Vaccinatie nu voegt toch niets toe?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:15 schreef Gia het volgende:
Bij mij nu 13 dagen na de eerste klachten. Het hoesten duurt maar voort, voor ons alledrie. Zoonlief rookt ook nog, wat niet bevorderlijk voor hem is. Dat hoesten is nog niet zo erg, als het ook 'productief' is, zeg maar, dat er wat los komt. Maar soms is het alleen die prikkel in je keel en een droge hoest, die dan blijft irriteren. Heel vervelend.
Vervelend is ook dat ik nu 3 maanden moet wachten voordat ik gevaccineerd kan worden. Ik weet wel dat ik nu natuurlijke bescherming heb, maar toch. Wordt dan vlak voor Kerst dat het mag. Hetzelfde als vorig jaar.
Beïnvloedt de werking van de bloedverdunners. Mag ik niet zomaar innemen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Vaccinatie nu voegt toch niets toe?![]()
![]()
Noscapine werkt trouwens fantastisch tegen kriebelhoest
Ik heb 24 uur symptoomvrij aangehouden.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:44 schreef Skwish het volgende:
Afgelopen vrijdag voor het eerst positief getest. De zelftest was binnen een seconde meteen positief. Ik ben er een aantal dagen goed ziek van geweest. Nu nog een beetje hoesten. Zojuist getest en na 5 minuten wachten nog steeds positief
Moet ik nu wachten totdat ik negatief test ik weer uit isolatie kan of mag dat ook na 24 uur symptomen vrij zijn?
Volgens mij minstens 5 dagen en dan 24 uur klachtenvrij en max 10 dagen toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:44 schreef Skwish het volgende:
Afgelopen vrijdag voor het eerst positief getest. De zelftest was binnen een seconde meteen positief. Ik ben er een aantal dagen goed ziek van geweest. Nu nog een beetje hoesten. Zojuist getest en na 5 minuten wachten nog steeds positief
Moet ik nu wachten totdat ik negatief test ik weer uit isolatie kan of mag dat ook na 24 uur symptomen vrij zijn?
Is dat een nieuw symptoom of zo, die buikklachten?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 05:32 schreef pietkanarie het volgende:
Hoewel ik dus vooral buikklachten had en dat na een weekje helemaal weg was heb ik nu s nachts nog regelmatig een droge hoest of juist wakker worden door/met veel slijm. Overdag geen last van, andere lichaamshouding natuurlijk en geen drinken s nachts… daar zal het verschil wel inzitten
Ik dacht ook dat het nieuw was, hoor er nu wel over... tijd terug nog niet. Maar zag dit bericht van mei 2020 en daarin wordt al gezegd dat een derde van de mensen buikklachten heeft. https://www.newscientist.(...)rmcellen-infecteren/quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 06:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is dat een nieuw symptoom of zo, die buikklachten?Hoor het van meerdere mensen ineens.
Zelf 2 keer gehad, eerste keer moet de Alfa-variant geweest zijn. Dat was net voor de eerste vaccinatieronde. Ben ik 10 dagen zoet mee geweest. Niet heel ziek geweest maar wel moeeeeeeeee, alsof de batterij wel op werd geladen maar dat het voltage te laag was zeg maar
. En heel de tijd verhoging gehad, en daarna rook ik niks meer, heeft 3 maanden geduurd voordat het weer 100% was.
2e keer was afgelopen juni, dat moet een Omikron geweest zijn. Begon met kriebelhoestje, keelpijn, beetje koorts 2 dagen, daarna 2 dagen echt absurd veel zitten niezen. Ik kon gewoon geen ademhalen door mijn neus zonder dat mijn nasale slijmvliezen over de flos gingen. Maar al met al stelde het weinig voor, een zware 'gewone' verkoudheid vind ik vervelender.
Ja, het kan vrijwel elk soort cellen infecteren blijkbaar, wat dat betreft is het zoals ze dat noemen een 'systeemziekte'. Mijn zus had het laatst voor het eerst en die was er alleen maar wat verkouden door met een dagje koorts maar kreeg ook last van bloedend tandvlees. Niet heel ernstig of zo maar wel weer een opvallend symptoom.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:24 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het nieuw was, hoor er nu wel over... tijd terug nog niet. Maar zag dit bericht van mei 2020 en daarin wordt al gezegd dat een derde van de mensen buikklachten heeft. https://www.newscientist.(...)rmcellen-infecteren/
Zelf was ik niet moe gelukkig, terwijl dat een heel logisch symptoom is want lichaam is even extra hard aan het werk. Hoewel... eerste twee dagen wel bedenk ik me nu, maar toen had ik nog geen positieve test.
Ondanks dat ik dus niet heel ziek was die eerste keer begin je na een dag of 5 je toch wat zorgen te maken. Van griep en verkoudheid ben je gewend dat je na 5 dagen een beetje aan het einde zit. Maar goed, allemaal goed afgelopen en de 2e keer stelde qua ziekte nog maar weinig voor. Als het geen corona was geweest was ik gewoon na 2 dagen weer naar buiten gegaan.quote:10 dagen verhogen hakt er wel even in natuurlijk, dat is best lang. Maar na 2x corona zit het qua antistoffen in ieder geval goed zou je denken
Heb ik altijd proberen te voorkomen maar omdat 20% op mn werk corona heeft testte ik me bijna elke dag, hebben daar ook onbeperkte voorraad (gratis) testen, want mijn ouders zijn nogal oud, maar dus nog nooit besmet. Was er erg vroeg bij en heb netjes 5 dagen in quarantaine gezeten. Maar test is nog duidelijk en erg snel positief maar mag blijkbaar weer aan het werk. Ga nog niet naar mn ouders tot de test echt negatief is.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Op naar de volgende besmetting en het aansteken van anderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |