij inspanning crash ik vrij snel in mijn energie. Dat is echt zo verrot.
Ik probeer goed te focussen op dat ik genoeg drink en eet vooral dat laatste is gewoon lastig. (Ik ben altijd gek op eten en tijdens covid dus totaal niet 8)7 )
Was bij de huisarts geweest ze wilde toch graag ff een check ik doen. Mijn longen klonken redelijk en geen longontsteking (super blij *O* ), bloed ook ok, wel luchtweg infectie dat lost wel op met de tijd.
^O^ *O*
pi_205556062
Ik ben ook bijna 3 weken verder na de positieve (...) test.
Kan prima functioneren, maar ben nog wel snel vermoeid, heb 's avonds wat hoofdpijn en moet regelmatig slijm ophoesten. Ook nog een beetje snotterig. Kan natuurlijk ook aan de warmte en de smog liggen..
Gelukkig hebben partner en zoon de ziekte niet gekregen

Heb bijna vakantie, en daar heb ik zin in, lekker uitrusten en veel slapen :Z

Beterschap en voorspoedig herstel gewenst voor iedereen hier!
pi_205556918
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 11:26 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja *G*
En jij?

En hoe gaat het met de rest hier?
Fijn om te horen.

Bij mij gaat het ook beter.

Ik ben moe en neerslachtig om andere oorzaken, maar ik voel het virus niet meer.
pi_205557063
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 14:18 schreef L_ het volgende:

[..]
Fijn om te horen.

Bij mij gaat het ook beter.

Ik ben moe en neerslachtig om andere oorzaken, maar ik voel het virus niet meer.
^O^

Heb je hulp? :*
pi_205557205
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 14:40 schreef Blues het volgende:

[..]
^O^

Heb je hulp? :*
Ja
pi_205585659
Ik heb het goed te pakken
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_205587739
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 03:03 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb het goed te pakken
-O- Beterschap en neem de tijd!!!!!!
/ervaringsdeskundige
pi_205587751
Ik voel me nu echt steeds beter worden!
Gisteren 4 uurtjes gewerkt (op een laag pitje met een pauze) en ook op de fiets gegaan. (30 min enkele reis).
Ging best goed. 's Middags even een uurtje op bed gelegen, was lekker O+
Morgenmiddag van 13-17 uur werken en dan vrijdag ook weer 4 uurtjes.
  woensdag 10 augustus 2022 @ 21:57:08 #164
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_205603415
Dag 24..hoest nog steeds mijn longen uit mijn lijf :{ en over de moeheid heb ik het maar helemaal niet.
Lijkt wel of ik doorga met griep? Nog steeds erg benauwd met inspanning en vaak verhoging/koortsig. Beetje zoals vorige week, het verbeterd niet echt ..slechter ook niet.
Dit weer type maakt het een tikkie zwaarder.
Eten gaat langzaam wel iets beter, krijg wat meer trek. Dus hopelijk ga ik nu richting echte verbetering. Huisarts had weer longen gecheckt en bloed, geen longontsteking *O*
En klinkt gek..mijn reuma begint flink op te spelen (mag mijn medicatie niet prikken ivm teveel klachten) maar toch is dat in mijn ogen een goed teken want dan is mijn inmuum systeem minder belast met andere ziekmakers en verwacht ik dit snel te merken. (Die ervaring heb ik)

#duurtlang #benhetweleenbeetjebeu! :( :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Moderator / Miss SHO woensdag 10 augustus 2022 @ 22:21:05 #165
22592 crew  Ole
pi_205603638
quote:
11s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 21:57 schreef MissHobje het volgende:
Dag 24..hoest nog steeds mijn longen uit mijn lijf :{ en over de moeheid heb ik het maar helemaal niet.
Lijkt wel of ik doorga met griep? Nog steeds erg benauwd met inspanning en vaak verhoging/koortsig. Beetje zoals vorige week, het verbeterd niet echt ..slechter ook niet.
Dit weer type maakt het een tikkie zwaarder.
Eten gaat langzaam wel iets beter, krijg wat meer trek. Dus hopelijk ga ik nu richting echte verbetering. Huisarts had weer longen gecheckt en bloed, geen longontsteking *O*
En klinkt gek..mijn reuma begint flink op te spelen (mag mijn medicatie niet prikken ivm teveel klachten) maar toch is dat in mijn ogen een goed teken want dan is mijn inmuum systeem minder belast met andere ziekmakers en verwacht ik dit snel te merken. (Die ervaring heb ik)

#duurtlang #benhetweleenbeetjebeu! :( :o
sterkte! hoop dat snel beter gaat!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_205603794
quote:
11s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 21:57 schreef MissHobje het volgende:
Dag 24..hoest nog steeds mijn longen uit mijn lijf :{ en over de moeheid heb ik het maar helemaal niet.
Lijkt wel of ik doorga met griep? Nog steeds erg benauwd met inspanning en vaak verhoging/koortsig. Beetje zoals vorige week, het verbeterd niet echt ..slechter ook niet.
Dit weer type maakt het een tikkie zwaarder.
Eten gaat langzaam wel iets beter, krijg wat meer trek. Dus hopelijk ga ik nu richting echte verbetering. Huisarts had weer longen gecheckt en bloed, geen longontsteking *O*
En klinkt gek..mijn reuma begint flink op te spelen (mag mijn medicatie niet prikken ivm teveel klachten) maar toch is dat in mijn ogen een goed teken want dan is mijn inmuum systeem minder belast met andere ziekmakers en verwacht ik dit snel te merken. (Die ervaring heb ik)

#duurtlang #benhetweleenbeetjebeu! :( :o
Och jeetje, wat een narigheid joh -O-

Ik hoop echt dat je op gaat knappen!
Heb je ook al contact gelegd met je reumatoloog.
pi_205603878
Heb uiteindelijk best mazzel gehad, dag 1 was kut, hoofdpijn, misselijk, mijn onderrug voelde vermoeid waardoor ik nergens mijn draai kon vinden, steeds een uur geslapen, koorts, warm, koud, onrustig.

Gisteren voelde het meer als een kater en vandaag voelde ik me conditioneel wat minder, sinds vanavond eigenlijk nergens meer last van.
N A P O L I
C A M P A N I A
  donderdag 11 augustus 2022 @ 11:19:47 #168
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205606445
Ben (weer) de klos. Nacht van dinsdag op woensdag onrustig geslapen. Wakker geworden met keelpijn en koorts (heb zelden koorts). Zelftest gedaan en die was dus positief.

Klachten zijn voornamelijk koorts, keelpijn, moe, spierpijn en verkouden.

Zit te twijfelen om nog bij de GGD te testen, ook al ben ik 2x gevaccineerd + booster.

Wat hebben jullie gedaan?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_205606534
Je hoeft niet bij de GGD te testen als je een POS zelftest hebt.
Dus 5 dagen thuisblijven en bij 24 uur klachtenvrij mag je alles weer doen.
  donderdag 11 augustus 2022 @ 16:25:41 #170
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_205609144
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 22:37 schreef Blues het volgende:

[..]
Och jeetje, wat een narigheid joh -O-

Ik hoop echt dat je op gaat knappen!
Heb je ook al contact gelegd met je reumatoloog.
Ja sowieso..Willen ze wel weten en daarmee besproken over medicatie.
Vandaag voel ik me iets fijner dan eerdere dagen. Heb nog geen verhoging gehad :o that's a first! En ijsjes trek
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 11 augustus 2022 @ 16:28:14 #171
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_205609176
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 11:19 schreef AgnesGru het volgende:
Ben (weer) de klos. Nacht van dinsdag op woensdag onrustig geslapen. Wakker geworden met keelpijn en koorts (heb zelden koorts). Zelftest gedaan en die was dus positief.

Klachten zijn voornamelijk koorts, keelpijn, moe, spierpijn en verkouden.

Zit te twijfelen om nog bij de GGD te testen, ook al ben ik 2x gevaccineerd + booster.

Wat hebben jullie gedaan?
Beterschap ook! Ik heb wel getest bij ggd..meer om de chronisch aandoening die ik heb.. mocht nazorg nodig zijn dan is het makkelijker aantoonbaar..en herstel bewijs tot ergens in januari ook handig.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zondag 14 augustus 2022 @ 09:37:16 #172
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_205633423
Dag 28 ondertussen…heb wat verbetering te pakken..het hoesten komt onder controle…wel ff een mega uitbraak koortslip. De moeheid blijft wel erg lastig, vooral als ik over mijn grenzen ga, dat resulteert in benauwdheid op de borst, hartkloppingen en koortsaanval maar hersteld dan wel sneller bij rusten. Moet lukt steeds een stapje beter. Ik voel daarin wel een beetje opluchting..krijg wat meer vertrouwen in herstel ook al gaat het langzaam. *O* Over een week meten we weer hoe ik ervoor sta, of het op eigen kracht lukt zei dok. Anders gaan we even verder kijken wat er nodig is.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_205634197
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2022 09:37 schreef MissHobje het volgende:
Dag 28 ondertussen…heb wat verbetering te pakken..het hoesten komt onder controle…wel ff een mega uitbraak koortslip. De moeheid blijft wel erg lastig, vooral als ik over mijn grenzen ga, dat resulteert in benauwdheid op de borst, hartkloppingen en koortsaanval maar hersteld dan wel sneller bij rusten. Moet lukt steeds een stapje beter. Ik voel daarin wel een beetje opluchting..krijg wat meer vertrouwen in herstel ook al gaat het langzaam. *O* Over een week meten we weer hoe ik ervoor sta, of het op eigen kracht lukt zei dok. Anders gaan we even verder kijken wat er nodig is.
Eigenlijk (makkelijker gezegd dan gedaan...) net voor die grens al gas terug.
Dat helpt enorm!
Hopelijk zet het door, maar rustig aan nog! :*

Ik ga vlg week 3x5 uurtjes werken met een pauze ertussen. Overigens werk ik bijna altijd Ma Wo Vrij zodat er altijd een rustdag tussenzit. (dit ivm mijn brakke rug)
Afgelopen week 3x4 werken ging best goed, en gisteren in huis e.e.a. gedaan zonder gehijg e.d. conditie met lopen en trap op trap af lijkt redelijk terug, ook kan ik alweer op de Ebike woon <-> werk.
Wel weer sinds 3 dagen keelpijn en wat hoesterig, droge keel. Restant mss?
  zondag 14 augustus 2022 @ 19:45:54 #174
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_205638727
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 11:38 schreef Blues het volgende:

[..]
Eigenlijk (makkelijker gezegd dan gedaan...) net voor die grens al gas terug.
Dat helpt enorm!
Hopelijk zet het door, maar rustig aan nog! :*

Ik ga vlg week 3x5 uurtjes werken met een pauze ertussen. Overigens werk ik bijna altijd Ma Wo Vrij zodat er altijd een rustdag tussenzit. (dit ivm mijn brakke rug)
Afgelopen week 3x4 werken ging best goed, en gisteren in huis e.e.a. gedaan zonder gehijg e.d. conditie met lopen en trap op trap af lijkt redelijk terug, ook kan ik alweer op de Ebike woon <-> werk.
Wel weer sinds 3 dagen keelpijn en wat hoesterig, droge keel. Restant mss?
Ja dat is het meest lastige net voor de grens.

Wat fijn dat je al zo lekker gaat met alles _O_
Ja en je weerstand is nog niet optimaal..dus ook een verkoudheid pik je zo mee. Hopelijk ben je snel van die klachten af.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_205644053
Ik ben er denk ik wel een beetje vanaf, maar ik blijf maar futloos :-
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_205645418
Ik heb sinds vorige week maandag corona, dacht eerst dat het wel meeviel maar uiteindelijk flink ziek geworden. Door bepaalde (autoimmuun)ziekten en overgewicht zit ik in de risicogroep en was dus best wel huiverig. Wat dat betreft is het dus meegevallen, hoefde gelukkig niet naar het ziekenhuis enzo.

Het lastigste vond ik het slechte slapen en het warm hebben, met de combinatie van de hittegolf was dat erg lastig. Gelukkig heb ik airco in de slaapkamer dus daar lekker gelegen. Maar het alleen zijn en het vervelen maakten het ook zo lastig. Veel netfliksen en computeren, internetten, etc.

Gelukkig gaat het nu de goede kant op, ik verwacht morgen zonder klachten te zijn en woensdag weer lekker eruit! Zo'n zin in en ik waardeer het meer dan ooit! *O*
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  maandag 22 augustus 2022 @ 21:30:52 #177
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_205716396
Dag 36..2 stappen terug, 1stap voorwaarts ..zo gaat het maar wel vooruit *O* . Klachten nog genoeg .. vermoeheid blijft heftig aanwezig en de benauwdheid . Vooral bij inspanning.. hoesten is ook nog steeds wel iets minder en bij inspanning verhoging..nouja je went eraan }:|
Ben beetje thuiswerk aan het opstarten.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_205721417
Lange nasleep hobbs :{ :*

Hier gaat het weer prima, zowel energie als klachten. Na eerst ruim 3;weken covidgerelateerde klachten en 10 volle dagen keelontsteking voel ik me goed!
Werk deze week nog 3x 6 uurtjes, vanaf volgende week weer 3x8.
Kan ook weer op de fiets naar werk zonder daar alleen al van te moeten bijkomen.
Blij mee *O*
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 18:12:21 #179
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_205724591
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 12:47 schreef Blues het volgende:
Lange nasleep hobbs :{ :*

Hier gaat het weer prima, zowel energie als klachten. Na eerst ruim 3;weken covidgerelateerde klachten en 10 volle dagen keelontsteking voel ik me goed!
Werk deze week nog 3x 6 uurtjes, vanaf volgende week weer 3x8.
Kan ook weer op de fiets naar werk zonder daar alleen al van te moeten bijkomen.
Blij mee *O*
Ohh wat super goed Blues *O*
Je hebt weer de regie _O_
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_205724769
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 15:31 schreef Sangha het volgende:
Ik heb sinds vorige week maandag corona, dacht eerst dat het wel meeviel maar uiteindelijk flink ziek geworden. Door bepaalde (autoimmuun)ziekten en overgewicht zit ik in de risicogroep en was dus best wel huiverig. Wat dat betreft is het dus meegevallen, hoefde gelukkig niet naar het ziekenhuis enzo.

Het lastigste vond ik het slechte slapen en het warm hebben, met de combinatie van de hittegolf was dat erg lastig. Gelukkig heb ik airco in de slaapkamer dus daar lekker gelegen. Maar het alleen zijn en het vervelen maakten het ook zo lastig. Veel netfliksen en computeren, internetten, etc.

Gelukkig gaat het nu de goede kant op, ik verwacht morgen zonder klachten te zijn en woensdag weer lekker eruit! Zo'n zin in en ik waardeer het meer dan ooit! *O*
Hoe gaat t nu?
pi_205724779
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 11:19 schreef AgnesGru het volgende:
Ben (weer) de klos. Nacht van dinsdag op woensdag onrustig geslapen. Wakker geworden met keelpijn en koorts (heb zelden koorts). Zelftest gedaan en die was dus positief.

Klachten zijn voornamelijk koorts, keelpijn, moe, spierpijn en verkouden.

Zit te twijfelen om nog bij de GGD te testen, ook al ben ik 2x gevaccineerd + booster.

Wat hebben jullie gedaan?
Ook benieuwd naar jou.
pi_205739824
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 18:36 schreef Blues het volgende:

[..]
Hoe gaat t nu?
Thanx for asking! Inmiddels weer helemaal beter en de oude. ben er goed doorheen gekomen. Alweer wat vrijwilligerswerk gedaan en fietstochtjes en mijn oude leventje weer op de rit gelukkig. Blij dat het voorbij is, was niet leuk!
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 18:50:25 #183
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_205755822
Maandag positieve zelftest gehad. Partner had het vorige week, en ik merkte het weekend al wat lichte keelpijn en malaise.

Dag 1 begon vooral met hoofdpijn (achter de ogen ook). Ook koorts er bij.

Dag 2 was de hoofdpijn al wel gezakt, daarna voornamelijk keelpijn en sinds gisteren wat meer hoesten en vol gevoel bij mijn oren (vanuit verstopte neus). Daardoor wat gevoeliger voor duizeligheid.

Rode draad is de brakheid/vermoeidheid. Lig ook veel op bed dus dan voel je je steeds slapper en futloos worden.

Heb deze week wel gewerkt (thuis), maar die overlegjes hakken er dan wel in. Super vermoeiend.

Eten en drinken ging prima, maar op dag 5 is ook de eetlust wat weg (waarschijnlijk omdat je verder geen reet uitvoert). Daardoor juist weer wat misselijker.

Tot slot het psychische. Ik ben vanuit verleden bekend met angsten en paniek. Daar lijk ik nu weer gevoeliger voor te zijn. Reageer lichamelijk sterker op externe prikkels.

Hoop dat het na dit weekend een beetje klaar is en ik aan kan sterken. Lang geleden dat ik ziek ben geweest, dus was even vergeten hoe dat voelt.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  zondag 28 augustus 2022 @ 07:52:54 #184
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205770580
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 18:37 schreef Blues het volgende:

[..]
Ook benieuwd naar jou.
Het is me best tegengevallen. Aantal dagen koorts gehad (tijdens de hete dagen) wat vervolgens verhoging werd. Flink last gehad van keelpijn. Week niet gewerkt, daarna nog twee dagen vanuit huis. Vorige week 32 uur gewerkt en dat was pittig. Ben er qua energie nog niet helemaal. Ben snel moe.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zondag 28 augustus 2022 @ 12:11:00 #185
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_205772081
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 12:53 schreef Aiciu het volgende:
Ik ben er denk ik wel een beetje vanaf, maar ik blijf maar futloos :-
wat fijn dat je er vanaf bent.. maar dat futloze sucks enorm.. en duurt lang.. Hopelijk snel beter.


quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 10:46 schreef Sangha het volgende:

[..]
Thanx for asking! Inmiddels weer helemaal beter en de oude. ben er goed doorheen gekomen. Alweer wat vrijwilligerswerk gedaan en fietstochtjes en mijn oude leventje weer op de rit gelukkig. Blij dat het voorbij is, was niet leuk!
Wat super fijn en ook best snel weer de oude _O_

[
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 18:50 schreef Pvt.Webster het volgende:
Maandag positieve zelftest gehad. Partner had het vorige week, en ik merkte het weekend al wat lichte keelpijn en malaise.

Dag 1 begon vooral met hoofdpijn (achter de ogen ook). Ook koorts er bij.

Dag 2 was de hoofdpijn al wel gezakt, daarna voornamelijk keelpijn en sinds gisteren wat meer hoesten en vol gevoel bij mijn oren (vanuit verstopte neus). Daardoor wat gevoeliger voor duizeligheid.

Rode draad is de brakheid/vermoeidheid. Lig ook veel op bed dus dan voel je je steeds slapper en futloos worden.

Heb deze week wel gewerkt (thuis), maar die overlegjes hakken er dan wel in. Super vermoeiend.

Eten en drinken ging prima, maar op dag 5 is ook de eetlust wat weg (waarschijnlijk omdat je verder geen reet uitvoert). Daardoor juist weer wat misselijker.

Tot slot het psychische. Ik ben vanuit verleden bekend met angsten en paniek. Daar lijk ik nu weer gevoeliger voor te zijn. Reageer lichamelijk sterker op externe prikkels.

Hoop dat het na dit weekend een beetje klaar is en ik aan kan sterken. Lang geleden dat ik ziek ben geweest, dus was even vergeten hoe dat voelt.
Hopelijk zet alles in stijgende lijn door, dat je weer snel ok bent.
Die vermoeidheid is zo killing en dat van die angsten en prikkels herken ik ook! Heel weird ook.
Sterkte nog.


quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 07:52 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Het is me best tegengevallen. Aantal dagen koorts gehad (tijdens de hete dagen) wat vervolgens verhoging werd. Flink last gehad van keelpijn. Week niet gewerkt, daarna nog twee dagen vanuit huis. Vorige week 32 uur gewerkt en dat was pittig. Ben er qua energie nog niet helemaal. Ben snel moe.
Ja onderschat het niet..knap goed op, je wilt er niet langduriger last van houden.

Ik heb afgelopen week ook wel wat kunnen werken, toch waarschijnlijk teveel gedaan.. de moeheid is verschrikkelijk.
Dit weekend ben ik extreem moe, kan eigenlijk niets. Hopelijk hersteld dat weer en kan ik komende week mijn werk uren uitbreiden. Nog steeds benauwdheid en verhoging bij inspanning. Met beweging momenten merk ik ook dat ik niet echt meer aankan dan dat ik deed.. frustreerd enorm..voelt alsof ik niet vooruit kom..hoort erbij gok ik, want heb wel gemerkt dat ik afgelopen 2 weken stappen heb gemaakt. Ik moet geduld hebben maar dat is niet mijn sterkste punt :')

Blues ga jij nog steeds goed?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zondag 28 augustus 2022 @ 13:28:02 #186
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_205772962
In het weekend niet veel verbetering, behalve dus de koorts, hoofdpijn en keelpijn die al enige dagen weg zijn.

Blokje om voelt al zwaar. Reuk en smaak zijn weg, eetlust eigenlijk ook. Ik prop maar wat naar binnen zodat ik iig niet te slap wordt. Heb nergens echt een hongergevoel, maar voel wel dat ik “leeg” ben. Beetje lastig uit te leggen, maar je zakt half door je benen bij het lopen. Ben inmiddels 4kg kwijt in een week (waarschijnlijk spiermassa)

Veel druk achter een oor (waarschijnlijk vocht), waardoor gevoel van duizeligheid bij bepaalde hoofdbewegingen erg toeneemt. Zeker als je veel ligt op de bank of bed, merk je dat als je opstaat. Hoofd voelt alsof er een band omheen zit (verder niet pijnlijk, maar gewoon vreemd gevoel).

Angsten/paniek lopen wat op; verhoogd stressgevoel/ gejaagd gevoel. Slapen ging wel goed (meditatie video van YouTube geplukt, werkte echt goed :D).

Morgen op het werk aangeven dat ik in ieder geval deze week niet te zwaar in ga zetten en thuis blijf. Dit heeft langer nodig dan ik had verwacht denk ik ;(
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  zondag 28 augustus 2022 @ 23:09:00 #187
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_205780740
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 13:28 schreef Pvt.Webster het volgende:
In het weekend niet veel verbetering, behalve dus de koorts, hoofdpijn en keelpijn die al enige dagen weg zijn.

Blokje om voelt al zwaar. Reuk en smaak zijn weg, eetlust eigenlijk ook. Ik prop maar wat naar binnen zodat ik iig niet te slap wordt. Heb nergens echt een hongergevoel, maar voel wel dat ik “leeg” ben. Beetje lastig uit te leggen, maar je zakt half door je benen bij het lopen. Ben inmiddels 4kg kwijt in een week (waarschijnlijk spiermassa)

Veel druk achter een oor (waarschijnlijk vocht), waardoor gevoel van duizeligheid bij bepaalde hoofdbewegingen erg toeneemt. Zeker als je veel ligt op de bank of bed, merk je dat als je opstaat. Hoofd voelt alsof er een band omheen zit (verder niet pijnlijk, maar gewoon vreemd gevoel).

Angsten/paniek lopen wat op; verhoogd stressgevoel/ gejaagd gevoel. Slapen ging wel goed (meditatie video van YouTube geplukt, werkte echt goed :D).

Morgen op het werk aangeven dat ik in ieder geval deze week niet te zwaar in ga zetten en thuis blijf. Dit heeft langer nodig dan ik had verwacht denk ik ;(
Wat is je vaccinatiestatus ?
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 29 augustus 2022 @ 09:18:28 #188
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_205781974
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 23:09 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Wat is je vaccinatiestatus ?
2x vaccin gehad. Laatste was oktober 2021 (ik was laat en heb m zo dicht mogelijk tegen griep/winterseizoen aan genomen).
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  maandag 29 augustus 2022 @ 10:12:13 #189
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_205782371
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 09:18 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]
2x vaccin gehad. Laatste was oktober 2021 (ik was laat en heb m zo dicht mogelijk tegen griep/winterseizoen aan genomen).
Die is al uitgewerkt dus en helpen ook niet zo goed tegen de Omnicron variant

Sterkte iig
Ik ben inmiddels overleden
  Moderator maandag 29 augustus 2022 @ 10:15:38 #190
236264 crew  capricia
pi_205782395
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 09:18 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]
2x vaccin gehad. Laatste was oktober 2021 (ik was laat en heb m zo dicht mogelijk tegen griep/winterseizoen aan genomen).
Is er een reden dat je dit jaar geen booster genomen hebt toen die geadviseerd werd?

Beterschap sws. Niet leuk dit. :{
Definitely not CIA
  maandag 29 augustus 2022 @ 10:35:21 #191
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_205782509
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 10:15 schreef capricia het volgende:

[..]
Is er een reden dat je dit jaar geen booster genomen hebt toen die geadviseerd werd?

Beterschap sws. Niet leuk dit. :{
Nee, eigenlijk geen speciale reden. Ik ken het tijdspad ook niet van die adviezen, maar heb er niet echt bij stil gestaan. Dit komt ook omdat ik vrij laat was met mijn vaccins dus er vanuit ging dat ik sowieso nog wel enige tijd goed zat, ondanks variant. En eigenlijk dacht ik ook dat het vanwege de seizoenen (voorjaar/zomer) niet zo`n probleem zou zijn. Ook heb ik veel coronanieuws even laten liggen, want werd er inmiddels gek van :D.

Was sowieso wel van plan om mijzelf voor het komende griepseizoen weer te beschermen, maargoed dat is inmiddels voor nu even een natuurlijke bescherming geworden. Voor zover ik heb gelezen kan je 2 tot 3 maanden na infectie een booster nemen.

Bedankt trouwens :).
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_205793913
quote:
11s.gif Op zondag 28 augustus 2022 12:11 schreef MissHobje het volgende:

[..]
wat fijn dat je er vanaf bent.. maar dat futloze sucks enorm.. en duurt lang.. Hopelijk snel beter.
[..]
Wat super fijn en ook best snel weer de oude _O_

[
[..]
Hopelijk zet alles in stijgende lijn door, dat je weer snel ok bent.
Die vermoeidheid is zo killing en dat van die angsten en prikkels herken ik ook! Heel weird ook.
Sterkte nog.
[..]
Ja onderschat het niet..knap goed op, je wilt er niet langduriger last van houden.

Ik heb afgelopen week ook wel wat kunnen werken, toch waarschijnlijk teveel gedaan.. de moeheid is verschrikkelijk.
Dit weekend ben ik extreem moe, kan eigenlijk niets. Hopelijk hersteld dat weer en kan ik komende week mijn werk uren uitbreiden. Nog steeds benauwdheid en verhoging bij inspanning. Met beweging momenten merk ik ook dat ik niet echt meer aankan dan dat ik deed.. frustreerd enorm..voelt alsof ik niet vooruit kom..hoort erbij gok ik, want heb wel gemerkt dat ik afgelopen 2 weken stappen heb gemaakt. Ik moet geduld hebben maar dat is niet mijn sterkste punt :')

Blues ga jij nog steeds goed?
Ja redelijk snel weer de oude, maar toch er 10 dagen zoet mee geweest, dus echt snel was het ook weer niet. Beetje dubbel. ;)

Ben blij in ieder geval dat mijn immuunsysteem het heeft gepareerd en dat ik er zonder kleerscheuren vanaf ben gekomen. :)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_205797317
Ben nu op de 3e dag.

De eerste dag uit het niets flink rillen,zweten, hoge koorts en overal stekende pijn. Hoofdpijn en buikpijn waren het ergste.

Niet kunnen slapen. 2e dag vooral moe en lichte hoofdpijn en spierpijn.

Vandaag eigenlijk alleen hoofdpijn en vermoeid. Knapte na het avond eten flink op.

Vind het vooral op een flinke kater lijken vandaag.

Even zien wat morgen gaat brengen, maar vooralsnog maat 1 dag echt goed ziek geweest.

Dit is mn eerste besmetting. Helemaal niet bij stil gestaan dat het corona kon zijn en ook werkelijk geen idee waar en hoe ik het heb opgelopen. Ben niet bij grote groepen geweest en ben eigenlijk alleen maar buiten met anderen in contact geweest.
  woensdag 31 augustus 2022 @ 20:54:27 #194
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_205806393
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 22:29 schreef 111210 het volgende:
Ben nu op de 3e dag.

De eerste dag uit het niets flink rillen,zweten, hoge koorts en overal stekende pijn. Hoofdpijn en buikpijn waren het ergste.

Niet kunnen slapen. 2e dag vooral moe en lichte hoofdpijn en spierpijn.

Vandaag eigenlijk alleen hoofdpijn en vermoeid. Knapte na het avond eten flink op.

Vind het vooral op een flinke kater lijken vandaag.

Even zien wat morgen gaat brengen, maar vooralsnog maat 1 dag echt goed ziek geweest.

Dit is mn eerste besmetting. Helemaal niet bij stil gestaan dat het corona kon zijn en ook werkelijk geen idee waar en hoe ik het heb opgelopen. Ben niet bij grote groepen geweest en ben eigenlijk alleen maar buiten met anderen in contact geweest.
Sterkte!
Dus iemand buiten..daar heb je het waarschijnlijk door gekregen. Hopelijk ben je snel weer ok.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 31 augustus 2022 @ 21:03:04 #195
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_205806472
Dag 45 geloof ik (wat boeit het ook :') .ben er zat van, klaar mee.
Sinds vorige week gaat het helemaal niet zo lekker alles stagneert nogal en mijn lijf wil gewoon niet.(mijn hoofd ook niet echt) Ga meer achteruit dan vooruit.
Met huisarts besproken en vind ook dat het niet goed gaat zo.we grijpen dus in. Vrijdag mijn 1e post covid fysio therapie sessie. Ik hoop zo dat ik daar veel aan ga hebben.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_205809171
quote:
11s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 20:54 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Sterkte!
Dus iemand buiten..daar heb je het waarschijnlijk door gekregen. Hopelijk ben je snel weer ok.
Thx!

Nu dag 5 wel weer wat meer klachten, keelpijn, en overal een soort spierpijn. Eetlust is ook een stuk minder dan normaal.
pi_205809177
quote:
11s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 21:03 schreef MissHobje het volgende:
Dag 45 geloof ik (wat boeit het ook :') .ben er zat van, klaar mee.
Sinds vorige week gaat het helemaal niet zo lekker alles stagneert nogal en mijn lijf wil gewoon niet.(mijn hoofd ook niet echt) Ga meer achteruit dan vooruit.
Met huisarts besproken en vind ook dat het niet goed gaat zo.we grijpen dus in. Vrijdag mijn 1e post covid fysio therapie sessie. Ik hoop zo dat ik daar veel aan ga hebben.
Weet je al wat zo’n sessie in gaat houden? Sterkte in iedergeval!
  donderdag 1 september 2022 @ 08:58:34 #198
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_205809196
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 08:53 schreef 111210 het volgende:

[..]
Weet je al wat zo’n sessie in gaat houden? Sterkte in iedergeval!
Nee nog niet.. ik denk begeleiding in het opbouwen
conditie en je dagelijkse bezigheden, verdeling energie (waarvan ik nu dacht dat ik daar goed mee bezig ben, maar dus niet) ben ook heel benieuwd.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 2 september 2022 @ 12:16:13 #199
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_205819383
Na de vakantie kwamen de kids bij ons een paar dagen eerder terug omdat hun vader positief bleek. Uiteraard een paar dagen een van de kids ook positief en de klachten bestonden uit flink hoesten maar verder niets. Mijn vrouw kreeg daarna corona en was een week goed ziek, het hele pakket. Gek genoeg had ik nergens last van en bleef ik ook negatief testen. Afgelopen zondag kreeg ik toch kriebels in de keel en maandag voelde ik mij wat slechter. Getest en dan toch ook 2 streepjes. Vervolgens ging het hard, koorts, snotterig, veel hoesten en fucking erge keelpijn (uiteraard door het hoesten). De nachten waren verschrikkelijk want door de keelpijn en hoesten kon ik niet slapen. Nu inmiddels wel weer flink aan de betere hand waarbij ik alleen nog wat keelpijn heb. Dit is mijn tweede besmetting (dat ik weet) nadat ik vrij in het begin al een flinke (delta) besmetting had opgelopen waarbij ik drie weken op bed lag. Overigens heb ik 1x een prik gehad en daar laat ik het ook bij. Denk dat mijn lichaam inmiddels zat afweer heeft opgebouwd met de besmettingen.
  vrijdag 2 september 2022 @ 12:17:59 #200
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_205819403
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 12:16 schreef mossad_agent het volgende:
Overigens heb ik 1x een prik gehad en daar laat ik het ook bij. Denk dat mijn lichaam inmiddels zat afweer heeft opgebouwd met de besmettingen.
Wachten dus op jouw volgende besmetting met een andere variant. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')